E36-ramyrez
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- …
- 161
- chevron_right
tev kautkas nav kartibaa tam 2.8ZzevsS rakstīja:Audi a6c5 automātu ar 2.8 motoru.cipruss18 rakstīja:zevs ar ko tad Tu bruc?
Kā sokas ar legalizācijas procesu ramyrez?
man c5 kad agraak bija 2.8Q tad ziemaa pie auto izmantoshanas pareizajos mērķos sanāca ap 16.l max
BMW_The Ultimate Repair Bill
Nez itkā pie kompja liekot kļūdas neizmet. Cik skatījos pēc wikipedias, rūpnīcas patēriņš bija ap 16l/100 kmRamyrez rakstīja:tev kautkas nav kartibaa tam 2.8ZzevsS rakstīja:Audi a6c5 automātu ar 2.8 motoru.cipruss18 rakstīja:zevs ar ko tad Tu bruc?
Kā sokas ar legalizācijas procesu ramyrez?
man c5 kad agraak bija 2.8Q tad ziemaa pie auto izmantoshanas pareizajos mērķos sanāca ap 16.l max
...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ramyrez rakstīja:...
Bez aukšējā vāka čotkijs skats, kad redz ieplūdnieka ribas
Un kā, ir to izmaksu vērts vai labāk būtu ko mēģinājis?Ramyrez rakstīja:no riita tikshu lidz majam un buus ap 800km
Izskatās jau 10/10
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Jābūt fanātam lai liktu tieši šo dzinēju un vēl TA legal, kā jau Ramyrez pats teica un ir jāgrib tieši V8.
Pa to naudu sanāktu kvalitatīvs turbo ar krietni iespaidīgākiem Zs/Nm rādītājiem un pats galvenais nekādu problēmu ar csdd
Pa to naudu sanāktu kvalitatīvs turbo ar krietni iespaidīgākiem Zs/Nm rādītājiem un pats galvenais nekādu problēmu ar csdd
V8 astoņi skaņa tomēr ir ļoti specifiska, īpaša un atmo vienmēr būs patīkamāks braukšanā par turbo. Var jau sataisīt turbo arī baudāmu, bet atmo paliek atmo.
Ne mirkli nenozeloju kad braucu tagad ar to ko braucu-draivs ir vnk neparspejams-kaa teica Dogma kad vinju izvizinaaju-kad praaataa nesajiet kopā ka taa ir zhurka un ka tur ir v8 kursh vaaraas zem kapota un veras pienaaciigi
Sajutas ir fantastiskas vardu sakot-visu nedaudz tik sapish sedinajums delj kura nevar atslabinaties uz celja un paterinsh:D
P.s-jaa un tas ir ATMO aizversis ciet un turbo uz stock motora ka smird uzlikt un tur jau rezultats redzams youtubee
Sajutas ir fantastiskas vardu sakot-visu nedaudz tik sapish sedinajums delj kura nevar atslabinaties uz celja un paterinsh:D
P.s-jaa un tas ir ATMO aizversis ciet un turbo uz stock motora ka smird uzlikt un tur jau rezultats redzams youtubee
BMW_The Ultimate Repair Bill
Varbūt debīls jautājums, bet kāda ir dinamika ja salīdzināt ar m3evo?
Kāds reduktors stāv uz doto brīdi?
par to evo nemaceshu teikt...vebt labaka vrbt sliktaaka-palielam pofig-nebuvejas kautkaasa m3 killers bet gan auto prieksh dveseliites;))
Reduktors 3.73...pagaidaam
Reduktors 3.73...pagaidaam
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ar tādu reduktoru noteikti ka jāiet labāk par m3 evo,
bet tikai gaitā (dēļ stance riepām) un krietni mazāks vmax kā m3
bet tikai gaitā (dēļ stance riepām) un krietni mazāks vmax kā m3
Manuprāt sajūtas ir patikamākas ar V8, emka varbūt ir asāka. Bet V8 brutālāks
reduktors antiekonomikalRamyrez rakstīja:par to evo nemaceshu teikt...vebt labaka vrbt sliktaaka-palielam pofig-nebuvejas kautkaasa m3 killers bet gan auto prieksh dveseliites;))
Reduktors 3.73...pagaidaam
Nedaudz saap jaa:D-shogad nobraukshu a nakamgad jasak domat par kautkadu 3.15 vai 3.45Vladlen rakstīja:reduktors antiekonomikalRamyrez rakstīja:par to evo nemaceshu teikt...vebt labaka vrbt sliktaaka-palielam pofig-nebuvejas kautkaasa m3 killers bet gan auto prieksh dveseliites;))
Reduktors 3.73...pagaidaam
BMW_The Ultimate Repair Bill
Pie tās jaudas un ja vēl 5ceniece kārba, noteikti 3.15
Lai vismaz līdz 230km/h var ieskrieties
Lai vismaz līdz 230km/h var ieskrieties
Pēdējais labojis Kristaps85 - 04 Okt 2016, 22:48, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- …
- 161
- chevron_right