Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)

Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

27 Apr 2016, 07:48

Vladlen rakstīja:
Odze rakstīja:
-AF- rakstīja:Krč uzskrienies ar Vladlika e36 un tad redzēs vai vismaz tuvu esi ;)
Par Vladlena 3.0 dzirdētas daudz teikas un nostāsti bet darbībā gan nav sanācis redzēt. Gribētos uzlikt pret "mūsu" 3.0 tikai mēs nebraucam uz e85 bet gan uz lpg :hahaha:
Kas attiecas uz jāņa 2.8 tu. Pa lielam jau standarta a tub28. Nekā ievērības cienīga tajā dzinējā nav.
Sorry par offtopic'u.
No kurienas rodas stasti tas ir jautajums, jo plaza neesmu apmeklejis gadus divus :D

Kads dif jusu 3.0?
Nu parasts m50b25 ar 3.0 kitu :hahaha:
Izskatās ka ar otru galvu gan netiksim galā līdz atklāšanai, bet domāju ka 99% būsim ar tādu kāds ir.
AF vajadzētu zināt šo 3.0 jo artūrs regulēja ar lpg
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Apr 2016, 08:21

nu personīgi tam tad procesa ietvaros nestāvēju klāt, bet nu var būt ja jau tā saki ;)

autor- nosver auto!
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

16 Jūn 2016, 11:42

Šis tas izdarīts, kkur pabraukts. :lol:
Pirmās sacensības, pirmajā LDK posmā, pat sanāca kvalificēties. :hahaha:
Sezonas atklāšanā reduktors izšķīda, nu neko, noņēmām turpat viņu, paldies visiem kuri instrumentus aizdeva, jo protams kad tos vajag visvairāk tie nav paņemti līdz. Un paldies lietotājam ikey07 ka aizveda mani ar visu salauzto reduktoru uz mājām, tālāk jau paņēmu citu galveno pāri "3:91" un nākošajā dienā Rullītī uzliku un piebraucu treniņā. :lol:
Mājās braucot tik secināju ka tas ir 3.45. Bet nu neko gāja labi. Un 333 arī pat bija labāk ar viņu.

Biju apskatē, nu ja divnieku dabūšana būtu spēle, tad esmu uzvarējis - 28. :lol:


Izdarītas lietas:
Paņemta slimības lapa,
daļēji sametināts otrs slieksnis.
Saremontēts caurums arkā un bagažnieka līstē, ne īpaši skaisti piekrāsots.
Samainītas bremzes aizmugurē uz ventilējamām,
uzliktas riepas uz R16.
paregulēta vadība.
Samainīts šofera puses spārns priekšā uz nedaudz labāku.

Ko vajag:
Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē,
sametināt otru slieksni līdz galam un pārējo & piekrāsot,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru, droseli un MS43 vadību, saregulēt uz E85.
uzlikt dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
uzlikt hidraulisko rokas bremzi.
Uzlikt wideband zondi.
Samainīt visas bukses uz poli. :hahaha:

Bildes dažas un spoilerī ir pāris video.
Attēls
Attēls
Slēpts saturs: Parādīt
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 11:58

Oho, nezināju, ka bez hidras līdz šim brauc! :hahaha:

Līdz 3. posmam laika maz :lol: jeb nebrauksi?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

16 Jūn 2016, 12:00

Slimības lapa līdz 20.06, takā braukšu. :hahaha:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

16 Jūn 2016, 12:32

Par ko divnieki skatē? Dēļ atvieglināšanas?
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 12:39

Atceries, ka tehniskajā komisijā skatīsies TA divniekus :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

16 Jūn 2016, 13:23

Viskko ir divnieki. Nav sametināts viss, lukturi, salons. Peldošās šaras vairs nav peldošas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

16 Jūn 2016, 13:29

626 - Racing stiprinājumi?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

16 Jūn 2016, 13:35

riebeklis rakstīja:626 - Racing stiprinājumi?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
Jā.
Jā.
Nav salona. Piezīmēs rakstīts.
Nav kur apakšas pieskrūvēt, ļurinas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

16 Jūn 2016, 13:38

Jebaķīt, divnieku karalis :D
Profila bilde
Agnis
Ziņojumi: 2047
Pievienojies: 26 Jūl 2011, 23:48
Braucu ar: Kabri & kupeju
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 2
 

16 Jūn 2016, 13:59

Par haubes stiprinājumiem WTF, Tev taču ir Aerocatchi. Vēl pagājšgad tādi bija TA legal (jo nav aso izvirzījumu kā parastajiem).
Attēls
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

16 Jūn 2016, 14:15

Agnis rakstīja:Par haubes stiprinājumiem WTF, Tev taču ir Aerocatchi. Vēl pagājšgad tādi bija TA legal (jo nav aso izvirzījumu kā parastajiem).
Droši vien tāpēc, ka nav taka orģinalkai, āķis, kas aizķerās, ja nu gadijumā nav kārtīgi aiztaisīts.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

21 Jūn 2016, 09:17

amm ko? :D
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru, droseli un MS43 vadību, saregulēt uz E85.
Uzlikt wideband zondi.
:D :D
Tikai divi jautjumi:
Priekškam?
un kā tu to gribi dabūt gatavu??
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

21 Jūn 2016, 10:18

Ko tu tur nesaproti?
Tas ka uzliekot M54B30 ieplūdes sadaleni un kolektoru var iegūt nedaudz jaudu klāt nav arī nekas jauns.
MS43 vadībai ews3 nav vajadzīgs un arī vieglāk regulējas.
widebands, lai afr var redzēt un attiecīgi veikt labojumus degvielas kartēs. Tev jau tādas lietas vajadzētu zināt.
Pēdējais labojis Jānis.P - 21 Jūn 2016, 11:43, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05

21 Jūn 2016, 11:14

kas taja m54 kolektora labaks ka m50 kolektora?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

21 Jūn 2016, 11:19

Nekas, m50 kolektoram kanāls ir tādas pašas formas un izmēra kā m50b25 un m52b25/28 galvas kanāli.
Un m54b30 kolektors sakrīt ar m52tub25/28, m54b25/b30 galvas kanāliem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

21 Jūn 2016, 11:24

Vnk ms43 ir siemens m54 motoru vadība, nejauc te krastus ;)
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929951
Vińa nekā diži neregulējas un kur nu vēl platjosleni vińā bāzt, pluss 2 vanosu sistēma, tāpēc radās tik mułkīgs jautājums.

Tu laikam jauc ar motronicu ML 3.1 kurš ir bosch ražojuma dme un nāca uz m50 motoriem
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

21 Jūn 2016, 11:36

Es neko nejaucu.
Jā, MS43 ir M54 motora vadība. Man šobrīd ir M52tub28 ar MS42.
Topicu kura linku ieliki esmu lasījis, bet nepārveidošu esošo pravodku, taisīšu jaunu. Gribu, lai izskatās kā oem, nevis tāds ātrais "just make it work" variants kā tagad.

Kā tad, lai es degvielu saregulēju bez platjoslenes?

Kas tev neregulējas MS43 vadībai?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

21 Jūn 2016, 11:43

Aizmirsu ka tev m52tu
Bet still, veiksmi mēginājumā SAREGULĒT ms43/42 ;)

Ak jā, tu ews 3 pārprogrammē vai uzliec kīnas obmanku?