dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- …
- 350
- chevron_right
help atvelkot tb pie lieliem apgriezieniem šad tad iemirgojas eļļas lampiņa, iemirgojas tikai un vienīgi kad tavelk, kad normāli brauc viss oki
ko pētīt, ko jaukt
ko pētīt, ko jaukt
Problema sekojos.
Tika nonemts un uzlikts iepludes kolektors un degvielas trubinas. (m42b18)
Tagad startejot ir ilgi jagriez un kad pielec raustas. Paturot gazi viss pazud, strada ka nakas.
Nostavot nakti un no rita laizot tas atkal atkartojas.
Help.
Tika nonemts un uzlikts iepludes kolektors un degvielas trubinas. (m42b18)
Tagad startejot ir ilgi jagriez un kad pielec raustas. Paturot gazi viss pazud, strada ka nakas.
Nostavot nakti un no rita laizot tas atkal atkartojas.
Help.
blīves skatijies, mainiji kad ņēmi nost? nekur nesūc/nepūš garām?Elvijs rakstīja:Problema sekojos.
Tika nonemts un uzlikts iepludes kolektors un degvielas trubinas. (m42b18)
Tagad startejot ir ilgi jagriez un kad pielec raustas. Paturot gazi viss pazud, strada ka nakas.
Nostavot nakti un no rita laizot tas atkal atkartojas.
Help.
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Ja, skatijos, viss kartiba, nekur nekas nepuus garam un tad jau raustiitos visu laiku, bet tas ir tikai no ritiem.
Aaa un tada sajuta itka benzinu uzpumpe jo ir diezgan japazage.
Aaa un tada sajuta itka benzinu uzpumpe jo ir diezgan japazage.
baigā škrobe sanāca m50b25, šķīlu klāt un kaut kas tā kā izsprāga un balti dūmi no gaisa filtra kastes spraugām rāvās ārā.
piešķilt varu, bet slāpst nost. ja tur gāzi tad var mēģināt braukt. skaņa arī tāda, ka pazustu kāds cilindrs. pirms sāku kko darīt, gribētos uzzināt vai visp ir jēga. varbūt labāk tolmets.
piešķilt varu, bet slāpst nost. ja tur gāzi tad var mēģināt braukt. skaņa arī tāda, ka pazustu kāds cilindrs. pirms sāku kko darīt, gribētos uzzināt vai visp ir jēga. varbūt labāk tolmets.
liels paldies, skudra.
patiešām tā trubiņa nošļukusi nost!
patiešām tā trubiņa nošļukusi nost!
Man te tads interesants gadijums. nonjemot gaisa meritaju nekas pilniba neizmainas pamainiju 3 dazadus un tapat nekadu izmainju. uz maziem apgriezieniem liekas ka trukst jaudas. sakot no 3 atruma celiens kapitals. 1.2 tadi slabani. ir kadi padomi? motors 2.0 non vanoss
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Kāds ir redzējis M52 motoru ar čuguna bloku un vecā tipa eļļas filtru? sākot iedziļināties kas un kā, konstatēju, ka Man tāc i
tagad atliek tikai precizet tilpumu. un pec ka spried, ka vispar m52, nevis m50? Ja pirmais variants - priecajies, ka tev ir izturigaks bloks. Vispar jau mode ir m52b28 apaksu parlikt ieks m50 cuguna bloka
čuguna bloks ir samopals, bet vecā tipa eļļas filtra korpuss un alu vārstu vāks tika ražots līdz 09.95BMW-Valcha rakstīja: Kāds ir redzējis M52 motoru ar čuguna bloku un vecā tipa eļļas filtru? sākot iedziļināties kas un kā, konstatēju, ka Man tāc i
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu hvz. man ir tads veidojums un viņš nedaudz gļuko. ņēmu no ~ 94 beigu sedana. viss kā izd....ts M52. pareizie siemens dačiki, m52 ieplūde/izplūde un viņam pat bija MS41 vadība.
P.S vajag kādu gudru cilvēku, kas varētu pastīties kas tas man pa motoru un ko ar viņu sadarīt.
P.S vajag kādu gudru cilvēku, kas varētu pastīties kas tas man pa motoru un ko ar viņu sadarīt.
es blakus tema esmu rakstijis, ka var noteikt tilpumu pec virzula gajiena, iebakstot sveces cauruma kocinu un samerot. Sprauslas kada krasa? Un vispar, Tu pats doma ka kads tas motors ir?
padomā loģiski, ko cilvēkiem, kas neprot atrast/atšifrēt dzinēja kodu, dos virzuļa gājiens. Nedomāju, ka tāds spēs aprēķināt darba tilpumu (arī tam vajag zināt cilindra diametru, kas nebūs norādīts auto rokasgrāmatā).
lietas, kas cilvēkiem, kuri ar tehniku ir uz tu, liekas pašsaprotamas, ne vienmēr pieleks pārējiem arī pēc vairāku h domāšanas.
lietas, kas cilvēkiem, kuri ar tehniku ir uz tu, liekas pašsaprotamas, ne vienmēr pieleks pārējiem arī pēc vairāku h domāšanas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kur problema pec atrasta lieluma ieguglet? Si tema ir diezgan plasi apspriesta, vai ari kaut tehniskaja literatura pameklet, vai ari uzrakstit savus merijumus seit.
pie tam cuguna blokam ir tilpums starp kolektoriem, zemak uzrakstits, bet 2.5 brivi var but 2.8 ieksa
p.s. un ja jau uzdod te jautajumu, labak kluset, neko neteikt, ta seit pienemts?
pie tam cuguna blokam ir tilpums starp kolektoriem, zemak uzrakstits, bet 2.5 brivi var but 2.8 ieksa
p.s. un ja jau uzdod te jautajumu, labak kluset, neko neteikt, ta seit pienemts?
sveiki! problēma tāda, ka tukšgaitā apgriezieni nokrīt gandrīz līdz nullei, bet turpina kratīties un ruukt itkā nestrādātu pāris cilindri. rūcošam atvienoju tukšgaitas apgriezienu devēja vadu un nekas īpaši nemainijās, kad pievienoju atpakaļ noraustijās un noslāpa(tas laikam noziimee, ka viņš nav pie vainas.) arii braucot pa brīdim ir sajūta ka beigtos benzīns, bet benziins ir gandrīz pus bāka. viņš tā kā aizrijās un tad kad uzdod kartīgi gāzi itkā aiziet, bet ir arii reizes kad neaiziet un turpina samazinaat atrumu. kas par vainu varētu būt? ceru ka apmēram saprotami paskaidroju. ir kādam kadi varianti? :(
aizmirsu pieminēt- motors 1.6 ar zobsiksnu.
Tā tukšgaitas regulatoru nepārbaudīsi, vajag pamainīt, varbūt arī GMM jāmaina
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- …
- 350
- chevron_right