Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1194
- 1195
- 1196
- 1197
- 1198
- …
- 1297
- chevron_right
Ar M uzlikām tos sliekšņus nesaprast, vai tur var kas tecēt. Lūka ir, bet info kur iet tās savenās notekcaurules tā arī neesmu precīzi atradis (Lietotāja Duncix topikā redzēju, ka vizmaz viena no lūkas notekcaurulēm iet pa aizmugurējo (kā reiz slapjās puses) stoiku, bet kur precizi hz).Riks* rakstīja:Moš caur iekšējo slieksni tek. Paskaties kas notiek priekšā.Dj Plosky rakstīja:Zem aizmugurējās pasažiera puses sēdvietas kājām ir ūdens (visur citur viss čotka). Nevaru izfunktierēt caur kurieni tas varētu tecēt, atbīdot tepiķi cik vien var bez liekas skrūvēšanas neko īsti aizdomīgu nesskatu. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma?!
P.S.- Lūka ir?
Zem beņķa ir slapjš (cik roku sanāk zem tepiķa pabāzt), priekšā vnk pašu tepiķi taustot ir sauss (aizmugurē taj pal laikā praktiski baseins bija, kamēr neiztīrīju mazo drenāžas caurumu...)
d[-_-]b
Es biju domājis iekšejo slieksni. Sliekšņa daļu no salona puses. Bet varbūt Tev ūdens tiek pa to daļu kur beidzas grīda.Dj Plosky rakstīja:Ar M uzlikām tos sliekšņus nesaprast, vai tur var kas tecēt. Lūka ir, bet info kur iet tās savenās notekcaurules tā arī neesmu precīzi atradis (Lietotāja Duncix topikā redzēju, ka vizmaz viena no lūkas notekcaurulēm iet pa aizmugurējo (kā reiz slapjās puses) stoiku, bet kur precizi hz).Riks* rakstīja:Moš caur iekšējo slieksni tek. Paskaties kas notiek priekšā.Dj Plosky rakstīja:Zem aizmugurējās pasažiera puses sēdvietas kājām ir ūdens (visur citur viss čotka). Nevaru izfunktierēt caur kurieni tas varētu tecēt, atbīdot tepiķi cik vien var bez liekas skrūvēšanas neko īsti aizdomīgu nesskatu. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma?!
P.S.- Lūka ir?
Zem beņķa ir slapjš (cik roku sanāk zem tepiķa pabāzt), priekšā vnk pašu tepiķi taustot ir sauss (aizmugurē taj pal laikā praktiski baseins bija, kamēr neiztīrīju mazo drenāžas caurumu...)
Tur kur sākas bāka, tur arī bieži iemetas puve
Jā, bet no kurienes tajā iekšējā slieksnī tiek tas ūdens (vrb piemēram no lūkas notekcaurules ta ir iespējams, jo kkā neticās ka vnk no zem apakšas kkur var tik daudzsadzīt iekšā)?
Gar bāku teiktu, ka viss sauss, vismaz ūdens atrašanās epicentrs ir zem aizmugurējā pasažiera kājām/zem priekšējā beņķa (labi atbīdīta atpakaļ), bet iespējams, ka vnk tur tikai sakrājas...
Pabakstot priekšējo pasažiera puses drenāžu nenokrita ne pile, bet no aizmugurējā drenāžas cauruma tecēja vesela strūka vairākas reizes pēc tepiķa pamīcīšanas...
Gar bāku teiktu, ka viss sauss, vismaz ūdens atrašanās epicentrs ir zem aizmugurējā pasažiera kājām/zem priekšējā beņķa (labi atbīdīta atpakaļ), bet iespējams, ka vnk tur tikai sakrājas...
Pabakstot priekšējo pasažiera puses drenāžu nenokrita ne pile, bet no aizmugurējā drenāžas cauruma tecēja vesela strūka vairākas reizes pēc tepiķa pamīcīšanas...
d[-_-]b
Izņem paklāju un pabraukā pa lietu
Sveiki, manam 2.5 dizelim sāka skanet motora ķēde, gribetu uzzināt aptuvenās izmkasas;) un ja ķēde ir iztiepusies, vai viņa skar citas motora daļas? cik steidzami ir jamaina?
Dj plosky tur kur esi raksturojis okeāna epicentru tieši ir tehniskais korķis
Zinu, redzēju! Domā caur viņu tek iekšā, jeb ar viņa palīdzību noliet lieko ūdeni (pirmais diez vai, otrais neatrisina situāciju)?
d[-_-]b
Īsti nav iespēja, tas būtu pēdējais variants.kars rakstīja:Izņem paklāju un pabraukā pa lietu
d[-_-]b
Kāda reduktora attiecība būtu vislabāk priekš m50b25 motora! Lai cēliens labs un lai pie simta bišku virs 2k apgriezieniem būtu!?
Ja no apakšas paskatās, tad tehnoloģiskie korķi ir savās vietās?Dj Plosky rakstīja:Zinu, redzēju! Domā caur viņu tek iekšā, jeb ar viņa palīdzību noliet lieko ūdeni (pirmais diez vai, otrais neatrisina situāciju)?
Kāpēc? Man tgd bija mazajā korpusā laikam 3.38 cēla ļoti labi un pie 100km/h 2200apgriezieni.
Man pašam tagad ir M50B25 ar 3.38 reduktoru, 2200 apgriezieni pie 100km/h tur ne tuvu nav.Sendijs rakstīja:Kāpēc? Man tgd bija mazajā korpusā laikam 3.38 cēla ļoti labi un pie 100km/h 2200apgriezieni.
Reāli man ir 2.2k uz 100 km/h un uz reduktora ir rakstīts 3.38! Bet nestrīdos, rīt cerams iečekošu vēlreiz to plāksnīti uz reduktora.
3.38 = 2,8k rpm pie 100km/h
2.56 (*no 325tds) = 2.1k rpm pie 100km/h
2.93 (garākais kāds nāca benzīniekiem) =2,4k rpm pie 100km/h
Te var izrēķināt
http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
2.56 (*no 325tds) = 2.1k rpm pie 100km/h
2.93 (garākais kāds nāca benzīniekiem) =2,4k rpm pie 100km/h
Te var izrēķināt
http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
Jā, kaut kas bišku zem 3k bija.
Redukrors bija no 316i mazajā korpusā.
Ok rīt visu vēl pārbaudīšu un uzrakstīšu kā bija.
Ok rīt visu vēl pārbaudīšu un uzrakstīšu kā bija.
Tev maybē sešiniece kārba?
Sev arī uzliku 3.38, biju domājis, ka visiem mopēdiem gāja 3.45, bet redz ka nē.
bet tā patās labāk kā 2.93
Sev arī uzliku 3.38, biju domājis, ka visiem mopēdiem gāja 3.45, bet redz ka nē.
bet tā patās labāk kā 2.93
Tev vienkārši ir 2.79 no 318tds ar to uz 100 ir kkur 2.2
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1194
- 1195
- 1196
- 1197
- 1198
- …
- 1297
- chevron_right