dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- …
- 350
- chevron_right
Tu pats saprati ko uzrakstījiDj_Zii rakstīja:varbut kadam noder :
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem
ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem
PPs : info nak no iekš slepena kanala no bm auto boksa
[quote="Kobreti"][quote="Dj_Zii"]varbut kadam noder :
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem
ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem
Ne vienmēr ja nesūc tad gaidāmi lieli izdevumi! Samainīju gadu atpakaļ kartera ventilāciju, bet šogad atkal ta kā dūmoja un radās aizdomas ka atkal ir ieberziens, bet izjaucot visu tika konstatēts, ka trubiņā, kas nāk no kartera ventilācijas uz motoru (pie vanosa) ir neliela plaisa dēl kuras kartera ventilācijas membrāna nenoslēdzas un piesūc klāt kartera gāzes!
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem
ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem
Ne vienmēr ja nesūc tad gaidāmi lieli izdevumi! Samainīju gadu atpakaļ kartera ventilāciju, bet šogad atkal ta kā dūmoja un radās aizdomas ka atkal ir ieberziens, bet izjaucot visu tika konstatēts, ka trubiņā, kas nāk no kartera ventilācijas uz motoru (pie vanosa) ir neliela plaisa dēl kuras kartera ventilācijas membrāna nenoslēdzas un piesūc klāt kartera gāzes!
jā tā kartera ventilācija ir diezgan patupa uztaisīta, var būt arī neliela plaisiņa pašā ccv membrānā, gaisu pa trubu no vārstu vāka sūks(oec dj_zii vardiem tipa viss kartiba shada razklada), bet mebrāna nenoslēgsies kā nākas + piesūks gaisu un rezultāta būs apauguši vārsti ar melnu huiņu, dūmojošs un gļukojošs motors
kā tad tur īsti ir ar tiem uzdegumiem? Jautājums konkrēti seeingman Kopš es savu dzinēju iestutēju man kartera ventilācija ir mētājusies zemē nomesta, nobraucu 2 gadus, tagad jaucot nost galvu ieplūde kā jauna,varsti kā jauni, nekāda uzdeguma, vai ēļļas paliekas ieplūdes kaklos. Dzinējs 92gads. Te atkal paņemu citu galvu no 98gada motora, kuram uzdegumi tādi,kad es brīnos kā vārsti vēl pret virzuli nesitās ieplūde visa melna,vārstu kāti un augšējās daļas ar eļļas klumpačiem Tad kāds labums no tās kartera ventilācijas,vārstiem kātus apeļļo un visu ar eļļu piepļačkā?
Pēdējais labojis Kobreti - 12 Apr 2013, 23:38, kopā labots 1 reizi.
sorry es te nedaudz sajaucu,nepareizi izlasiju.osis rakstīja:Kobreti rakstīja:Dj_Zii rakstīja:varbut kadam noder :
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem
ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem
Ne vienmēr ja nesūc tad gaidāmi lieli izdevumi! Samainīju gadu atpakaļ kartera ventilāciju, bet šogad atkal ta kā dūmoja un radās aizdomas ka atkal ir ieberziens, bet izjaucot visu tika konstatēts, ka trubiņā, kas nāk no kartera ventilācijas uz motoru (pie vanosa) ir neliela plaisa dēl kuras kartera ventilācijas membrāna nenoslēdzas un piesūc klāt kartera gāzes!
kartera ventilācijas vārsts reāli būtu jāmaina katru otro eļļas maiņas reizi.Kobreti rakstīja:kā tad tur īsti ir ar tiem uzdegumiem? Jautājums konkrēti seeingman Kopš es savu dzinēju iestutēju man kartera ventilācija ir mētājusies zemē nomesta, nobraucu 2 gadus, tagad jaucot nost galvu ieplūde kā jauna,varsti kā jauni, nekāda uzdeguma, vai ēļļas paliekas ieplūdes kaklos. Dzinējs 92gads. Te atkal paņemu citu galvu no 98gada motora, kuram uzdegumi tādi,kad es brīnos kā vārsti vēl pret virzuli nesitās ieplūde visa melna,vārstu kāti un augšējās daļas ar eļļas klumpačiem Tad kāds labums no tās kartera ventilācijas,vārstiem kātus apeļļo un visu ar eļļu piepļačkā?
kartera ventilācija atdala gāzes un nesadeguša benzīna tvaikus, kas tiek papūsti garām gredzeniem, no eļļas, eļļu aiztecinot uz karteri un pārējo uz ieplūdi.
Reāli tā patstāvīgi uztur nelielu vakuumu motorā, ja ir sapisusies un membrāna nenoslēdzas līdzko iestājas vakuums, tad uz ieplūdi visu laiku tiek arī eļļas sūdi, kas tad arī izveido uzdegumu.
bez kartera ventilācijas var mierīgi arī iztikt, bet ne jau vienkārši to noraujot nost, vietā ir pareizi jāuzstāda oil catch tank, šis noķers eļļas pilienus un aizvadīs to uz karteri, bet blow-by gāzes laidīs atmosfērā, nevis ieplūdes kolektorā, tiesa, ja eļļa ir ar specifisku aromātu, piemēram BP eļļas, tad ļoti labi varēs to sajust salonā apstājoties pie krusta.
no kartera ventilācijas tātad labums ir "eko" - sadedzinot otrreiz blow-by gāzes
edit: nu vēl labums ir nelielais vakuums motorā - mazāka iespēja, ka motors kaut kur sulosies
mans divas lietas kas neliek miru.. iemetīšu arī šeit!
1)Problēmas:
*Kādēļ lēnu braucot, bet ļoti reti uz pāris sekundēm stūre paliek kā gazikam (pazūd pastiprinātājs)?
Un pats galvenais......
*Neesmu ticis skaidrība ar apgriezieniem un nelekšanu! Patēriņš ir palicis normāls, bet šodien uz brīdi atkal nedauz raustijās apgriezieni- kādas pāris dienas bija miers. Taču piešķilt siltu motoru tā pagrūtāk, ir reizes kad var un kad tikai ar 3 vai 4 reizi un td pat labu laiku pagriežot. Ar aukstu nav problēmu! Pielika pie PC un vis ir ok! Zonde strādā idejāli, gaisa masas mērītājs arī, sprauslas ari visu špricē kā nākas. Kloķenes devējs vesels, bet teica lai samaina, varbūt tas taisa kādus brīnumus, bet nekas nemainijās! Pie svecēm eļļas arī nav. Nenāk nenāk nekas prātā ko darīt... :(
1)Problēmas:
*Kādēļ lēnu braucot, bet ļoti reti uz pāris sekundēm stūre paliek kā gazikam (pazūd pastiprinātājs)?
Un pats galvenais......
*Neesmu ticis skaidrība ar apgriezieniem un nelekšanu! Patēriņš ir palicis normāls, bet šodien uz brīdi atkal nedauz raustijās apgriezieni- kādas pāris dienas bija miers. Taču piešķilt siltu motoru tā pagrūtāk, ir reizes kad var un kad tikai ar 3 vai 4 reizi un td pat labu laiku pagriežot. Ar aukstu nav problēmu! Pielika pie PC un vis ir ok! Zonde strādā idejāli, gaisa masas mērītājs arī, sprauslas ari visu špricē kā nākas. Kloķenes devējs vesels, bet teica lai samaina, varbūt tas taisa kādus brīnumus, bet nekas nemainijās! Pie svecēm eļļas arī nav. Nenāk nenāk nekas prātā ko darīt... :(
ka ar bakas sukni?
nu braucot jau iet un auksts ar lec, tākā es domāju ka sūknis nav pie vainas! Silts negrib lekt. Ja noslāpē un kādu 5min laikā palaiž td lec, bet ja ilgāgs laika sprīdis starpā tad tik kacini starteri! :(
Iespējams, ka pārlej sveces - nenoregulēta aizdedze !?
Bet visu laiku gāja! :(
pats kompis taisītu kādas ziepes?
pats kompis taisītu kādas ziepes?
kad tiksi skaidriba uzmet man pm kas par vainu bija
man lidziga problema tikai lec bez problemam man sat tad nem un noslapst pars no sevis kad atmet gazi braucot un dazreiz peld drusku apgriezieni es jau samainiju zondes ,gaisa meritaju ,tuksgaitas regulatoru ,apnika man jau nemties jamekle normals calis kas prot diagnostiku
man lidziga problema tikai lec bez problemam man sat tad nem un noslapst pars no sevis kad atmet gazi braucot un dazreiz peld drusku apgriezieni es jau samainiju zondes ,gaisa meritaju ,tuksgaitas regulatoru ,apnika man jau nemties jamekle normals calis kas prot diagnostiku
M52 ir tāda nianse, kad kloķenes apgr. devējs nosprādzis. Tad randomā slāpst nost. Bet labāk aizdoties uz normālu diagnostiku, lai paskatās.
Problēma jau otro rītu. Iedarbinu auto, viss ok, rūc kā jārūc, sāc braukt un auto vnk sāk raustīties, likās ka kādi divi trīs cilindri uz to brīdi neiet, mēģinot noturēt vienmērīgus apgriezienus arī neiet visi stobri. auto nedaudz pastrādā tukšgaitā, viss aiziet, atlikušo dienu braucu normāli itkā. Pie kompja nevaru pieslēgt. Kas varētu būt par vainu? #interneta diagnostika
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Kompis rāda viss ok. Bet, neiet kā vajag, no gluhana nes pēc bendžas, sveces pabaltas, no kura gala ķerties klāt? dzinējs m52B25
shrek, sito uzraksti, kas tur bija, vienam m50b25 bija lidzigi simptomi, kamer bik neuzsila(pari zilajai iedaljai) nebija iespejams pabraukt..samainija daudzko, bet bez rezultatiem, kad uzsila gaja loti labi, paterins/jauda viss ok
te ir kads nazits pie kura varetuaizvest dzineju atradiit unpieslegt pa sakarigamnaudam pie kompja?
zinu ka nave36,bet tomer
saka apgriezieni raustiities un mashinai jauda pazuda.krustojumpos slapst nost tukshgaitaa
dzineja kodu isti neiznu,bete46 ar 1.9 dzineju
zinu ka nave36,bet tomer
saka apgriezieni raustiities un mashinai jauda pazuda.krustojumpos slapst nost tukshgaitaa
dzineja kodu isti neiznu,bete46 ar 1.9 dzineju
ar kompatu pa brugji
Man piemēram diagnostika neko neparādija, vis strādā kā tam jāstrāda. pašlaik tā problēma ir retāka, bet ir. Rēdzēs kas tagad notiks. Izmazgāju gaisa masas mērītāju, vakuma šļaukas parbaudīju- saliku hamutus ja nebija.... brauks un td redzēs kas būs..dogMa rakstīja:M52 ir tāda nianse, kad kloķenes apgr. devējs nosprādzis. Tad randomā slāpst nost. Bet labāk aizdoties uz normālu diagnostiku, lai paskatās.
ar ko Tu mazgaaji gaisa masas meritaju?
ar kompatu pa brugji
Ar brake cleaneri bet tā uzmanigi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- …
- 350
- chevron_right