Jautājumi I

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

24 Aug 2016, 11:28

Bet ja liek iekš M52tu vai M54 tad arī nepieciešams priekšu pārtaisīt? Es sapratu ka priekšu pārtaisa, lai varētu uzlikt m50 stila šķīvi kloķenes devējam.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

24 Aug 2016, 11:30

Tieši tā bet interesē m50/m52/m54 varianti
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

24 Aug 2016, 11:38

Tas ir labs un lēts varants priekš 3.0 strokera, tik par to priekšējo galu neviens nav baigi runājis. 3.0D apakšas man liekas arī īsti neko nemaksā.
M57 184hp versijas kloķene sver 24kg ar šālēm, salīdzinājumā ar M50TUB25, kas ir 22kg ar šālēm pēc realoem kataloga. Tā ir milzīga atšķirība, ja godīgi. Nav izslēgts arī jautājums, ka tā kloķene netaisa dažādas problēmas pie 7k griežoties, piemēram. Tas būtu jāizpēta.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

24 Aug 2016, 11:50

Vai tad nav iespēja atvieglināt?
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

24 Aug 2016, 11:51

Karoč īsumā - viņu vajag pielāgot, lai neradītos problēmas augstos rpm. :D
Atvieglināšana un balansēšana gan jau maksās tik pat cik vienkārši M54B30 kloķene.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

24 Aug 2016, 11:56

Īsāk sakot: pa lielam nav tolka. Vieglāk nopirkt uzreiz benzīnieka kloķeni.
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

24 Aug 2016, 12:34

tagad izstāstiet man lūdzu kā apgriezieni ieteikmē kloķeni, pie nosacijuma, ka viņa ir kārtīgi izbalansēta? :lol:

klaņi/ virzuļi ātrāk padosies, nerunājot par vārstiem galvā, kuri pie neadekvātiem apgriezieniem sāks rotēt
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

24 Aug 2016, 13:00

Tas nav tik vienkārši. Ir jāsaprot, kādi spēki darbojas motorā, kad tas griežas augstos apgriezienos. Līdz 7k viss pa lielam ir safe, plika M50 variantā, 8< viss ir dirsā. Vārsts nespēj aizvērties, dažādas vibrācijas. Beidzas ar noliektiem vārstiem un pārlūzušu kloķeni. Ļoti daudz dažādi spēki darbojas uz kloķvārpstu, tā kā tas nav tik vienkārši. Ja interesē, palasi kaut ko par engine harmonics and vibrations utml
Un vārsti visu laiku griežas uz riņķi motoram darbojoties. :D

Te ir pamācošs video:



Man grūti to visu ir izskaidrot, es kā pats visu nezinu perfekti. Gaidiet seeingman, gan jau pievienosies un paskaidros. :D

Skatoties pēc realoem, M57N (E46/E60,E61,E65,E83,E53) kloķene ir pavisam cita ģela. 18kg svars tikai.
Tik viņa gan jau vairs nemaksā tikai 35E.
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

24 Aug 2016, 14:35

:bye:
Kādam ir motor ceļamais ko varētu aizdot/izīrēt uz vienu divām dienām ?
Attēls
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

24 Aug 2016, 14:47

funkyasshit rakstīja:
Man grūti to visu ir izskaidrot, es kā pats visu nezinu perfekti. Gaidiet seeingman, gan jau pievienosies un paskaidros. :D

Skatoties pēc realoem, M57N (E46/E60,E61,E65,E83,E53) kloķene ir pavisam cita ģela. 18kg svars tikai.
Tik viņa gan jau vairs nemaksā tikai 35E.
Ja tiešam 18kg tad par m57n par bloku bez galvas prasa 150e bet par kloķeni 70e ja savākšu pietiekamu info noteikti nopirkšu
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

24 Aug 2016, 15:07

Nu realoem rāda svaru kopā ar šālēm, kas ir shipping nolūkos. Tur rāda līdz gramiem, bet es noapaļoju. M57 vecais 24kg, M50TUB25 22kg un M57N 18kg. Tā kā gājiens ir 90mm, tas nozīmē, ka kompresija kopā ar B30 virzuļiem būs nedaudz augstāka vai tas ir jāpārdomā.
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

24 Aug 2016, 15:29

Pec realoem m54b30 kloķvārpsta sver 22.9kg ar nav maz
Profila bilde
Auza
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 20 Jūl 2015, 19:24
Braucu ar: 318i Sedans
Atrašanās vieta: Jelgava

24 Aug 2016, 18:31

Kads varbut var pateik kas ir par vainu.
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

24 Aug 2016, 21:20

Auza rakstīja:Kads varbut var pateik kas ir par vainu.
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
EWS ir?

turpinot tēmu par kloķenēm, tad idejiski, es domāju, ka te neviens netaisās motoru griezt tālāk par 7.5k

mazgājam eļļas kanālus, pārbalansējam un viss būs čotka :super:
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Auza
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 20 Jūl 2015, 19:24
Braucu ar: 318i Sedans
Atrašanās vieta: Jelgava

24 Aug 2016, 21:21

Azbests rakstīja:
Auza rakstīja:Kads varbut var pateik kas ir par vainu.
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
EWS ir?

turpinot tēmu par kloķenēm, tad idejiski, es domāju, ka te neviens netaisās motoru griezt tālāk par 7.5k

mazgājam eļļas kanālus, pārbalansējam un viss būs čotka :super:
EWS nav. 1993 gada sakums.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

24 Aug 2016, 21:27

Kāds varētu būt iemesls, ka viens rats ir sagāzts vairāk par otru? Starpība ir aptuveni 1cm.. Abiem ekscentriskās skrūves ir sagrieztas līdz max, sēdinājums arī vienāds..
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

24 Aug 2016, 21:32

Virbūve līka. :gigigi:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

24 Aug 2016, 21:35

Jānis.P rakstīja:Virbūve līka. :gigigi:
Stipri šaubos par to!
Ja nemaldos, tad auto iet šķībi pie liela ātruma ja skārdene ir līka..
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

24 Aug 2016, 21:50

Man aizmugurē arī kreisais rats ir pa kādiem 5° vairāk sagāzts nekā labais. Glāzes vietā, bukses nav izšķīdušas. Hvz kur problēma :/
Bmw_e36
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 12 Nov 2015, 13:12
Braucu ar: e36 sedanu

24 Aug 2016, 22:39

Vai aizmugures lampās ar balto pagriezienu jāliek oranžās spuldzes?Kas par vainu var būt m43b18 ka apgriezieni neceļas augstāk par 4.5k ?