Zonde.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 20
- chevron_right
tev ir bosch vadība kurai siemens zonde nederēs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tātad jāņem Bosch drusku lētāk!
drusku? es teiktu kādas 4x
Jautājums zinātājiem.
Kādas var būt sekas, ja brauc ar atvienotu zondi?
Atvienoju, lai pārbaudītu, vai tā ir pie vainas, ka apgriezieni raustās, jauda zūd un tā arī bija,jo atvienojot to, problēma pazuda.
Kā arī jautājums, kura no šīm tad būs īstā? Dzinējs m42
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... tsbrand:30
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... tsbrand:30
Kādas var būt sekas, ja brauc ar atvienotu zondi?
Atvienoju, lai pārbaudītu, vai tā ir pie vainas, ka apgriezieni raustās, jauda zūd un tā arī bija,jo atvienojot to, problēma pazuda.
Kā arī jautājums, kura no šīm tad būs īstā? Dzinējs m42
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... tsbrand:30
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... tsbrand:30
Nekas traks jau nenotiek, ja brauc ar atvienotu zondi.. ECU darbojas pēc standarta degvielas kartēm, bet labāk, protams, ar ejošu zondi..
Abas zondes ir vienādas, tik pieļauju, ka dārgākā ir ar gatavu štekeri, t.i., plug&play.., nebūs jāmocās ar vadu savienošanu.
Es ieteiktu ņemt ar gatavu štekeri. Tik nemāku apgalvot par to tavu variantu, vai tai jau ir tas štekeris. Pa līdzīgu cenu varu piedāvāt jaunu BOSCH zondi ar visu štekeri. Sīkāk PM.
Abas zondes ir vienādas, tik pieļauju, ka dārgākā ir ar gatavu štekeri, t.i., plug&play.., nebūs jāmocās ar vadu savienošanu.
Es ieteiktu ņemt ar gatavu štekeri. Tik nemāku apgalvot par to tavu variantu, vai tai jau ir tas štekeris. Pa līdzīgu cenu varu piedāvāt jaunu BOSCH zondi ar visu štekeri. Sīkāk PM.
Auto 1.8is
Radās vajadzība samainīt jurik89 zondi.
Bet sanāca neliela problēma - vecajai un jaunajai zondei atšķirās kontaktu ligzdas.
Gribējām kniebt vadus pušu un jaunajai zondei piemaukt veco ligzdu, bet "sapisāmies" meistarībā. Problēma tāda, ka abiem 4 vadi - melns, pelēks un divi balti, bet atšķirās kontaktu izvietojums un numerācija...
Vecā zonde:
Pelēks - 3
Melns - 4
Baltie -1,2
Jaunā zonde:
Pelēks - 1
Melns - 2
Baltie - 3,4
Jautājums sekojošs - kā pareizi savienot vadus?
Pēc kontaktu numerācijas? Pēc krāsām, bet ko darīt ar abiem baltajiem?
Loģiskāk būtu pēc krāsām... bet kā baltos savā starpā nesajaukt neizdomāju...
Radās vajadzība samainīt jurik89 zondi.
Bet sanāca neliela problēma - vecajai un jaunajai zondei atšķirās kontaktu ligzdas.
Gribējām kniebt vadus pušu un jaunajai zondei piemaukt veco ligzdu, bet "sapisāmies" meistarībā. Problēma tāda, ka abiem 4 vadi - melns, pelēks un divi balti, bet atšķirās kontaktu izvietojums un numerācija...
Vecā zonde:
Pelēks - 3
Melns - 4
Baltie -1,2
Jaunā zonde:
Pelēks - 1
Melns - 2
Baltie - 3,4
Jautājums sekojošs - kā pareizi savienot vadus?
Pēc kontaktu numerācijas? Pēc krāsām, bet ko darīt ar abiem baltajiem?
Loģiskāk būtu pēc krāsām... bet kā baltos savā starpā nesajaukt neizdomāju...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
pēc krāsām, balto vadu secība po, tas ir apsildei.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kas tā jaunā par zondi? līdzīgas amazon redzēju par ~15ls.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Neatceros kas bij virsū rakstīts, neesmu pētijis, bet ir viena bilde, moš kko ieraudzīsi...
Izskatās, ka BOSCH
Izskatās, ka BOSCH
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
pec stekera spriezu ka siemens!
Nomainīju pirms kāda mēneša zondi, un sākās problēmas, apgriezieni sāk lēkāt, un izplūdes gāzes augstas, saucamais - CO līmenis. Kā zināt kā tā zonde ir noregulēta ? Un kā viņu regulē ?
un zondi mainīji tapēc ka vis bija kārtibā?
zondei nekas nav jāregulē.
zondei nekas nav jāregulē.
Nē, tāpēc ka pilsētā zem 20l nevarēju dabūt sēņojot
Kas tad tur varētu būt pie vainas ? Brīvgaitas regulators jauns, zonde jauna, bet apgriezieni lēkā, un kad pārslēdzas uz gāzi, tad brīvgaitā slāpst nost.
Kas tad tur varētu būt pie vainas ? Brīvgaitas regulators jauns, zonde jauna, bet apgriezieni lēkā, un kad pārslēdzas uz gāzi, tad brīvgaitā slāpst nost.
Smird pec kartera ventilacijas, jeb kkadas citas trubas kurai jaabuut vakumaa!
Uzmanību sanese...
Paldies, rīt paskatīšos
Same storyijs, tik m40b18. Ielēju 10L pārbaudīt cik tad nobraukšu, nobraucu 65Km. Patēriņš 16L super mierīgi braucot? Viens bet, virsū stāv īsais 4.41 reduktors, bet pilsētā nevajadzētu baigi ietekmēt. Arī lēkā apgriezieni, kad pārslēdzas uz gāzes (AUKSTS) slāpst un rīstās, kad uzdod gāzi.Rudziņš rakstīja:Nē, tāpēc ka pilsētā zem 20l nevarēju dabūt sēņojot
Kas tad tur varētu būt pie vainas ? Brīvgaitas regulators jauns, zonde jauna, bet apgriezieni lēkā, un kad pārslēdzas uz gāzi, tad brīvgaitā slāpst nost.
BMW Motorsport International
abi gāzētaji varetu sataisīt no sākuma tos motorus lai normāli uz menzinu strādā nevis jaukt vel vienu papildus sistēmu klāt, kura pati var gļukot vai gļukot tāpēc ka pamata lietas nestrādā.
<iljons lreizu teiktā lieta. Diagnostika!!! Kaut vai tupā kļūdu nolasiošanas veidā.
<iljons lreizu teiktā lieta. Diagnostika!!! Kaut vai tupā kļūdu nolasiošanas veidā.
Es tai motorā esmu ielicis jau pie 500Ls, jaunu ieplūdes kolektoru, brīvgaitas regulatoru, zondi, siknas, ruļļi ar gultņiem, izplūdes kolektora blīves 3gb, galvas blīve, vārstu vāka blīve, sadales varpstas devējs, un pagājis apmēram 2-3mēneši, un auto motors iet kā traktors! Vienkārši nezinu kas vēl varētu būt pie vainas Apgriezieni lēkā, uz gāzi slāpst nost, ne tikai kad auksta, bet arī ka silts motors, piem. stāvot pie luksaforu man jātur augsti apgriezieni lai nenoslāptu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 20
- chevron_right