Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1051
- 1052
- 1053
- 1054
- 1055
- …
- 1297
- chevron_right
nav, tie dzineji baigi atsaucigi ir, pie nosacijuma ja visi deveji,zondes strada. m50b25 dod piepiipeet tik taa.kasiks rakstīja:kadu laiku pabraucu ar 328i e46 gája labi, ir doma iekert daily 323i e46, nav tá ka tas 323i baigi slabns ir?
70cc rakstīja:nav, tie dzineji baigi atsaucigi ir, pie nosacijuma ja visi deveji,zondes strada. m50b25tu dod piepiipeet tik taa.kasiks rakstīja:kadu laiku pabraucu ar 328i e46 gája labi, ir doma iekert daily 323i e46, nav tá ka tas 323i baigi slabns ir?
Ir spogulis ar apaļu bumbiņu apakšā, kas pārslēdz nakts režīmu. Bet tam spogulim pienāk klāt vadu mučkulis? Kam tur tie vadi vajadzīgi?
Man arī same shit, bet manuprāt pravodka lai varētu upgreidoties uz pašaptumšojošomikinsh rakstīja:Ir spogulis ar apaļu bumbiņu apakšā, kas pārslēdz nakts režīmu. Bet tam spogulim pienāk klāt vadu mučkulis? Kam tur tie vadi vajadzīgi?
Sveiki. Man ir tada problema. Varbūt izklausās smieklīgi, bet nu ja... Man ir 2.0 vanoss m52b20 motors. Un lieta ir tāda, ka pāris dienas atpakaļ metu slipi pa sausu asfaltu un viss bija ideali, mashina slideja normāli. Tgd kad atkal dariju visu to pašu ko pirmīt, ta uzreiz viņa taka nogurst. Iedodu pilnā pulkstenī un nekā, vnk izbrauc no likuma. Gribētos paklausīties citu cilveku viedokļos kādeļ tā ir? Varbūt kds devējs beigts? Vai ari kaut kas saistīts ar degmaisījumu? Itka blokjis vel griežas un pusasis nav aprautas. Un tas viss ir tieši otrajā ātrumā, ar pirmo met joprojām
Neēsi sajūgu nokāvis?oskarssh rakstīja:Sveiki. Man ir tada problema. Varbūt izklausās smieklīgi, bet nu ja... Man ir 2.0 vanoss m52b20 motors. Un lieta ir tāda, ka pāris dienas atpakaļ metu slipi pa sausu asfaltu un viss bija ideali, mashina slideja normāli. Tgd kad atkal dariju visu to pašu ko pirmīt, ta uzreiz viņa taka nogurst. Iedodu pilnā pulkstenī un nekā, vnk izbrauc no likuma. Gribētos paklausīties citu cilveku viedokļos kādeļ tā ir? Varbūt kds devējs beigts? Vai ari kaut kas saistīts ar degmaisījumu? Itka blokjis vel griežas un pusasis nav aprautas. Un tas viss ir tieši otrajā ātrumā, ar pirmo met joprojām
vai nu es pa vecu vai nu te reali ir saacies bernudarzs....Riks* rakstīja:Neēsi sajūgu nokāvis?oskarssh rakstīja:Sveiki. Man ir tada problema. Varbūt izklausās smieklīgi, bet nu ja... Man ir 2.0 vanoss m52b20 motors. Un lieta ir tāda, ka pāris dienas atpakaļ metu slipi pa sausu asfaltu un viss bija ideali, mashina slideja normāli. Tgd kad atkal dariju visu to pašu ko pirmīt, ta uzreiz viņa taka nogurst. Iedodu pilnā pulkstenī un nekā, vnk izbrauc no likuma. Gribētos paklausīties citu cilveku viedokļos kādeļ tā ir? Varbūt kds devējs beigts? Vai ari kaut kas saistīts ar degmaisījumu? Itka blokjis vel griežas un pusasis nav aprautas. Un tas viss ir tieši otrajā ātrumā, ar pirmo met joprojām
kaads mest sliipi ar m52b20 parko tu runaa .... man tev nav ar ko palidzeet!Martinsoon rakstīja:vai nu es pa vecu vai nu te reali ir saacies bernudarzs....Riks* rakstīja:Neēsi sajūgu nokāvis?oskarssh rakstīja:Sveiki. Man ir tada problema. Varbūt izklausās smieklīgi, bet nu ja... Man ir 2.0 vanoss m52b20 motors. Un lieta ir tāda, ka pāris dienas atpakaļ metu slipi pa sausu asfaltu un viss bija ideali, mashina slideja normāli. Tgd kad atkal dariju visu to pašu ko pirmīt, ta uzreiz viņa taka nogurst. Iedodu pilnā pulkstenī un nekā, vnk izbrauc no likuma. Gribētos paklausīties citu cilveku viedokļos kādeļ tā ir? Varbūt kds devējs beigts? Vai ari kaut kas saistīts ar degmaisījumu? Itka blokjis vel griežas un pusasis nav aprautas. Un tas viss ir tieši otrajā ātrumā, ar pirmo met joprojām
Kas slikts ir 2 litrigam motoram?
Hz. Vaitad nebūtu tad ka ar pirmo arī nevarētu samest?Riks* rakstīja:Neēsi sajūgu nokāvis?oskarssh rakstīja:Sveiki. Man ir tada problema. Varbūt izklausās smieklīgi, bet nu ja... Man ir 2.0 vanoss m52b20 motors. Un lieta ir tāda, ka pāris dienas atpakaļ metu slipi pa sausu asfaltu un viss bija ideali, mashina slideja normāli. Tgd kad atkal dariju visu to pašu ko pirmīt, ta uzreiz viņa taka nogurst. Iedodu pilnā pulkstenī un nekā, vnk izbrauc no likuma. Gribētos paklausīties citu cilveku viedokļos kādeļ tā ir? Varbūt kds devējs beigts? Vai ari kaut kas saistīts ar degmaisījumu? Itka blokjis vel griežas un pusasis nav aprautas. Un tas viss ir tieši otrajā ātrumā, ar pirmo met joprojām
nav nekaa slikta vnk vinam jaudas nav tas ari ir viss.Gravciks rakstīja:Kas slikts ir 2 litrigam motoram?
Nu bet slīpi var samest tikuntā. Un problēma ir tāda, ka otrais vairs negrib griezt. Un gudri uzdirsieni man neinteresē. PaldiesMartinsoon rakstīja:nav nekaa slikta vnk vinam jaudas nav tas ari ir viss.Gravciks rakstīja:Kas slikts ir 2 litrigam motoram?
par m52b28tu zinu braucu vienu bridi ar 328i e46 un 325i e36, 2.8 iet krieeiitni labák70cc rakstīja:nav, tie dzineji baigi atsaucigi ir, pie nosacijuma ja visi deveji,zondes strada. m50b25 dod piepiipeet tik taa.kasiks rakstīja:kadu laiku pabraucu ar 328i e46 gája labi, ir doma iekert daily 323i e46, nav tá ka tas 323i baigi slabns ir?
Bet kur loģika? okey piekrītu tev ka jaudas nepietiek priekš sausa asfalta slīdēšanas, ka mašīna vnk gurst nost. Bet kur prikols ? Ja čalītis teica, ka pirms neilga laika pa sausu slidinājās un pēc neilga brīža pamēģinājis atkal un nekā... Cik sapratu ta viņam pa sausu kaut cik meta, a tgd nekā. Tad jau tur kaut kas iet uz beigām. Kaut gan tie 2 litrīgie nemaz nav tik slikti, ja nedaudz paspēlējās ar sadalenēm un pamaina šo to.
Martinsoon rakstīja:nav nekaa slikta vnk vinam jaudas nav tas ari ir viss.Gravciks rakstīja:Kas slikts ir 2 litrigam motoram?
oskarssh rakstīja:Nu bet slīpi var samest tikuntā. Un problēma ir tāda, ka otrais vairs negrib griezt. Un gudri uzdirsieni man neinteresē. PaldiesMartinsoon rakstīja:nav nekaa slikta vnk vinam jaudas nav tas ari ir viss.Gravciks rakstīja:Kas slikts ir 2 litrigam motoram?
Vanos noteikti izbeidzaas un tapc ari jauda trukst.5oskarssh rakstīja:Nu bet slīpi var samest tikuntā. Un problēma ir tāda, ka otrais vairs negrib griezt. Un gudri uzdirsieni man neinteresē. PaldiesMartinsoon rakstīja:nav nekaa slikta vnk vinam jaudas nav tas ari ir viss.Gravciks rakstīja:Kas slikts ir 2 litrigam motoram?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
[quote
:D:D:D man nak smiekli par to tavu sliipi mesanu ar 2,0 un gaidiit ka tev ar 2 robu rauss araa:D nu ja tev riepas nuliites un reduktors 4:45 varbuut var ko paveidot... a savadaak tur nav ko kert ..... vai ari nezini ko noziimee mest sliipi. Bet par tavu teemu ja tev liekas kas jaudaa ir mainisjies , un liekas ka sajuugs nesliid tad veciit diagnostikka un vieniigi .... varbuut daudz kas , zonde beigta , gaisa masas meritajs..... un veel siikumi[/quote]
kadreiz kad man bija 2.0 vienaa briidi bija izputeeja pedeejaa bundulii sabirusi taa vate.... itkaa elpoja bet grutaak un jauda momentaaa pazuda.....papeeti izpuuteeju ( es nesaku ka tev ta ir bet tads varuants bija man)
kadreiz kad man bija 2.0 vienaa briidi bija izputeeja pedeejaa bundulii sabirusi taa vate.... itkaa elpoja bet grutaak un jauda momentaaa pazuda.....papeeti izpuuteeju ( es nesaku ka tev ta ir bet tads varuants bija man)
Vanos noteikti izbeidzaas un tapc ari jauda trukst.5[/quote]
vanos stradaa pie zemiem rpm
vanos stradaa pie zemiem rpm
Kam tieši ir atšķirība universāļa pravodkai, no sedana? - Kontakti, vadu garumi?
Princips jau itkā viens - četras durvis, bagāžnieka vāks savs, tik apsilde citur nāk.
Princips jau itkā viens - četras durvis, bagāžnieka vāks savs, tik apsilde citur nāk.
Nekas īpašs. Touringam vienkārši pravodka ir garāka, jo tumbas ir griestos + uz vāku aiziet garāks un resnāks žuburs dēļ slotiņas, apmīzēja, apsildes un stopņika. Līdz tai vietai principā viss ir identisks.Alps rakstīja:Kam tieši ir atšķirība universāļa pravodkai, no sedana? - Kontakti, vadu garumi?
Princips jau itkā viens - četras durvis, bagāžnieka vāks savs, tik apsilde citur nāk.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1051
- 1052
- 1053
- 1054
- 1055
- …
- 1297
- chevron_right