Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- …
- 120
- chevron_right
Tuvās jau deg tikai ar aizdedzi, ne?
Paliek vēl relejs. Moška tas sakusis un ķerās. Un pēc tam vadi.
Paliek vēl relejs. Moška tas sakusis un ķerās. Un pēc tam vadi.
Neilgu laiku pēc M52b25TU swapa vienā rītā ews blokā kkas atlodējās. Meistars salodēja/sataisīja un pārbaudīja uz cita auto un tika iedarbināts ar manu ecu un ews, taču uzliekot uz mana nav iespējams auto iedarbināt. Jautājums cik maksā no ecu izņemt ews? Skaidrs ka vaina ir vados starp ecu un ews, bet tā kā vajag auto Max ātri dabūt braucamu varētu izņemt ews un tad sakārtot vadus. Kurš šeit var to izdarīt. Samaksāšu cik vajag.
varētu būt Jānis.PGustiņš rakstīja:Neilgu laiku pēc M52b25TU swapa vienā rītā ews blokā kkas atlodējās. Meistars salodēja/sataisīja un pārbaudīja uz cita auto un tika iedarbināts ar manu ecu un ews, taču uzliekot uz mana nav iespējams auto iedarbināt. Jautājums cik maksā no ecu izņemt ews? Skaidrs ka vaina ir vados starp ecu un ews, bet tā kā vajag auto Max ātri dabūt braucamu varētu izņemt ews un tad sakārtot vadus. Kurš šeit var to izdarīt. Samaksāšu cik vajag.
https://e36.lv/forums/memberlist.php?mo ... ile&u=1075
sveiki! nomira ewsII bloks, dzinējs M42, DME numurs ir 0261203590, vai kāds varētu izprogrammēt to ews?
protams ne par velti
protams ne par velti
Jautājums par EWS,
man ir divas aizdedzes atslēgas kuras ir pilnīgi identiskas, taču ar vienu es varu piedarbināt auto (ews uztvērējs nostrādā )
taču ar otru rezerves atslēgu es aizdedzi varu ieslēgt, bet starteris negriež, ( neuztver ews uztvērējs )
Sanāk tā ja es pazaudēju atslēgu tad man no tās rezerves atslēgas nav pilnīgi nekāda jēga,
KĀDI VARIANTI ????
ir iespēja piekodēt otru atslēgu ? un kādēļ vispār viņa nedarbojas, tā teikt neuztver EWS ?
man ir divas aizdedzes atslēgas kuras ir pilnīgi identiskas, taču ar vienu es varu piedarbināt auto (ews uztvērējs nostrādā )
taču ar otru rezerves atslēgu es aizdedzi varu ieslēgt, bet starteris negriež, ( neuztver ews uztvērējs )
Sanāk tā ja es pazaudēju atslēgu tad man no tās rezerves atslēgas nav pilnīgi nekāda jēga,
KĀDI VARIANTI ????
ir iespēja piekodēt otru atslēgu ? un kādēļ vispār viņa nedarbojas, tā teikt neuztver EWS ?
Jautājums par vējstikla slotiņām!
Nedarbojas. Releju mainiju kas aiz cimdu nodalijuma. Kas vel pie vainas var būt?
Nedarbojas. Releju mainiju kas aiz cimdu nodalijuma. Kas vel pie vainas var būt?
Lētāk atrast ECU bez EWS.mattar rakstīja:sveiki! nomira ewsII bloks, dzinējs M42, DME numurs ir 0261203590, vai kāds varētu izprogrammēt to ews?
protams ne par velti
Ir iespēja otru čipu piekodēt. Bet pagaidām no tās atslēgas, jā, jēgas nekādas.Zabiits rakstīja:Jautājums par EWS,
man ir divas aizdedzes atslēgas kuras ir pilnīgi identiskas, taču ar vienu es varu piedarbināt auto (ews uztvērējs nostrādā )
taču ar otru rezerves atslēgu es aizdedzi varu ieslēgt, bet starteris negriež, ( neuztver ews uztvērējs )
Sanāk tā ja es pazaudēju atslēgu tad man no tās rezerves atslēgas nav pilnīgi nekāda jēga,
KĀDI VARIANTI ????
ir iespēja piekodēt otru atslēgu ? un kādēļ vispār viņa nedarbojas, tā teikt neuztver EWS ?
Slēdzis, drošinātāji utt.SarancevsA rakstīja:Jautājums par vējstikla slotiņām!
Nedarbojas. Releju mainiju kas aiz cimdu nodalijuma. Kas vel pie vainas var būt?
Nesākot jaunu tēmu, arī man līdzīga problēma kā 506k.
Īsumā stāsts vienkāršs (a/m E46) - pagriežot atslēgu, ieslēdzas visa elektronika salonā, bet starteris negriež. Ir 2 atslēgas - ar abām tas pats.
Problēma atrisināta - vaina bija EWS blokā.
Īsumā stāsts vienkāršs (a/m E46) - pagriežot atslēgu, ieslēdzas visa elektronika salonā, bet starteris negriež. Ir 2 atslēgas - ar abām tas pats.
Problēma atrisināta - vaina bija EWS blokā.
Problēma ar m50b25, dzinējs ielikts iekš 1.8 bundžas, 93 gads. Problēma ka auto neiemieg pēc signalizācijas ieslēgšanas, paliek 1 ampērs uz patēriņu. Vēl viena vaina ka sūdīgi iedarbināt, diezgan ilgi jagriez lai pielektu, tahometrs pēc 3k apgr. sāk raustīties. Ieteikumi?
Vizīte pie zinošāka cilvēka.
labdien,
iesakiet lūdzu pie kā vērsties var? - mani TA bebra kungs izpipināja un iešvīkāja protokolā 2 par to, ka man nevar nolasīt odometra kilometrāžu. Pikseļi nav izdeguši - pazūd kontakts - iebraucu bedrē vai pakratos pa sliktas kvalitātes ceļu, tad atkal rāda uz kādu brīdi.
Un tā visu laiku ...
iesakiet lūdzu pie kā vērsties var? - mani TA bebra kungs izpipināja un iešvīkāja protokolā 2 par to, ka man nevar nolasīt odometra kilometrāžu. Pikseļi nav izdeguši - pazūd kontakts - iebraucu bedrē vai pakratos pa sliktas kvalitātes ceļu, tad atkal rāda uz kādu brīdi.
Un tā visu laiku ...
Ārdi ārā paneli, skaties kautkas atlūzis ganjau, kāda pretestība, vads utt.
Kas par problēmu varētu būt, ka 4, 5 un 6 cilindra spolēm stroms nepienāk? M52 motoram.
man nav laika ārdīt, nepieciešams info pie kā vērsties, kam ir laiks!
Paldies.
Tas tev neaizņems daudz laika, tā kā pats vari izskriet cauri ar aci visiem savienojumiem.....
Visticamāk, ka "savienojums" beidzies pašā spidometrā un bez īstās tehnikas tas nav labojams. Jebkurā gadījumā lētāk būs nomainīt spidometru.
Kas pa figņu ka sit ārā miglu drošinātāju, vnk spīdēja un izsita, nomainīju un uzreiz izsit atkal. pačekoju vadus, viss ok.
- ikey07
Laikam jau nav ok. Kaut kur iet uz īso, nav daudz variantu, kāpēc sit ārā.
Problema ar degvielas datciku , radija 10-15l (pec obc 12.6l ) bija , iegazu pilnu baku , datciks ka staveja uz 12l ta ari palika , domaju pabrauksu un atdzivosies , bet netur bija , nobraucu kadus 30 km datciks nokritas pa 2l un rada 10l , nevaru saprast kas tur notika ir bijis kad lidz kaklam pielej tad stav uz nules , bet tad tiku gala ar so problemu , viss bija ok un tagad sitajs , saprastu ja stavetu un nemajnitos tad pludins butu vajnigs , bet limenis kritas
Viens relejs un drošinātājs priekš abām miglām.
Drošinātājs vienkārši izdedzis jeb arī ir tāds pakusis?
Izņem abas spuldzes un tad ievērtē - instrumentu panelī jādeg lampiņai.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- …
- 120
- chevron_right