Zonde.

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

28 Sep 2013, 09:21

tev ir bosch vadība kurai siemens zonde nederēs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

28 Sep 2013, 12:12

Tātad jāņem Bosch :hahaha: drusku lētāk!
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

28 Sep 2013, 12:16

drusku? :giggle: es teiktu kādas 4x
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

28 Sep 2013, 12:41

Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

08 Okt 2013, 18:48

Jautājums zinātājiem.
Kādas var būt sekas, ja brauc ar atvienotu zondi?
Atvienoju, lai pārbaudītu, vai tā ir pie vainas, ka apgriezieni raustās, jauda zūd un tā arī bija,jo atvienojot to, problēma pazuda.

Kā arī jautājums, kura no šīm tad būs īstā? Dzinējs m42
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... tsbrand:30
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... tsbrand:30
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

08 Okt 2013, 22:30

Nekas traks jau nenotiek, ja brauc ar atvienotu zondi.. ECU darbojas pēc standarta degvielas kartēm, bet labāk, protams, ar ejošu zondi..
Abas zondes ir vienādas, tik pieļauju, ka dārgākā ir ar gatavu štekeri, t.i., plug&play.., nebūs jāmocās ar vadu savienošanu.
Es ieteiktu ņemt ar gatavu štekeri. Tik nemāku apgalvot par to tavu variantu, vai tai jau ir tas štekeris. Pa līdzīgu cenu varu piedāvāt jaunu BOSCH zondi ar visu štekeri. Sīkāk PM.
Profila bilde
pavljuks
Ziņojumi: 550
Pievienojies: 13 Mar 2013, 20:23
Braucu ar: Cabrio
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Nov 2013, 17:06

Auto 1.8is
Radās vajadzība samainīt jurik89 zondi.
Bet sanāca neliela problēma - vecajai un jaunajai zondei atšķirās kontaktu ligzdas.
Gribējām kniebt vadus pušu un jaunajai zondei piemaukt veco ligzdu, bet "sapisāmies" meistarībā.
IMG_2163.JPG
Problēma tāda, ka abiem 4 vadi - melns, pelēks un divi balti, bet atšķirās kontaktu izvietojums un numerācija...

Vecā zonde:
Pelēks - 3
Melns - 4
Baltie -1,2

Jaunā zonde:
Pelēks - 1
Melns - 2
Baltie - 3,4

Jautājums sekojošs - kā pareizi savienot vadus?
Pēc kontaktu numerācijas? Pēc krāsām, bet ko darīt ar abiem baltajiem?
Loģiskāk būtu pēc krāsām... bet kā baltos savā starpā nesajaukt neizdomāju...
IMG_2162.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

03 Nov 2013, 17:22

pēc krāsām, balto vadu secība po, tas ir apsildei.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
pavljuks
Ziņojumi: 550
Pievienojies: 13 Mar 2013, 20:23
Braucu ar: Cabrio
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Nov 2013, 17:23

Ak šitā, liels paldies! :super:
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

03 Nov 2013, 20:31

Kas tā jaunā par zondi? līdzīgas amazon redzēju par ~15ls.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
pavljuks
Ziņojumi: 550
Pievienojies: 13 Mar 2013, 20:23
Braucu ar: Cabrio
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Nov 2013, 20:36

Neatceros kas bij virsū rakstīts, neesmu pētijis, bet ir viena bilde, moš kko ieraudzīsi...
Izskatās, ka BOSCH
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
gda33
Ziņojumi: 776
Pievienojies: 18 Aug 2012, 14:42
Braucu ar: melnu e36
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

04 Nov 2013, 00:40

pec stekera spriezu ka siemens!
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

04 Nov 2013, 19:20

Nomainīju pirms kāda mēneša zondi, un sākās problēmas, apgriezieni sāk lēkāt, un izplūdes gāzes augstas, saucamais - CO līmenis. Kā zināt kā tā zonde ir noregulēta ? Un kā viņu regulē ?
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

04 Nov 2013, 19:24

un zondi mainīji tapēc ka vis bija kārtibā? :D
zondei nekas nav jāregulē.
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

04 Nov 2013, 19:27

Nē, tāpēc ka pilsētā zem 20l nevarēju dabūt sēņojot :D
Kas tad tur varētu būt pie vainas ? Brīvgaitas regulators jauns, zonde jauna, bet apgriezieni lēkā, un kad pārslēdzas uz gāzi, tad brīvgaitā slāpst nost.
Profila bilde
janķels
Ziņojumi: 453
Pievienojies: 17 Nov 2012, 13:43
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rīga, Dārziņi
Reputācija: 1
 

04 Nov 2013, 19:47

Smird pec kartera ventilacijas, jeb kkadas citas trubas kurai jaabuut vakumaa!
Uzmanību sanese...
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

04 Nov 2013, 19:56

Paldies, rīt paskatīšos :super:
Profila bilde
Forwox
Ziņojumi: 265
Pievienojies: 22 Apr 2013, 00:03
Braucu ar: 318is e36, 318is e30
Atrašanās vieta: Rīga

04 Nov 2013, 22:44

Rudziņš rakstīja:Nē, tāpēc ka pilsētā zem 20l nevarēju dabūt sēņojot :D
Kas tad tur varētu būt pie vainas ? Brīvgaitas regulators jauns, zonde jauna, bet apgriezieni lēkā, un kad pārslēdzas uz gāzi, tad brīvgaitā slāpst nost.
Same storyijs, tik m40b18. Ielēju 10L pārbaudīt cik tad nobraukšu, nobraucu 65Km. Patēriņš 16L super mierīgi braucot? :doh: Viens bet, virsū stāv īsais 4.41 reduktors, bet pilsētā nevajadzētu baigi ietekmēt. Arī lēkā apgriezieni, kad pārslēdzas uz gāzes (AUKSTS) slāpst un rīstās, kad uzdod gāzi.
BMW Motorsport International
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

04 Nov 2013, 22:55

abi gāzētaji varetu sataisīt no sākuma tos motorus lai normāli uz menzinu strādā nevis jaukt vel vienu papildus sistēmu klāt, kura pati var gļukot vai gļukot tāpēc ka pamata lietas nestrādā.
<iljons lreizu teiktā lieta. Diagnostika!!! Kaut vai tupā kļūdu nolasiošanas veidā.
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

05 Nov 2013, 10:32

Es tai motorā esmu ielicis jau pie 500Ls, jaunu ieplūdes kolektoru, brīvgaitas regulatoru, zondi, siknas, ruļļi ar gultņiem, izplūdes kolektora blīves 3gb, galvas blīve, vārstu vāka blīve, sadales varpstas devējs, un pagājis apmēram 2-3mēneši, un auto motors iet kā traktors! Vienkārši nezinu kas vēl varētu būt pie vainas :doh: Apgriezieni lēkā, uz gāzi slāpst nost, ne tikai kad auksta, bet arī ka silts motors, piem. stāvot pie luksaforu man jātur augsti apgriezieni lai nenoslāptu.