Jautājumi I

kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 16:16

Viss liekais spiediensc un šķidrums caur korķi izlīs ārā.
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 16:22

Solī 6 uzpildes vāks ir vaļā, bet solī 9 viss ir ciet, jo:
"8 Если уровень (ОЖ) в (РБ) понизился, то заполняем (РБ) ДО КРАЕВ (Да-да, прямо до краев).
9 ПОЛНОСТЬЮ (Не на 2-3 оборота, а ПОЛНОСТЬЮ) закручиваем крышку (РБ) и прогреваем двигатель до тех пор, пока не откроется термостат."

P.S. Jeb Tu domā, ka pilnigi cieši aizverts vāciņš spēj lieko spiedienu izlaist cauri, ja vajaga? A ja tam vāciņam jau 22 gadi un nenostrādās (nezinu kāda nu viņam tur kosntrukcija)?
Pēdējais labojis Dj Plosky - 19 Aug 2016, 16:28, kopā labots 1 reizi.
d[-_-]b
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 16:27

Korķim tāpat ir kanāli pa kuriem pie spiediena šķidrums tiek ārā.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 16:31

Nu ja nenostrādā tad čābīgāk :lol: pa kādu trubu savienojumu vai radiatoru gan jau spiediens tiktu ārā
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

19 Aug 2016, 16:32

Sanāk, ka viņš izspiedīs visu lieko ārā un tad, atdziestot līdz aukstam, antifrīzām jābūt tieši līmenī.
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 16:37

Nu negribās, lai kkas uzspragst... (tās visas oficiālās remontu instrukcijas parasti laikam der tikai, ja Tev viss autiņš sastāv no OEM un top zuzdand svaigām detaļām..) :)
Būs kkā jāmēģina (vrb solī 8 pieliet tomēr ne līdz lūpai..hz), aprakstā jau rakstīts, ka precīzi jāseko instrukcijai bez nekādām pašdarbībām..
P.S. Vismaz tad būtu minējuši kkur, kato lieko spiedīs caur korķi, lai kad kko sāks pūst caur ko korķi ārā, lai tāds čabīgais jūzeris kā es neap*iršās aiz pārbīļa! :D
d[-_-]b
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

19 Aug 2016, 17:31

Slinkums lasīt to garo penteri, papēti bija topiks par atgaisošanu, tur soli pa solim biju aprakstījis

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 17:44

Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...

Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
d[-_-]b
Profila bilde
ResnaisLV
Ziņojumi: 80
Pievienojies: 09 Jūl 2015, 12:54
Braucu ar: 318is LAGUNA, 328

19 Aug 2016, 19:06

Kāds var man pateikt kā apmēram atšķirt 2.8 motoru no 2.5?
P.S. paldies jauiepriekš :supeer:
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

19 Aug 2016, 19:13

Ja 2.5 ir m52, tad pa lielam vizuāli tikai ar sprauslām (2.8 rozā, 2.5 zaļās).
Vieglākais un ar 100% garantiju ir iszkrūvēt sveci un nomērīt gājienu. 2.5 ir 75mm, 2.8 no galvas neatceros, liekas 81.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

19 Aug 2016, 19:46

2.8 ir 84mm gājiens, vēl var uz bloka skatīties kodu
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

19 Aug 2016, 20:44

Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...

Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Viss, tagad vairs uz slīpumu dzīt nav aktuāli? :hahaha:
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga

19 Aug 2016, 21:14

Sveiki visiem! Gribetos pabeikt pasam, bet nekadi nav laika! Vai ir kadam kads servis zinams vai kads pats butu gatavs un spejigs pabeigt e36 kupeju no angla uz europu!
Esmu gatavs maksat par kvalitati! Paldies jau ieprieks!
Pm
:bmw:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

19 Aug 2016, 22:26

he9600 rakstīja:Ja 2.5 ir m52, tad pa lielam vizuāli tikai ar sprauslām (2.8 rozā, 2.5 zaļās).
Vieglākais un ar 100% garantiju ir iszkrūvēt sveci un nomērīt gājienu. 2.5 ir 75mm, 2.8 no galvas neatceros, liekas 81.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
84mm, 3.0 - 89.6mm
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

19 Aug 2016, 22:47

Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...

Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Bez aizdedzes tie pečkas vārsti ir vaļā. Tur bračkam taisnība
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

19 Aug 2016, 23:12

Inferno rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...

Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Viss, tagad vairs uz slīpumu dzīt nav aktuāli? :hahaha:
Katrs atgaiso pa savam, ja godīgi. Tur tik daudz metodes, kā arī visādi marazmi dzirdēti. Tā BMW dzesēšanas sistēma ir tāda dīvaina un sanāk izlaistīt padaudz antifrīza.
Profila bilde
Tautudels
Ziņojumi: 1086
Pievienojies: 05 Jan 2012, 21:50
Atrašanās vieta: Ikšķile

19 Aug 2016, 23:35

Ja esmu pazaudejis tehnisko pasi un dodos uz csdd taisit jaunu, man ari jamaina bus vnz ?
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

19 Aug 2016, 23:36

LAKIKS rakstīja:Ja esmu pazaudejis tehnisko pasi un dodos uz csdd taisit jaunu, man ari jamaina bus vnz ?
Diemžēl jā! :sad:
Profila bilde
Tautudels
Ziņojumi: 1086
Pievienojies: 05 Jan 2012, 21:50
Atrašanās vieta: Ikšķile

19 Aug 2016, 23:40

Riks* rakstīja:
LAKIKS rakstīja:Ja esmu pazaudejis tehnisko pasi un dodos uz csdd taisit jaunu, man ari jamaina bus vnz ?
Diemžēl jā! :sad:
Nu demm :((( jatvadas no laba nr :((
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

19 Aug 2016, 23:46

funkyasshit rakstīja:
Inferno rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...

Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Viss, tagad vairs uz slīpumu dzīt nav aktuāli? :hahaha:
Katrs atgaiso pa savam, ja godīgi. Tur tik daudz metodes, kā arī visādi marazmi dzirdēti. Tā BMW dzesēšanas sistēma ir tāda dīvaina un sanāk izlaistīt padaudz antifrīza.
Katram auto savi zajobi.