Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1136
- 1137
- 1138
- 1139
- 1140
- …
- 1297
- chevron_right
Jā! Kabrim ir jābūt jau no rūpnīcas..Fashion rakstīja:Kabrim oemā nāk xBrace?
AplasītsFashion rakstīja:fak man nav, jāpiepērk laikam tad jau
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
nu kā aplasīts nebij jau motors iekšā kas pirku, un par kabrio stock xbrace tik šodien uzzināju, bet tas pofig, nemaksā jau kosmosumaartyd rakstīja:AplasītsFashion rakstīja:fak man nav, jāpiepērk laikam tad jau
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Kāds varbūt zin kur iegādāties detaļu 41 14 8 169 028 (kupejas labo amartizatora statnes balstu), jaunu?
Etk.lvKJohn rakstīja:Kāds varbūt zin kur iegādāties detaļu 41 14 8 169 028 (kupejas labo amartizatora statnes balstu), jaunu?
Eparts.lv
Sensonauto.lv
Paldies!Vladlen rakstīja:Etk.lvKJohn rakstīja:Kāds varbūt zin kur iegādāties detaļu 41 14 8 169 028 (kupejas labo amartizatora statnes balstu), jaunu?
Eparts.lv
Sensonauto.lv
Vizuāli 1.6i un 1.8iS kautkā atšķiras? Tehnisko pusi zinu, bet interesē, vai apskatot motoru varu noteikt, vai tas ir 1.6 vai 1.8iS
1.8is ir 2 sadalenes, varstu vaks 2x lielaksSUB rakstīja:Vizuāli 1.6i un 1.8iS kautkā atšķiras? Tehnisko pusi zinu, bet interesē, vai apskatot motoru varu noteikt, vai tas ir 1.6 vai 1.8iS
Ja zini tehnisko pusi, vajadzētu zināt arī vizuālo.
ISam ir 16 vārsti, divas sadalenes. Tātad galva platāka, līdz ar to arī vārstu vāks savādāks.
Ieraksto googlē m43b16 un m42b18. Redzēsi atšķirību.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
ISam ir 16 vārsti, divas sadalenes. Tātad galva platāka, līdz ar to arī vārstu vāks savādāks.
Ieraksto googlē m43b16 un m42b18. Redzēsi atšķirību.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Esi sajaucis vietām štekerus. Izzvani vadus no štekeriem līdz ECU.jevgeny rakstīja:Kas varetu but par problēmu? Pēc swapa dzesēšanas šķidruma temp rāda uz max priborkā. Slēdzot klāt kompi rāda pareizu temp. Tem dačiki abi jauni likti kkur vasaras beigās. M50b25tu, bosch 413 vadība
Ja interesē, raksti PM.palsed rakstīja:Steidzami kāds var iemest kādus kontaktus ar kādu cilveku kas nodarbojas ar abs bloku kodēšanu?
Atbrauc ciemos, pieslēgšu, paskatīsimies, kas tev tur notiek.lsdfandris rakstīja:Sveiki puiši! Ir kadam bijis tada problema, mašina ir Vayager un dators nelasa dizeļ sistemu !! Kompis rada tikai benzinu!! ,Kļuuda ir-unkown control unit . Tas nozime ka nodega ecu vai vnk nav kontakta ? Ir variants mainiit ecu ar atlegu, pagaidam masiinu nevar pieškilt !! Ko darit ? 2.8 diizelis 2005 gads
Varbūt kāds zina- cik daudz vajadzīgs materiāls lai pāršūtu e36 recaro beņķi?
Instagram - Sandis_e36
m50 tomats karba der uz m52? tipa e46 automatam - no e36 m50 automata gribu uzlikt uz m52 e46 tomata
Galīgi neder.....
uzraksti lietotajam vitjazzSidnas rakstīja:Varbūt kāds zina- cik daudz vajadzīgs materiāls lai pāršūtu e36 recaro beņķi?
Martinsoon rakstīja:uzraksti lietotajam vitjazzSidnas rakstīja:Varbūt kāds zina- cik daudz vajadzīgs materiāls lai pāršūtu e36 recaro beņķi?
Instagram - Sandis_e36
Mulkīgs jautajums: motoram no varstu vāka blīves, pie svecēm kanālos sakrājusies eļļa. Principā svece ir eļļā. Vai tas kautkā var ietekmēt motora darbību?
Sveiki!
Iespējams, ka mana problēma jau kaut kur ir apspriesta, bet nevarēju nekur forumā atrast, visur tikai par apgriezienu peldēšanu.
Tātad lieta ir tāda, ka apgriezieni lēnāk nekā parsti nokrītas līdz tukšgaitai.
Pēc profesionālās joutūbes diagnostikas neko nesapratu, bet vai nav pie vainas kloķvārpstas pozīcijas devējs?
Tikai nezinu kāds tam sakars ar to...bet gan jau kādam šeit arī ir bijusi līdzīga kaite un var padalīties ar info.
Zinu, ka ir jābrauc uz normālu diagnostiku, bet tagad vismaz būtu labi uzzināt ar ko man būs darīšana.
Jau iepriekš paldies, ka izlasīju manu murmulējumu un iespējams vēl kādam noderēs sakarīga atbilde par prolēmas novēršanu.
P.s. M52B25
Iespējams, ka mana problēma jau kaut kur ir apspriesta, bet nevarēju nekur forumā atrast, visur tikai par apgriezienu peldēšanu.
Tātad lieta ir tāda, ka apgriezieni lēnāk nekā parsti nokrītas līdz tukšgaitai.
Pēc profesionālās joutūbes diagnostikas neko nesapratu, bet vai nav pie vainas kloķvārpstas pozīcijas devējs?
Tikai nezinu kāds tam sakars ar to...bet gan jau kādam šeit arī ir bijusi līdzīga kaite un var padalīties ar info.
Zinu, ka ir jābrauc uz normālu diagnostiku, bet tagad vismaz būtu labi uzzināt ar ko man būs darīšana.
Jau iepriekš paldies, ka izlasīju manu murmulējumu un iespējams vēl kādam noderēs sakarīga atbilde par prolēmas novēršanu.
P.s. M52B25
protāms, ka var, jo eļļa uz sveces var ietekmēt uz dzirksteligreen garage rakstīja:Mulkīgs jautajums: motoram no varstu vāka blīves, pie svecēm kanālos sakrājusies eļļa. Principā svece ir eļļā. Vai tas kautkā var ietekmēt motora darbību?
ir dzirdēts, ka kaut kas ap vanosu varētu būt pie vainas lēnai apgriezienu krišanaiArmed rakstīja:Sveiki!
Iespējams, ka mana problēma jau kaut kur ir apspriesta, bet nevarēju nekur forumā atrast, visur tikai par apgriezienu peldēšanu.
Tātad lieta ir tāda, ka apgriezieni lēnāk nekā parsti nokrītas līdz tukšgaitai.
Pēc profesionālās joutūbes diagnostikas neko nesapratu, bet vai nav pie vainas kloķvārpstas pozīcijas devējs?
Tikai nezinu kāds tam sakars ar to...bet gan jau kādam šeit arī ir bijusi līdzīga kaite un var padalīties ar info.
Zinu, ka ir jābrauc uz normālu diagnostiku, bet tagad vismaz būtu labi uzzināt ar ko man būs darīšana.
Jau iepriekš paldies, ka izlasīju manu murmulējumu un iespējams vēl kādam noderēs sakarīga atbilde par prolēmas novēršanu.
P.s. M52B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1136
- 1137
- 1138
- 1139
- 1140
- …
- 1297
- chevron_right