Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1195
- 1196
- 1197
- 1198
- 1199
- …
- 1297
- chevron_right
Jā, viss savās vietas! Vienīgais par sliekšņa stāvokli (to daļu, kas zem M uzlikas) nevarus spriest... Caur durvīm diez vai var ietecēt (neskatoties uz to, ka blīvgumijas nav labākajā stāvoklī - tas būtu redzmas man liekas), vairāk domāju par lūkas notekcauruli, kas iet pasažiera puses azimugurējā stoikā.. Kur viņai būtu jāiziet ārā apakšā, kkur pirms aizmugurējā rata?! Pariteņa arku? Starp arku un bāku?Inferno rakstīja:Ja no apakšas paskatās, tad tehnoloģiskie korķi ir savās vietās?Dj Plosky rakstīja:Zinu, redzēju! Domā caur viņu tek iekšā, jeb ar viņa palīdzību noliet lieko ūdeni (pirmais diez vai, otrais neatrisina situāciju)?
d[-_-]b
Cik bijusi saskarsme, ja slapjš tad parasti:
Caura grīda
Tehniskie korķi
Sliekšņi
Ir redzēts ka stikls ielīmēts gavno un tek iekšā
Man pašam bij ka gar pečku tecēja, noblīvēju bij čotka
Un lūka
Vislabākais būtu izņemt tepiķi un skatīties šitā grūti izzīlēt un pie tam viņš tev slapjš ņem laukā un žāvē lai nav perēklis
EDIT: foto ņemts tepat no e36, bieži nemaz nevar pamanīt kas ir zem uzlikas un ja vēl iekšējais slieksnis parūsējis - lieta slēgta
Caura grīda
Tehniskie korķi
Sliekšņi
Ir redzēts ka stikls ielīmēts gavno un tek iekšā
Man pašam bij ka gar pečku tecēja, noblīvēju bij čotka
Un lūka
Vislabākais būtu izņemt tepiķi un skatīties šitā grūti izzīlēt un pie tam viņš tev slapjš ņem laukā un žāvē lai nav perēklis
EDIT: foto ņemts tepat no e36, bieži nemaz nevar pamanīt kas ir zem uzlikas un ja vēl iekšējais slieksnis parūsējis - lieta slēgta
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sk, paldies par bildi, ļoti uzskatāmi!
Žāvēts jau tiek ar sildītājiem iespēju robežās (šodien jau, piemēram, no drenāžas cauruma praktiski pat nepil), stiprāk pajaukt vismaz uz doto brīdi nav iespējams... Kopumā roka neceļas raut nost sliekšņus utt, jo tam autiņam kasjaku visā kopumā ir daudz un tad jātaisa viss pēc kārtas, bet 23 gadus vecam autiņam diez vai ir jēga to darīt (sanāk neadekvāti ieguldījumi), vienalga nonāks šrota agri vai vēlu.. Mans mērķis vēl kkā noripot gadus 3 (lai kopā ir desmit nobraukti), un varēs mierīgi notirgot, vai aizdzīt uz šrotu.. :)
Žāvēts jau tiek ar sildītājiem iespēju robežās (šodien jau, piemēram, no drenāžas cauruma praktiski pat nepil), stiprāk pajaukt vismaz uz doto brīdi nav iespējams... Kopumā roka neceļas raut nost sliekšņus utt, jo tam autiņam kasjaku visā kopumā ir daudz un tad jātaisa viss pēc kārtas, bet 23 gadus vecam autiņam diez vai ir jēga to darīt (sanāk neadekvāti ieguldījumi), vienalga nonāks šrota agri vai vēlu.. Mans mērķis vēl kkā noripot gadus 3 (lai kopā ir desmit nobraukti), un varēs mierīgi notirgot, vai aizdzīt uz šrotu.. :)
d[-_-]b
Paklāju jau nu gan nav lielas problēmas izņemt
Bet nu respekt par 10 gadiem ar 1 auto..
Bet nu respekt par 10 gadiem ar 1 auto..
Nu pie nosacījuma, ka nakamajā dienā parasti jau ir jabrauc atpakaļ, pie kam jāved cilveki, nu hz :)
Neviens tā arī nezin, kur tai lūkas notkcaurulei jāiziet? Vismaz to izkontrolētu...
Da labi, tēvs ar Moskviču 17 gadus nobrauca (i teorētiski vēl varēja braukt, stāvoklis bija labāks nekā manam e36 tgd (vismaz virsbūves ziņā)), tgd ar rAudi jau 14. gadu vizinās..
Neviens tā arī nezin, kur tai lūkas notkcaurulei jāiziet? Vismaz to izkontrolētu...
Da labi, tēvs ar Moskviču 17 gadus nobrauca (i teorētiski vēl varēja braukt, stāvoklis bija labāks nekā manam e36 tgd (vismaz virsbūves ziņā)), tgd ar rAudi jau 14. gadu vizinās..
d[-_-]b
Kādèļ krāsojot sarāva krāsu uz augšu? Nebija notīrīts pietiekami pēc slīpēšanas?
Nekur viņai nav jāiziet, lūkas noteka beidzas turpat sliekšņu iekšpusēDj Plosky rakstīja:Nu pie nosacījuma, ka nakamajā dienā parasti jau ir jabrauc atpakaļ, pie kam jāved cilveki, nu hz :)
Neviens tā arī nezin, kur tai lūkas notkcaurulei jāiziet? Vismaz to izkontrolētu...
Da labi, tēvs ar Moskviču 17 gadus nobrauca (i teorētiski vēl varēja braukt, stāvoklis bija labāks nekā manam e36 tgd (vismaz virsbūves ziņā)), tgd ar rAudi jau 14. gadu vizinās..
Varbūt mitrums, vai ataukotājs pa daudz, pistolē palika kkas lieks. Vispār daudz faktoru. Tie ir tikai mani minējumi-zzhurka- rakstīja:Kādèļ krāsojot sarāva krāsu uz augšu? Nebija notīrīts pietiekami pēc slīpēšanas?
Pa tiem caurumiem, kuri izrūsēs dēļ tā ūdensDj Plosky rakstīja:Reāli? Un pa kurieni tad ūdenim būtu jātek ārā?
Kkur pie taam vietaam kur paceelaajam jaabalstaas jaameklee taas notekvietas?!
d[-_-]b
Nu nav nekādu notekvietu! Trubiņa nāk no lūkas cauri stoikām un beidzas sliekšņos, tas arī ir viss, finito!
Un ja nav izrūsējis nekur, lietus laika brauka ar pilniem sliekšņiem ūdens?!Inferno rakstīja:Nu nav nekādu notekvietu! Trubiņa nāk no lūkas cauri stoikām un beidzas sliekšņos, tas arī ir viss, finito!
d[-_-]b
Ja Tu braukā ar atvērtu lūku lietus laikā - kaut kā tā arī sanāk, jā Nu ok, ja mēs tik kategoriski uz visu skatamies, tad tuvākā "noteka", tb. vieta, kur tas ūdens var iztecēt, ir domkrata vietas, jā. Bet neaizmirsti, ka sliekšņiem paši gali tomēr ir mazliet zemāki par vidusdaļu un tieši turpat arī pienāk lūkas notekas, līdz ar to visi sūdi tieši tur arī krājās un nemaz tā īpaši viņi neraujas ārā no tā sliekšņa. Oriģināli ūdeni izvadīt no sliekšņiem nav paredzēts vispār nekā. Un ja iekšējam slieksnim apakša nav izpuvusi, tad no sliekšņa ūdens (pat ja arī no lūkas) iekšā salonā netiks.Dj Plosky rakstīja:Un ja nav izrūsējis nekur, lietus laika brauka ar pilniem sliekšņiem ūdens?!Inferno rakstīja:Nu nav nekādu notekvietu! Trubiņa nāk no lūkas cauri stoikām un beidzas sliekšņos, tas arī ir viss, finito!
Nerunā muļķības. Sliekšņu aizmugurē, netālu no pacēlāja atbalsta ir notekcaurumi.
Lielajam vairumam tie ir aizsērējuši vai kāds muļķis jau ir aizlāpījis ciet.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Lielajam vairumam tie ir aizsērējuši vai kāds muļķis jau ir aizlāpījis ciet.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu atvērta neatverta, vismaz man tā lūkas blīvgumija točna nepasargā no ūdens ietecēšanas iekšā...Inferno rakstīja:Ja Tu braukā ar atvērtu lūku lietus laikā - kaut kā tā arī sanāk, jā Nu ok, ja mēs tik kategoriski uz visu skatamies, tad tuvākā "noteka", tb. vieta, kur tas ūdens var iztecēt, ir domkrata vietas, jā. Bet neaizmirsti, ka sliekšņiem paši gali tomēr ir mazliet zemāki par vidusdaļu un tieši turpat arī pienāk lūkas notekas, līdz ar to visi sūdi tieši tur arī krājās un nemaz tā īpaši viņi neraujas ārā no tā sliekšņa. Oriģināli ūdeni izvadīt no sliekšņiem nav paredzēts vispār nekā. Un ja iekšējam slieksnim apakša nav izpuvusi, tad no sliekšņa ūdens (pat ja arī no lūkas) iekšā salonā netiks.Dj Plosky rakstīja:Un ja nav izrūsējis nekur, lietus laika brauka ar pilniem sliekšņiem ūdens?!Inferno rakstīja:Nu nav nekādu notekvietu! Trubiņa nāk no lūkas cauri stoikām un beidzas sliekšņos, tas arī ir viss, finito!
Bet tas, ka ūdeni nekā nav paredzēts izvadīt nu hz, ja jau viņš tur būs tad noteikti izrūsēs un tad kā Tu saki tiks salonā...
Bija pazaudēta viena pacēlāja atbalsta gumija, bet tad arī pirmo reizi pamanīju, ka salona slapjš, vēl nodomāju, ka caur turieni tiek iekšā, bet ieliekot gumiju un pec iespējas nohermetizejot nekas nav mainījies...
@he9600 - Paldies par info, vari pateikt precīzāk kur tieši tie notekcaurimiem jābūt - kkur tieši aiz tā pacēlāja atbalsta? Man ir sedans ar diezgan kārtīgi nozieķētu apakšu (tie caurumi lkm noteikti ir ciet (esmu atradis tikai drenēžas, kas ir zem pasažieru kājām, t.i. jau ievērojami tuvāk autiņa vidum, nevis zem sliekšņa...
d[-_-]b
Bilde no mana vecā topika, sliekšņu galos ir šitādi pusapaļi caurumiņi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tie caurumi vsp nekam nav paredzēti, jo lielākā daļa no viņiem vēl rūpnīcā tiek aizsmērēti ar mastiku
10x25wFashion rakstīja:cik W ir oem hifi pastuuzim?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1195
- 1196
- 1197
- 1198
- 1199
- …
- 1297
- chevron_right