dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Dj_Zii rakstīja:varbut kadam noder : :lol:
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem :D :gigigi:

ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK :D ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem :gigigi:

PPs : info nak no iekš slepena kanala no bm auto boksa :lol: :D
Tu pats saprati ko uzrakstīji :lol:
Profila bilde
osis
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 09 Okt 2011, 13:59
Braucu ar: tou
[quote="Kobreti"][quote="Dj_Zii"]varbut kadam noder : :lol:
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem :D :gigigi:

ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK :D ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem :gigigi:

Ne vienmēr ja nesūc tad gaidāmi lieli izdevumi! Samainīju gadu atpakaļ kartera ventilāciju, bet šogad atkal ta kā dūmoja un radās aizdomas ka atkal ir ieberziens, bet izjaucot visu tika konstatēts, ka trubiņā, kas nāk no kartera ventilācijas uz motoru (pie vanosa) ir neliela plaisa dēl kuras kartera ventilācijas membrāna nenoslēdzas un piesūc klāt kartera gāzes!
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
jā tā kartera ventilācija ir diezgan patupa uztaisīta, var būt arī neliela plaisiņa pašā ccv membrānā, gaisu pa trubu no vārstu vāka sūks(oec dj_zii vardiem tipa viss kartiba shada razklada), bet mebrāna nenoslēgsies kā nākas + piesūks gaisu un rezultāta būs apauguši vārsti ar melnu huiņu, dūmojošs un gļukojošs motors
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
kā tad tur īsti ir ar tiem uzdegumiem? Jautājums konkrēti seeingman ;) Kopš es savu dzinēju iestutēju man kartera ventilācija ir mētājusies zemē nomesta, nobraucu 2 gadus, tagad jaucot nost galvu ieplūde kā jauna,varsti kā jauni, nekāda uzdeguma, vai ēļļas paliekas ieplūdes kaklos. Dzinējs 92gads. Te atkal paņemu citu galvu no 98gada motora, kuram uzdegumi tādi,kad es brīnos kā vārsti vēl pret virzuli nesitās ieplūde visa melna,vārstu kāti un augšējās daļas ar eļļas klumpačiem :doh: Tad kāds labums no tās kartera ventilācijas,vārstiem kātus apeļļo un visu ar eļļu piepļačkā?
Pēdējais labojis Kobreti - 12 Apr 2013, 23:38, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
osis rakstīja:
Kobreti rakstīja:
Dj_Zii rakstīja:varbut kadam noder : :lol:
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem :D :gigigi:

ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK :D ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem :gigigi:

Ne vienmēr ja nesūc tad gaidāmi lieli izdevumi! Samainīju gadu atpakaļ kartera ventilāciju, bet šogad atkal ta kā dūmoja un radās aizdomas ka atkal ir ieberziens, bet izjaucot visu tika konstatēts, ka trubiņā, kas nāk no kartera ventilācijas uz motoru (pie vanosa) ir neliela plaisa dēl kuras kartera ventilācijas membrāna nenoslēdzas un piesūc klāt kartera gāzes!
sorry :hahaha: es te nedaudz sajaucu,nepareizi izlasiju.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Kobreti rakstīja:kā tad tur īsti ir ar tiem uzdegumiem? Jautājums konkrēti seeingman ;) Kopš es savu dzinēju iestutēju man kartera ventilācija ir mētājusies zemē nomesta, nobraucu 2 gadus, tagad jaucot nost galvu ieplūde kā jauna,varsti kā jauni, nekāda uzdeguma, vai ēļļas paliekas ieplūdes kaklos. Dzinējs 92gads. Te atkal paņemu citu galvu no 98gada motora, kuram uzdegumi tādi,kad es brīnos kā vārsti vēl pret virzuli nesitās ieplūde visa melna,vārstu kāti un augšējās daļas ar eļļas klumpačiem :doh: Tad kāds labums no tās kartera ventilācijas,vārstiem kātus apeļļo un visu ar eļļu piepļačkā?
kartera ventilācijas vārsts reāli būtu jāmaina katru otro eļļas maiņas reizi.
kartera ventilācija atdala gāzes un nesadeguša benzīna tvaikus, kas tiek papūsti garām gredzeniem, no eļļas, eļļu aiztecinot uz karteri un pārējo uz ieplūdi.
Reāli tā patstāvīgi uztur nelielu vakuumu motorā, ja ir sapisusies un membrāna nenoslēdzas līdzko iestājas vakuums, tad uz ieplūdi visu laiku tiek arī eļļas sūdi, kas tad arī izveido uzdegumu.
bez kartera ventilācijas var mierīgi arī iztikt, bet ne jau vienkārši to noraujot nost, vietā ir pareizi jāuzstāda oil catch tank, šis noķers eļļas pilienus un aizvadīs to uz karteri, bet blow-by gāzes laidīs atmosfērā, nevis ieplūdes kolektorā, tiesa, ja eļļa ir ar specifisku aromātu, piemēram BP eļļas, tad ļoti labi varēs to sajust salonā apstājoties pie krusta.
no kartera ventilācijas tātad labums ir "eko" - sadedzinot otrreiz blow-by gāzes
edit: nu vēl labums ir nelielais vakuums motorā - mazāka iespēja, ka motors kaut kur sulosies
Profila bilde
bembists
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 23 Feb 2012, 18:13
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Smiltenes
mans divas lietas kas neliek miru.. iemetīšu arī šeit!

1)Problēmas:
*Kādēļ lēnu braucot, bet ļoti reti uz pāris sekundēm stūre paliek kā gazikam (pazūd pastiprinātājs)?
Un pats galvenais......
*Neesmu ticis skaidrība ar apgriezieniem un nelekšanu! Patēriņš ir palicis normāls, bet šodien uz brīdi atkal nedauz raustijās apgriezieni- kādas pāris dienas bija miers. Taču piešķilt siltu motoru tā pagrūtāk, ir reizes kad var un kad tikai ar 3 vai 4 reizi un td pat labu laiku pagriežot. Ar aukstu nav problēmu! Pielika pie PC un vis ir ok! Zonde strādā idejāli, gaisa masas mērītājs arī, sprauslas ari visu špricē kā nākas. Kloķenes devējs vesels, bet teica lai samaina, varbūt tas taisa kādus brīnumus, bet nekas nemainijās! Pie svecēm eļļas arī nav. Nenāk nenāk nekas prātā ko darīt... :(
Profila bilde
Seļuks
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 04 Dec 2011, 21:08
Braucu ar: 325 tds
ka ar bakas sukni?
Profila bilde
bembists
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 23 Feb 2012, 18:13
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Smiltenes
nu braucot jau iet un auksts ar lec, tākā es domāju ka sūknis nav pie vainas! Silts negrib lekt. Ja noslāpē un kādu 5min laikā palaiž td lec, bet ja ilgāgs laika sprīdis starpā tad tik kacini starteri! :(
lisijs_ediks
Ziņojumi: 28
Pievienojies: 18 Dec 2011, 22:49
Braucu ar: drapaku
Iespējams, ka pārlej sveces - nenoregulēta aizdedze !?
Profila bilde
bembists
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 23 Feb 2012, 18:13
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Smiltenes
Bet visu laiku gāja! :(
pats kompis taisītu kādas ziepes?
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
kad tiksi skaidriba uzmet man pm kas par vainu bija :gigigi:
man lidziga problema tikai lec bez problemam :gigigi: man sat tad nem un noslapst pars no sevis kad atmet gazi braucot un dazreiz peld drusku apgriezieni :gigigi: es jau samainiju zondes ,gaisa meritaju ,tuksgaitas regulatoru ,apnika man jau nemties jamekle normals calis kas prot diagnostiku :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
M52 ir tāda nianse, kad kloķenes apgr. devējs nosprādzis. Tad randomā slāpst nost. Bet labāk aizdoties uz normālu diagnostiku, lai paskatās.
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 
Problēma jau otro rītu. Iedarbinu auto, viss ok, rūc kā jārūc, sāc braukt un auto vnk sāk raustīties, likās ka kādi divi trīs cilindri uz to brīdi neiet, mēģinot noturēt vienmērīgus apgriezienus arī neiet visi stobri. auto nedaudz pastrādā tukšgaitā, viss aiziet, atlikušo dienu braucu normāli itkā. Pie kompja nevaru pieslēgt. Kas varētu būt par vainu? #interneta diagnostika
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
janexz
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:04
Kompis rāda viss ok. Bet, neiet kā vajag, no gluhana nes pēc bendžas, sveces pabaltas, no kura gala ķerties klāt? dzinējs m52B25
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
shrek, sito uzraksti, kas tur bija, vienam m50b25 bija lidzigi simptomi, kamer bik neuzsila(pari zilajai iedaljai) nebija iespejams pabraukt..samainija daudzko, bet bez rezultatiem, kad uzsila gaja loti labi, paterins/jauda viss ok :rolleyes:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
te ir kads nazits pie kura varetuaizvest dzineju atradiit unpieslegt pa sakarigamnaudam pie kompja?
zinu ka nave36,bet tomer
saka apgriezieni raustiities un mashinai jauda pazuda.krustojumpos slapst nost tukshgaitaa
dzineja kodu isti neiznu,bete46 ar 1.9 dzineju
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
bembists
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 23 Feb 2012, 18:13
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Smiltenes
dogMa rakstīja:M52 ir tāda nianse, kad kloķenes apgr. devējs nosprādzis. Tad randomā slāpst nost. Bet labāk aizdoties uz normālu diagnostiku, lai paskatās.
Man piemēram diagnostika neko neparādija, vis strādā kā tam jāstrāda. pašlaik tā problēma ir retāka, bet ir. Rēdzēs kas tagad notiks. Izmazgāju gaisa masas mērītāju, vakuma šļaukas parbaudīju- saliku hamutus ja nebija.... brauks un td redzēs kas būs.. :hahaha:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
ar ko Tu mazgaaji gaisa masas meritaju?
ar kompatu pa brugji
Zajec
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 26 Feb 2012, 11:51
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga, centrs
Ar brake cleaneri bet tā uzmanigi ;)