Jautājumi I

Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

09 Dec 2016, 15:03

Dj Plosky rakstīja:Pie viena jautajums - vai obligati jānem nost viss lielais panelis?! Ka arī, cik apmēram izmaksatu pečkas nomaiņa (pečka ar kondišku, kas tiesa gan nav pieslēgta) nomaiņa, ar nosacījumu, ka jaucot ārā nesalauž pusi striprinajumu, nepapis kādas skrūves utt (krč sataisa kā priekš sevis). Esmu gatavs (un pat gribētu) palīdzēt nomaiņas procesā (ne dēļ kādas naudas ekonomijas, bet vairāk tam, lai pasekotu meistara darbam + vrb palīdzētu tad, kad runa ies par kādiem tikai man zināmiem "zemūdens akmeniem" manā autiņa.. Rīga.
P.S. Tiesa gan pirms tam derētu arī diganostika., t.i. noteikt to vai tiešām vaina ir pečkā, vai tomēr vrb vaina kādā trubā, ali zin kādas detaļas pirkt..
Obligāti. Nomaiņa hz, cik nu kurš paprasīs par salona izjaukšanu un salikšanu atpakaļ, rupji rēķinot, nu kādi 30-40e? Hvz. Un es šaubos, ka kāds piekritīs, lai Tu viņam uz nagiem skaties kā viņš skrūvē, bet visu jau var sarunāt, just money talk :hahaha:
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Dec 2016, 15:05

Tad pats panelis ir obligati jāņem nost?! Uhh, to gan negribeejaas... :(
d[-_-]b
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

09 Dec 2016, 15:07

Dj Plosky rakstīja:Tad pats panelis ir obligati jāņem nost?! Uhh, to gan negribeejaas... :(
Nav jau nekas traks paneļa noņemšanā, tikai laiciņš aiziet :hahaha:
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Dec 2016, 15:08

Nu man tas ir kā zaudēt nevainību! :hahaha:
d[-_-]b
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

09 Dec 2016, 15:10

Panelis nost. Un skrūves jadur kartonā lai nepazūd.
Inferno rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Tad pats panelis ir obligati jāņem nost?! Uhh, to gan negribeejaas... :(
Nav jau nekas traks paneļa noņemšanā, tikai laiciņš aiziet :hahaha:
Darbs nav grūts, tik skrūvēšana daudz.
Un jā - nez kas gribēs lai uz nagiem skaties. Man pašam nepatīk, tāda lieta.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

09 Dec 2016, 15:10

Dj Plosky rakstīja:Nu man tas ir kā zaudēt nevainību! :hahaha:
Līdz pirmajai paneļa noņemšanai un pečkas maiņai ir zināmas bailes, jo šķiet, ka tas ir anormāli sarežģīti, bet, kad esi jau procesā, tad saproti tikai vienu - vajadzēja paņemt četrpaku ar aliņiem, lai nav tik garlaicīgi skrūvēt :hahaha:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

09 Dec 2016, 15:13

Galvenais nelauzt paneli nost un ar plakano skrūvgriezi izņemt gaisa lūku rāmīšu kas pūš uz logu tur arī skrūves ir.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

09 Dec 2016, 15:15

māriņš rakstīja:Galvenais nelauzt paneli nost un ar plakano skrūvgriezi izņemt gaisa lūku rāmīšu kas pūš uz logu tur arī skrūves ir.
Zajebis ir tad, kad kāds tur ir samarezus ieskrūvējis, nevis 7mm, kupejai tas ir finito :hahaha:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

09 Dec 2016, 15:17

Nav jāņem viss panelis, ja pielieto pāris lamuvārdus un pačakarējas, tad var samainīt noņemot tikai viduskonsoli, iztīrot paneļa vidusdaļu un atlaižot paneļa rāmi vidū
Vismaz facelift sedanam ar klimu, tas ir izveikts.

30-40eur? Nopietni? Ja kāds to ņemās darīt pa to summu, tad nekas labs tur nav sagaidāms. Atrēķinot štrumu amortizāciju, nodokļus utt, tur darbiniekam sanāk 10eur, da nu nah
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Pēdējais labojis he9600 - 09 Dec 2016, 15:24, kopā labots 2 reizes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

09 Dec 2016, 15:18

Inferno rakstīja:
māriņš rakstīja:Galvenais nelauzt paneli nost un ar plakano skrūvgriezi izņemt gaisa lūku rāmīšu kas pūš uz logu tur arī skrūves ir.
Zajebis ir tad, kad kāds tur ir samarezus ieskrūvējis, nevis 7mm, kupejai tas ir finito :hahaha:
Jā man tā bija. :D
Re ku viss ir redzams. Laikam pats nemaz nemeiģināji ieguglēt. :D http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... de-t38712/
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Dec 2016, 15:20

Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
d[-_-]b
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

09 Dec 2016, 15:31

Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Ahh, Tu tagad pacēli diezgan sarežģītu un dziļu tēmu.
Tas vienkārši traucē, daudzi ir pieraduši darboties savā nodabā un viņiem nepatīk, kad kāds sēž un skatās, komentē, kaut ko bez apstājas jautā utt. "Na otjebisj" var arī klienta priekšā izdarīt un pateikt, ka tā vajag un citādi nevar, tas jau ir no meistara attieksmes atkarīgs. Parasti jau pedantiska skrūvēšana paprasa daudz vairāk laika, attiecīgi, par to arī var vairāk paprasīt. Viss ir jāizrunā, tos sauc par individuālu pieeju. Klients pasūta muzonu, bet attiecīgi arī par to būs jāsamaksā.
Es pats tagad taisu vienu auto, un "na otjebisj" variantā es būtu varējis viņu vienkārši salikt kaut kā un atdot, pasakot, ka viss ir čotka, bet tagad nāksies arī paberzt rūsu un pametināt, jo sirdsapziņa neļāva ielikt paklāju pa virsu "lieliski apstrādātai" grīdai.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

09 Dec 2016, 15:33

Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Skaties uz rokā, bet 99% šitie skatītāji uzdod vai nu stulbus jautājumus, jo nesaprot kas notiek vai otrs variants sāk tevi mācīt uz ko mana reakcija ir - Tad ko pats neskrūvēj ja esi tik gudrs.
Nezinu. Es saku, ka to vari pats izdarīt un tā kā Inferno teica. paņem 4paku un sovakar pēc darba dod vaļā. :super:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

09 Dec 2016, 15:35

Inferno rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Ahh, Tu tagad pacēli diezgan sarežģītu un dziļu tēmu.
Tas vienkārši traucē, daudzi ir pieraduši darboties savā nodabā un viņiem nepatīk, kad kāds sēž un skatās, komentē, kaut ko bez apstājas jautā utt. "Na otjebisj" var arī klienta priekšā izdarīt un pateikt, ka tā vajag un citādi nevar, tas jau ir no meistara attieksmes atkarīgs. Parasti jau pedantiska skrūvēšana paprasa daudz vairāk laika, attiecīgi, par to arī var vairāk paprasīt. Viss ir jāizrunā, tos sauc par individuālu pieeju. Klients pasūta muzonu, bet attiecīgi arī par to būs jāsamaksā.
Es pats tagad taisu vienu auto, un "na otjebisj" variantā es būtu varējis viņu vienkārši salikt kaut kā un atdot, pasakot, ka viss ir čotka, bet tagad nāksies arī paberzt rūsu un pametināt, jo sirdsapziņa neļāva ielikt paklāju pa virsu "lieliski apstrādātai" grīdai.
100% piekrītu
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Dec 2016, 17:03

""Na otjebisj" var arī klienta priekšā izdarīt un pateikt, ka tā vajag un citādi nevar" - ja klients neko nerubī, tad jā..
Vēl jau ir tāda lieta, kā custom lietas, tb es zinu, ka man stoiku apšuvumi, piemēram, ir custom taisīti ar podiumiem tam pašam muzonam, un 90%, ka kāds cits ņemot tās nost tās vnk salauzīs, un ja tādu lietu ir salīdinoši daudz, tad visas tās apspriest pirms autiņa nodošanas, lai meistars ņemas "vienatnē",arī ne vienmēr var sanākt.. Mani vairak, piemēram, šāds faktors nomāc, nevis, ka gribētu kko baigi komentēt, ja meistars zin savu darbu un zin kā to darī ar labāko sirdsapziņu, tad ko tur komentēt.. (problēma jau lkm tajā ka sirdsapziņas mum ir dažādas visiem) :)
P.S. Bija gadījums, kad pēc savirzes regulēšanas gandrīz haubi vējstikla nenoķēru (palika uz āķa pateicoties tam, ka nebiju paspējis ieskrieties). Zvanu džekiem prasu "Haubi vērāt?" "Jā" "Dēļ kam?" "Bija interesanti kas par motoru iekšā..." Bļa, kaut vai tos Alpina's shildikus japlēš nost, lai vairs nav interesanti čaļiem.
Tgd katru reizi pārbaudu haubi pat pēc riepu montāžas. :hahaha:
d[-_-]b
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

09 Dec 2016, 17:06

kas jamaina ja liek hidro reiku lamatai kurai pat stures pastiprinataja nav? pati reika jaliek suknis virsu ar trubam un viss vai ari stures stienis krustini utt?
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Dec 2016, 17:09

māriņš rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Skaties uz rokā, bet 99% šitie skatītāji uzdod vai nu stulbus jautājumus, jo nesaprot kas notiek vai otrs variants sāk tevi mācīt uz ko mana reakcija ir - Tad ko pats neskrūvēj ja esi tik gudrs.
Nezinu. Es saku, ka to vari pats izdarīt un tā kā Inferno teica. paņem 4paku un sovakar pēc darba dod vaļā. :super:
Daudz čatrapaku vajadzēs, lai šodien daudzstāveņu pagalmā nomainītu pečku... Parasti skrūvējos laukos, kur ir pieeja visam instrumentam, pacēlājam utt., bet izskatās, ka tur vēl labu laiku netikšu dēļ darba, tāpēc kkā vajadzētu to lietu tepat pa Rīgu atrisināt...
d[-_-]b
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

09 Dec 2016, 17:19

Plosky, tas, ka Tev ir custom apšuvumi ot smth nenozīmē, ka meistars nemācēs noņemt un ir jāvēro darbs. Tāpēc cilvēkiem ir valoda - lai komunicētu, visu var izrunāt un paskaidrot, ja ir kādas īpašas lietas. Ja ir tāda paranoja, tad tiešām labāk skrūvēt pašam :super:
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

09 Dec 2016, 17:21

Dj Plosky rakstīja: P.S. Bija gadījums, kad pēc savirzes regulēšanas gandrīz haubi vējstikla nenoķēru (palika uz āķa pateicoties tam, ka nebiju paspējis ieskrieties). Zvanu džekiem prasu "Haubi vērāt?" "Jā" "Dēļ kam?" "Bija interesanti kas par motoru iekšā..." Bļa, kaut vai tos Alpina's shildikus japlēš nost, lai vairs nav interesanti čaļiem.
Tgd katru reizi pārbaudu haubi pat pēc riepu montāžas. :hahaha:
Šis. Man ir bijusi tieši tāda pati situācija. Tik savirzi toreiz pat neuztaisīja, jo "pārāk zems" auto. Bet zem haubes obligāti vajadzēja palīst un galu galā bija aizdomas, ka džeki braukājušies apkārt, jo degvielas par kādiem 10 l mazāk, bet nu tas lai paliek uz viņu sirdsapziņas.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

09 Dec 2016, 17:44

Inferno rakstīja:Plosky, tas, ka Tev ir custom apšuvumi ot smth nenozīmē, ka meistars nemācēs noņemt un ir jāvēro darbs. Tāpēc cilvēkiem ir valoda - lai komunicētu, visu var izrunāt un paskaidrot, ja ir kādas īpašas lietas. Ja ir tāda paranoja, tad tiešām labāk skrūvēt pašam :super:
Man jau parasti standarta jautājumi. Auto slēdzas pats ciet? Ir kaut kādas apslēptās pogas? Riteņiem ir sektretkas, un ja ir tad kur? Čitā vienreiz ieberzos mainot aķīti Seat Ibiza 2009.g. kaut kāds aftermarket maģis un nebija kods nekur. beigās atkodēj..
Tā, ka jā. Normāli visu izrunā un viss tiks izdarīts, un ja satraucies, tad izdari pats, jo cik saprotu, pats arī vari.