Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1110
- 1111
- 1112
- 1113
- 1114
- …
- 1297
- chevron_right
Tautas valodā bez pārbūves dīzelī vari likt jebkuru dīzeļa motoru ar kuru e36 ir iznācis no rūpnīcas un benzīnniekā jebkuru benzīna motoru kurš ir oriģināli bijis iekš e36.
CSDD E36 neuzskata kā modeli, 318i, 316 utt tiek uzkstīti kā modeļi, tāpēc jāskatās kādi konkrētam modelim ir bijuši motori, tādus var likt bez reģistrēšanasZzevsS rakstīja:Tautas valodā bez pārbūves dīzelī vari likt jebkuru dīzeļa motoru ar kuru e36 ir iznācis no rūpnīcas un benzīnniekā jebkuru benzīna motoru kurš ir oriģināli bijis iekš e36.
Edit: paskaties savā tehniskajā pasē, viņi pēc tā modeļa orientējas
Domu sapratu, runāju tikai no pieredzes.Madyboy rakstīja:CSDD E36 neuzskata kā modeli, 318i, 316 utt tiek uzkstīti kā modeļi, tāpēc jāskatās kādi konkrētam modelim ir bijuši motori, tādus var likt bez reģistrēšanasZzevsS rakstīja:Tautas valodā bez pārbūves dīzelī vari likt jebkuru dīzeļa motoru ar kuru e36 ir iznācis no rūpnīcas un benzīnniekā jebkuru benzīna motoru kurš ir oriģināli bijis iekš e36.
Edit: paskaties savā tehniskajā pasē, viņi pēc tā modeļa orientējas
Ar 316 gāju TA gan ar 2.8 iekšā, gan ar 2.0 iekšā, ar abiem pat vairākkārtīgi un dažādās vietās...ar 318 dīzeli kuram 2.5 dīzelis bija iekšā... un nevienā brīdī TA inspektors neteica ne vārda, ka neriktīgais motors iekšā.
Tas taču jau ir daudz x runāts, ka motorus var mainīt viena modeļa ietvaros
BET! Viens lietotājs reiz teica, ka modeļiem rūpnīca sāka kaut ko rakstīt par motoriem no e46. Ķipa teorētiski nevar pisipties e36 ar M52TU dzinēju.Ruudolfs rakstīja:Tas taču jau ir daudz x runāts, ka motorus var mainīt viena modeļa ietvaros
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Kur var nopirkt atslegu komplekts? Hans,KS, vai jato? ne mazak par 160psc!!! Budžets 120e
vot korekti iesvapots M52TU vai M54.. es šaubos, ka kāds TA sapratīs, ka tas nav vienkārši M52Bxx vai M50TUBxxmaartyd rakstīja:BET! Viens lietotājs reiz teica, ka modeļiem rūpnīca sāka kaut ko rakstīt par motoriem no e46. Ķipa teorētiski nevar pisipties e36 ar M52TU dzinēju.Ruudolfs rakstīja:Tas taču jau ir daudz x runāts, ka motorus var mainīt viena modeļa ietvaros
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Nu vizuāli TU izskatās identisks kā m54! To būtu grūti nepamanītAzbests rakstīja:vot korekti iesvapots M52TU vai M54.. es šaubos, ka kāds TA sapratīs, ka tas nav vienkārši M52Bxx vai M50TUBxxmaartyd rakstīja:BET! Viens lietotājs reiz teica, ka modeļiem rūpnīca sāka kaut ko rakstīt par motoriem no e46. Ķipa teorētiski nevar pisipties e36 ar M52TU dzinēju.Ruudolfs rakstīja:Tas taču jau ir daudz x runāts, ka motorus var mainīt viena modeļa ietvaros
Kur kāda laba vietiņa, kur aizvest diskus uz remontu, kantes apmales redzējušas un vajadzētu pārkrasot un sapulēt plauktu?
Kāds zin kā meklēt šos diskus tirgū? Respektīvi to nosaukumu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Rota grid, driftworks tirgo.. Vel bija dare un japan racing lidzigie modeli
Stāvot uz vietas temperatūra uzkāpa līdz maksimumam bet it kā visu šķidrumu neizputa. Nāca tvaiki un mazliet šķidrums bija apakšā. Ko darīt lai turpinātu ceļu tālāk?
Čista. Paldies. vismaz izskatās tādiVladlen rakstīja:Rota grid, driftworks tirgo.. Vel bija dare un japan racing lidzigie modeli
Sedanam der spārni no kompota?
Der. Sedanam/touringam/kompaktam vienādi un kupejai/kabrim vienādi.Edmundds rakstīja:Sedanam der spārni no kompota?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
maartyd rakstīja:Der. Sedanam/touringam/kompaktam vienādi un kupejai/kabrim vienādi.Edmundds rakstīja:Sedanam der spārni no kompota?
Ja ir šaubas, ka tek pečka, tad noslēdzot uz aukstu gaisu vārstiem būtu jaaizverās un tādā veidā kādu laiku pabraukājot varētu mēginat pačekot, vai dzesējošā šķidruma līmenis turpina kristies?! Jeb šāda metode nestrādās?!
d[-_-]b
Uz pecku iet 3 trubas, varsti nosledz 2- spiediens pecka joprojam bus un, ja ir caurums, teces.
Pie viena jautajums - vai obligati jānem nost viss lielais panelis?! Ka arī, cik apmēram izmaksatu pečkas nomaiņa (pečka ar kondišku, kas tiesa gan nav pieslēgta) nomaiņa, ar nosacījumu, ka jaucot ārā nesalauž pusi striprinajumu, nepapis kādas skrūves utt (krč sataisa kā priekš sevis). Esmu gatavs (un pat gribētu) palīdzēt nomaiņas procesā (ne dēļ kādas naudas ekonomijas, bet vairāk tam, lai pasekotu meistara darbam + vrb palīdzētu tad, kad runa ies par kādiem tikai man zināmiem "zemūdens akmeniem" manā autiņa.. Rīga.
P.S. Tiesa gan pirms tam derētu arī diganostika., t.i. noteikt to vai tiešām vaina ir pečkā, vai tomēr vrb vaina kādā trubā, ali zin kādas detaļas pirkt..
P.S. Tiesa gan pirms tam derētu arī diganostika., t.i. noteikt to vai tiešām vaina ir pečkā, vai tomēr vrb vaina kādā trubā, ali zin kādas detaļas pirkt..
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1110
- 1111
- 1112
- 1113
- 1114
- …
- 1297
- chevron_right