Jautājumi I

kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

27 Jan 2017, 11:27

63mm vai kkas tuvu tam bija ārējais diametrs.
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Jan 2017, 11:39

Salasijos, sadomājos ka jārauj ārā 2.8 jātaisa strokers :supeer:

bet reāli, ir kāds jaudu mērījis pirms/pēc šīm darbībām? Cik tādam 2.8strokeram reāli ir jaudas pieaugums? To atmaksājas darīt 2.8 dzinējam?
Pirms ko darīt gribas uzzināt (papildus iedvesmai) vai ir jēgas pa naktīm negulēt, braukāt meklēt daļas un būvēt. Vēl līdz sezonai ir laiks :clap:

Ja, un saprotu, ka jaudas pieaugumu nevar noteikt, tas katram individuāli,atkarīgs no tā ko dara un tā tālāk. bet nu varbūt kāds ir darījis un var pateikt pie konkrētām darbībām par jaudas pieaugumu
Profila bilde
trakaiszinatnieks
Ziņojumi: 231
Pievienojies: 11 Okt 2014, 16:53
Braucu ar: ziemas ļerkatu

27 Jan 2017, 12:00

RPG rakstīja:Salasijos, sadomājos ka jārauj ārā 2.8 jātaisa strokers :supeer:

bet reāli, ir kāds jaudu mērījis pirms/pēc šīm darbībām? Cik tādam 2.8strokeram reāli ir jaudas pieaugums? To atmaksājas darīt 2.8 dzinējam?
Pirms ko darīt gribas uzzināt (papildus iedvesmai) vai ir jēgas pa naktīm negulēt, braukāt meklēt daļas un būvēt. Vēl līdz sezonai ir laiks :clap:

Ja, un saprotu, ka jaudas pieaugumu nevar noteikt, tas katram individuāli,atkarīgs no tā ko dara un tā tālāk. bet nu varbūt kāds ir darījis un var pateikt pie konkrētām darbībām par jaudas pieaugumu

Pārdod to 2.8 un pieliec klāt atlikušo naudu un paņem jau 3.0, tas būs daudz labāk un ērtāk nekā negulēt un būvēt strokeru.
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Jan 2017, 12:13

Slidens variants :emo: uzbūvējot strokeri zinātu ka viss tur ir čotka. Bet nu lai vienkārši ieliktu 3.0, nezinu, noteikti uz to neparakstītos. Tāpat tam trīslitram jāskatās šālēm,gredzeniem u.t.t. :yes: un strokers noteikti lētāk naudas ziņā, darbs daudz, bet pēc tam prieks par rezultātu.

un atceroties kā pirku vienam projektam dzinēju atsevišķi, pat negribas krāmēties. Pārdevējs nepiekrīt ka mērīšu kompresiju jo tā ir laika tērēšana un saka ka ja jau motors rūc, tad tur viss čotka, vienkārši izbesīja un nopirku citur. :doh:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

27 Jan 2017, 12:17

A no kā var sabūvēt 2.8 strokeri? (cik zinu 2.8l sanāk tikai stock configurācijā :rolleyes: )
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

27 Jan 2017, 12:19

Finansiāli izdevīgāk m54b30, jaudu arī nav baigi grūti pacelt.
Strokeris kā jau teici - viss svaigs.
Jaudas pieaugums ir jūtams, it īpaši ja būvējot cel cr, portē galvu, sadalenes u.c.
Tas cik daudz jaudas būs tiešā mērā ir atkarīgs no tā cik daudz naudas esi gatavs ieguldīt.
Ja man vēlreiz būtu jāizvēlas - 100% tas būtu strokeris.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Jan 2017, 12:20

kasp1js rakstīja:A no kā var sabūvēt 2.8 strokeri? (cik zinu 2.8l sanāk tikai stock configurācijā :rolleyes: )
3.0 no 2.5, 2.8
Vairumam jau zināma kombinācija, vajag m50, m52 2.5, 2.8 bloku, galvu, 135mm klaņus m54b30 virzuļus un kloķeni, ja liek 135mm klaņus no bezvanosa, kas ir resnāki un izturīgāki, tad jāpiefrēzē kante cilindra apakšā, lai iegūtu klīrensu. Blokam jāņem nost milimetrs ar kaut ko, lai iegūtu patīkamu CR

:bmw:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

27 Jan 2017, 12:22

Tas jau sanāk 3.0 strokeris, vienalga no kā tās detaļas bija sākotnēji
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Jan 2017, 12:27

Linda rakstīja: Ja man vēlreiz būtu jāizvēlas - 100% tas būtu strokeris.
Man arī tā liekas. Viss atkarīgs par kādu cenu iet tas m43b30. Bet reāli jau tāpat vajag kloķeni un virzuļus.
kasp1js rakstīja:Tas jau sanāk 3.0 strokeris, vienalga no kā tās detaļas bija sākotnēji
viewtopic.php?f=6&t=5098
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 

27 Jan 2017, 12:30

kadi plusi un minusi ir m52b25 motoram ar b20 galvu? piedava iegadaties gazificetu e39 ar tadu setapu.
Attēls
Rimcha
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 26 Jūn 2015, 22:21

27 Jan 2017, 12:38

Sveiki!

Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

27 Jan 2017, 12:44

Rimcha rakstīja:Sveiki!

Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Smilšu strūkla vai arī ļoti daudz ripas fleksim un pacietība.
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

27 Jan 2017, 12:45

Inferno rakstīja:
Rimcha rakstīja:Sveiki!

Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Smilšu strūkla vai arī ļoti daudz ripas fleksim un pacietība.
Ļoti daudz ripu,ļoti! :gigigi:
Rimcha
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 26 Jūn 2015, 22:21

27 Jan 2017, 12:47

vitjazz rakstīja:
Inferno rakstīja:
Rimcha rakstīja:Sveiki!

Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Smilšu strūkla vai arī ļoti daudz ripas fleksim un pacietība.
Ļoti daudz ripu,ļoti! :gigigi:

Nu skaidrs, bija jau tāda doma, ka vienīgais variants ir slīpēt nost!
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Jan 2017, 12:50

Rimcha rakstīja: Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas?
Esmu tikai ar špakteļlāpstiņu kasījis un beigās sikumus ar fleksi piepucējis :D pat neesmu interesejies vai ir citi veidi kā to izdarīt. Par piķošanu vispār kā tādu ir daudz dažādi ticējumi :giggle: nezinu, es to neatbalstu, it sevišķi ja to dara sēta ar otu brutāli mālejot bez jēdzīgas apstrādes. Jo no pieredzes cilvēki lielas, ai man grīda čotkā jo viss nopiķots, bet kad sāk kko darīt tad saprot, ka viņš brutāli pūst zem tā piķa, jo tur mitrums apakšā. Iemesls kāpēc besī piķis :hahaha:
Rimcha
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 26 Jūn 2015, 22:21

27 Jan 2017, 12:54

RPG rakstīja:
Rimcha rakstīja: Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas?
Esmu tikai ar špakteļlāpstiņu kasījis un beigās sikumus ar fleksi piepucējis :D pat neesmu interesejies vai ir citi veidi kā to izdarīt. Par piķošanu vispār kā tādu ir daudz dažādi ticējumi :giggle: nezinu, es to neatbalstu, it sevišķi ja to dara sēta ar otu brutāli mālejot bez jēdzīgas apstrādes. Jo no pieredzes cilvēki lielas, ai man grīda čotkā jo viss nopiķots, bet kad sāk kko darīt tad saprot, ka viņš brutāli pūst zem tā piķa, jo tur mitrums apakšā. Iemesls kāpēc besī piķis :hahaha:

Jū, tapēc arī vēlos no šī piķa tikt vaļā, jo zem tā piķa sakrājas mitrums un mašīna pūs vēl vairāk nekā bez piķa, piķis palīdz tikai uz 1 gadu, pēctam ir dirsā!! bet nu būs vien jākasa nost ar fleksi!
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

27 Jan 2017, 12:57

Oriģinālo rūpnīcas grubuli nav jēga aiztikt, ja vien viņš nav bojāts.
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Jan 2017, 12:59

Inferno rakstīja:Oriģinālo rūpnīcas grubuli nav jēga aiztikt, ja vien viņš nav bojāts.
Tas jā, bet viņš jau minēja ka ex saimnieks piķojis :yes:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

27 Jan 2017, 13:02

RPG rakstīja:
Inferno rakstīja:Oriģinālo rūpnīcas grubuli nav jēga aiztikt, ja vien viņš nav bojāts.
Tas jā, bet viņš jau minēja ka ex saimnieks piķojis :yes:
Redzēju, es tikai katram gadījumam saku, jo noteikti tādas vietas atradīsies, citādāk čalis izdomās visu grīdu berzt līdz spīdīgam metālam, kas, pa lielam, nemaz nav vajadzīgs :hahaha:
bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is

28 Jan 2017, 22:52

šodien parbaudiju zondi ar multimetru,tukšgaitā rāda 0.85-0.87 volti,bet nav ta kā pulsejošais signāls,(apsilde strāda)tas ir normāli?un vel ko pamanīju,braucot bez zondes apgriezieni nekrīt parsledzot uz neitrāli(krīt apmēram līdz 500,bet ar ieslegto slodzi vel zemāk),bet bez zondes pazud jauda....m42 dzinejs