Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1161
- 1162
- 1163
- 1164
- 1165
- …
- 1297
- chevron_right
Tieši uz 3m jau metu acis, tik pagaidām nevaru atrast nevienu saprātīgu vietu no kurienes sūtīt.Vladlen rakstīja:Nav verts, pec 2 menesiem vasara jebkura krasa bus gaisaka vai balta.. Un vel visos sturos bus burbulisi.. Normali brendi ir averi, 3m utt..matgaris rakstīja:Ir kāds saskāries ar tam auto līmplēvēm no e-beya?
Ir vērts pamēģināt vai labāk pameklēt kvalitatīvāku variantu?
Varbūt kāds zin?
matgaris rakstīja:Tieši uz 3m jau metu acis, tik pagaidām nevaru atrast nevienu saprātīgu vietu no kurienes sūtīt.Vladlen rakstīja:Nav verts, pec 2 menesiem vasara jebkura krasa bus gaisaka vai balta.. Un vel visos sturos bus burbulisi.. Normali brendi ir averi, 3m utt..matgaris rakstīja:Ir kāds saskāries ar tam auto līmplēvēm no e-beya?
Ir vērts pamēģināt vai labāk pameklēt kvalitatīvāku variantu?
Varbūt kāds zin?
es sev līmēju ar Arlon firmas plēvi. pirku restyling aiz dreiliņu depo. cenas par tekošo metru no 15-30 eir aptuveni. atkarigs no krāsas toņa. uz kabrio pietika ar 10 tekošajiem metriem. citām virsbūvēm vajag vairāk.
Sveiki, būtu ļoti pateicīgs, ja kāds pateiks, kas par vainu.
Ir tāda problēma, ka slēdzot vaļā šofera durvis neatslēdzas ne pasažiera durvis, ne bagāžnieks,ne bākas vāciņš.
Visu laiku gāja un te pēkšņi viss, nevar atvērt. Iekāpjot mašīnā un aizverot vadītāja durvis, nevar no iekšpuses ne atslēgt ne aizslēgt pasažiera un vadītāja durvis.
Nav man nekādas pultis, visu laiku tikkai ar atslēgu esmu slēdzis vaļā.
Auto-bmw e36 kupeja
Ir tāda problēma, ka slēdzot vaļā šofera durvis neatslēdzas ne pasažiera durvis, ne bagāžnieks,ne bākas vāciņš.
Visu laiku gāja un te pēkšņi viss, nevar atvērt. Iekāpjot mašīnā un aizverot vadītāja durvis, nevar no iekšpuses ne atslēgt ne aizslēgt pasažiera un vadītāja durvis.
Nav man nekādas pultis, visu laiku tikkai ar atslēgu esmu slēdzis vaļā.
Auto-bmw e36 kupeja
thekuzmich rakstīja:Sveiki, būtu ļoti pateicīgs, ja kāds pateiks, kas par vainu.
Ir tāda problēma, ka slēdzot vaļā šofera durvis neatslēdzas ne pasažiera durvis, ne bagāžnieks,ne bākas vāciņš.
Visu laiku gāja un te pēkšņi viss, nevar atvērt. Iekāpjot mašīnā un aizverot vadītāja durvis, nevar no iekšpuses ne atslēgt ne aizslēgt pasažiera un vadītāja durvis.
Nav man nekādas pultis, visu laiku tikkai ar atslēgu esmu slēdzis vaļā.
Auto-bmw e36 kupeja
iespējams ka kontaktos zem paklāja ir iemeties zaļais.
varbūt kāds vai aizdot uz kadu brīdi sedana paklājus īstos! derētu uzmest uz papīra lapas tipa pārzīmēt konturu rīgā
Cik reali ir sitajos laikos dabut kautcik dzivu m52b28? Un kadas cenas iet swapi ?
Paris gadus atpakal aceros ka vareja upesciema dabut no anglu masinam,un ka ir tagad ?
Paris gadus atpakal aceros ka vareja upesciema dabut no anglu masinam,un ka ir tagad ?
Instagram-MISONAKS
Ar 600e točna var rēķināties, šeit vienmēr kāds 2.8 tirgojas.Maskers rakstīja:Cik reali ir sitajos laikos dabut kautcik dzivu m52b28? Un kadas cenas iet swapi ?
Paris gadus atpakal aceros ka vareja upesciema dabut no anglu masinam,un ka ir tagad ?
Kas ir Dummy Salapa ?
Cik esmu meklējis,sapratu,ka cenas no 550-650e. Vakar viens 700e prasīja,bet nu nahuj....Maskers rakstīja:Cik reali ir sitajos laikos dabut kautcik dzivu m52b28? Un kadas cenas iet swapi ?
Paris gadus atpakal aceros ka vareja upesciema dabut no anglu masinam,un ka ir tagad ?
Viss kas izņemts,arī nahuj,es tādus neņemtu,lai gan visi targaši brīnās kāpēc tip neticēt uz goda vārda? Visvairāk besī,kad atbrauc un pat piedarbināt nevar (lai gan līdz tam nemin,ka kkas trūkst),viss izjaukts,izcelts un sākas stāsti,ka motors bija IDEĀLS.
Maijā varēs dabūt vienu m52b28. Šobrīd tiek lietots.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Gribētos ātrāk to visu iecelt jauValtersZ rakstīja:Maijā varēs dabūt vienu m52b28. Šobrīd tiek lietots.
Kad meklēju sev m52b28 īsti varianti nebija, cenas uz to bridi grozijas no 550 lidz 900 eiro par motoru ar apkari, bez kārbas
Neviens no variantiem nebija nebija piedarbināms, visi bija izcrlti ārā jau, tākā bija vien jātic godavārdam un jāņem lētākais variants, bet nu viss labi motors iet
Neviens no variantiem nebija nebija piedarbināms, visi bija izcrlti ārā jau, tākā bija vien jātic godavārdam un jāņem lētākais variants, bet nu viss labi motors iet
Kādā cenā?ValtersZ rakstīja:Maijā varēs dabūt vienu m52b28. Šobrīd tiek lietots.
Akcijas cena: tikai cena slēpta ētisku apsvērumu dēļ!!!Inferno rakstīja:Kādā cenā?ValtersZ rakstīja:Maijā varēs dabūt vienu m52b28. Šobrīd tiek lietots.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
forumistiem dārgāk
Nu loģiski. Gan jau var mēģināt sarunāt dārgākRuudolfs rakstīja:forumistiem dārgāk
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
700e par m52b28 bez kārbas,ko sakāt?
Padārgi. Pa 700 var pārdot visu setupu plug&play, kurš jāieceļ, pievienojot antifrīza trubiņas un ieliekot kompi vietā. + par tādu summu jābūt perfektam tam motoram ar <200 k noskrējienu.vitjazz rakstīja:700e par m52b28 bez kārbas,ko sakāt?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
700eur bez kārbas?Cik vēl sāks par tiem hlamiem prasīt?
Ļoti lēti, iesaku uzmest pārdevējam vēl kādus 100e pa virsu, citādi nabags pa kapeikām to motoru tirgo.vitjazz rakstīja:700e par m52b28 bez kārbas,ko sakāt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1161
- 1162
- 1163
- 1164
- 1165
- …
- 1297
- chevron_right