dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- …
- 350
- chevron_right
Iznem sukna releju, paskaties uz vina, kadus kontaktus vins sasledz un sasledz tos pa taisno - tad zinasi, vai strada suknis, pec tam paskaties uz kuru kontaktu tam relejam pienak signals no ecu, jabut massai, kad griez starteri, tad zinasi, vai pienak no ecu signals, ja ne, tad varetu but pie vainas klokenes devejs. Reali tur nekas neatskiras, ja nu vienigi kko neesi pieskruvejis/piesledzis. Un ja ecu nedod ne dzirksteli ne degvielu, tad visticamak vins nezina, ka motors griezas, vai ari, ka jau rakstiju, kkas nav pievienots/ecu dead
godīgi esmu gatavs naudu maksāt cilvēkam kurš atbrauktu palīgā tikt galā ar šito šaizi, es ar vadiem visai vāji draudzējos, tik cik saslēgt štekerus un viss
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
ko droseles stavokla sensors saka?Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit, vai kur Riga var nolasit kludas, velams pec 18:00
...
Kāds zin kā strādā DISA vārsts? Tikai atkarībā no motora apgriezieniem vai arī no motora slodzes?
loti steidzami vajag zinaat kadaa seciibaa naak svechvadi uz 318Is m42b18
...vakar mainot galvas blivi tika sajaukta seciiba..un nevareeja vairs atrast pareizo seciibu...
..paldies..
...vakar mainot galvas blivi tika sajaukta seciiba..un nevareeja vairs atrast pareizo seciibu...
..paldies..
say What???
ko tur var sajaukt?
vienīgais e36 dzinējs, kuram ir iespējams nepareizi saspraust svečvadus ir m40
vienīgais e36 dzinējs, kuram ir iespējams nepareizi saspraust svečvadus ir m40
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu ti lashara
ja tu saspraud vadus 1:1 ka naak indukcenes..tad tur nekass neies...
m42b18is 1992-93
cilindri 1;2;3;4;
darba kartiba 4;1;2;3;
ja tu saspraud vadus 1:1 ka naak indukcenes..tad tur nekass neies...
m42b18is 1992-93
cilindri 1;2;3;4;
darba kartiba 4;1;2;3;
say What???
precizi no galvas neatceresos, bet parametri Omi un kOmi izskatas lidzigi tam, kurus atradu interneta,mainas bez parravuma. otram DP, ko mainiju kopa ar droseli mazliet savadakas, bet izmainu "0". Vinam jakliksk, kad pariet brivgaitas stavokli? man abi nekliksk, bet neesmu ari parliecinats, ka vajadzetuArmando rakstīja:ko droseles stavokla sensors saka?Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit, vai kur Riga var nolasit kludas, velams pec 18:00
say whaaat? ka tik ne arī.Coupe rakstīja:nu ti lashara
darba kartiba 4;1;2;3;
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600 rakstīja:say whaaat? ka tik ne arī.Coupe rakstīja:nu ti lashara
darba kartiba 4;1;2;3;
tatad tu gribi teikt ka vakar es shitaa saveinoju vadus un tas ka man dzinejs stradaa ir neiespejami?
speciaal prieksh tevis atradu sho pic
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
say What???
Tak svečvadu izvietojumam ar cilindru darba secību nav nekāda sakara
p.s. 1-3-4-2. samainot vietām motors rūc,bet neceļ un burbuļo.
p.s. 1-3-4-2. samainot vietām motors rūc,bet neceļ un burbuļo.
kurā vietā ieteiktu apvīlēt galvu priekš M50b25? Rīgas apkārtnē?
kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm?
bij līdzigi simptomi... nomainīts degvielas sūknis, filtrs, spiediena regulators. Varbūt kaut kur kaut kas ir aizsities un degviela slikti padodasKon4a rakstīja:kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm?
izskaidrojat kā pieliekot startera masu pie masas vads deg nost bet pievienojot startera masu pie akumulatora plusa nulle reakcijas, wtf
kas tev ir "startera massa"?
man bija šādi simptomi pāris dienas pirms kloķenes devējs nomira.Kon4a rakstīja:kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Pa lielam, tiešām velk uz kloķenes devēju.
Jānis.P rakstīja:man bija šādi simptomi pāris dienas pirms kloķenes devējs nomira.Kon4a rakstīja:kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm?
O jā, tieša tas ir tas, kas bija vajadzīgs pirms brauciena uz UK Kur tas devējs atrodas un kā viņš izskatās? Nav bijusi saskarsme ar to vēldogMa rakstīja:Pa lielam, tiešām velk uz kloķenes devēju.
http://www.realoem.lv/showparts.php?lan ... 441&gear=M
nr. 9
nr. 9
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- …
- 350
- chevron_right