Borta kompis (OBC)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 31
- chevron_right
nospiezot set/reset atiestatisies viss ko gribi. dotajaa momentaa paterinju vari apskatities sleptajaas funkcijaas funkcija nr 02,consum1 un consum2 ir viens un tas pats-videjais paterins kops pedejaas resetoshanas. netik gari rakstit tagat bet reali tepat forumaa ir jau aprakstits par kompisha funkcijam un kas kaa nozimee, vajag tik parakties dazas lapas atpakal, ja netikas tad nu neviens cits kaa pats tur nau vainigs
...
kads ir saskaries ar tadu lietu, ka lai pasaka, karoche ja stiprak uzspied uz OBC visas pogas var "parspiest" un tipa vairs nebus "klikshkjis" jo bus salausta melite vai kas savadaks ieksha un vinhas nebus lietojamas, ko var darit lietas laba, vinsh ir jaucams ara un to ir jegas darit? (pashai pogai/knopkai vaina nav, jau biju izravis tas kuras nestrada un tas kuras strada visas vienadas, vaina ir taja plastmasinja ko spaida ta poga
ari interese sita lieta man ari viena poga nesance,vienreiz meginaju izjaukt bet nekas nesanaca negribejas salauzt....
kaa lai izjauc nesaplesot?
kaa lai izjauc nesaplesot?
+1 man arī intresē!
pirms meenesha ar temperatuuras pogu spiedu un bija klik labi ka veel taa speeciigi var uzspiest un paraadaas cik saprotu ka diezvai labojam, vieniigi cits obc.. kautkad jaucis valjaa neesmu.
nu sataisit var, bet tur taa pamatigi japacakarejas tad ir. idealaa gadijumaa ir dabuut kaukur obc preks detaljaam, ar izdegusu ekrraanu utt, tad var mainit detalas vietaa uz pilnu banku
...
Man tulīt bùs uz pārdošanu 2 OBC uz detaļam.
P.S. Man arī viens 11 pogu OBC b'ūtu uz detaļām, kaut gan nav pārbaudīts, moš pat strādā! !
Pēdējais labojis erda - 08 Jūn 2012, 18:08, kopā labots 1 reizi.
cik pogu obc Jums tur uz daļām ies?
Moš var salikt vienu labu!
Moš var salikt vienu labu!
Jautājums godātajiem OBC guru.
Ieliku lielo OBC, savienoju vadus pēc DIY sadaļā atrodamās shēmas. Nepievienoti palika tikai 3 vadi, kas iet uz CCM un 2 vadi, kas iet uz bremžu pedāli. Problēmas sekojošas:
- nerāda degvielas daudzumu bākā (līdz ar to kompītis arī nemāk Range funkciju)
- pārsniedzot iestādīto Limit vērtību neskan gongs
- spriegumu rāda 14,7 - par 1V vairāk kā būtu jārāda (ar testeri mērīju uz akumulatora 13,7V)
- vai pastāv iespēja novākt Check Control Inact. kompi ieslēdzot un izslēdzot?
- kāpēc jāvelk vadi no OBC uz bremžu pedāli?
Būšu pateicīgs par jebkādu informāciju sakarā ar šiem jautājumiem. It kā jau nekas vitāli svarīgs, vnk gribas tikt skaidrībā
Ieliku lielo OBC, savienoju vadus pēc DIY sadaļā atrodamās shēmas. Nepievienoti palika tikai 3 vadi, kas iet uz CCM un 2 vadi, kas iet uz bremžu pedāli. Problēmas sekojošas:
- nerāda degvielas daudzumu bākā (līdz ar to kompītis arī nemāk Range funkciju)
- pārsniedzot iestādīto Limit vērtību neskan gongs
- spriegumu rāda 14,7 - par 1V vairāk kā būtu jārāda (ar testeri mērīju uz akumulatora 13,7V)
- vai pastāv iespēja novākt Check Control Inact. kompi ieslēdzot un izslēdzot?
- kāpēc jāvelk vadi no OBC uz bremžu pedāli?
Būšu pateicīgs par jebkādu informāciju sakarā ar šiem jautājumiem. It kā jau nekas vitāli svarīgs, vnk gribas tikt skaidrībā
- nerāda degvielas daudzumu bākā (līdz ar to kompītis arī nemāk Range funkciju)
Vidējo ātrumu rāda? Ja nerāda benzīna daudzumu (slēptā funkcija 7), tad neesi vadu pievienojis (no zilā spidometra štekera 10. pina uz balto štekeri OBC 9. pinu).
- pārsniedzot iestādīto Limit vērtību neskan gongs
Gongs kā tāds no rūpnīcas bija?
- spriegumu rāda 14,7 - par 1V vairāk kā būtu jārāda (ar testeri mērīju uz akumulatora 13,7V)
Tam netici, tas ir tikai aptuvenais.
- vai pastāv iespēja novākt Check Control Inact. kompi ieslēdzot un izslēdzot?
Pastāv. Te.
- kāpēc jāvelk vadi no OBC uz bremžu pedāli?
Neesmu dzirdējis, ka jāvelk. Parasti velk no CC moduļa uz bremžu pedāli.
Vidējo ātrumu rāda? Ja nerāda benzīna daudzumu (slēptā funkcija 7), tad neesi vadu pievienojis (no zilā spidometra štekera 10. pina uz balto štekeri OBC 9. pinu).
- pārsniedzot iestādīto Limit vērtību neskan gongs
Gongs kā tāds no rūpnīcas bija?
- spriegumu rāda 14,7 - par 1V vairāk kā būtu jārāda (ar testeri mērīju uz akumulatora 13,7V)
Tam netici, tas ir tikai aptuvenais.
- vai pastāv iespēja novākt Check Control Inact. kompi ieslēdzot un izslēdzot?
Pastāv. Te.
- kāpēc jāvelk vadi no OBC uz bremžu pedāli?
Neesmu dzirdējis, ka jāvelk. Parasti velk no CC moduļa uz bremžu pedāli.
Man arī ir paris nesaprašanās ar savu 18 pogu obc
1. Nerāda pareizu ātrumu nospiežot speed pogu,ātrums nekāpj līdz ar spodometrā rādīto,bet nospiežot SET/RES pogu parāda uzreiz pareizi tpt kā spidometrs. Slēptajās funkcijās ātrumu rāda pareiz.
2. Nerāda pareizu patēriņu spidometrā bultiņa normāli braucot uz 110 rāda 6 litri,bet kompis kādus 10-12 litrus.
Vadus arī vilku pēc shēmas
1. Nerāda pareizu ātrumu nospiežot speed pogu,ātrums nekāpj līdz ar spodometrā rādīto,bet nospiežot SET/RES pogu parāda uzreiz pareizi tpt kā spidometrs. Slēptajās funkcijās ātrumu rāda pareiz.
2. Nerāda pareizu patēriņu spidometrā bultiņa normāli braucot uz 110 rāda 6 litri,bet kompis kādus 10-12 litrus.
Vadus arī vilku pēc shēmas
Par patēriņiem - tur tak man liekas kaut kas nebija jākalibrē?
1. Tā poga rāda vidējo ātrumu.Tomariņš rakstīja:Man arī ir paris nesaprašanās ar savu 18 pogu obc
1. Nerāda pareizu ātrumu nospiežot speed pogu,ātrums nekāpj līdz ar spodometrā rādīto,bet nospiežot SET/RES pogu parāda uzreiz pareizi tpt kā spidometrs. Slēptajās funkcijās ātrumu rāda pareiz.
2. Nerāda pareizu patēriņu spidometrā bultiņa normāli braucot uz 110 rāda 6 litri,bet kompis kādus 10-12 litrus.
Vadus arī vilku pēc shēmas
2. Jānokalibrē kompis. Un poga uz kompja nozīmē vidējo patēriņu.
Ruu rakstīja:Par patēriņiem - tur tak man liekas kaut kas nebija jākalibrē?
Bez kalibrēšanas arī jārāda!
Protams, būs max neprecīzi, bet kaut kādam skaitlim jārādās!
Bet kkāds skaitlis jau viņam rādās..
Aaa es domāju ka tavu tgd ātrumu,sorry nezinājudogMa rakstīja:1. Tā poga rāda vidējo ātrumu.Tomariņš rakstīja:Man arī ir paris nesaprašanās ar savu 18 pogu obc
1. Nerāda pareizu ātrumu nospiežot speed pogu,ātrums nekāpj līdz ar spodometrā rādīto,bet nospiežot SET/RES pogu parāda uzreiz pareizi tpt kā spidometrs. Slēptajās funkcijās ātrumu rāda pareiz.
2. Nerāda pareizu patēriņu spidometrā bultiņa normāli braucot uz 110 rāda 6 litri,bet kompis kādus 10-12 litrus.
Vadus arī vilku pēc shēmas
2. Jānokalibrē kompis. Un poga uz kompja nozīmē vidējo patēriņu.
Un kā to kompi nokalibrēt kāds var pateikt?
Ko tik pa piecīti neizdarīsi
1. Unlock the unit. Google this or Search it-I'm not going to repeat it here.
2. Run Test #5 and write the number you see down. It will be your RANGE to empty in Kilometers based on the two information values stored in the OBC. These are CONSUMPTION RATE and REMAINDER OF FUEL IN TANK. If your Consumption Rate is off then this number will be off as well.
3. Run Test #7 and write the number you see down. It will be your exact FUEL in your gas tank in Liters based on information directly from your Fuel Level Sensors. This number is always correct.
4. Run Test #20 and write the number you see. It should be 1000 or a number close to that value. This is the OBC's default or previously set Correction Factor value.
5. Go to Find a Car and find your Car, get your New EPA MPG Estimate for Combined MPG (for example a 1995 318i is 18 City-26 Highway and 21 Combined-You will only use the Combined Value) and write number down.
6. Now get out a pencil and a calculator. You will now compute the Correction Factor for your OBC. Basically you will use the actual MPG for your car to change the Value of 1000 that is stored in your OBC.
7. Find your the OBC's incorrect MPG Value; Start by multiplying your Fuel Remaining in your Tank from TEST #7 by 0.26 to get the Fuel in Gallons. Then multiply your Range Value that you got from TEST #4 by 0.62 to get your Range in Miles. Now Divide the Range (miles) by the Fuel left in your tank (gallons) to get your OBC's MPG which should be incorrect. Now divide this MPG by your car's actual MPG-The Combined Value you got from the EPA website. You should get a low number like 0.590 or thereabouts. Now multiply this number by the Correction Factor Value that you got from TEST# 20. The number you end up with is your new Correction Factor Value.
8. Return to TEST #20 and use your 1000/100/10/1 Keys to reset the value to your new Correction Factor Value* that you just calculated. Hit Set/Reset and there you go. Your Range and Consumption should be fixed.
Liels un milzīgs paldies būšu parāda
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 31
- chevron_right