Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1019
- 1020
- 1021
- 1022
- 1023
- …
- 1297
- chevron_right
Tas ir tā vërts ja gribi kko , kas ir individuāls. Bet nu j pa to nausu labāk savest kārtìbā bundzu un pārkrāsot. Bet nu , uz nākotni ir kur tiekties.Inferno rakstīja:Nu, parēķini, tie ir vismaz 500e. Ar visām griezšanām, metināšanām, virpošanām, valcēšanām utt. 1-1.5k nostāsies točna. Vai ir tā vērts?
Mmmm style 19 j10
Nu nezinu gan, manuprāt, 9J ir griesti, ja ar to auto pārvietojas, nevis viņš tikai stāv un smuki izskatās. Bet vispār, ja es taisītu tādus custom diskus, es kārtīgi apdomātu variantu St13 ar milzīgu plauktu
Kaut kur pat bija bilde ar tādiem uz E38, šķiet 
Tur tă lieta, ka auto brauc ļoti mazInferno rakstīja:Nu nezinu gan, manuprāt, 9J ir griesti, ja ar to auto pārvietojas, nevis viņš tikai stāv un smuki izskatās. Bet vispār, ja es taisītu tādus custom diskus, es kārtīgi apdomātu variantu St13 ar milzīgu plauktuKaut kur pat bija bilde ar tādiem uz E38, šķiet
Ir to vērts ja ir nauda, tie diski nostāsties uz kādiem 2k, patiesībā nekas daudz jau tas nav, ja paskatās kādās cenās iet individual produkcijas diski. Iepriekš te bija šis atrunāts - esot viens Lietuvas kantoris, šķiet,kas to dara profesionāli.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Man tads jautajums vai reduktora kura nav lsd elements es varu ielikt lsd ??reduktors ir no compact un mazais.
vari, bet cik interesejos jaunas šaibas nav noperkamas isti.kompots318ti rakstīja:Man tads jautajums vai reduktora kura nav lsd elements es varu ielikt lsd ??reduktors ir no compact un mazais.
Pēc LAB16 festa tā arī izskatijāsLinda rakstīja:Ir to vērts ja ir nauda, tie diski nostāsties uz kādiem 2k, patiesībā nekas daudz jau tas nav, ja paskatās kādās cenās iet individual produkcijas diski. Iepriekš te bija šis atrunāts - esot viens Lietuvas kantoris, šķiet,kas to dara profesionāli.
Problēma ar M43B16
Auksts lec labi, pabraucot silts lec sūdīgi, jāspaida gāzes pedālis kā žigulim kamēr pielec, ja pielec.
Tukšgaitā apgriezieni nepeld, bet mēdz uzkāpt līdz pat 2.5k rpm, un tur arī vienmērīgi stāvēt.
Pieslēdzot kompi izmeta pa lielam 3 kļūdas - Air Flow sensor signal low, Air temperature sensor un Engine temperature sensor.
Par GMM skaidrs, tiks mainīts, bet kur atrodas gaisa un dzinēja temp. sensori?
Kā arī ja ne šie, kas cits varētu būt pie vainas?
Auksts lec labi, pabraucot silts lec sūdīgi, jāspaida gāzes pedālis kā žigulim kamēr pielec, ja pielec.
Tukšgaitā apgriezieni nepeld, bet mēdz uzkāpt līdz pat 2.5k rpm, un tur arī vienmērīgi stāvēt.
Pieslēdzot kompi izmeta pa lielam 3 kļūdas - Air Flow sensor signal low, Air temperature sensor un Engine temperature sensor.
Par GMM skaidrs, tiks mainīts, bet kur atrodas gaisa un dzinēja temp. sensori?
Kā arī ja ne šie, kas cits varētu būt pie vainas?
ir ir noperkamas!Lācis rakstīja:vari, bet cik interesejos jaunas šaibas nav noperkamas isti.kompots318ti rakstīja:Man tads jautajums vai reduktora kura nav lsd elements es varu ielikt lsd ??reduktors ir no compact un mazais.
@instagram - anrijs.v
Ko jūs tur sapņo?nleai rakstīja:ir ir noperkamas!Lācis rakstīja:vari, bet cik interesejos jaunas šaibas nav noperkamas isti.kompots318ti rakstīja:Man tads jautajums vai reduktora kura nav lsd elements es varu ielikt lsd ??reduktors ir no compact un mazais.
Reduktora elementā, kas nav paredzēts bloķim, no bloķa nevar salikt detaļas.
UN var nopirkt i jaunas šebas i vēl šo to.
Ir kāds kurš strādā kādā apdrošināšanas firma kas var pateikt vai auto ir bijis avārija? Pm ātri vajag.
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Gatavojoties skatei sabāzu drāšu birstītes izplūdē...
Sākumā skaņa gandrīz neizmainījās, tāpēc piebāzu tā... "normāli".
Skaņa it kā būtu ok, bet kā tas ietekmēs atgāzes?
Sākumā skaņa gandrīz neizmainījās, tāpēc piebāzu tā... "normāli".
Skaņa it kā būtu ok, bet kā tas ietekmēs atgāzes?
Pēdējais labojis brivais - 04 Apr 2017, 00:32, kopā labots 1 reizi.
Uz to fufeli nebiju, bet tas uz ko tiecos kādu dienuElvijsR rakstīja:Pēc LAB16 festa tā arī izskatijāsLinda rakstīja:Ir to vērts ja ir nauda, tie diski nostāsties uz kādiem 2k, patiesībā nekas daudz jau tas nav, ja paskatās kādās cenās iet individual produkcijas diski. Iepriekš te bija šis atrunāts - esot viens Lietuvas kantoris, šķiet,kas to dara profesionāli.
http://www.watercooledind.com/product-c ... ci-wheels/
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Jautājums tiem kuri tiešām zin 3.0d tb m57 kloķenes atšķiriba no m54b30 vizuāli cik papētiju defera gals bet var pārtaisīt priekš m5x cik palasiju pa netu citiem ir ielikta. Varbūt kāds var pakomentet?
M43, ja nemaldos IAT sensors ir iekš GMM. Dzinēja temp. devējs ir dzinēja galvā. Tās kļūdas atkārtoti izlec pēc nodzēšanas? Dzīvajos datos kas notiek?RONČIKS rakstīja:Problēma ar M43B16
Auksts lec labi, pabraucot silts lec sūdīgi, jāspaida gāzes pedālis kā žigulim kamēr pielec, ja pielec.
Tukšgaitā apgriezieni nepeld, bet mēdz uzkāpt līdz pat 2.5k rpm, un tur arī vienmērīgi stāvēt.
Pieslēdzot kompi izmeta pa lielam 3 kļūdas - Air Flow sensor signal low, Air temperature sensor un Engine temperature sensor.
Par GMM skaidrs, tiks mainīts, bet kur atrodas gaisa un dzinēja temp. sensori?
Kā arī ja ne šie, kas cits varētu būt pie vainas?
Cik varetu maksat m50 labais dzineja kronšteins ?
Diez vai kads tirgos tikai vienu! Tā cena 30-40emar44a rakstīja:Cik varetu maksat m50 labais dzineja kronšteins ?
Arī interesē, kloķenes stāvokļa devēja gredzens pēc realoem datiem atšķiras, es gribētu noskaidrot vai viņi ir savstarpēji apmaināmi vai nē un kādas ir to atšķirības.kasiks rakstīja:Jautājums tiem kuri tiešām zin 3.0d tb m57 kloķenes atšķiriba no m54b30 vizuāli cik papētiju defera gals bet var pārtaisīt priekš m5x cik palasiju pa netu citiem ir ielikta. Varbūt kāds var pakomentet?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Klokene smaga, vajadzes atvieglot.. Un to galu vel japartaisa no 4am skruvem uz 1 lielo..tobish ekonomijas nebuskasiks rakstīja:Jautājums tiem kuri tiešām zin 3.0d tb m57 kloķenes atšķiriba no m54b30 vizuāli cik papētiju defera gals bet var pārtaisīt priekš m5x cik palasiju pa netu citiem ir ielikta. Varbūt kāds var pakomentet?
Cik zinu pashma no bmwpower ir lietas kursāJānis.P rakstīja:Arī interesē, kloķenes stāvokļa devēja gredzens pēc realoem datiem atšķiras, es gribētu noskaidrot vai viņi ir savstarpēji apmaināmi vai nē un kādas ir to atšķirības.kasiks rakstīja:Jautājums tiem kuri tiešām zin 3.0d tb m57 kloķenes atšķiriba no m54b30 vizuāli cik papētiju defera gals bet var pārtaisīt priekš m5x cik palasiju pa netu citiem ir ielikta. Varbūt kāds var pakomentet?
Gala defera daļu varot pārtaisīt
Kādēļ jautāju- vienā angļu šrotā par kolķeni prasa 35e
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1019
- 1020
- 1021
- 1022
- 1023
- …
- 1297
- chevron_right