dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6
Iznem sukna releju, paskaties uz vina, kadus kontaktus vins sasledz un sasledz tos pa taisno - tad zinasi, vai strada suknis, pec tam paskaties uz kuru kontaktu tam relejam pienak signals no ecu, jabut massai, kad griez starteri, tad zinasi, vai pienak no ecu signals, ja ne, tad varetu but pie vainas klokenes devejs. Reali tur nekas neatskiras, ja nu vienigi kko neesi pieskruvejis/piesledzis. Un ja ecu nedod ne dzirksteli ne degvielu, tad visticamak vins nezina, ka motors griezas, vai ari, ka jau rakstiju, kkas nav pievienots/ecu dead
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
godīgi esmu gatavs naudu maksāt cilvēkam kurš atbrauktu palīgā tikt galā ar šito šaizi, es ar vadiem visai vāji draudzējos, tik cik saslēgt štekerus un viss :doh:
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit, vai kur Riga var nolasit kludas, velams pec 18:00
ko droseles stavokla sensors saka?
...
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
Kāds zin kā strādā DISA vārsts? Tikai atkarībā no motora apgriezieniem vai arī no motora slodzes?
Profila bilde
Coupe
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 25 Dec 2012, 21:08
Braucu ar: domu ka jaslipe!
loti steidzami vajag zinaat kadaa seciibaa naak svechvadi uz 318Is m42b18
...vakar mainot galvas blivi tika sajaukta seciiba..un nevareeja vairs atrast pareizo seciibu...

..paldies.. :hahaha:
say What???
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
ko tur var sajaukt?
vienīgais e36 dzinējs, kuram ir iespējams nepareizi saspraust svečvadus ir m40
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Coupe
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 25 Dec 2012, 21:08
Braucu ar: domu ka jaslipe!
nu ti lashara :D
ja tu saspraud vadus 1:1 ka naak indukcenes..tad tur nekass neies... :doh:
m42b18is 1992-93
cilindri 1;2;3;4;
darba kartiba 4;1;2;3;
say What???
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6
Armando rakstīja:
Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit, vai kur Riga var nolasit kludas, velams pec 18:00
ko droseles stavokla sensors saka?
precizi no galvas neatceresos, bet parametri Omi un kOmi izskatas lidzigi tam, kurus atradu interneta,mainas bez parravuma. otram DP, ko mainiju kopa ar droseli mazliet savadakas, bet izmainu "0". Vinam jakliksk, kad pariet brivgaitas stavokli? man abi nekliksk, bet neesmu ari parliecinats, ka vajadzetu
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Coupe rakstīja:nu ti lashara :D
darba kartiba 4;1;2;3;
say whaaat? :D :D ka tik ne arī.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Coupe
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 25 Dec 2012, 21:08
Braucu ar: domu ka jaslipe!
he9600 rakstīja:
Coupe rakstīja:nu ti lashara :D
darba kartiba 4;1;2;3;
say whaaat? :D :D ka tik ne arī.

tatad tu gribi teikt ka vakar es shitaa saveinoju vadus un tas ka man dzinejs stradaa ir neiespejami? :doh:

:hahaha:

speciaal prieksh tevis atradu sho pic :giggle:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
say What???
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Tak svečvadu izvietojumam ar cilindru darba secību nav nekāda sakara :yes:

p.s. 1-3-4-2. samainot vietām motors rūc,bet neceļ un burbuļo.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
kurā vietā ieteiktu apvīlēt galvu priekš M50b25? Rīgas apkārtnē?
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm? :doh:
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
Kon4a rakstīja:kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm? :doh:
bij līdzigi simptomi... nomainīts degvielas sūknis, filtrs, spiediena regulators. Varbūt kaut kur kaut kas ir aizsities un degviela slikti padodas
Attēls
Attēls
Profila bilde
shalna
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 07 Sep 2012, 00:12
Braucu ar: 328i
izskaidrojat kā pieliekot startera masu pie masas vads deg nost bet pievienojot startera masu pie akumulatora plusa nulle reakcijas, wtf
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
kas tev ir "startera massa"?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Kon4a rakstīja:kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm? :doh:
man bija šādi simptomi pāris dienas pirms kloķenes devējs nomira.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pa lielam, tiešām velk uz kloķenes devēju.
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
Jānis.P rakstīja:
Kon4a rakstīja:kādam nav ideju, kāpēc dzinējs konstantos apgriezienos darbojoties mēdz noslāpt un nav vairs piešķiļams? Šodien gadījās tā trīs reizes - braucot uz 100km/h vnk izslēdzas dzinējs, apstājoties malā nav iespējams piedarbināt, ar kādu 4. reizi sanāk. Pēc laika stāvot korķī atkal tas pats - turas apgriezieni un pēkšņi noslāpst, iedarbināt pirmās trīs reizes nevar. Ar Degvielas padevi viss labi itkā, releju nomainīju, sūknis strādā, aks vel varētu būt par vainu? Relejs dzinēja elektronikai, strāvas apdeve spolēm? :doh:
man bija šādi simptomi pāris dienas pirms kloķenes devējs nomira.
dogMa rakstīja:Pa lielam, tiešām velk uz kloķenes devēju.
O jā, tieša tas ir tas, kas bija vajadzīgs pirms brauciena uz UK :doh: :doh: Kur tas devējs atrodas un kā viņš izskatās? Nav bijusi saskarsme ar to vēl :doh:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram