Melnā pērle
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 62
- chevron_right
Provocēšu!
karumnieki
Vakar uzstādīts m20 sajūga komplekts!
Ka arī tās buksītes, kas ātrumkloķim nelauj brīvkustību!
Izmaksas: tātad jau pieminētais sajūgs m20 ar 6kg sparraratu- 75ls,
sajūga maiņa 35ls,
buksītes (ar darbu)- 10ls.
Par cik nesen bija mainīts galvenais sajūga cilindrītis un izspidējgultnis, tad tie jāmaina nebija. SAjūtas ir vēl savādas, jo pats sajūga pedālis ir tik brīvi uzspiežams (tikpat kā nekādas pretestības). Toties tagad vairs nav sapists demfers, kas drebināja visu mašīnu, braucot ar sajūgu!
P.S. tagad tāda savāda sajūta, visu laiku gribu štepselēt!
Ka arī tās buksītes, kas ātrumkloķim nelauj brīvkustību!
Izmaksas: tātad jau pieminētais sajūgs m20 ar 6kg sparraratu- 75ls,
sajūga maiņa 35ls,
buksītes (ar darbu)- 10ls.
Par cik nesen bija mainīts galvenais sajūga cilindrītis un izspidējgultnis, tad tie jāmaina nebija. SAjūtas ir vēl savādas, jo pats sajūga pedālis ir tik brīvi uzspiežams (tikpat kā nekādas pretestības). Toties tagad vairs nav sapists demfers, kas drebināja visu mašīnu, braucot ar sajūgu!
P.S. tagad tāda savāda sajūta, visu laiku gribu štepselēt!
un kaa ar tehniskam izmainaam? atrak cel augsa apgriezienus u.t.t ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Protams, ka tāda sajūta ir,ja cuka grīdā, tad tik štepselē, bet savukārt, uz zemu RPM 1-1,5k nedaudz izjūtama vibrācija, bet tas viss pārrunāts ar lietpratējiem un saprasts, ka ar m20 tā arī ir jābūt dēļ tā, ka nav demfera.
Bet demferis (atsperītes) tak ir sajūga diskā, kas atkal nav m50/m52 sajūga diskos..
Ir gan atsperes, jā!
Bet viņas vibrāciju tik labi neuzņem, kā m5x demferi.
Bet viņas vibrāciju tik labi neuzņem, kā m5x demferi.
Nu jā, varētu tā būt. Būs man arī jāmaina spararats un sajūgs, citādi ar pirmo un otro laideni jāmāk braukt, lai netirinātu salonā.
Tev vispirs ir jāizgāz ar kādu, kam jau ir uzstādīts m20, lai sajūti atšķirību!
Jo patiesībā, tīri ikdienas sastrēgumu mašīnai ērtāks būtu m50 sajūgs, Bet līdz ko tu gribi paštepselēt un to mēdzi ik pa brīdim darīt, tad vietā ir m20.
Jo patiesībā, tīri ikdienas sastrēgumu mašīnai ērtāks būtu m50 sajūgs, Bet līdz ko tu gribi paštepselēt un to mēdzi ik pa brīdim darīt, tad vietā ir m20.
Nu tad man vietā ir M20, es sastrēgumos nestāvu, ar m20 spararatu spēšu tos apbraukt.
tik nesaprotu kapec tev ir vibracijas! man vibraciju nau!
bet ackiribu just var, autins tads svaigaks liekas ne, jaudas zinja. par kuram buksitem konkreti iet runa, atrumklokim? to balto platmasu kura ta klokja bumba sezh ieksa?
bet ackiribu just var, autins tads svaigaks liekas ne, jaudas zinja. par kuram buksitem konkreti iet runa, atrumklokim? to balto platmasu kura ta klokja bumba sezh ieksa?
...
Ja ir vibrācija, tātad nav nobalansēts spararats. Zvani tam keksam un jautā, kas īsti darīts - novirpots tikai, vai arī tomēr nobalansēts.
Nav jābūt vispār nekādai vibrācijai, jo dempferis nav domāts tam, bet gan atsakas tikai uz robu pārslēgšanu etc.
Nav jābūt vispār nekādai vibrācijai, jo dempferis nav domāts tam, bet gan atsakas tikai uz robu pārslēgšanu etc.
dogMa rakstīja:Ja ir vibrācija, tātad nav nobalansēts spararats. Zvani tam keksam un jautā, kas īsti darīts - novirpots tikai, vai arī tomēr nobalansēts.
Nav jābūt vispār nekādai vibrācijai, jo dempferis nav domāts tam, bet gan atsakas tikai uz robu pārslēgšanu etc.
Tātad esmu keks Jāsāk ar to ka spararats ir nobalansēts.
Tālāk .. fizika - par tā saucamām vibrācijām, kuras aprakstīt ir grūti, bet tiešām pie zemiem apgriezieniem paātrinoties var just un tas nāk tā kā no reduktora. Tātad sajūga diska atsperes nespēj pietiekami slāpēt dzinēja radīto impulsveida griezes momentu pie zemiem apgriezieniem 1 - 1.5 k , tas tiek pastiprināts 6 kg spararata dēl. Rūpnīcas demfera spararats sver 12 kg, turklāt demfera spararats pilnībā slāpē dzinēja svārstības pateicoties demfera uzbūvei, ne par velti gandrīz visām jaunām automašīnām nāk tieši demferi un rūpnīcas tērē naudu un uzstāda vismaz 3 reizes dārgāku mehānismu.
Sekojošais gadījums - 6 kg spararats, uz 2.8 - lielāku griezes momentu pie zemiem apgriezieniem un konkrēta reduktora attiecība pie zemiem apgriezniem, konkrētā dipapazonā rada nelielu rezonansi ko paātrinoties var izjust.
ps. kas kādam šķiet traucējoši, pavisam citam nemanāmi vai nenozīmīgi. Vienozīmīgi demfera spararatys nav 6kg m20 spararats. Precīzi no teorijas: demferis ir svārstību slāpētājs, atspere amortizators, Arī automašīnām piekarē būtu jācauc lietas īstajos vārtos, bet kā RTU pasniedzēji saka, kas tautā iegājies ar koku neizdzīsi.
Peace
pec tava rakstita sanak ka man kaukas nau kartiba, jo nau nekadu vibraciju
bet nu ja ari butu, tad diezvai tas man traucetu, jo galvanais tadu liekot ir raviena palielinashana
bet nu ja ari butu, tad diezvai tas man traucetu, jo galvanais tadu liekot ir raviena palielinashana
...
No offence kristiano Pašam spararats no tevis, tikai ne 6kg :)
Divos vārdos vari, lūdzu, izklāstīt, lai visiem +/- būtu skaidrs - kāds labums un "sliktums" no 6, 8kg M20 spararatiem?
Divos vārdos vari, lūdzu, izklāstīt, lai visiem +/- būtu skaidrs - kāds labums un "sliktums" no 6, 8kg M20 spararatiem?
Armando rakstīja: tik nesaprotu kapec tev ir vibracijas! man vibraciju nau!
bet ackiribu just var, autins tads svaigaks liekas ne, jaudas zinja. par kuram buksitem konkreti iet runa, atrumklokim? to balto platmasu kura ta klokja bumba sezh ieksa?
Jā tagad vēl pa būļļu apli paslidinājos, tad vēl pa buļļu ielu atvilku- uzrāvienā atšķirība ir jūtama!
Un sajūta ir patīkamas!
Par to troksni, vibrēšanu. Nu tāds nu viņš ir un kā secinājām, tad tas ir no spararata svara. {Ar to tālāk, lai runā spečuki!
Viens no iemesliem kāpēc cilvēki sāka likt m20 ir rūpnīcas demfera spararats izbeidzas, tāpat kā mašīnām beidzas amīši, tā pat izbeidzas demferis. Tas izpaužas kā leņķiskais diapazons ir brīvkustībā un auto paātrinoties vai bremzējot ar dzinēju nāk visādas jokainas vibrācijas un raustīšanās. Variants likt vietā orģinālu lietotu vai jaunu demfera spararatu. Jauns maksā 300 + latus, polijā ražotos neieteiktu, jo ļoti ātri izbeidzas. Ar lietotiem nekad nezināsi, cik vēl palicis no demfera mūža, zinātājs ar rokām var aptuveni saprast - pakustināt, cik liela brīvkustīva. Demfernieki visbiežāk izjūk "aktīviem braucējiem", tas ir demferis netur triecienus, visi spolētāji, šifteri un drifteri.
Par m20. Nav demfera, ir sajūga diskā atsperes, kuras pilnībā tiek saspiestas pie 120-150 Nm. ( te arī var rasties, bet ne vienmēr var rasties vibrācijas. 328 jau pie zemiem grieze ir liela grieze, kur pēc manām domām ir vaina.. galvu gan kārbā pie ieslēgta dzinēja nesanāk iebāzt )
Visi joki kas sanākuši ir bijuši 328, pirmais atgadījums sev, kad pārtaisīju demfernieku par cieto, atstājot sajūga disku bez atsperēm- labs variants trasei, visa vaina līdz 1500 rpm, virs tiem apgriezieniem parata mašīna. Uztādot m20 komplektus interesanti, ka četriem no pieciem 328 viss ok. Šo līdz galam neesmu "izuzbis", kur ir vājais punkts... iespējams 328 ar +/- 6 kg , PS turklāt masa nebūt nenosaka inerces momentu, kas ir galvenais rādītājs (vēlviena fizikas nodaļa, īsumā, pie lielākiem apgriezieniem masa pārvietojas uz ārējo aploci un pieaug inerces moments, tātad to nosaka masas sadalījums uz diametru. Sīkāk pētot dažādus spararatus, tad redzētu, ka iespējami daudz masa novietota uz ārējo aploci, kas nosaka labu inerces momentu pie zemiem apgriezieniem un proporcionālu pieaugumu pie lieliem apgriezieniem . Ja masa vienmērīgi izvietota visā plaknē, tad inerces moments pieaug ģeometriskā progresijā..., ceru ka kāds kaut ko saprata...)
Tagad priekšrocības/trūkumi. Trūkums - zemiem apgriezieniem nav tik līgana braukšana kā demfernieku, ko var bubināt 5. pārnesumu 1200 rpm. Virs 2000 rpm nav nekādu izmaiņu, tieši par vibrācijām.
Samazinās griezes momentrs, pieaugot jaudai ( vulgarizējot - paātrināsies ātāk, tik smagu piekabi vairs tā nepavilki)
Priekšrocības - auto kļūst asāks, ātrāk pieaug apgriezieni, ātrāk krīt, daudz daudz vieglāka ātrumu pārslegšana šiftojot, it īpaši no augstāla zemākā, piemēram, pirms līkuma no 3. uz 2., auto neraustās - dzinējam mazāka inerce. Džekiem patīk, par meitenēm neesmu drošs Būtiska priekšrocība, auto dzenājot pa trasi, nebūs demferis, kam nojukt.
Par melno pērli - saucot to par vibrāciju daudzi var sabīties. Īpatnēja motora darbība ko izjūt uz redultoru/virsbūvi , varētu salīdzināt kā braukt ar dīzeli uz zemiem apgriezieniem. Ar Erdu risināsim situāciju, iespējams tuvākā vai tālākā nākotnē pāriet uz 8 kg m20 :)
peace
Par m20. Nav demfera, ir sajūga diskā atsperes, kuras pilnībā tiek saspiestas pie 120-150 Nm. ( te arī var rasties, bet ne vienmēr var rasties vibrācijas. 328 jau pie zemiem grieze ir liela grieze, kur pēc manām domām ir vaina.. galvu gan kārbā pie ieslēgta dzinēja nesanāk iebāzt )
Visi joki kas sanākuši ir bijuši 328, pirmais atgadījums sev, kad pārtaisīju demfernieku par cieto, atstājot sajūga disku bez atsperēm- labs variants trasei, visa vaina līdz 1500 rpm, virs tiem apgriezieniem parata mašīna. Uztādot m20 komplektus interesanti, ka četriem no pieciem 328 viss ok. Šo līdz galam neesmu "izuzbis", kur ir vājais punkts... iespējams 328 ar +/- 6 kg , PS turklāt masa nebūt nenosaka inerces momentu, kas ir galvenais rādītājs (vēlviena fizikas nodaļa, īsumā, pie lielākiem apgriezieniem masa pārvietojas uz ārējo aploci un pieaug inerces moments, tātad to nosaka masas sadalījums uz diametru. Sīkāk pētot dažādus spararatus, tad redzētu, ka iespējami daudz masa novietota uz ārējo aploci, kas nosaka labu inerces momentu pie zemiem apgriezieniem un proporcionālu pieaugumu pie lieliem apgriezieniem . Ja masa vienmērīgi izvietota visā plaknē, tad inerces moments pieaug ģeometriskā progresijā..., ceru ka kāds kaut ko saprata...)
Tagad priekšrocības/trūkumi. Trūkums - zemiem apgriezieniem nav tik līgana braukšana kā demfernieku, ko var bubināt 5. pārnesumu 1200 rpm. Virs 2000 rpm nav nekādu izmaiņu, tieši par vibrācijām.
Samazinās griezes momentrs, pieaugot jaudai ( vulgarizējot - paātrināsies ātāk, tik smagu piekabi vairs tā nepavilki)
Priekšrocības - auto kļūst asāks, ātrāk pieaug apgriezieni, ātrāk krīt, daudz daudz vieglāka ātrumu pārslegšana šiftojot, it īpaši no augstāla zemākā, piemēram, pirms līkuma no 3. uz 2., auto neraustās - dzinējam mazāka inerce. Džekiem patīk, par meitenēm neesmu drošs Būtiska priekšrocība, auto dzenājot pa trasi, nebūs demferis, kam nojukt.
Par melno pērli - saucot to par vibrāciju daudzi var sabīties. Īpatnēja motora darbība ko izjūt uz redultoru/virsbūvi , varētu salīdzināt kā braukt ar dīzeli uz zemiem apgriezieniem. Ar Erdu risināsim situāciju, iespējams tuvākā vai tālākā nākotnē pāriet uz 8 kg m20 :)
peace
varbuut ta vibracija ir delj nenolidzsvarotas klokjenes (vinju lidzsvaro kopa ar spararatu).erda rakstīja:Protams, ka tāda sajūta ir,ja cuka grīdā, tad tik štepselē, bet savukārt, uz zemu RPM 1-1,5k nedaudz izjūtama vibrācija, bet tas viss pārrunāts ar lietpratējiem un saprasts, ka ar m20 tā arī ir jābūt dēļ tā, ka nav demfera.
kristiano, paldies par skaidrojumu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 62
- chevron_right