Jautājumi I

Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

03 Feb 2017, 21:10

Lawwr rakstīja:ir iespēja iztestēt?
no kā domā ņemt? vecis Vanagos tirgojas ar e39 m52 dzinējiem.
Ir. Kompresija visos 14 bar,BET vienā 12. Bet jāmēra vēl,jo atsaucās ka uz auksta darbinājās. Satikos sakarā ar abšuvumiem un piedāvāja no e39 b28. Esmu vēl dziļās pārdomas :rolleyes:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

03 Feb 2017, 21:11

Pa 500 var njemt.
Tas ka vienaa kompresija ir 12,tas nav traki.ja butu 11 un uz leju,tad butu jau hujova
ar kompatu pa brugji
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Feb 2017, 21:14

cipruss18 rakstīja:Pa 500 var njemt.
Tas ka vienaa kompresija ir 12,tas nav traki.ja butu 11 un uz leju,tad butu jau hujova
Vispār jau starp cilindriem liela atšķirība skaitas 1bar (ķip maksimāli pieļaujam starpība). un tur jau ir divi un nevajag skatīties tik pozitīvi :yes:
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 

03 Feb 2017, 21:20

kas ir ar pravotku, vis der 1:1 liekot uz e36?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

03 Feb 2017, 21:22

Nekas neder.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

03 Feb 2017, 21:33

Ir kāds kam ir instrumenti -kompresijas mērītājs,kompis lai var veikt motora diagnostiku. PM ar cenu.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

03 Feb 2017, 21:37

Piekrītu, ja visos ir 14 un vienā ir 12, tad nekā laba tur nav, maksimālā atšķirība starp blakus podiem ir 1 bar. Loģiski, ka no B28 ar izdilušiem podiem un kurš rūc pateicoties goda vārdam nevar gaidīt lieliskus rādītājus, bet 500-600 tur vairs nav par ko prasīt.
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

03 Feb 2017, 21:39

Inferno rakstīja:Piekrītu, ja visos ir 14 un vienā ir 12, tad nekā laba tur nav, maksimālā atšķirība starp blakus podiem ir 1 bar. Loģiski, ka no B28 ar izdilušiem podiem un kurš rūc pateicoties goda vārdam nevar gaidīt lieliskus rādītājus, bet 500-600 tur vairs nav par ko prasīt.
3 podā ir tie 12 bar :rolleyes:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Feb 2017, 21:42

vitjazz rakstīja: 3 podā ir tie 12 bar :rolleyes:

Atlajst sajmi! metams tas dzinējs :super: un ne jau mašīnā metams. :bye:

Bez dzinēja remonta nav jēgas tādu likt iekšā.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

03 Feb 2017, 21:49

RPG rakstīja:
vitjazz rakstīja: 3 podā ir tie 12 bar :rolleyes:

Atlajst sajmi! metams tas dzinējs :super: un ne jau mašīnā metams. :bye:

Bez dzinēja remonta nav jēgas tādu likt iekšā.
Piekrītu, bet ko Tu taisies tam alumīnija blokam remontēt? :gigigi:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Feb 2017, 21:57

Ieliet eļļu trešajā cilindrā un mērot būs kompresija :gigigi:

bet nu apskatīties gredzenu stāvokli jau nenāktu par sliktu :yes:
Pēdējais labojis RPG - 03 Feb 2017, 21:57, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

03 Feb 2017, 21:57

Inferno rakstīja:
RPG rakstīja:
vitjazz rakstīja: 3 podā ir tie 12 bar :rolleyes:

Atlajst sajmi! metams tas dzinējs :super: un ne jau mašīnā metams. :bye:

Bez dzinēja remonta nav jēgas tādu likt iekšā.
Piekrītu, bet ko Tu taisies tam alumīnija blokam remontēt? :gigigi:
Cilvēks kas nepamerītu kompresiju brauktu vēl ilgi un dikti :hahaha: Čomam 2.3 acordam 4cly dzinējā kompresija bija īstos skaitļus nepateikšu bet 11.10.7.9 kautkas ap tādiem skaitļiem visu vasaru un rudenī brutāli spīdzināja to hondu tika pat var teikt ar sausu karteri gāzēts un gāja apmēram kā vidējs 2.5 :hahaha: bet gals tam motoram pienāca kad izspieda 217km/h tieši tajā brīdī beidzās degviela un kautkas detoneja :hahaha: plus vēl kādu nedēļu braukāja uz trim katliem. :hahaha:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Feb 2017, 22:01

Tas ir viens stāsts, viens gadījums. Tā, kā ar mašinām draudzējos jau gadus 10, tad neņemtu nepārbaudītu dzinēju. Var jau viņš iet un iet kā teici, bet var būt tā, ka nopērc un viņs uzreiz atdod galus.
Gribētu redzēt kā tu samaksā par dzinēju +500e un pietiktu ka saimnieks saka ka viss zborā un ies mhm kā tad :hahaha:
Pēdējais labojis RPG - 03 Feb 2017, 22:02, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

03 Feb 2017, 22:02

Protams, ka var braukt, pat diezgan normāli var braukt. Es pats neesmu pārliecināts, ka manai lamatai visos podos ir normāla kompresija :lol: Bet es runāju par to, ka par motoru, kuram nav normālas kompresijas visos podos, nav vērts maksāt tirgus cenu, tāda 2.8 cena ir apkares cena+metāla cena par kluci un viss, pārdot tādu pa 600-700 jau ir naturāls uzmetiens un svimpja gājiens. 2.8 nemaksā 700 tikai tāpēc, ka tas ir 2.8 un pohuj kādā stāvoklī.
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

03 Feb 2017, 22:06

Personīgi es nekad saviem auto pat nesmu mērījis kompresiju bet dzinēji ir bijusi visādi gan klabosi grabosi :hahaha: kompaktam vispār motors pie rpm tā grabeja un karteri bija metāla skaidiņas bet iet vēl tagat. Cik spriežu pēc vitjazz postiem tad pedantisks cilvēks un ņems tikai tiešām ja zinas ka cotka viss :super: arī pārdevis esmu kādus 5 dzinējus neviens pat nekad nebija testējis un merijis kautko
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

03 Feb 2017, 22:09

Viss atkarīgs no dzinēja tilpuma, cenas un mērķa, kādam tas paredzēts (tb. cik ilgi tiks braukts un kā uzturēts). Ja pērc sūdu par attiecīgu cenu un taisies viņu tupa nokaut, tad loģiski, ka pie dirsas kāda viņam kompresija, ka tik rūc :gigigi:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Feb 2017, 22:13

Pērkot kādu dzinēju parasti principa pēc prasu par kompresījas mērīšanu, ja pasaka ka nevar, tad nemaz neskatos. Nu ja man tagad piedāvātu b28 dzinēju ar apkari par 100e, tad arī noteikti viņam nemērītu neko, bet ja 500e un vairāk tad gan.

Nu redzi, te jau ir tā atšķirība, tu brauc ar klabošiem dzinējiem. Man personīgi riebjas braukt ar auto, kurš grab un klab :super:
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

03 Feb 2017, 23:05

Inferno rakstīja:2.8 nemaksā 700 tikai tāpēc, ka tas ir 2.8 un pohuj kādā stāvoklī.
Latvijā maksā :lol: Tāpat kā sapuvis 316 ar 2.8 - 2k :lol:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

03 Feb 2017, 23:14

KA-91 rakstīja:
Inferno rakstīja:2.8 nemaksā 700 tikai tāpēc, ka tas ir 2.8 un pohuj kādā stāvoklī.
Latvijā maksā :lol: Tāpat kā sapuvis 316 ar 2.8 - 2k :lol:
Jā, tirgus pie mums ir sapists, bet neko darīt, tādā valstī dzīvojam. Kamēr atradīsies cilvēki, kuri ir gatavi par nojātiem 2.8 maksāt 700e un par 2.5 kolektoru 120e, tikmēr torgaši un šrotisti tās detaļas arī tirgos pa tādām cenām. Kā saka, ir aitas - ir cirpēji. 700-800e vispār ir stipri neadekvāts cipars par parasto 2.8, ņemot vērā to, ka pa 300-400e (vismaz kādreiz varēja, tagad neesmu pētījis) jau var paņemt M52 dubļuvanosu vai M54B22/B25, kurš iet daudz labāk un swapojas gandrīz bez jebkāda čakara. Piemet vēl sotaku un paņem B30, kuram ir stipri lielāks potenciāls.
Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 

03 Feb 2017, 23:19

800eur m54b30 swaps ar visu apkari veel var saprast jaa :clap:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats: