dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

phill
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 12:41
help atvelkot tb pie lieliem apgriezieniem šad tad iemirgojas eļļas lampiņa, iemirgojas tikai un vienīgi kad tavelk, kad normāli brauc viss oki

ko pētīt, ko jaukt :D
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
tauta... kā izskatās kloķenes devējs?
Attēls
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Attēls
Attēls
Profila bilde
Elvijs
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 19 Mai 2011, 18:01
Braucu ar: 320 kupeju
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Problema sekojos.
Tika nonemts un uzlikts iepludes kolektors un degvielas trubinas. (m42b18)
Tagad startejot ir ilgi jagriez un kad pielec raustas. Paturot gazi viss pazud, strada ka nakas.
Nostavot nakti un no rita laizot tas atkal atkartojas.
Help. :yes:
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
Elvijs rakstīja:Problema sekojos.
Tika nonemts un uzlikts iepludes kolektors un degvielas trubinas. (m42b18)
Tagad startejot ir ilgi jagriez un kad pielec raustas. Paturot gazi viss pazud, strada ka nakas.
Nostavot nakti un no rita laizot tas atkal atkartojas.
Help. :yes:
blīves skatijies, mainiji kad ņēmi nost? nekur nesūc/nepūš garām?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Elvijs
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 19 Mai 2011, 18:01
Braucu ar: 320 kupeju
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Ja, skatijos, viss kartiba, nekur nekas nepuus garam un tad jau raustiitos visu laiku, bet tas ir tikai no ritiem.
Aaa un tada sajuta itka benzinu uzpumpe jo ir diezgan japazage. :doh:
Profila bilde
jeshka
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 19 Jan 2013, 05:36
Braucu ar: diu piici
baigā škrobe sanāca m50b25, šķīlu klāt un kaut kas tā kā izsprāga un balti dūmi no gaisa filtra kastes spraugām rāvās ārā.
piešķilt varu, bet slāpst nost. ja tur gāzi tad var mēģināt braukt. skaņa arī tāda, ka pazustu kāds cilindrs. pirms sāku kko darīt, gribētos uzzināt vai visp ir jēga. varbūt labāk tolmets.
Profila bilde
Skudraa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1317
Pievienojies: 30 Mar 2011, 20:08
Braucu ar: e36 2.5i Touringu
Atrašanās vieta: Rīga / More
Reputācija: 4
 
Pārbaudi vai zem ieplūdes kolektora tā lieta (nezinu kā viņu sauc) nav nomukusi nost.
Man tā bija - darbinot iekšā tāds kā sprādziens un pēc tam, darbinot iekšā, pielec un noslāpst. Ja pietur gāzi, tad it kā rūc, bet pāris cilindri neiet.
Attēls
Profila bilde
jeshka
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 19 Jan 2013, 05:36
Braucu ar: diu piici
liels paldies, skudra. :super:

patiešām tā trubiņa nošļukusi nost!
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Man te tads interesants gadijums. nonjemot gaisa meritaju nekas pilniba neizmainas pamainiju 3 dazadus un tapat nekadu izmainju. uz maziem apgriezieniem liekas ka trukst jaudas. sakot no 3 atruma celiens kapitals. 1.2 tadi slabani. ir kadi padomi? motors 2.0 non vanoss
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
:gigigi: Kāds ir redzējis M52 motoru ar čuguna bloku un vecā tipa eļļas filtru? sākot iedziļināties kas un kā, konstatēju, ka Man tāc i :idiots:
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6
tagad atliek tikai precizet tilpumu. un pec ka spried, ka vispar m52, nevis m50? Ja pirmais variants - priecajies, ka tev ir izturigaks bloks. Vispar jau mode ir m52b28 apaksu parlikt ieks m50 cuguna bloka
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
BMW-Valcha rakstīja::gigigi: Kāds ir redzējis M52 motoru ar čuguna bloku un vecā tipa eļļas filtru? sākot iedziļināties kas un kā, konstatēju, ka Man tāc i :idiots:
čuguna bloks ir samopals, bet vecā tipa eļļas filtra korpuss un alu vārstu vāks tika ražots līdz 09.95
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
Nu hvz. man ir tads veidojums un viņš nedaudz gļuko. ņēmu no ­­­­~ 94 beigu sedana. viss kā izd....ts M52. pareizie siemens dačiki, m52 ieplūde/izplūde un viņam pat bija MS41 vadība.
P.S vajag kādu gudru cilvēku, kas varētu pastīties kas tas man pa motoru un ko ar viņu sadarīt.
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6
es blakus tema esmu rakstijis, ka var noteikt tilpumu pec virzula gajiena, iebakstot sveces cauruma kocinu un samerot. Sprauslas kada krasa? Un vispar, Tu pats doma ka kads tas motors ir?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
padomā loģiski, ko cilvēkiem, kas neprot atrast/atšifrēt dzinēja kodu, dos virzuļa gājiens. Nedomāju, ka tāds spēs aprēķināt darba tilpumu (arī tam vajag zināt cilindra diametru, kas nebūs norādīts auto rokasgrāmatā).
lietas, kas cilvēkiem, kuri ar tehniku ir uz tu, liekas pašsaprotamas, ne vienmēr pieleks pārējiem arī pēc vairāku h domāšanas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6
Kur problema pec atrasta lieluma ieguglet? Si tema ir diezgan plasi apspriesta, vai ari kaut tehniskaja literatura pameklet, vai ari uzrakstit savus merijumus seit.

pie tam cuguna blokam ir tilpums starp kolektoriem, zemak uzrakstits, bet 2.5 brivi var but 2.8 ieksa

p.s. un ja jau uzdod te jautajumu, labak kluset, neko neteikt, ta seit pienemts?
Profila bilde
green garage
Ziņojumi: 793
Pievienojies: 12 Apr 2013, 20:44
Braucu ar: Diesel
Atrašanās vieta: Jēkabpils
sveiki! problēma tāda, ka tukšgaitā apgriezieni nokrīt gandrīz līdz nullei, bet turpina kratīties un ruukt itkā nestrādātu pāris cilindri. rūcošam atvienoju tukšgaitas apgriezienu devēja vadu un nekas īpaši nemainijās, kad pievienoju atpakaļ noraustijās un noslāpa(tas laikam noziimee, ka viņš nav pie vainas.) arii braucot pa brīdim ir sajūta ka beigtos benzīns, bet benziins ir gandrīz pus bāka. viņš tā kā aizrijās un tad kad uzdod kartīgi gāzi itkā aiziet, bet ir arii reizes kad neaiziet un turpina samazinaat atrumu. kas par vainu varētu būt? ceru ka apmēram saprotami paskaidroju. :sad: ir kādam kadi varianti? :(
Profila bilde
green garage
Ziņojumi: 793
Pievienojies: 12 Apr 2013, 20:44
Braucu ar: Diesel
Atrašanās vieta: Jēkabpils
aizmirsu pieminēt- motors 1.6 ar zobsiksnu. :rolleyes:
raivizz
Ziņojumi: 7
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 14:03
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Tā tukšgaitas regulatoru nepārbaudīsi, vajag pamainīt, varbūt arī GMM jāmaina