Amish'a 330 affectus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 19
- chevron_right
Ja pagarināsi štoku, tad slīdēs sajūgs (jo pašreiz tev sajūgs ir augšā), viņam jābūt ~pa vidu, tā kā īsini vien.
kadu izpiedej cil ieliki? vini ir dazadu garumu. vari ielikt parasto no e36 getraga tas bus isaks par tavu esoso no m54
...
Biju servisā, pacēlām uz pacēlāja - grab gultnis kārbā. Ok, mēram eļļas līmeni, nevar nomērīt, sauss puļķis. Atskrūvējam korķi, iztek 75ml....2L vietā. Esmu nobraucis(un devis ručkā) 400km ar tādu līmeni.
Sīkais nav pārbaudījis līmeni, par to vislielākā škrobe, pisec totāls - kā tā var?! Vakar vēl teica, ka līmenis bijis ok. Kad uzzināja, ka tur 75ml - tad vairs neatceroties vai pārbaudījis vai nē.
Eļļa ielieta, tagad kārba strādā daudz klusāk, gultnis grab, bet uz pusi klusāk. Nomainīt maksā 400 eiro.
Par sajūgu - mehs izbrauca - teica, ka esot normāls sajūgs, jāpierod.
Sīkais nav pārbaudījis līmeni, par to vislielākā škrobe, pisec totāls - kā tā var?! Vakar vēl teica, ka līmenis bijis ok. Kad uzzināja, ka tur 75ml - tad vairs neatceroties vai pārbaudījis vai nē.
Eļļa ielieta, tagad kārba strādā daudz klusāk, gultnis grab, bet uz pusi klusāk. Nomainīt maksā 400 eiro.
Par sajūgu - mehs izbrauca - teica, ka esot normāls sajūgs, jāpierod.
Man pat neienāca prātā speciāli atgādināt par kārbas eļļu, tas tak ir pašsaprotami - ja ne mainīt, tad vismaz līmeni pārbaudīt pirms likt virsū. Izrādās, tas tā nav.
Cik lielā mērā esmu tagad sajājis kārbu braucot bez eļļas - to neuzzināšu, bet nekas labs nevar būt braucot pa sauso.
Cik lielā mērā esmu tagad sajājis kārbu braucot bez eļļas - to neuzzināšu, bet nekas labs nevar būt braucot pa sauso.
man graboss karbas gultnis beidzas ar karbas nosprushanu otrajaa robaa, bet nu tas nau zinams cik ilgi vins grabes un kalpos, var nobrukt rit, var nobrukt pec gadiem 10.
...
2 video. Filmēju viens pats brauct, tapēc par kvalitāti var nepie***s
Apgriezieni, 3.15 reduktors, 6 ātrumā un otrs ir vienkārši cēliens.
http://failiem.lv/u/atabpmt
Apgriezieni, 3.15 reduktors, 6 ātrumā un otrs ir vienkārši cēliens.
http://failiem.lv/u/atabpmt
Kapēc negriezi līdz redlainam ?
Cepuri nost
Cepuri nost
Stūrējot un ar vienu roku turot telefonu paliek nepatīkami. Jātrod veids kā iestutēt telefonu, lai abas rokas brīvas.
M54 iekš e36 draudzējas ar e36 spidometru? Vai tur jau no sākta gala ir apmātīts vadības bloks?
Spidometrs signālu ņem no reduktora.
Kur tādu dabūji?
un cik maksā?
un cik maksā?
Viens jauca laukā M3 instrumentu paneli. Var jau nopirkt visu M3 paneli, bet maksās padārgi. 25 eiro.
cepuri nost par dabu... bus vel kur konsulteties jo man ari doma par m54 b30...
Mans darbs šajā visā nav daudz, tik cik menedžēt visu/sagādāt visu vajadzīgo. Visu darīja citi - tehnisko pusi ieswapoja viens cilvēks, elektrību cits, OBC ielika cits, krāsos arī cits.
Jautā kas interesē, pastāstīšu
Jautā kas interesē, pastāstīšu
paldies par video. gribetos redzet to starta ravienu, un ari ar augstakiem rpm. pagaidam likas ka nu nau isti tas ko butu gaidijis, bet nu janjem veraa ka tev tur tas 2.56 reduktors bija ne?
...
Jāizdomā veids kā un kur piestiprināt telefonu, lai abas roka brīvas
Šodien sakrāsots x-brace. Super krāsa, ļoti labs rezultāts, kā ar pulveri. Parīt likšu virsū. Izjaukti spoguļi, samatēju arī uz krāsošanu: Salikti priekšējie e46 330 supporti ar remontkomplektiem(vadīklas, blīvslēgs, riņķis, virzulis, nipeļi, korķīši). Parīt likšu virsū. Ja sanāks risinājums ar aizmugurējo roceni, tad arī aizmuguri varbūt uzliksim. Šodien tīri intereses pēc ar baloniņu nopūtu palodzes stūri, lai paskatītos kas sanāk. Jāsaka neslikti, mierīgi var krāsot, ja kādam vajag no pelēkās melno vai melnā izbalējusi. Iespējams sanāktu perfekti, ja krāsotu ar kautkādu speciālo audumu krāsu. Pelēkā salona maiņa uz melno - abšivkas, krēsli, griesti. Šodien dabuju citu bāku, jo manējā nedaudz ierāvusies un izspiest nevar, jo ļooti cieta, lai arī plastmasas.
Šodien sakrāsots x-brace. Super krāsa, ļoti labs rezultāts, kā ar pulveri. Parīt likšu virsū. Izjaukti spoguļi, samatēju arī uz krāsošanu: Salikti priekšējie e46 330 supporti ar remontkomplektiem(vadīklas, blīvslēgs, riņķis, virzulis, nipeļi, korķīši). Parīt likšu virsū. Ja sanāks risinājums ar aizmugurējo roceni, tad arī aizmuguri varbūt uzliksim. Šodien tīri intereses pēc ar baloniņu nopūtu palodzes stūri, lai paskatītos kas sanāk. Jāsaka neslikti, mierīgi var krāsot, ja kādam vajag no pelēkās melno vai melnā izbalējusi. Iespējams sanāktu perfekti, ja krāsotu ar kautkādu speciālo audumu krāsu. Pelēkā salona maiņa uz melno - abšivkas, krēsli, griesti. Šodien dabuju citu bāku, jo manējā nedaudz ierāvusies un izspiest nevar, jo ļooti cieta, lai arī plastmasas.
kādā veidā tā bāka tā sarāvās?
Tik spēcīgs benzīna sūknis, ka bāka palika tukša un tā sūknēja ka sarāvās
- ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 19
- chevron_right