Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 89
- chevron_right
laikam jau taisnība, ielikšu arī kādu video ar atskaiti no diagnostikas... priekā! :)
Sveiki! jautājums sekojoš,cik zinu tad 2.5tds un td ir divu veidu augstspiedien sūkņi,kāds var pateikt,kāpēc viņi ir divu veidu un kas viņiem tur atširas, kaut kā pēc gadiem viņi tur mainas vai kā savādāk ?
pirmie (lidz96g) rezistīvie, pēcāk induktīvā augša. nav savstarpēji maināmi. td/tds atšķiras tikai ar to, ka otrajam ir cits softs un interkūlers. visi numuri ir etk...kristaps90 rakstīja:Sveiki! jautājums sekojoš,cik zinu tad 2.5tds un td ir divu veidu augstspiedien sūkņi,kāds var pateikt,kāpēc viņi ir divu veidu un kas viņiem tur atširas, kaut kā pēc gadiem viņi tur mainas vai kā savādāk ?
jā par td/tds es zinu ka dzinējs kā tāds ir tas pats,tikai tds cits softs un coolers. bet par tiem sūkņiem gan nezinu, caur to ka viņiem atšķiras tās aukšas,atšķirās arī tās vietas kur viņš stiprinās klāt pie dzinēja(to vietu diametri ir dažādi) kau kā tā?!
Varbūt kāds var pastāstīt kā pacelt turbīnai spiedienu?
Vari wastegate paregulēt.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
var pareguleet westu,par 0.3 bariem var pacelt,bet tad attieciigi japaregulee lielaaka degvielas padeve,savadak nav jegas to darit!par suukni veca tipa suknim abratka ir galvaa tieshi no augshas,jauna tipa ir galva no saana!jaunais ir wer 515 vecais ir wer 300!ka ari bloka vietas diametri ir dazhadi!
pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,,
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot
Pēdējais labojis guntiigais - 04 Mar 2013, 16:30, kopā labots 2 reizes.
Tad varbūt ir kāds,kas var ar to spiediena pacelšanu un sūkņa pieregulēšanu palīdzēt?
ar kio tas brinums regulejas un kuur atrodas?krods rakstīja:var pareguleet westu,par 0.3 bariem var pacelt,bet tad attieciigi japaregulee lielaaka degvielas padeve,savadak nav jegas to darit!par suukni veca tipa suknim abratka ir galvaa tieshi no augshas,jauna tipa ir galva no saana!jaunais ir wer 515 vecais ir wer 300!ka ari bloka vietas diametri ir dazhadi!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Ja tā vaina ir tikai iebraucot kādā bedrē, tad droši vien kkur nekontakts!guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,,
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot
kur 98gada 2.5 tds motoram nāk kartera ventilācija? un kā viņu labāk iztīrīt?
kartera ventilaacija ir vaarstu vaakaa
Es ātrumu nepārkāpju - braucu mūzikas ritmā..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Es arī domāju ka tev kaut kur ir nekontakts paarbaudi visus masas vadus kas stiprinās pie virsbūves.guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,,
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot
P.S. ja tev pie vainas būtu kādi devēji,tad tev auto visu laiku slikti ietu(auto darbotos avārijas režīmā) vai nu vsp neietu!
ega rakstīja:ar kio tas brinums regulejas un kuur atrodas?krods rakstīja:var pareguleet westu,par 0.3 bariem var pacelt,bet tad attieciigi japaregulee lielaaka degvielas padeve,savadak nav jegas to darit!par suukni veca tipa suknim abratka ir galvaa tieshi no augshas,jauna tipa ir galva no saana!jaunais ir wer 515 vecais ir wer 300!ka ari bloka vietas diametri ir dazhadi!
Atrodas uz turbīnas un regulējas ar uzgriežņu atslēgu palīdzību
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Izskatas ka tev augstspiediena sūknim jāmaina blīves. Nav slapjš zem sūkņa?
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Suknis pilnibaa sauss!
Vainu vēl n;esmu atradis šodien pārgāju pāri visiem relejiem,masas vadiem un kontaktiem,bet nek;ada rezultāta,tāpat braucot bedrēs noslāpst,citreiz pat nevajag bedres,kad noslāpst...guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,,
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot
pie vainas varētu būt zemspiediena sūknis bākā,jo augstspiediena ja būdu beigts tad domāju ka man zustu jauda.....
vēl kādi priekšlikumi?
ja nē tad uz servisu prom uz diagnostiku
šodien pārgāju pāri visiem relejiem,masas vadiem un kontaktiem,bet nekāda rezultāta,tāpat braucot bedrēs noslāpst,citreiz pat nevajag bedres,kad noslāpst...kristaps90 rakstīja:Es arī domāju ka tev kaut kur ir nekontakts paarbaudi visus masas vadus kas stiprinās pie virsbūves.guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,,
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot
P.S. ja tev pie vainas būtu kādi devēji,tad tev auto visu laiku slikti ietu(auto darbotos avārijas režīmā) vai nu vsp neietu!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 89
- chevron_right