330 Balcers
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 23
- chevron_right


Būs skaļi
Plāns pagaidām:
* salikt purnu kopā
* kārtīgi nomazgāt un iztīrīt salonu
* iziet skati
* eaton m62 kompresors
* sakurināt daudz daudz daudz riepu

Plāns pagaidām:
* salikt purnu kopā
* kārtīgi nomazgāt un iztīrīt salonu

* iziet skati
* eaton m62 kompresors

* sakurināt daudz daudz daudz riepu

Pēdējais labojis Balcers - 10 Nov 2015, 14:18, kopā labots 2 reizes.
tas kompresors nav no MB?

Eaton m62 nāk ļoti daudziem auto, arī Mercedeskasiks rakstīja:tas kompresors nav no MB?
ar interesi sekošu




ir kādam lv tas eaton's jau? tur jau bez kkada vemsa noteikti neiztikt ne?

Sarakstīju sarakstu ar cenām Kompresora uzstādīšanai un biju uz konsultāciju pie viedajiem speciem
Plāni mainās - būs turbo
Uz tirdziņu ies:
* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
* dzinējs M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa

Plāni mainās - būs turbo

Uz tirdziņu ies:
* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
* dzinējs M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa
Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas
ar kompatu pa brugji

Apsveicu par pirkkumu
Motora cenā esi nopircis
Bet tas ir labi 






Labs pirkums Balcer!
Būs iemesls Tev uzsaukt atpakaļ aliņus!
Būs iemesls Tev uzsaukt atpakaļ aliņus!

Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!

Kad redzēju ka armagedons tirgojas, domāju esi atmetis ar roku e36, bet prieks, ka tā nav. Sekošu līdz. 


413 vadību var saregulēt pat ja tev ir Biturbocipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas

Tāpat arī cilvēki runā ka uzliekot m62 tačka lidos



Dažiem turbo subāriem gāze ir iekrāmēta un jauda praktiski nemainās...cipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietas

Tātad uz tirdziņu iet no mana auto:
* dzinējs ar zirnekli un izplūdi pilnā garumā. M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
Cena 1200 EUR
* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa
Cena 400 EUR
* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
Cena 200 EUR
25959854
* dzinējs ar zirnekli un izplūdi pilnā garumā. M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
Cena 1200 EUR
* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa
Cena 400 EUR
* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
Cena 200 EUR
25959854
Pēdējais labojis Balcers - 12 Nov 2015, 20:58, kopā labots 1 reizi.

Dzinējam cena salda. Žēl, kad nebija piedāvājums, kad sev strokeri meklēju
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Ar parastu turbokompresoru ieguvumi varētu būt lielāki. Kompresors būs atsaucīgāks, bet tas ir nepraktisks. Viņš ir gan lielāks izmēros, gan ir lieli mehāniskie zudumi. Parasta turbo recepte vai kas interesants ar twin-scroll turbokompresoru būtu krietni interesantāks pasākums. Ar kompresoru tā mašīna būtu vairāk daily lietojama, jo to varētu uztaisīt ieslēdzamu/izslēdzamu, bet nu...katram savs.-AF- rakstīja:413 vadību var saregulēt pat ja tev ir Biturbocipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietasi nah to gāzi??
Tāpat arī cilvēki runā ka uzliekot m62 tačka lidosbet cilvēki tikai runā un runā un neviens ar šādu šneku kompresoru nav neko dižu dabūjis jaudā - kur nu vēl augstajos apgriezienos
cik saprotu bus trasei... armagedons pajuka, nepiecieshams kas specigaks! 

KOMPRESUHA

Īstenībā ir tieši otrādi, ikdienas lietošanai un ekanomijai labāks ir turbo motors, jo turbīna ''pieslēdzas'' pie ~3k rpm, tur pretī kompresors pūš jau no maziem apgriezieniem. Neesmu neko īpaši dzirdējis par kompresora ieslēgšanu/izslēgšanu, bet slodzi motoram tas rada jebkurā gadījumā. Vienīgā kompresora priekšrocība ir tas, ka tas dod ''pūtienu'' jau no zemiem apgriezieniem.funkyasshit rakstīja:Ar parastu turbokompresoru ieguvumi varētu būt lielāki. Kompresors būs atsaucīgāks, bet tas ir nepraktisks. Viņš ir gan lielāks izmēros, gan ir lieli mehāniskie zudumi. Parasta turbo recepte vai kas interesants ar twin-scroll turbokompresoru būtu krietni interesantāks pasākums. Ar kompresoru tā mašīna būtu vairāk daily lietojama, jo to varētu uztaisīt ieslēdzamu/izslēdzamu, bet nu...katram savs.-AF- rakstīja:413 vadību var saregulēt pat ja tev ir Biturbocipruss18 rakstīja:Nav taa ka uz gaazes turbinu var saregulet lai viss iet smuki uz gazes kompja?
Esot leetaak un jauda ljoti ok.dzivee nesmu redzejis,bet cilveki runaa tadas lietasi nah to gāzi??
Tāpat arī cilvēki runā ka uzliekot m62 tačka lidosbet cilvēki tikai runā un runā un neviens ar šādu šneku kompresoru nav neko dižu dabūjis jaudā - kur nu vēl augstajos apgriezienos

Pasūdu TFSI ir tieši tādā veidā uzbūvēts. Gan kompresors, gan turbīna. Kompresors zemiem rpm, kuru pēc tam atslēdz ar elktromagnētisku sajūgu, gluži tāpat kā kondicioniera kompresoru. Turbo var arī sataisīt, lai strādā pie maziem apgriezieniem, bet tad būtu jāpisās ar vadību un jāpāro 2 kopā vai 3.. Reālākais variants ir ņemt twin-scroll turbo un spēlēties ar izplūdi, ja tik ļoti gribas low rpm jaudu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 23
- chevron_right