Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1177
- 1178
- 1179
- 1180
- 1181
- …
- 1297
- chevron_right
Help! Vai tā var būt, ka komforta bloks izēd aķīti??? Kad atvieno viņu, tad auto strādā, bet kad pievieno, tad nākamajā dienā aķītis sauss un auto ir signalizācijas režīmā ar atslēgtu degvielas sūkni!!
Dargie biedri, ir nepieciešama jūsu palīdzība, īpaši interesē biedri ar M42 motoru ar EWS bet dēr arī ar M43 un M44, lieta ir tāda ka jau 2 dienās mocījos ar dzinēja vadības bloka pieslēgšanu uz galdā, bet rezultāts "0".. Varbūt var piebraukt pie kāda un uzmest to ECU uz mašīnas lai no tā bloka nolasīt datus, parādā nepalikšu, vēlams Pļavnieki, Purvciems, Mežciems, Jugla..
Kopš kuriem laikiem M42 ir EWS?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nu, ja precīzi, tad sākot ar 01.1995g..maartyd rakstīja:Kopš kuriem laikiem M42 ir EWS?
viewtopic.php?f=21&t=3195#p279594
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Kas tieši tev tur nesanāk? Nav savienojuma ar ecu vai errors tieši lasot?
Vaitik m42 nebija tāda paša aizvēsture kā m50, TB m27c256/512 eeproms nevis flash's un tu mēģini no dinozaura iegūt dampu ar nepareiziem rīkiem
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Vaitik m42 nebija tāda paša aizvēsture kā m50, TB m27c256/512 eeproms nevis flash's un tu mēģini no dinozaura iegūt dampu ar nepareiziem rīkiem
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man 318is ir m42 stūres pastiprinātāja sūknis jāmeklē ja gribu mainīt?
Un kāds jūsu viedoklis par ņemšanu no srota nevis jaunu?
Un kāds jūsu viedoklis par ņemšanu no srota nevis jaunu?
Hey! Gribas painteresēties varbūt kāds var pastāstīt ar kādu piemēru, kur var iegādāt sajūga komplektu (kurvi ar disku), varbūt nedaudz izturīgāku, lai kādā krūmu gonkā arī var uzbraukt un pie pirmās slodzes nesāk slīdēt. Varbūt ir kāds links vai sīkāka informācija par to? :)
kas ir tas disa vārsts m54 motoram, ko viņš dara, kas ar laiku tās pa problemama ar vinu, un vai ir ampotejams/ remontejams( naudaas)
Ir 3 varianti:lauriitsn rakstīja:Hey! Gribas painteresēties varbūt kāds var pastāstīt ar kādu piemēru, kur var iegādāt sajūga komplektu (kurvi ar disku), varbūt nedaudz izturīgāku, lai kādā krūmu gonkā arī var uzbraukt un pie pirmās slodzes nesāk slīdēt. Varbūt ir kāds links vai sīkāka informācija par to? :)
Stock kurvis + keramika
M57 sajuga komplekts
M57 sachs performance kurvis + 240mm parastajs disks
Disa vārsts ir pirms droseles. Ar laiku izļurkājas un var pašķīst pa gabaliem, rem-komplekti ir baigi lētie iekš ebayLācis rakstīja:kas ir tas disa vārsts m54 motoram, ko viņš dara, kas ar laiku tās pa problemama ar vinu, un vai ir ampotejams/ remontejams( naudaas)
Ja Tev pašam būtu jāizvēlas starp šiem 3 variantiem, kuru Tu ieteiktu skatoties uz cenu un izturību, kurš ir tas vidus variants?Vladlen rakstīja:Ir 3 varianti:lauriitsn rakstīja:Hey! Gribas painteresēties varbūt kāds var pastāstīt ar kādu piemēru, kur var iegādāt sajūga komplektu (kurvi ar disku), varbūt nedaudz izturīgāku, lai kādā krūmu gonkā arī var uzbraukt un pie pirmās slodzes nesāk slīdēt. Varbūt ir kāds links vai sīkāka informācija par to? :)
Stock kurvis + keramika
M57 sajuga komplekts
M57 sachs performance kurvis + 240mm parastajs disks
Jo pašam no šiem zināšana maza, bet īsti likt lēto vienai uzgāzēšanas reizei arī negribas, tāpēc gribas viedokli dzirdēt no tiem kas jau ir ar šo saskārušies, bet paldies arī par šo info! :)
Kas tev vispār pa dzinēju?
http://deutshpower.blogspot.com/2010/10 ... ifold.htmlRiks* rakstīja:Disa vārsts ir pirms droseles. Ar laiku izļurkājas un var pašķīst pa gabaliem, rem-komplekti ir baigi lētie iekš ebayLācis rakstīja:kas ir tas disa vārsts m54 motoram, ko viņš dara, kas ar laiku tās pa problemama ar vinu, un vai ir ampotejams/ remontejams( naudaas)
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sveiki, kāds varētu ieteikt, kādu vietu/servisu, kurā virpo lietajiem diskiem centrus? Vēlams vidzemē!
Ja šis uz mani par to sajūgu attiecināts tad 2.5 ar vanosu, bet visu laiku precīzi pie 3k rpm likās ka mašīna bremzē bet motors iet uz priekšu, nevarēju vainu atrast, tagad vairāk tiku paspīdzināt visu kopējo un jau 2. ātrumā pie 2k rpm tas pats notiek un skaidrs kļuva tas, ka sajūgs pie vainas, uzmeta arī smaciņu kad esi nodevis līdz 6k rpm pa pilsētu kārtīgi, tāpēc gribas kāda gudrāka par mani viedokli par to kuru sajūgu būtu labāk likt virsū šim arklam.kasp1js rakstīja:Kas tev vispār pa dzinēju?
skaidrs tnx.Jānis.P rakstīja:http://deutshpower.blogspot.com/2010/10 ... ifold.htmlRiks* rakstīja:Disa vārsts ir pirms droseles. Ar laiku izļurkājas un var pašķīst pa gabaliem, rem-komplekti ir baigi lētie iekš ebayLācis rakstīja:kas ir tas disa vārsts m54 motoram, ko viņš dara, kas ar laiku tās pa problemama ar vinu, un vai ir ampotejams/ remontejams( naudaas)
Karoc nolūza kartera magnētiskā skrūve karterī vītnē palika iekšā reāli pats magnēts
Kādi varianti dabūt ārā viņu?
Kādi varianti dabūt ārā viņu?
Pēdējais labojis Sidnas - 17 Mar 2017, 23:31, kopā labots 1 reizi.
Instagram - Sandis_e36
Endoskops ar magnētu varētu Tēv palīdzētSidnas rakstīja:Karoc nolūza kartera magnētiskā skrūve karterī palika iekšā reāli pats magnēts
Kādi varianti dabūt ārā viņu?
Nepareizi saprati.karoc magnēts ir vēl vītnēRus rakstīja:Endoskops ar magnētu varētu Tēv palīdzētSidnas rakstīja:Karoc nolūza kartera magnētiskā skrūve karterī palika iekšā reāli pats magnēts
Kādi varianti dabūt ārā viņu?
Instagram - Sandis_e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1177
- 1178
- 1179
- 1180
- 1181
- …
- 1297
- chevron_right