Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
kkfoto.lv
Ziņojumi: 67
Pievienojies: 28 Jan 2013, 00:05
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Dobele, Rīga

01 Feb 2013, 00:16

laikam jau taisnība, ielikšu arī kādu video ar atskaiti no diagnostikas... priekā! :) :drink:
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

05 Feb 2013, 18:28

Sveiki! jautājums sekojoš,cik zinu tad 2.5tds un td ir divu veidu augstspiedien sūkņi,kāds var pateikt,kāpēc viņi ir divu veidu un kas viņiem tur atširas, kaut kā pēc gadiem viņi tur mainas vai kā savādāk ? :hahaha:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

05 Feb 2013, 19:02

kristaps90 rakstīja:Sveiki! jautājums sekojoš,cik zinu tad 2.5tds un td ir divu veidu augstspiedien sūkņi,kāds var pateikt,kāpēc viņi ir divu veidu un kas viņiem tur atširas, kaut kā pēc gadiem viņi tur mainas vai kā savādāk ? :hahaha:
pirmie (lidz96g) rezistīvie, pēcāk induktīvā augša. nav savstarpēji maināmi. td/tds atšķiras tikai ar to, ka otrajam ir cits softs un interkūlers. visi numuri ir etk...
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

05 Feb 2013, 22:22

jā par td/tds es zinu ka dzinējs kā tāds ir tas pats,tikai tds cits softs un coolers. :drink: bet par tiem sūkņiem gan nezinu, caur to ka viņiem atšķiras tās aukšas,atšķirās arī tās vietas kur viņš stiprinās klāt pie dzinēja(to vietu diametri ir dažādi) kau kā tā?! :rolleyes:
Profila bilde
huliits
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 06 Jūn 2012, 23:35
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Iecavas

11 Feb 2013, 11:35

Varbūt kāds var pastāstīt kā pacelt turbīnai spiedienu? :rolleyes:
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

18 Feb 2013, 14:19

Vari wastegate paregulēt.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

26 Feb 2013, 18:55

var pareguleet westu,par 0.3 bariem var pacelt,bet tad attieciigi japaregulee lielaaka degvielas padeve,savadak nav jegas to darit!par suukni veca tipa suknim abratka ir galvaa tieshi no augshas,jauna tipa ir galva no saana!jaunais ir wer 515 vecais ir wer 300!ka ari bloka vietas diametri ir dazhadi!
guntiigais
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 09 Jan 2012, 00:31
Braucu ar: bmw 318tds

04 Mar 2013, 11:30

pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,, :rolleyes:
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot :supeer:
Pēdējais labojis guntiigais - 04 Mar 2013, 16:30, kopā labots 2 reizes.
Profila bilde
huliits
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 06 Jūn 2012, 23:35
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Iecavas

04 Mar 2013, 11:43

Tad varbūt ir kāds,kas var ar to spiediena pacelšanu un sūkņa pieregulēšanu palīdzēt? :hahaha:
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q

04 Mar 2013, 18:08

krods rakstīja:var pareguleet westu,par 0.3 bariem var pacelt,bet tad attieciigi japaregulee lielaaka degvielas padeve,savadak nav jegas to darit!par suukni veca tipa suknim abratka ir galvaa tieshi no augshas,jauna tipa ir galva no saana!jaunais ir wer 515 vecais ir wer 300!ka ari bloka vietas diametri ir dazhadi!
ar kio tas brinums regulejas un kuur atrodas?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 

04 Mar 2013, 19:00

guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,, :rolleyes:
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot :supeer:
Ja tā vaina ir tikai iebraucot kādā bedrē, tad droši vien kkur nekontakts!
Profila bilde
tancis
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 04 Aug 2012, 21:51
Braucu ar: tds kūtiņu

05 Mar 2013, 20:59

kur 98gada 2.5 tds motoram nāk kartera ventilācija? un kā viņu labāk iztīrīt?
Profila bilde
megatrons
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 427
Pievienojies: 21 Apr 2011, 20:51
Braucu ar: ar visu kas pagadās
Atrašanās vieta: Bauska, Riga

06 Mar 2013, 22:17

kartera ventilaacija ir vaarstu vaakaa
Es ātrumu nepārkāpju - braucu mūzikas ritmā..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

06 Mar 2013, 23:08

guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,, :rolleyes:
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot :supeer:
Es arī domāju ka tev kaut kur ir nekontakts paarbaudi visus masas vadus kas stiprinās pie virsbūves.
P.S. ja tev pie vainas būtu kādi devēji,tad tev auto visu laiku slikti ietu(auto darbotos avārijas režīmā) vai nu vsp neietu!
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

08 Mar 2013, 21:25

ega rakstīja:
krods rakstīja:var pareguleet westu,par 0.3 bariem var pacelt,bet tad attieciigi japaregulee lielaaka degvielas padeve,savadak nav jegas to darit!par suukni veca tipa suknim abratka ir galvaa tieshi no augshas,jauna tipa ir galva no saana!jaunais ir wer 515 vecais ir wer 300!ka ari bloka vietas diametri ir dazhadi!
ar kio tas brinums regulejas un kuur atrodas?

Atrodas uz turbīnas un regulējas ar uzgriežņu atslēgu palīdzību :hahaha:
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
g-sxr
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 15 Sep 2012, 20:29
Reputācija: 1
 

11 Mar 2013, 14:31

.
Pēdējais labojis g-sxr - 11 Sep 2016, 10:19, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

12 Mar 2013, 20:49

Izskatas ka tev augstspiediena sūknim jāmaina blīves. Nav slapjš zem sūkņa?
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
g-sxr
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 15 Sep 2012, 20:29
Reputācija: 1
 

12 Mar 2013, 21:00

Suknis pilnibaa sauss!
guntiigais
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 09 Jan 2012, 00:31
Braucu ar: bmw 318tds

14 Mar 2013, 21:15

guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,, :rolleyes:
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot :supeer:
Vainu vēl n;esmu atradis :idiots: šodien pārgāju pāri visiem relejiem,masas vadiem un kontaktiem,bet nek;ada rezultāta,tāpat braucot bedrēs noslāpst,citreiz pat nevajag bedres,kad noslāpst...
pie vainas varētu būt zemspiediena sūknis bākā,jo augstspiediena ja būdu beigts tad domāju ka man zustu jauda.....
vēl kādi priekšlikumi? :hahaha: :supeer:
ja nē tad uz servisu prom uz diagnostiku :bmw: :bye:
guntiigais
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 09 Jan 2012, 00:31
Braucu ar: bmw 318tds

14 Mar 2013, 22:21

kristaps90 rakstīja:
guntiigais rakstīja:pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli pagriežot aizdedzes atslēgu....kas pa vainu varētu būt,tagad kad lielāks minuss noslāpst iebraucot lielākaa bedreee,bet siltajaa laikaa slaapa nost uz katras juutamas bedriites,,,, :rolleyes:
hm a kloķvārstas devējs varētu būt pie vainas?,,,jo man tajā momentā nokrīt tahometrs uz 0...varbīū viņam štekers vainīgs.....iešu lūkot :supeer:
Es arī domāju ka tev kaut kur ir nekontakts paarbaudi visus masas vadus kas stiprinās pie virsbūves.
P.S. ja tev pie vainas būtu kādi devēji,tad tev auto visu laiku slikti ietu(auto darbotos avārijas režīmā) vai nu vsp neietu!
šodien pārgāju pāri visiem relejiem,masas vadiem un kontaktiem,bet nekāda rezultāta,tāpat braucot bedrēs noslāpst,citreiz pat nevajag bedres,kad noslāpst... :supeer: