E36 330ci by Sancix

Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

27 Aug 2013, 18:24

Vareni. Gaidu turpinājumu. Tu csdd arī plāno pārreģistrēšanu ?
Profila bilde
dreimanis_lv
Ziņojumi: 544
Pievienojies: 07 Mar 2011, 23:24
Braucu ar: negāzētu e46

27 Aug 2013, 19:42

Te bus intresanti pasekot lidz :super:
E46 ta ir tada problema ka klokis reizem stav tuvak piektam robam.
Manam e46 ir tapat.
Problema ir izdilusi kulise un pasu kulisi vel ir iespejams regulet.Nolikt tiesi pa vidu.
Info var atrast e46.lv
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

27 Aug 2013, 19:48

Domāju ka CSDD pārreģistrēt nevajadzēs.
Manā gadījumā kulisē viss OK, kārba kaut kas ne tā.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

27 Aug 2013, 20:08

tik sajūga instalācijas procesā pasauc kādu servisnieku palīgā ar štrumu, ja uzliksi nepareizi var sanākt nobraukt tik pāris tūkstošus km un sajūgs metams.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

27 Aug 2013, 20:17

Vari minēt kas ir specinstruments ? Domāji lai liekot klāt kurvi tas būtu izspiestā veidā ? Varbūt ir vēl kāds knifs kas jāzin ?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

27 Aug 2013, 20:40

m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

27 Aug 2013, 20:52

Super! :super:
e36
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

27 Aug 2013, 21:09

he9600 rakstīja:rekur pat iztiek bez štruma
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=629140

Nu manā gadījumā jaunais kurvis no rūpnīcas nāk ar jau izspiestu kurvi, respektīvi atliek atrisināt centrēšanas problēmu un viss OK.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

28 Aug 2013, 09:00

Nesaprotu kapēc mans iepriekšējais posts tika dzēsts, bet nu palīdžēšu ar to 5o ātrumu.
Īsāk sakot tā ir ražošanas problēma un to BMW ir atzinis, ir arī saskarsme bijusi ar to nomaiņu. Kulisai ar to nav nekāda sakara!
Problema ir "pirkstā" kas fiksē un atgriež kloķi pozīcijā
Attēls
tev vajag nomainīt pašu pinu Nr14, tad arī atsperi -Nr13, vāciņu vēlams Nr10 un lockringu Nr9.
Bet pats galvenais
Attēls
Ir jānomaina slīdošā bukse pa kurieni slīd tas pirksts un tas ir detaļa Nr 6 :bye:

Runājot par sajūga diska centrēšanu, tad nekāda māsla diži nav, parasti pielieku pofig kā, pieskrūvēju kurvi, tad atlaižu to zirnekli vaļā un nonemu nost un izmetu, tad atskrūvēju gandrīz līdz galam ārā 6kaņšu skrūves, kas stiprina grozu klāt spararatam un tas ļauj brīvi kustināt iekšā sajūgu un tad jau pabīdi disku taisni un atkal savelc skrūves :super: Viss, nekādu štrumentu nevajag :gigigi:

Re saites ar detaļu nummuriem, Ēpartā nemeklē, tie sūta 3nedēļas
labāk sensonā no sākuma paprasi, maksā kapeikas!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ing_parts/
Attēls
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

28 Aug 2013, 10:06

Mega LIELS paldies. :supeer: :supeer: :supeer: :supeer: :supeer: :supeer: :supeer:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

28 Aug 2013, 13:29

-AF- rakstīja: Runājot par sajūga diska centrēšanu, tad nekāda māsla diži nav, parasti pielieku pofig kā, pieskrūvēju kurvi, tad atlaižu to zirnekli vaļā un nonemu nost un izmetu, tad atskrūvēju gandrīz līdz galam ārā 6kaņšu skrūves, kas stiprina grozu klāt spararatam un tas ļauj brīvi kustināt iekšā sajūgu un tad jau pabīdi disku taisni un atkal savelc skrūves :super: Viss, nekādu štrumentu nevajag :gigigi:
Nejauc SAC ar parastu grozu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

28 Aug 2013, 13:55

Ir likti gan Luk, gan SACS gan kkāds ķīna, visiem darba princips pilnīgi vienāds, izņemot tos kuri nav self atjusment, takā ....
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

28 Aug 2013, 21:38

un kas tavuprāt ir SAC? :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Aug 2013, 11:32

kkāds SAC VAI Tomēr Sachs?
nu pa lielam viņi vienādi ar LUK
vienīgi SACHS racing ir galīgi savādāks produkts
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Aug 2013, 13:00

:D SAC - self adjusting clutch un nekāda sakara ar ražotāju. :giggle:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

29 Aug 2013, 14:08

Neredzu problēmu SAC gadījumā.
Ieliekam disku spararatā, iecentrējam (kā nu kurš to dara), uzskrūvējam kurvi līdz galam, noņemam to dzelzs zirnelli (kurvis piespiežās tik cik vajag), izņemam centrējošo tooli un viss OK.
Vienīgā atšķirība no parasta sajūga ir tā ka nedrīkst skrūvēt vaļā kurvi un atkal pievilkt. Centrējošam toolim jābūt tik īsam lai neatspiežas pret izspiedējultņa virsmu. :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Aug 2013, 14:42

sory nezinu terminoloģiju,
bet nu arī nav tā, ka nevar atvilkt un savilkt, es sev SAC grozu esmu 3 reizes ņēmis nost, tur ir tā, ja maini sajūga disku, tad grozs ir jāatspiež atpakaļ, bet tas process nav grūts, vajag presi un 2 skrūvrgriežus
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

01 Sep 2013, 19:18

Dzelzis fiziski ir iekšā :hahaha: :drink:
Attēls
Kā man patīk skrūvēt bmw, par visu jau rūpnīcā padomājuši, e36 dzinēja siprinājumi plug and play, e36 kondiņa korpus,kondiņš plug and play. :super:

e46 pravotka arī izravēta ārā (vot tas gan bija :gigigi: ), pravotku tīšu vaļā un likšu ar oriģinālajiem vadiem ews, elektronisko gāzes pedāli, abs utml.
Visu smuki esmu sarakstījis vadu galos, atliek tik salikt pa plauktiņiem. :supeer:
Attēls
Attēls

Nu kaut kā tā. :drink:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

01 Sep 2013, 20:19

Tas gan! BMW ir viens labs universāls ierocis! :super:
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns

01 Sep 2013, 20:40

nu buuss veeriens ar 231hp, vajag veeel iepludi no m3, taisno izpluudi un nochipot :gigigi: