Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 27
- chevron_right
Jau šodien nopirku šrotā itkā 6 cyl paduškas... Rīt likšu virsū, tad redzēs, kas būs.poweredbygirts rakstīja:paduskas atskiras 4cil un 6cil...ja paduskas ir ljoti labas,tad var meginat palikt paris saibas apaksa..ja jau redzami defekti,tad ofits maini, ja ne bus ka man...
drifta trenisnja noravu motoru no abam paduskam uzreiz un motors uzgulas uz reikas..paveicas,ka neparsitu reiku/karteri..
starpcitu motora rezonanci reizem jutu uz stures ar 4cil paduskam..
Nebūs.boris737 rakstīja:ar koilam nebus pa cietu baigi metas pa gaisu.????
Šodien uzmetināta 60mm taisnā izplūde... Skaņa jau man patīk. Flanči, kuri nebūs, jo šrotā iedeva neīstās skrūves Palīgi, bez kuriem nu nekādi nepaspētu sagatavoties Un pašās beigās nokrāsots salons Rīt no lielajiem darbiem paliek nomainīt paduškas un uzlikt hidro roceni, nu vēļ eļļa jānomaina, masas slēdzis jāuzliek utt.
Vajag, lai rītvakar (nu jau šovakar ) viss ir izdarīts, lai piektdien lēnu garu var lādēties virsū un braukt uz trasi.Lietas, kas jāizdara līdz piektdienai:
Drošības karkass jāiemetina ✓
Bagāžnieks jāsametina ✓
AKB jānostiprina bagāžniekā ✓
Salons jāizkrāso ✓
Bremžuguņi un gabarīti jāieliek salonā ✓
Vadi jāsakārto ✓
Panelis jāieliek ✓
SPORTA BEŅĶIS!!! ✓
Slēdži jāuzliek ✓
Drošības jostas jāuzliek ✓
Priekšējie amīši jānomaina ✓
Kartera ventilācija jāsakārto ✓
Eļļa ar filtru jānomaina
Ventilators jāuzliek ✓
Jāapvirpo aizmugurējie Audi A6 amīši un jāuzliek ✓
Aizmugures paspārņi jāuzliek
Aizmugures bampers jāuzliek ✓
Dubļu sargi jāuztaisa ✓
Masas slēdzi jāuzliek ✓
Logu slotiņas jānomaina ✓
Logu apskalotājs jāuztaisa ✓
X-Brace jāuzliek ✓
Aizmugures suportiem jāuzliek remkomplekts ✓
Hidroliskā rocene jāuzliek ✓
Shortshifters jāuzliek ✓
Riepas ar kamerām jāuzmontē ✓
Izpūtējs jāpārtaisa ✓
Logi kārtīgāk jānostiprina ✓
Cold air intake jāuztaisa ✓
Moldingu vietas jāaizlīmē ✓
Uzlīmes jāuzlīmē ✓
Pēdējais labojis Nixon - 19 Jūl 2015, 20:05, kopā labots 1 reizi.
Varbūt kādu video ar taisno trubu?
Pa ceturtdienu un piektdienu sadarīti visi pārējie darbi, viss, protams, līdz pēdējam brīdim.
Tehnisko komisiju arī izgāju bez problēmām
Tad sestdien sākām braukt... Kvalifikācijā pirmais labākais laiks, lai gan, bija šādas tādas kļūdas.
Un tad jau sākās problēmas... Ķīniešu shortshifters neļāva īsti no pirmā uz otro pārslēgties un pirmajā iebraucienā no starta sāku ar otro, plus vēl nedaudz nogulēju startu, bet tāpat aiz pirmā līkuma jau biju pirmais. Tā arī nobraucu.
Pēc brauciena ieraudzīju priekšējā labajā atbalsta gultnī plaisas, tas veiksmīgi nomainīts pret citu. Kā arī shortshifters noņemts.
Otrajā iebraucienā daudz kļūdu dēļ hidro rocenes, jo vēl nebiju piešāvies pie viņas un finišēju otrais.
Trešajā iebraucienā nepacēlu startu, aiz*irsts priekšējais logs un atkal otrais.
Finālā pirmais.
https://www.facebook.com/nxgarage/video ... 6356643539
Durvis gan jāieskrūvē, bija sajūta, ka tūliņ tās pusatvērušās durvis aizlidos.
Paldies visiem, kas palīdzējuši! Nākamā gonka 2. augustā, tik nezinu, vai varēšu atļauties braukt... Šī gonka jau izmaksāja diezgan dārgi, bet nu skatīsimies.
Lietas, kas vēl jāizdara:
Normāli slēdži jāpasūta
Jāatrod normāli priekšējie amīši
Jānopērk rocenei cilindrīts
Kapota slēģi jānomaina
Jāpaskatās, kas ar to shortshifteru
Spogulis jāsameklē
Jāiztaisno buktes'
Cold air intake jāpārtaisa, lai tik daudz dubļi neiet filtra kastē
Jauns gaisa filtrs
Durvis jāieskrūvē
Durvīm ručkas jāsataisa
Jāsameklē Audi degvielas sūknis un jāieliek bāka bagāžniekā
Atvainojos, ka nav neviena salona bilde, bet to es izlabošu, kad nomazgāšu dubļus un iztīrīšu salonu.
Bildes būs vēl.
Un tad jau sākās problēmas... Ķīniešu shortshifters neļāva īsti no pirmā uz otro pārslēgties un pirmajā iebraucienā no starta sāku ar otro, plus vēl nedaudz nogulēju startu, bet tāpat aiz pirmā līkuma jau biju pirmais. Tā arī nobraucu.
Pēc brauciena ieraudzīju priekšējā labajā atbalsta gultnī plaisas, tas veiksmīgi nomainīts pret citu. Kā arī shortshifters noņemts.
Otrajā iebraucienā daudz kļūdu dēļ hidro rocenes, jo vēl nebiju piešāvies pie viņas un finišēju otrais.
Trešajā iebraucienā nepacēlu startu, aiz*irsts priekšējais logs un atkal otrais.
Finālā pirmais.
https://www.facebook.com/nxgarage/video ... 6356643539
Durvis gan jāieskrūvē, bija sajūta, ka tūliņ tās pusatvērušās durvis aizlidos.
Paldies visiem, kas palīdzējuši! Nākamā gonka 2. augustā, tik nezinu, vai varēšu atļauties braukt... Šī gonka jau izmaksāja diezgan dārgi, bet nu skatīsimies.
Lietas, kas vēl jāizdara:
Normāli slēdži jāpasūta
Jāatrod normāli priekšējie amīši
Jānopērk rocenei cilindrīts
Kapota slēģi jānomaina
Jāpaskatās, kas ar to shortshifteru
Spogulis jāsameklē
Jāiztaisno buktes'
Cold air intake jāpārtaisa, lai tik daudz dubļi neiet filtra kastē
Jauns gaisa filtrs
Durvis jāieskrūvē
Durvīm ručkas jāsataisa
Jāsameklē Audi degvielas sūknis un jāieliek bāka bagāžniekā
Atvainojos, ka nav neviena salona bilde, bet to es izlabošu, kad nomazgāšu dubļus un iztīrīšu salonu.
Bildes būs vēl.
Malacis, vissu cieņu, cīnies tik uz priekšu, lai viss izdodas
Viens no retajiem topikiem, kuriem tiešām ir vēlme sekot līdzi! Sveicu ar panākumiem!!
MAlacis!
cik tas viss izmaksā? neskaitot ko ieliki mašīnā
Ideāls topiks, kurš parāda - ja grib, tad var!
Apsviecu!
Mans vārds arī ticis uz kapota
Apsviecu!
Mans vārds arī ticis uz kapota
Paldies visiem!
Pats auto tagad sanāk kautkur nedaudz virs 1k... Precīzi varētu sarēķināt, bet pagājušās nedēļas izdevumus neesmu pieskaitījis, jo lielajā steigā nebija laika.
Dalības maksa 20eur, degviela 35 litri kautkādi 45eur (bet pa daudz paņēmu), dzīvības apdrošināšana uz mēnesi 15eur, un vēl treileris, bet to man šoreiz nosponsorēja čoms.bembis e36 rakstīja: cik tas viss izmaksā? neskaitot ko ieliki mašīnā
Pats auto tagad sanāk kautkur nedaudz virs 1k... Precīzi varētu sarēķināt, bet pagājušās nedēļas izdevumus neesmu pieskaitījis, jo lielajā steigā nebija laika.
Izskatās ka tev tā mašīna baigi labi iet protams arī braukšana padodas.
- ikey07
Ar braukšanu varēja būt bišk labāk dažos līkumos.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
krietns darbs un pelnits rezultats.
smaids pasam noteikti lidz ausim
smaids pasam noteikti lidz ausim
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Apsveicu! Tā turpināt!
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Te vēl pāris bildes no Baltijas Amatieru Čempionāta
Biju aizbraucis atkal paplēst asfaltu, lai piešautos pie hidro rocenes... Bija jautri Video būs kautkad citreiz.
Visu laiku biju domājis, ka nākamajā gonkā nebraukšu, jo nebija finanšu... Bet piektdienas vakarā to problēmu kautkā atrisināju un sāku kautko ķimerēties svētdienas gonkai. Pa lielam jau, tikai izsistas buktes un pielikti paspārņi, un vēl pāris sīkumi sadarīti... Pat nepiekrāsoju neko.
Te arī paša ofisa bilde... Vēl gan nav iztīrīts un nav visi slēdži utt. Laižam uz Igauniju Trase ļoti smaga - daudz bedres, daudz akmeņu, daudz atrabotkas. Otrreiz diezvai tur braukšu. Bet nu kvalifikācijā pirmais labākais laiks ar vienu lielu kļūdu dēļ bedrēm.
Čoma E36 gandrīz beidzās sajūgs un pēc tam reduktors, tā nu man visi braucieni pa pirmo bez īpašas cīnišanās. Trešajā iebraucienā gan sanāca neliela ķibele - iebraucot finišā, auto tukšgaitā noslāpst un tikai tad pamanu, ka temperatūras dačiks līdz galam. Beigās izrādījās, ka radiatoram augšējai trubai stiprinājuma vieta nolūza. Ātri piečinīju un biju gatavs fināla braucienam. Iekšā bija tāds mīziens, ka nav galva jau paspējusi sarauties čokurā, bet viss sagāja.
Nākamais posms 29. augustā Ķoņos. Līdz tam gribas visu +/- smuki sakrāsot, iztīrīt, salikt slēdžus un galvenais, beidzot atrast priekšā normālus amīšus, jo vēljoprojām izmantoju čoma koilas. Kā arī atbalstus vajag jaunus, jo ar cietiem amīšiem šitie ģērbjās ārā - nu jau abos ir plaisas. Ceru uz kādiem piedāvājumiem no Jums. Der arī koilas, bet gribas ierakstīties zem 100eur.
Vairāk bilžu un video vēlāk.
Biju aizbraucis atkal paplēst asfaltu, lai piešautos pie hidro rocenes... Bija jautri Video būs kautkad citreiz.
Visu laiku biju domājis, ka nākamajā gonkā nebraukšu, jo nebija finanšu... Bet piektdienas vakarā to problēmu kautkā atrisināju un sāku kautko ķimerēties svētdienas gonkai. Pa lielam jau, tikai izsistas buktes un pielikti paspārņi, un vēl pāris sīkumi sadarīti... Pat nepiekrāsoju neko.
Te arī paša ofisa bilde... Vēl gan nav iztīrīts un nav visi slēdži utt. Laižam uz Igauniju Trase ļoti smaga - daudz bedres, daudz akmeņu, daudz atrabotkas. Otrreiz diezvai tur braukšu. Bet nu kvalifikācijā pirmais labākais laiks ar vienu lielu kļūdu dēļ bedrēm.
Čoma E36 gandrīz beidzās sajūgs un pēc tam reduktors, tā nu man visi braucieni pa pirmo bez īpašas cīnišanās. Trešajā iebraucienā gan sanāca neliela ķibele - iebraucot finišā, auto tukšgaitā noslāpst un tikai tad pamanu, ka temperatūras dačiks līdz galam. Beigās izrādījās, ka radiatoram augšējai trubai stiprinājuma vieta nolūza. Ātri piečinīju un biju gatavs fināla braucienam. Iekšā bija tāds mīziens, ka nav galva jau paspējusi sarauties čokurā, bet viss sagāja.
Nākamais posms 29. augustā Ķoņos. Līdz tam gribas visu +/- smuki sakrāsot, iztīrīt, salikt slēdžus un galvenais, beidzot atrast priekšā normālus amīšus, jo vēljoprojām izmantoju čoma koilas. Kā arī atbalstus vajag jaunus, jo ar cietiem amīšiem šitie ģērbjās ārā - nu jau abos ir plaisas. Ceru uz kādiem piedāvājumiem no Jums. Der arī koilas, bet gribas ierakstīties zem 100eur.
Vairāk bilžu un video vēlāk.
lai daudz sanāk kāpt uz augstākā pjedestāla
un kā tā ar winterbieteri?
un kā tā ar winterbieteri?
Paldies!kasiks rakstīja:lai daudz sanāk kāpt uz augstākā pjedestāla
un kā tā ar winterbieteri?
WinterBeateris ir dzīvs, bet liktenis viņam ir šāds pats kā Leitim.
Pateicos!Infeasible rakstīja:Apsveicu un veiksmi turpmākajos posmos
Te video no šodienas fināla... Mans starts 6:12min
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 27
- chevron_right