Pacha's e36 - 320 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 22
- chevron_right
Zajebis.
Es arī gribu sev tā..
Es arī gribu sev tā..
Viss ir forsi tikai nez cik tev sitads aparats tagad uz 100km edis?
Bayerische Motoren Werke
kas taisija izpludes kolektoru?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Nu kā jau ir manāms, armis ir pasteidzies pirms manis un uzspējis jums parādīt, kas ir izdarīts ar manu auto.!
Īsumā - šis projekts "izdomājās" ļoti spontāni, bija doma par dzinēja maiņu, kā jau visiem 2.5 vai 2.8.. Bet tad Siikais, man piedāvāja uzbūvēt ko šādu, protams, no kā es nevarēju atteikties, jo kopš 2fast & 2furious laikiem biju gribējis turbo = blow-off, protams..
Tad nu nospriedām, ka šis būs mūsu mērķis uzbūvēt uz mana stock dzinēja turbo projektiņu.! Tā nu ķērāmies klāt, 11. februārī.. Viss lēnītēm sāka bīdīties uz priekšu, tika uzlikts "HOME MADE" kolektors, uz kura sēdināt turbīnu. Solīti pa solītim un lūk ir rezultāts
Gatavs, bez pārsega, e36 320 turbo sedans..
Malziet bildes, lai nav tā, ka nekas nav iemūžināts :)
Pats sākums Piemērīta patuvēnā turbīnas vieta Sākās darbi Tiek metināts kolektors, vieta kur būs turbīna Ir vietā!!! Tiek domāts par eļļošanu Pa lielam ir virsū, tikai izpūtēja nav Un šeit jau iznākums Riga plaza, 5dienas sabrauciens
Tagad tikai jāskatās un jāseko līdzi dzinējam, lai viss turētu un varētu uzgriezt vasarā arī kādu drifta treniņu
Īsumā - šis projekts "izdomājās" ļoti spontāni, bija doma par dzinēja maiņu, kā jau visiem 2.5 vai 2.8.. Bet tad Siikais, man piedāvāja uzbūvēt ko šādu, protams, no kā es nevarēju atteikties, jo kopš 2fast & 2furious laikiem biju gribējis turbo = blow-off, protams..
Tad nu nospriedām, ka šis būs mūsu mērķis uzbūvēt uz mana stock dzinēja turbo projektiņu.! Tā nu ķērāmies klāt, 11. februārī.. Viss lēnītēm sāka bīdīties uz priekšu, tika uzlikts "HOME MADE" kolektors, uz kura sēdināt turbīnu. Solīti pa solītim un lūk ir rezultāts
Gatavs, bez pārsega, e36 320 turbo sedans..
Malziet bildes, lai nav tā, ka nekas nav iemūžināts :)
Pats sākums Piemērīta patuvēnā turbīnas vieta Sākās darbi Tiek metināts kolektors, vieta kur būs turbīna Ir vietā!!! Tiek domāts par eļļošanu Pa lielam ir virsū, tikai izpūtēja nav Un šeit jau iznākums Riga plaza, 5dienas sabrauciens
Tagad tikai jāskatās un jāseko līdzi dzinējam, lai viss turētu un varētu uzgriezt vasarā arī kādu drifta treniņu
Paldies, paldiesimis rakstīja:Apsveicu ar gatavu turbo
Nav zināms, pagaidām.. ar laiku domājams, ka tiks mērīts, cik ir :) Skaņa tagad ir tāda, dēļ pagaidu izpūtēja Steigā nācās uzlikt, lai nepūš visu logā, no izpūtējaSlim rakstīja:kāda tad aptuvenā jauda šim zvēram???
p.s skaņa mašinai ir super
Tad ir jāgriežās pie Siika un jārunā ar viņu par šo visuAlps rakstīja:Zajebis.
Es arī gribu sev tā..
Atklāti sakot un nemelojot, viņš ēd ļoti maz, pie tam, nav pievienota zonde. Bet viennozīmīgi ēd mazāk kā parasts 2.0Gausais rakstīja:Viss ir forsi tikai nez cik tev sitads aparats tagad uz 100km edis?
Izplūdes kolektors ir no Siikā rokas! :)KLAVINS rakstīja:kas taisija izpludes kolektoru?
nav gļuki ar standarta vadību? strādā vienmērīgi?
Galvas blivi mainijat?nez vai standarta blive ilgi tures pie 1 bara
ta tu nepardosi savu kutinjum4z rakstīja:nav gļuki ar standarta vadību? strādā vienmērīgi?
nē nē, šim nelikšu turbo bet kautkad nākotnē vislaik ir plāns kādam uzmest to pūtējuVitalx325 rakstīja:ta tu nepardosi savu kutinjum4z rakstīja:nav gļuki ar standarta vadību? strādā vienmērīgi?
Dzinejs strada vienmerigi un labi, tikai loti vajadzetu so auto sacipot jo pie apm 4,500 apgriezieniem nostrada fuel-cut... Galvas bliive stock... un pec zagta info dzinejs tur paris tukstosus km ar 2,5 bar spiedienu bet tas atkarigs cik nokauts tas bijis lidz sim...
Un kā tika regulēts degvielas spiediens, ražīgāks sūknis ar kādu regulatoru, vai kā?
Baigi patīk šitādas lietiņas uzzināt
Baigi patīk šitādas lietiņas uzzināt
Suknis stok bet degvielas spiediena regulators... sprauslas stok...
Kas ar dzineju? vanos jeb bez? un cik tad beigas izmaksaa ja naw nosleepums?
nu to ka NAV vanos to var bildee redzeet
un par dzineeju tak arii teikts, ka viss stock
tikai izplude mainiita un spiediena regulators...
un par dzineeju tak arii teikts, ka viss stock
tikai izplude mainiita un spiediena regulators...
Super! Gaidīšu ar nepacietību stenda rezultātus.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
možais rakstīja:nu to ka NAV vanos to var bildee redzeet
un par dzineeju tak arii teikts, ka viss stock
tikai izplude mainiita un spiediena regulators...
Naw tik uztreneeta redze kaa tad bez vanosaa ari ir 150zs?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 22
- chevron_right