Jautājumi I

Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

16 Apr 2017, 18:27

Riks* rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Zem aizmugurējās pasažiera puses sēdvietas kājām ir ūdens (visur citur viss čotka). Nevaru izfunktierēt caur kurieni tas varētu tecēt, atbīdot tepiķi cik vien var bez liekas skrūvēšanas neko īsti aizdomīgu nesskatu. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma?!
Moš caur iekšējo slieksni tek. Paskaties kas notiek priekšā.
P.S.- Lūka ir?
Ar M uzlikām tos sliekšņus nesaprast, vai tur var kas tecēt. Lūka ir, bet info kur iet tās savenās notekcaurules tā arī neesmu precīzi atradis (Lietotāja Duncix topikā redzēju, ka vizmaz viena no lūkas notekcaurulēm iet pa aizmugurējo (kā reiz slapjās puses) stoiku, bet kur precizi hz).
Zem beņķa ir slapjš (cik roku sanāk zem tepiķa pabāzt), priekšā vnk pašu tepiķi taustot ir sauss (aizmugurē taj pal laikā praktiski baseins bija, kamēr neiztīrīju mazo drenāžas caurumu...)
d[-_-]b
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

16 Apr 2017, 21:03

Dj Plosky rakstīja:
Riks* rakstīja:
Dj Plosky rakstīja:Zem aizmugurējās pasažiera puses sēdvietas kājām ir ūdens (visur citur viss čotka). Nevaru izfunktierēt caur kurieni tas varētu tecēt, atbīdot tepiķi cik vien var bez liekas skrūvēšanas neko īsti aizdomīgu nesskatu. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma?!
Moš caur iekšējo slieksni tek. Paskaties kas notiek priekšā.
P.S.- Lūka ir?
Ar M uzlikām tos sliekšņus nesaprast, vai tur var kas tecēt. Lūka ir, bet info kur iet tās savenās notekcaurules tā arī neesmu precīzi atradis (Lietotāja Duncix topikā redzēju, ka vizmaz viena no lūkas notekcaurulēm iet pa aizmugurējo (kā reiz slapjās puses) stoiku, bet kur precizi hz).
Zem beņķa ir slapjš (cik roku sanāk zem tepiķa pabāzt), priekšā vnk pašu tepiķi taustot ir sauss (aizmugurē taj pal laikā praktiski baseins bija, kamēr neiztīrīju mazo drenāžas caurumu...)
Es biju domājis iekšejo slieksni. Sliekšņa daļu no salona puses. Bet varbūt Tev ūdens tiek pa to daļu kur beidzas grīda.
Tur kur sākas bāka, tur arī bieži iemetas puve
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

16 Apr 2017, 22:23

Jā, bet no kurienes tajā iekšējā slieksnī tiek tas ūdens (vrb piemēram no lūkas notekcaurules ta ir iespējams, jo kkā neticās ka vnk no zem apakšas kkur var tik daudzsadzīt iekšā)?
Gar bāku teiktu, ka viss sauss, vismaz ūdens atrašanās epicentrs ir zem aizmugurējā pasažiera kājām/zem priekšējā beņķa (labi atbīdīta atpakaļ), bet iespējams, ka vnk tur tikai sakrājas...
Pabakstot priekšējo pasažiera puses drenāžu nenokrita ne pile, bet no aizmugurējā drenāžas cauruma tecēja vesela strūka vairākas reizes pēc tepiķa pamīcīšanas...
d[-_-]b
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

16 Apr 2017, 22:32

Izņem paklāju un pabraukā pa lietu
Profila bilde
Sandiis18
Ziņojumi: 103
Pievienojies: 24 Mai 2016, 18:31
Braucu ar: BMW 325i m50b25
Atrašanās vieta: Dobeles

16 Apr 2017, 22:34

Sveiki, manam 2.5 dizelim sāka skanet motora ķēde, gribetu uzzināt aptuvenās izmkasas;) un ja ķēde ir iztiepusies, vai viņa skar citas motora daļas? cik steidzami ir jamaina?
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

16 Apr 2017, 22:53

Dj plosky tur kur esi raksturojis okeāna epicentru tieši ir tehniskais korķis
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

16 Apr 2017, 23:35

Zinu, redzēju! Domā caur viņu tek iekšā, jeb ar viņa palīdzību noliet lieko ūdeni (pirmais diez vai, otrais neatrisina situāciju)?
d[-_-]b
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

16 Apr 2017, 23:37

kars rakstīja:Izņem paklāju un pabraukā pa lietu
Īsti nav iespēja, tas būtu pēdējais variants.
d[-_-]b
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga

17 Apr 2017, 00:44

Kāda reduktora attiecība būtu vislabāk priekš m50b25 motora! Lai cēliens labs un lai pie simta bišku virs 2k apgriezieniem būtu!?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

17 Apr 2017, 00:46

Tu paprasīji pilnīgi divas galējas lietas.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Apr 2017, 00:50

Dj Plosky rakstīja:Zinu, redzēju! Domā caur viņu tek iekšā, jeb ar viņa palīdzību noliet lieko ūdeni (pirmais diez vai, otrais neatrisina situāciju)?
Ja no apakšas paskatās, tad tehnoloģiskie korķi ir savās vietās?
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga

17 Apr 2017, 00:50

Kāpēc? Man tgd bija mazajā korpusā laikam 3.38 cēla ļoti labi un pie 100km/h 2200apgriezieni.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Apr 2017, 00:52

Sendijs rakstīja:Kāpēc? Man tgd bija mazajā korpusā laikam 3.38 cēla ļoti labi un pie 100km/h 2200apgriezieni.
Man pašam tagad ir M50B25 ar 3.38 reduktoru, 2200 apgriezieni pie 100km/h tur ne tuvu nav.
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga

17 Apr 2017, 01:01

Reāli man ir 2.2k uz 100 km/h un uz reduktora ir rakstīts 3.38! Bet nestrīdos, rīt cerams iečekošu vēlreiz to plāksnīti uz reduktora.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

17 Apr 2017, 01:05

3.38 = 2,8k rpm pie 100km/h
2.56 (*no 325tds) = 2.1k rpm pie 100km/h
2.93 (garākais kāds nāca benzīniekiem) =2,4k rpm pie 100km/h

Te var izrēķināt
http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Apr 2017, 01:07

Jā, kaut kas bišku zem 3k bija.
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga

17 Apr 2017, 01:14

Redukrors bija no 316i mazajā korpusā.
Ok rīt visu vēl pārbaudīšu un uzrakstīšu kā bija.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

17 Apr 2017, 01:16

Sendijs rakstīja:Redukrors bija no 316i mazajā korpusā.
Ok rīt visu vēl pārbaudīšu un uzrakstīšu kā bija.
benzīnieku tabula
Attēls
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 

17 Apr 2017, 07:45

Tev maybē sešiniece kārba? :lol:
Sev arī uzliku 3.38, biju domājis, ka visiem mopēdiem gāja 3.45, bet redz ka nē. ;)
bet tā patās labāk kā 2.93 ;)
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

17 Apr 2017, 09:59

Tev vienkārši ir 2.79 no 318tds ar to uz 100 ir kkur 2.2