Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1020
- 1021
- 1022
- 1023
- 1024
- …
- 1297
- chevron_right
Bet ja liek iekš M52tu vai M54 tad arī nepieciešams priekšu pārtaisīt? Es sapratu ka priekšu pārtaisa, lai varētu uzlikt m50 stila šķīvi kloķenes devējam.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tieši tā bet interesē m50/m52/m54 varianti
Tas ir labs un lēts varants priekš 3.0 strokera, tik par to priekšējo galu neviens nav baigi runājis. 3.0D apakšas man liekas arī īsti neko nemaksā.
M57 184hp versijas kloķene sver 24kg ar šālēm, salīdzinājumā ar M50TUB25, kas ir 22kg ar šālēm pēc realoem kataloga. Tā ir milzīga atšķirība, ja godīgi. Nav izslēgts arī jautājums, ka tā kloķene netaisa dažādas problēmas pie 7k griežoties, piemēram. Tas būtu jāizpēta.
M57 184hp versijas kloķene sver 24kg ar šālēm, salīdzinājumā ar M50TUB25, kas ir 22kg ar šālēm pēc realoem kataloga. Tā ir milzīga atšķirība, ja godīgi. Nav izslēgts arī jautājums, ka tā kloķene netaisa dažādas problēmas pie 7k griežoties, piemēram. Tas būtu jāizpēta.
Vai tad nav iespēja atvieglināt?
Karoč īsumā - viņu vajag pielāgot, lai neradītos problēmas augstos rpm. 
Atvieglināšana un balansēšana gan jau maksās tik pat cik vienkārši M54B30 kloķene.
Atvieglināšana un balansēšana gan jau maksās tik pat cik vienkārši M54B30 kloķene.
Īsāk sakot: pa lielam nav tolka. Vieglāk nopirkt uzreiz benzīnieka kloķeni.
tagad izstāstiet man lūdzu kā apgriezieni ieteikmē kloķeni, pie nosacijuma, ka viņa ir kārtīgi izbalansēta? 
klaņi/ virzuļi ātrāk padosies, nerunājot par vārstiem galvā, kuri pie neadekvātiem apgriezieniem sāks rotēt
klaņi/ virzuļi ātrāk padosies, nerunājot par vārstiem galvā, kuri pie neadekvātiem apgriezieniem sāks rotēt
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Tas nav tik vienkārši. Ir jāsaprot, kādi spēki darbojas motorā, kad tas griežas augstos apgriezienos. Līdz 7k viss pa lielam ir safe, plika M50 variantā, 8< viss ir dirsā. Vārsts nespēj aizvērties, dažādas vibrācijas. Beidzas ar noliektiem vārstiem un pārlūzušu kloķeni. Ļoti daudz dažādi spēki darbojas uz kloķvārpstu, tā kā tas nav tik vienkārši. Ja interesē, palasi kaut ko par engine harmonics and vibrations utml
Un vārsti visu laiku griežas uz riņķi motoram darbojoties.
Te ir pamācošs video:
Man grūti to visu ir izskaidrot, es kā pats visu nezinu perfekti. Gaidiet seeingman, gan jau pievienosies un paskaidros.
Skatoties pēc realoem, M57N (E46/E60,E61,E65,E83,E53) kloķene ir pavisam cita ģela. 18kg svars tikai.
Tik viņa gan jau vairs nemaksā tikai 35E.
Un vārsti visu laiku griežas uz riņķi motoram darbojoties.
Te ir pamācošs video:
Man grūti to visu ir izskaidrot, es kā pats visu nezinu perfekti. Gaidiet seeingman, gan jau pievienosies un paskaidros.
Skatoties pēc realoem, M57N (E46/E60,E61,E65,E83,E53) kloķene ir pavisam cita ģela. 18kg svars tikai.
Tik viņa gan jau vairs nemaksā tikai 35E.
Ja tiešam 18kg tad par m57n par bloku bez galvas prasa 150e bet par kloķeni 70e ja savākšu pietiekamu info noteikti nopirkšufunkyasshit rakstīja:
Man grūti to visu ir izskaidrot, es kā pats visu nezinu perfekti. Gaidiet seeingman, gan jau pievienosies un paskaidros.
Skatoties pēc realoem, M57N (E46/E60,E61,E65,E83,E53) kloķene ir pavisam cita ģela. 18kg svars tikai.
Tik viņa gan jau vairs nemaksā tikai 35E.
Nu realoem rāda svaru kopā ar šālēm, kas ir shipping nolūkos. Tur rāda līdz gramiem, bet es noapaļoju. M57 vecais 24kg, M50TUB25 22kg un M57N 18kg. Tā kā gājiens ir 90mm, tas nozīmē, ka kompresija kopā ar B30 virzuļiem būs nedaudz augstāka vai tas ir jāpārdomā.
Pec realoem m54b30 kloķvārpsta sver 22.9kg ar nav maz
Kads varbut var pateik kas ir par vainu.
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
EWS ir?Auza rakstīja:Kads varbut var pateik kas ir par vainu.
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
turpinot tēmu par kloķenēm, tad idejiski, es domāju, ka te neviens netaisās motoru griezt tālāk par 7.5k
mazgājam eļļas kanālus, pārbalansējam un viss būs čotka
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
EWS nav. 1993 gada sakums.Azbests rakstīja:EWS ir?Auza rakstīja:Kads varbut var pateik kas ir par vainu.
Tatad m40b18 nepienak strava degvielas suknim.
Releju ieliku no ejosa un drosinatajs ari vesels.
Sukni piesledzot pa taisno oesledzas un var piedarbinat.
Kadas varetu but vainas?
turpinot tēmu par kloķenēm, tad idejiski, es domāju, ka te neviens netaisās motoru griezt tālāk par 7.5k
mazgājam eļļas kanālus, pārbalansējam un viss būs čotka
Kāds varētu būt iemesls, ka viens rats ir sagāzts vairāk par otru? Starpība ir aptuveni 1cm.. Abiem ekscentriskās skrūves ir sagrieztas līdz max, sēdinājums arī vienāds..
Virbūve līka. 
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Stipri šaubos par to!Jānis.P rakstīja:Virbūve līka.
Ja nemaldos, tad auto iet šķībi pie liela ātruma ja skārdene ir līka..
Man aizmugurē arī kreisais rats ir pa kādiem 5° vairāk sagāzts nekā labais. Glāzes vietā, bukses nav izšķīdušas. Hvz kur problēma :/
Vai aizmugures lampās ar balto pagriezienu jāliek oranžās spuldzes?Kas par vainu var būt m43b18 ka apgriezieni neceļas augstāk par 4.5k ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1020
- 1021
- 1022
- 1023
- 1024
- …
- 1297
- chevron_right
