Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- …
- 120
- chevron_right
talu nekur netiksiUga rakstīja:Samainīju miglas lampiņu ar ģenerātora lampiņu, tā pat nedeg, bet kas bija ģeneratora un ieliku miglas vieta, viņa deg. Tad jautājums sekojošs vai ar 1.8tds var braukt bez ģenerātora ?
teorētiski dīzels var darboties bez ģeņa/beigta akumulatora, vajag elektrību tik daudz lai iedarbinātu, bet nekas nestrādās, izņemot pašu motoru.Uga rakstīja:Samainīju miglas lampiņu ar ģenerātora lampiņu, tā pat nedeg, bet kas bija ģeneratora un ieliku miglas vieta, viņa deg. Tad jautājums sekojošs vai ar 1.8tds var braukt bez ģenerātora ?
Bet pārbaudi ar multimetru varbūt viņš lādē, tik nerāda lampiņu.
- ikey07
Tad ļoti sliktiLācis rakstīja:talu nekur netiksiUga rakstīja:Samainīju miglas lampiņu ar ģenerātora lampiņu, tā pat nedeg, bet kas bija ģeneratora un ieliku miglas vieta, viņa deg. Tad jautājums sekojošs vai ar 1.8tds var braukt bez ģenerātora ?
Nu lieta tāda ka man nav neviena atslēga, viss ir laukos, bet pats esmu pa Rīgu cik nu ar telefona gaismu redzēju, tad izskatās ka man nav viena vadiņš klāt pie ģenerātora, tas kur iet uz to lampiņu kā rakstīts bildē, tas varētu būt pie vainas ka viņš arī līdz ar to neiet ?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
jap, gan jau nopuvis. liec tik atpakal klatUga rakstīja:Nu lieta tāda ka man nav neviena atslēga, viss ir laukos, bet pats esmu pa Rīgu cik nu ar telefona gaismu redzēju, tad izskatās ka man nav viena vadiņš klāt pie ģenerātora, tas kur iet uz to lampiņu kā rakstīts bildē, tas varētu būt pie vainas ka viņš arī līdz ar to neiet ?
Problēma ar centrālo atslēgu. 95 gada februāra sedans. Slēdzot ar atslēgu šofera durvis, aizslēdzas visas izņemot pasažiera priekšējās un slēdzot pasažiera priekšējās ar atslēgu aizslēdzas viss izņemot šofera durvis. Tas pats atslēdzot. Ko skatīties?
kas varētu būt par triku, šorīt iedarbinu auto, ieslēdzu tuvās gaismas liekas čota tumšs, neieslēdzas tuvie, gabarīti deg.
vairākkārtīgi paslēgāju gaismu slēdzi, bez izmaiņām, paspēju pat paraut kapotu un paraustīt vadus pie lampām, nekā
noslāpēju, vēlreiz piedarbināju, viss strādā...kur meklēt vainu, relejs kāds? negribu lai tas atkārtojas nepiemērotā brīdī
auto 1996. gada kompakts.
vairākkārtīgi paslēgāju gaismu slēdzi, bez izmaiņām, paspēju pat paraut kapotu un paraustīt vadus pie lampām, nekā
noslāpēju, vēlreiz piedarbināju, viss strādā...kur meklēt vainu, relejs kāds? negribu lai tas atkārtojas nepiemērotā brīdī
auto 1996. gada kompakts.
M Power or no power..
Viens no variantiem, ka relejs. Otrs variants, ka gaismu slēdzis.
Problēma ar aizmugures lukturiem nedeg vairs neviena atpakaļgaita un bremžuguņi dažreiz vienkārši pazūd,kur meklēt problēmu?
Bremžuguņi drošvien pazūd dēļ izļurgātām patronām, tās pietaisi pēc savas izdomas.Bmw_e36 rakstīja:Problēma ar aizmugures lukturiem nedeg vairs neviena atpakaļgaita un bremžuguņi dažreiz vienkārši pazūd,kur meklēt problēmu?
Atpakaļgaita var pazust arī dēļ dačika kurš skrūvējas kārbā no apakšas, protams, ja drošinātāji ir veseli.
Sveiki biedri,
Sekojoša problēma - nešpricē logu mīzēji. Domāju motoriņš pie vainas, nomainīju, nekas nemainas, pieliku pie aķa, griežas abi divi, ka dulls. Atvienojot kontaktu un pārbaudot pienākošo strāvu, pie ieslēgtiem rāda 11.8V ar kaut ko, kā iesprauž štekeri, tā nokrīt uz kādi 0.6v. Pie izrauta štekera arī logu tīrītāji slauka bez apstājas, kā tam vajadzētu būt, turot atvilktu slēdzi, kā iesprauž štekeri, tā visur klusums.
Palīdziet :)
Sekojoša problēma - nešpricē logu mīzēji. Domāju motoriņš pie vainas, nomainīju, nekas nemainas, pieliku pie aķa, griežas abi divi, ka dulls. Atvienojot kontaktu un pārbaudot pienākošo strāvu, pie ieslēgtiem rāda 11.8V ar kaut ko, kā iesprauž štekeri, tā nokrīt uz kādi 0.6v. Pie izrauta štekera arī logu tīrītāji slauka bez apstājas, kā tam vajadzētu būt, turot atvilktu slēdzi, kā iesprauž štekeri, tā visur klusums.
Palīdziet :)
Man taspats ir kad touringam aizmugurē meģina tīrīt logu, visas komponentes pārbaudot atsevišķi, tās darbojas, bet kopā nedarbojas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tikko pamēģināju pie motoriņa violetā/brūnā (kas ir zeme, ja pareizi sapratu) vada vietā pieslēgt zemi pa taisno, motoriņš griežas un špricē. Vaina zemē? Kur lai to tagad atrodakuts rakstīja:Sveiki biedri,
Sekojoša problēma - nešpricē logu mīzēji. Domāju motoriņš pie vainas, nomainīju, nekas nemainas, pieliku pie aķa, griežas abi divi, ka dulls. Atvienojot kontaktu un pārbaudot pienākošo strāvu, pie ieslēgtiem rāda 11.8V ar kaut ko, kā iesprauž štekeri, tā nokrīt uz kādi 0.6v. Pie izrauta štekera arī logu tīrītāji slauka bez apstājas, kā tam vajadzētu būt, turot atvilktu slēdzi, kā iesprauž štekeri, tā visur klusums.
Palīdziet :)
Kapec man durvjubstikls kupejai nenolaizas kad atveru durvis? Blakus sedetajam atveras. Pirmsfeislifts 93 gada
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Ej cauri visām masām, kas pie virsbūves. Priekšā abās pusēs, salonā pie paneļa kreisajā pusē, labajā pusē aiz paklāja utt.akuts rakstīja:Tikko pamēģināju pie motoriņa violetā/brūnā (kas ir zeme, ja pareizi sapratu) vada vietā pieslēgt zemi pa taisno, motoriņš griežas un špricē. Vaina zemē? Kur lai to tagad atrodakuts rakstīja:Sveiki biedri,
Sekojoša problēma - nešpricē logu mīzēji. Domāju motoriņš pie vainas, nomainīju, nekas nemainas, pieliku pie aķa, griežas abi divi, ka dulls. Atvienojot kontaktu un pārbaudot pienākošo strāvu, pie ieslēgtiem rāda 11.8V ar kaut ko, kā iesprauž štekeri, tā nokrīt uz kādi 0.6v. Pie izrauta štekera arī logu tīrītāji slauka bez apstājas, kā tam vajadzētu būt, turot atvilktu slēdzi, kā iesprauž štekeri, tā visur klusums.
Palīdziet :)
Kas pa h*, ka elektro logi strādā tikai, kad atver durvis kupejai?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Drošekļus paskaties.
Jup, Paldies! 43 drošeklis.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sveiki. Sodien paradijas tada divaina lieta ar instrumentu paneli - braucut tas pats izsledzas uz apmeram 3 sekundem, tad iesledzas un radija visu pareizi. kadu pus minuti viss bija ok. Tad saka MIRGOT visas iespejamas bridinajumu lampas un spidometrs ar tahometru izdomaja izslegties... Pec 10sekundem viss saka stardat ka vajag. Braucot nekadas problemas nebija. Kads zin kas varetu but vainigs ? PS - 1992 gada m40 ar automatu.
Maini spidometruJoE rakstīja:Sveiki. Sodien paradijas tada divaina lieta ar instrumentu paneli - braucut tas pats izsledzas uz apmeram 3 sekundem, tad iesledzas un radija visu pareizi. kadu pus minuti viss bija ok. Tad saka MIRGOT visas iespejamas bridinajumu lampas un spidometrs ar tahometru izdomaja izslegties... Pec 10sekundem viss saka stardat ka vajag. Braucot nekadas problemas nebija. Kads zin kas varetu but vainigs ? PS - 1992 gada m40 ar automatu.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- …
- 120
- chevron_right