dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- …
- 350
- chevron_right
interese no ka m50b25 vadiba nem signalu prieks tahometra,varetu but kad no kadas indukcijs spoles, jo liekas ka nestrada viens cilindrs,
un ari beidza stradat peckas motorins pie viena, tas viss paradijas pec ta kad tika pagasts pa trasi
un ari beidza stradat peckas motorins pie viena, tas viss paradijas pec ta kad tika pagasts pa trasi
Sveiki problema sekojoša, brižiem kad auto nav ilgāk darbinats un lietots, tad pielaizot sak lēkāt apgriezieni un grib slapt nost un dodot gazi apgriezieni leni un negriibīgi kapj uz augšu, bet ap 4000 apgrizieni aiziet un kad nokritas tad atkal leka un ģībst nost,tas pats ari ja masina ir braukta un nakamaja diena ja pa nakti ir lijis lietus, tas viss pazūd kad motors uzsilst darba temperatūrā, kas vareu būt par vainu? :( PS kad apgriezieni leka un uzdod gazi pirms slapsanas nost izsplauj bedzinu pa izputejiu un ja brauc tad kad tas vis notiek, spiezot gazi masina negribigi iet uz prieksu.
Sasmejos par "pielaizot"bavarietis rakstīja:Sveiki problema sekojoša, brižiem kad auto nav ilgāk darbinats un lietots, tad pielaizot sak lēkāt apgriezieni un grib slapt nost un dodot gazi apgriezieni leni un negriibīgi kapj uz augšu, bet ap 4000 apgrizieni aiziet un kad nokritas tad atkal leka un ģībst nost,tas pats ari ja masina ir braukta un nakamaja diena ja pa nakti ir lijis lietus, tas viss pazūd kad motors uzsilst darba temperatūrā, kas vareu būt par vainu? :( PS kad apgriezieni leka un uzdod gazi pirms slapsanas nost izsplauj bedzinu pa izputejiu un ja brauc tad kad tas vis notiek, spiezot gazi masina negribigi iet uz prieksu.
bet pa tému. Pasham nesen bija saskarshanás ar tdu probleemu. Manaa gadijumaa taa bija zonde, bet nevar izslégt arii citus variantus. Sákumá ieteiktuatvienot zondi un pavérot kaa motors uzvediisies.
Mašīna nostāvēja 2 nedēļas, tagad, kad es pielaidu, sajūta, it kā nestrādātu 1 ciindrs, uzgāzējot, kaut kas reizēm izšaujas pa izpūtēju ārā. Uzgāzējot, liekas, ka motors pārlej vai kaut kā tā. 5 min parūcināju motoru, it kā tik traki nebija vairs, vai var cerēt, ka mēģinot ilgāku laiku parūcināt, viss atkal varētu būt normāli?
260km/hdogMa rakstīja:Līdz cik km/h ir tev tas panelis?
say What???
?melaro rakstīja:Mašīna nostāvēja 2 nedēļas, tagad, kad es pielaidu, sajūta, it kā nestrādātu 1 ciindrs, uzgāzējot, kaut kas reizēm izšaujas pa izpūtēju ārā. Uzgāzējot, liekas, ka motors pārlej vai kaut kā tā. 5 min parūcināju motoru, it kā tik traki nebija vairs, vai var cerēt, ka mēģinot ilgāku laiku parūcināt, viss atkal varētu būt normāli?
nee. pats diezvai salabosies
kas pa dzineju, ko sadariji pirms auto noliksanas uz 2 ned?
kas pa dzineju, ko sadariji pirms auto noliksanas uz 2 ned?
...
Tur tā lieta, ka nekas nav tikts darīts - tas ir pēkšņi Biju nomainījis sveces uz jaunām bosch, bet pēc tam jau biju braucis kadas 4 četras un viss bija zbis.
m42b18
m42b18
ielikts no 1.8IS (M42) uz 2.5 (M50), neslēdzas iekšā sūknis un nav dzirksteles, starteris griež, visi vadi vietā
varbūt kādam ir kaut viens ieteikums kur es varētu skatīt vainu?
PS. auto ir 1993, tapēc nav visas tās pārgudrības ar rūpnīcas imobilaizeriem
varbūt kādam ir kaut viens ieteikums kur es varētu skatīt vainu?
PS. auto ir 1993, tapēc nav visas tās pārgudrības ar rūpnīcas imobilaizeriem
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Devēji netika aiztikti? Ja nē, tad skaties pie ECU 2 vadus, vai nav pārgriezti, jo daudziem M50 iet divi vadi uz salonu no ECU vadu mušķa.. Ja atrodi tos 2 vadus, savieno.
Veletos uzinat kapec salona visu laiku push silto gaisu pat tad kad ir izslegta pecka. jo atrak brauc jo karstaks nak!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
EWS nav, lai gan jāpārbauda vai 1993 318IS tāds nenācaramyrez rakstīja:EWS am vadi japarlodee?
PS. RealOEM man saka, ka auto ir 6/92, tātad EWS kā tādam tur nevajadzētu būt, motors ir no 2/91 325 sedana
kādā krāsā? nav gadijumā brūni? ja tā, tad savienoju pa taisno abusdogMa rakstīja:Devēji netika aiztikti? Ja nē, tad skaties pie ECU 2 vadus, vai nav pārgriezti, jo daudziem M50 iet divi vadi uz salonu no ECU vadu mušķa.. Ja atrodi tos 2 vadus, savieno.
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Ja nemaldos, tad viens bija zils, otrs.. ēm, iespējams brūns, neatceros.
nav beidzies tas vārsts kas padod tosolu uz pečkas radiatoru?bestbmw rakstīja:Veletos uzinat kapec salona visu laiku push silto gaisu pat tad kad ir izslegta pecka. jo atrak brauc jo karstaks nak!!!
reāli ir tā, ka bija pārgriests brūns vads un ievilkts salonā, pieņemu, ka signalizācijai, paņēmu vienkārši savienoju pa taisno, pārējie vadi veselidogMa rakstīja:Ja nemaldos, tad viens bija zils, otrs.. ēm, iespējams brūns, neatceros.
Pēdējais labojis Azbests - 09 Aug 2013, 09:30, kopā labots 1 reizi.
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Devēji netika vienoti nost un tad vienoti klāt?
ogļu filtrs, ECU, lambda un MAF atvienoti, bet cik loģika man saka priekšā, tad nu sūknim jau bija jāslēdzas iekšā
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit, vai kur Riga var nolasit kludas, velams pec 18:00
Pēdējais labojis Thomas - 09 Aug 2013, 11:36, kopā labots 1 reizi.
Pieslēdz ECU, tad pamēģini.Azbests rakstīja:ogļu filtrs, ECU, lambda un MAF atvienoti, bet cik loģika man saka priekšā, tad nu sūknim jau bija jāslēdzas iekšā
ECU jau biju pieslēdzis kad ieliku motoru, reāli šobrīd nav virsū ogļu filtra, zondes un MAF
releji ir savās vietās, viņiem nevar atšķirties apaļais štekeris pie drošinātāju kastes?
releji ir savās vietās, viņiem nevar atšķirties apaļais štekeris pie drošinātāju kastes?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- …
- 350
- chevron_right