330 Balcers

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

10 Nov 2015, 11:04

Nu ko. AR intresi atkal sekoshu liidz. :super:
...
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

10 Nov 2015, 12:01

Būs skaļi :gigigi:

Plāns pagaidām:
* salikt purnu kopā
* kārtīgi nomazgāt un iztīrīt salonu :D
* iziet skati
* eaton m62 kompresors :gigigi:
* sakurināt daudz daudz daudz riepu :D
Pēdējais labojis Balcers - 10 Nov 2015, 14:18, kopā labots 2 reizes.
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

10 Nov 2015, 12:04

tas kompresors nav no MB?
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

10 Nov 2015, 12:05

kasiks rakstīja:tas kompresors nav no MB?
Eaton m62 nāk ļoti daudziem auto, arī Mercedes
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

10 Nov 2015, 12:10

ar interesi sekošu :super: :super:
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

10 Nov 2015, 14:37

ir kādam lv tas eaton's jau? tur jau bez kkada vemsa noteikti neiztikt ne?
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

10 Nov 2015, 18:01

Sarakstīju sarakstu ar cenām Kompresora uzstādīšanai un biju uz konsultāciju pie viedajiem speciem :sarunats:
Plāni mainās - būs turbo :gigigi:

Uz tirdziņu ies:
* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
* dzinējs M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa
cipruss18
Ziņojumi: 11875
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

10 Nov 2015, 19:10

Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 937
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 

10 Nov 2015, 20:23

Apsveicu par pirkkumu :hahaha: Motora cenā esi nopircis :hahaha: Bet tas ir labi :drink:
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

10 Nov 2015, 22:26

:lol: Viss kārtībā, galvenais nenokārt galvu un atkal nenotirgot!
Profila bilde
Johnny
Ziņojumi: 1069
Pievienojies: 30 Aug 2012, 01:02
Braucu ar: 328i

11 Nov 2015, 00:31

Labs pirkums Balcer!
Būs iemesls Tev uzsaukt atpakaļ aliņus! :lol:
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Profila bilde
Imagine
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 29 Jūl 2013, 16:53
Braucu ar: green, black, green

11 Nov 2015, 08:00

Kad redzēju ka armagedons tirgojas, domāju esi atmetis ar roku e36, bet prieks, ka tā nav. Sekošu līdz. :drink:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

11 Nov 2015, 20:21

cipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
413 vadību var saregulēt pat ja tev ir Biturbo ;) i nah to gāzi??

Tāpat arī cilvēki runā ka uzliekot m62 tačka lidos :gigigi: bet cilvēki tikai runā un runā un neviens ar šādu šneku kompresoru nav neko dižu dabūjis jaudā - kur nu vēl augstajos apgriezienos :giggle:
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

11 Nov 2015, 21:24

cipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
Dažiem turbo subāriem gāze ir iekrāmēta un jauda praktiski nemainās...
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

12 Nov 2015, 13:05

Tātad uz tirdziņu iet no mana auto:

* dzinējs ar zirnekli un izplūdi pilnā garumā. M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
Cena 1200 EUR

* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa
Cena 400 EUR

* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
Cena 200 EUR

25959854
Pēdējais labojis Balcers - 12 Nov 2015, 20:58, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

12 Nov 2015, 18:39

Dzinējam cena salda. Žēl, kad nebija piedāvājums, kad sev strokeri meklēju
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

12 Nov 2015, 18:46

-AF- rakstīja:
cipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
413 vadību var saregulēt pat ja tev ir Biturbo ;) i nah to gāzi??

Tāpat arī cilvēki runā ka uzliekot m62 tačka lidos :gigigi: bet cilvēki tikai runā un runā un neviens ar šādu šneku kompresoru nav neko dižu dabūjis jaudā - kur nu vēl augstajos apgriezienos :giggle:
Ar parastu turbokompresoru ieguvumi varētu būt lielāki. Kompresors būs atsaucīgāks, bet tas ir nepraktisks. Viņš ir gan lielāks izmēros, gan ir lieli mehāniskie zudumi. Parasta turbo recepte vai kas interesants ar twin-scroll turbokompresoru būtu krietni interesantāks pasākums. Ar kompresoru tā mašīna būtu vairāk daily lietojama, jo to varētu uztaisīt ieslēdzamu/izslēdzamu, bet nu...katram savs.
Nr24
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 23 Aug 2012, 18:06

12 Nov 2015, 18:54

cik saprotu bus trasei... armagedons pajuka, nepiecieshams kas specigaks! :pupi:
KOMPRESUHA
Profila bilde
Kaskadieris
Ziņojumi: 228
Pievienojies: 20 Mai 2012, 19:27
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Norway

12 Nov 2015, 19:05

funkyasshit rakstīja:
-AF- rakstīja:
cipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
413 vadību var saregulēt pat ja tev ir Biturbo ;) i nah to gāzi??

Tāpat arī cilvēki runā ka uzliekot m62 tačka lidos :gigigi: bet cilvēki tikai runā un runā un neviens ar šādu šneku kompresoru nav neko dižu dabūjis jaudā - kur nu vēl augstajos apgriezienos :giggle:
Ar parastu turbokompresoru ieguvumi varētu būt lielāki. Kompresors būs atsaucīgāks, bet tas ir nepraktisks. Viņš ir gan lielāks izmēros, gan ir lieli mehāniskie zudumi. Parasta turbo recepte vai kas interesants ar twin-scroll turbokompresoru būtu krietni interesantāks pasākums. Ar kompresoru tā mašīna būtu vairāk daily lietojama, jo to varētu uztaisīt ieslēdzamu/izslēdzamu, bet nu...katram savs.
Īstenībā ir tieši otrādi, ikdienas lietošanai un ekanomijai labāks ir turbo motors, jo turbīna ''pieslēdzas'' pie ~3k rpm, tur pretī kompresors pūš jau no maziem apgriezieniem. Neesmu neko īpaši dzirdējis par kompresora ieslēgšanu/izslēgšanu, bet slodzi motoram tas rada jebkurā gadījumā. Vienīgā kompresora priekšrocība ir tas, ka tas dod ''pūtienu'' jau no zemiem apgriezieniem.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

12 Nov 2015, 19:08

Pasūdu TFSI ir tieši tādā veidā uzbūvēts. Gan kompresors, gan turbīna. Kompresors zemiem rpm, kuru pēc tam atslēdz ar elktromagnētisku sajūgu, gluži tāpat kā kondicioniera kompresoru. Turbo var arī sataisīt, lai strādā pie maziem apgriezieniem, bet tad būtu jāpisās ar vadību un jāpāro 2 kopā vai 3.. Reālākais variants ir ņemt twin-scroll turbo un spēlēties ar izplūdi, ja tik ļoti gribas low rpm jaudu.