Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1097
- 1098
- 1099
- 1100
- 1101
- …
- 1297
- chevron_right
Atšķirās tikai dīzeļa/benzīna un km/h vs. mphVeilers rakstīja:Ir starpība starp automāta un manuala spido?
Palabošu tevi.Da1ris rakstīja:Nu ja viņš ir iesprūdis kādas no pozīcijām un mašīna karst,vai tieši otrādak,nrvar dabūt darba temp.Bet Nu nav viņš tik dārgs,lai brauktu bez.Trafkins rakstīja:Kads iemels ir, kapec ir janem ara termostats?
Termostatu ņem ārā tikai tad, ja ir nosprūdis ciet stāvoklī.
Ja nosprūst vaļējā stāvoklī, tad tad dzesēšana iet pa lielo loku un jā nesilst tik labi, bet tad termostatu nev jega ņemt ārā, jo būs tas pats.
Arī starp 4cyl vai 6cyl, neaizmirstam.māriņš rakstīja:Atšķirās tikai dīzeļa/benzīna un km/h vs. mphVeilers rakstīja:Ir starpība starp automāta un manuala spido?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Pareizi piemirsu. Ieliec 4cil paneli un rādi maziņajām kā griežās tavs 2.0maartyd rakstīja:Arī starp 4cyl vai 6cyl, neaizmirstam.māriņš rakstīja:Atšķirās tikai dīzeļa/benzīna un km/h vs. mphVeilers rakstīja:Ir starpība starp automāta un manuala spido?
Cik apmēram maksā jauna facelift brille ar nāsīm un kur nopirkt? China
Brille ~25eināriBiznesmenis rakstīja:Cik apmēram maksā jauna facelift brille ar nāsīm un kur nopirkt? China
Nāsis ~10e/gb
Cenas atšķirās nāsīm tur hromētās/melnā utt.
Super, paldies
No M52 indukcijas spoles uz M50 motoru funkcionē?
ja pareizi atceros, tad arī no M54 derTadzix rakstīja:No M52 indukcijas spoles uz M50 motoru funkcionē?
no M60/62 arī der
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
M54 der, bet no prefl modela, talak tur cits steikers.. Un lai pieskruvet no m54 vajag izdomat stiprinajumu, jo shpiljkas varstuvakiem atshkirasAzbests rakstīja:ja pareizi atceros, tad arī no M54 derTadzix rakstīja:No M52 indukcijas spoles uz M50 motoru funkcionē?
no M60/62 arī der
M50 un m52 stiprinājumu urbumi atšķiras
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ja e36 1.8is bākas sūkņa vietā ieliek no m62b365 bākas sūkni - viņš neaizlies ciet sveces ?
it kā jau sprauslas regulē to cik smidzina, bet vai pēc kādiem 2000rpm nevar būt tā ka spiediens palielinās un kā jau pakalpojušas sprauslas lej vairāk ? !
nevaru saprast kādēļ pārlej.
sveces jaunas, indukcijas kasete cita, gaisu nepiesūc, bet pārlej. diagnostikas tools rāda ka problēma ar ignition output stage. visas sveces vienādi nokvēpušas.
it kā jau sprauslas regulē to cik smidzina, bet vai pēc kādiem 2000rpm nevar būt tā ka spiediens palielinās un kā jau pakalpojušas sprauslas lej vairāk ? !
nevaru saprast kādēļ pārlej.
sveces jaunas, indukcijas kasete cita, gaisu nepiesūc, bet pārlej. diagnostikas tools rāda ka problēma ar ignition output stage. visas sveces vienādi nokvēpušas.
gudri dirst nav malku cirst
Principā nomainot sūkni nevajadzēja lieties ciet. Līdz sprauslām ar lielāku spiedienu tiek piegādāta degviela un viss. Pagājšo ziemu audi 90q sūknis bija ar 2-3bar ražību, uzlikām 5bar un principā bez izmaiņām, ne viņš gāja labāk, ne sliktāk. Tur jau sprauslas,kompis visu izvēlas
Bākas sūknim spiediens nemainās no apgriezieniem. Sūknis dzen degvielu, sprausla paņem, liekais atpakaļ uz bāku.
Domāju ka sūkņa vaina tā nevar būt.
Domāju ka sūkņa vaina tā nevar būt.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Sūķni visiem ir vienādi no 1.6-4.4. Ir spiediena regulators slidē 3.5 bar ( 6 cyl). Sūknis var pumpēt 4 vai 8 bar, 0 šķirbas. Un šitais (kompis neko neparāda) uzreiz nozīmē, ka ir meklētas tikai kļūdas un nav nekādas saprašanas, kas tur ir jāredz.
Nu jā, jo degvielas spiediena regulators paliek tas pats vecais un vairāk bārus viņš nemaz nelaiž cauri.RPG rakstīja:Principā nomainot sūkni nevajadzēja lieties ciet. Līdz sprauslām ar lielāku spiedienu tiek piegādāta degviela un viss. Pagājšo ziemu audi 90q sūknis bija ar 2-3bar ražību, uzlikām 5bar un principā bez izmaiņām, ne viņš gāja labāk, ne sliktāk. Tur jau sprauslas,kompis visu izvēlas
kā ir ar ignition output stage ? uz ko tas norādīt var ?
sveces jaunas
indukciju kasete uzlikta cita ( nekas nemainijās )
sveču vadi ir ok ( pat ja kāds būtu slikts tad uz sveces to redzētu, bet visas vienādas )
sveces jaunas
indukciju kasete uzlikta cita ( nekas nemainijās )
sveču vadi ir ok ( pat ja kāds būtu slikts tad uz sveces to redzētu, bet visas vienādas )
gudri dirst nav malku cirst
Es jau tā biju domājis, tikai bija besis rakstīt tālakValtersD rakstīja:Nu jā, jo degvielas spiediena regulators paliek tas pats vecais un vairāk bārus viņš nemaz nelaiž cauri.
Kāda ražība ir tam m60 sūknim? Un degviela spiediens tāpat kā 1.6-3.0 ~ 3.5 bar? Ja tur būtu ap 5bar tad tikko atradu daudzu savu problēmu risināju
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1097
- 1098
- 1099
- 1100
- 1101
- …
- 1297
- chevron_right