dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- …
- 350
- chevron_right
ja jau pilnīgi nekas nemainās, tad jau droši vien nestrādā
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
ir ir aizdoma ka nestrādā, bet kā tad to pārbaudīt.
Ok var ar testeri pamērīt pretestību, bet ne kur netradu cik tai jābūt. ne bentlija manuāli, ne netā. Visur rakstīts cik jābūt klokenes devējam omiem, bet ne sadalenes, zb jau klikškināt pa visādām rus lapām, nu nemāku tekoši lasīt tajā valodā
Ok var ar testeri pamērīt pretestību, bet ne kur netradu cik tai jābūt. ne bentlija manuāli, ne netā. Visur rakstīts cik jābūt klokenes devējam omiem, bet ne sadalenes, zb jau klikškināt pa visādām rus lapām, nu nemāku tekoši lasīt tajā valodā
BMW-Big Money Waste
Kādi tad ir simptomi, kad atvieno/neatvieno sadalenes devēju?
Parasti efekts/defekts ir tāds, ka aizlejas, raustās apgriezieni tukšgaitā u.t.t.
Parasti efekts/defekts ir tāds, ka aizlejas, raustās apgriezieni tukšgaitā u.t.t.
autodataSlim rakstīja:ir ir aizdoma ka nestrādā, bet kā tad to pārbaudīt.
Ok var ar testeri pamērīt pretestību, bet ne kur netradu cik tai jābūt. ne bentlija manuāli, ne netā. Visur rakstīts cik jābūt klokenes devējam omiem, bet ne sadalenes, zb jau klikškināt pa visādām rus lapām, nu nemāku tekoši lasīt tajā valodā
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Stūres pastiprinātāja sūkņi krasi atšķiras starp M40B16 un M50B25? Vai atšķiras tikai kronšteini?
Ir problēma, nepārkačā degvielu no vienas bākas puses uz otru? Kāds ir saskāries?
Bendzins vai dizelis??? reali masina iet kamer auto kreisaja puse ir degviela un atpakalgaita krajas kreisaja?
PArbaudi trubinju resnako starp bakam zem pak sedekla, mosk ciet, suknis iet uz beigam nespej uzsukt no otras bakas!!!
PArbaudi trubinju resnako starp bakam zem pak sedekla, mosk ciet, suknis iet uz beigam nespej uzsukt no otras bakas!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ir problēma ar drauga 325i m50 vanos. karoč dzinējs patups uz zemiem apgriezieniem līdz 2,4rpm. pirmajā robā to nejūt, bet pārējos gan, teiksim ripo otrajā robā, iespied grīdā, dzinējs domā, un kā atnāk 2,4rpm uzreiz sāk spolēt riteņi (uz grunts protams). braucot uz 90 5tajā robā (bloķis 3,15), iespied grīdā patups kā aiziet 2,4 rpm sāk smuki celt.
principā kad brauc pāri tiem 2,4rpm motors iet ļoti smuki. otrajā saulītes ar bloķi tin smuki uz sausa asfalta, tātad motors domājams labs.
Pārbaudīts vanos tas strādā 100%, diagnostika ar neko nerāda tipa viss bumbās, sūknis Ok
sarosās visi 325i vanos īpašnieki kā jums ir ar to jaudu, īpaši ar otro robu
principā kad brauc pāri tiem 2,4rpm motors iet ļoti smuki. otrajā saulītes ar bloķi tin smuki uz sausa asfalta, tātad motors domājams labs.
Pārbaudīts vanos tas strādā 100%, diagnostika ar neko nerāda tipa viss bumbās, sūknis Ok
sarosās visi 325i vanos īpašnieki kā jums ir ar to jaudu, īpaši ar otro robu
Sveiki, ir stulbs jautājums 318IS braucējiem, pie cik apgiezieniem jūs pārsledzat ātrumus? 1-2-3-4-5 un pie kāda ātruma?
vienkarši interesanti.
vienkarši interesanti.
Tiešām stulbs jautājums... Es personīgi pie 6300-6500 rpm.
Apgriezieni uz atmetieniem, tukšgaitā nestaigā? Ja tiešām jaudas zudumi pie zemiem rpm, tad es skatītos sadalenes devēja virzienā, vai zondes virzienā.phill rakstīja:ir problēma ar drauga 325i m50 vanos. karoč dzinējs patups uz zemiem apgriezieniem līdz 2,4rpm. pirmajā robā to nejūt, bet pārējos gan, teiksim ripo otrajā robā, iespied grīdā, dzinējs domā, un kā atnāk 2,4rpm uzreiz sāk spolēt riteņi (uz grunts protams). braucot uz 90 5tajā robā (bloķis 3,15), iespied grīdā patups kā aiziet 2,4 rpm sāk smuki celt.
principā kad brauc pāri tiem 2,4rpm motors iet ļoti smuki. otrajā saulītes ar bloķi tin smuki uz sausa asfalta, tātad motors domājams labs.
Pārbaudīts vanos tas strādā 100%, diagnostika ar neko nerāda tipa viss bumbās, sūknis Ok
sarosās visi 325i vanos īpašnieki kā jums ir ar to jaudu, īpaši ar otro robu
apgrizieni tukšgaitā pēc uzgāzēšanas lekā gan, bet pēc laiciņa norimstas, braucot un atmetoties nestaigā, tikai tukšgaitā.
zonde jauna uzlikta kad nopirka auto, benzīna patēriņš normāls, pēc atgāzēm nesmird, bet kas zin, bosh zondēm laikam varēja izmērit ar testeri) tur kko, lai zinātu vai kārtībā
zonde jauna uzlikta kad nopirka auto, benzīna patēriņš normāls, pēc atgāzēm nesmird, bet kas zin, bosh zondēm laikam varēja izmērit ar testeri) tur kko, lai zinātu vai kārtībā
Ja sanāk, dabū ejošu sadalenes devēju un uzliec uz testu.
Cik viegli vai grūti samainīt sveces mājas apstākļos ? Atslēgas ir visas vajadzīgās.
Nekas grūts. Ņemt tik un skrūvē ārā un iekšā.
Vakar gāja viss normāli, šorīt vienkārši nelec un viss, nav dzirksteles un šito nezinu vai pareizi darīju, bet ar testeri mērot V pie sprauslas kad mēģina pielaist, tad vislaiku pa nullēm, iznāk ka degvielu arī nesmidzina. Spiediens sistēmā ir kad no degvielas sūkņa ņemu trubu nost tad sļācās ārā.
Sākumā arī mēģināju raut nost droseles sensoru, blakus bija velviens laikam tas ir ieplūdes kolektora gaisa temperatūras, arī GMM raut nost, nekādas izmaiņas.
Aķīti atvienojot uz pārim minūtēm arī nekādas izmaiņas.
Pretestības mēriju kloķenes un sadalenes sensoriem, Vienam bija 1280 un otram 533.
M50B20 motors ar bosch vadību 403 kompis.
Sākumā arī mēģināju raut nost droseles sensoru, blakus bija velviens laikam tas ir ieplūdes kolektora gaisa temperatūras, arī GMM raut nost, nekādas izmaiņas.
Aķīti atvienojot uz pārim minūtēm arī nekādas izmaiņas.
Pretestības mēriju kloķenes un sadalenes sensoriem, Vienam bija 1280 un otram 533.
M50B20 motors ar bosch vadību 403 kompis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Vot tieši to gribēju zināt vai tas ir izskrūvēt un ieskrūvēt. Rīt būs jāpadarbojasRENIO rakstīja:Nekas grūts. Ņemt tik un skrūvē ārā un iekšā.
paldies
Nav nekādu imobilaizeru vai kaut kas tamlīdzīgs?Jānis.P rakstīja:Vakar gāja viss normāli, šorīt vienkārši nelec un viss, nav dzirksteles un šito nezinu vai pareizi darīju, bet ar testeri mērot V pie sprauslas kad mēģina pielaist, tad vislaiku pa nullēm, iznāk ka degvielu arī nesmidzina. Spiediens sistēmā ir kad no degvielas sūkņa ņemu trubu nost tad sļācās ārā.
Sākumā arī mēģināju raut nost droseles sensoru, blakus bija velviens laikam tas ir ieplūdes kolektora gaisa temperatūras, arī GMM raut nost, nekādas izmaiņas.
Aķīti atvienojot uz pārim minūtēm arī nekādas izmaiņas.
Pretestības mēriju kloķenes un sadalenes sensoriem, Vienam bija 1280 un otram 533.
M50B20 motors ar bosch vadību 403 kompis.
Ja nē, tad mēģinātu uz testu dabūt citu kloķenes devēju..
Jā, samērīju vēlreiz kloķenes devēju 2k om līdz 5k om, beigts.
Samainīts un motors atkal rūc, paldies.
Samainīts un motors atkal rūc, paldies.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- …
- 350
- chevron_right