dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- …
- 350
- chevron_right
Hmmm, paldies par info, bet ko tad tgd darit? Diagnostika pateiks kas pie vainas?
Agris rakstīja:liktu daljeeji uz tukshgaitas reguleetaaju + iespeejams kaads deveejs dod nepareizu signaalu pie tiko piestarteeta dzineeja. manaa gadiijumaa tas bija temp deveejs. bet tas viss pie nosaciiijuma ja gaisu nepiesuuc un zonde vesela.. tiesa tavaa gadiijumaa izklausaas peec vairaaku detalju slikta veseliibas staavoklja :)addict rakstīja:Palidziet, ir problema :( Motors lago, es nezinu kaa to savadak nosaukt kad motors ir auksts, pastavejis lec kaa pec gramatas, tacu ja pabrauc kadu gabalu, kamer motors uzkarst darba temp., noslape, un ieiet piem. veikala uz 10 - 30 min vai tamlidzigi, pec tam atkartoti piedarbinot apgriezieni leka (0-1500 amplitudaa) un grib slapt nost. citeiz slapst nost kaut 10 reizes pec kartas, citeiz tikai paleka dazas reizes un nostabilizejas, a citreiz vispar bez problemam aiziet.... Savukart lidz ko ieliek atruma un pabrauc kaut 10 metrus, taa nost vairs neslapst, varbut apgriezieni reizem vel leka bet slapt neslapst. Nav taa ka sodien ir 1. diena kad tas notiek, un ja pietur mazliet gazes pedali, piem uz 1000 apgriezieniem, tad arii vairs neslapst, vienk sodien ir taa diena, kad viena incidenta del sii problema tiesam ZB! :(
nu ja nav detalju ar ko testeteies un mainiit. tad protams atmaksaasies vispirms diagnostika, moz kautkas atklaajas. tik luudzu brauc uz vietu kur vairaak apskata, nevis pasaka " kljuduu nav".
p.s lielaakoties pusbeigti deveeji kljuudas neuzraada, vainu vesels vai beigts.
p.s lielaakoties pusbeigti deveeji kljuudas neuzraada, vainu vesels vai beigts.
IZRADIJAS BEIGTS DEGVIELAS SPIEDIENA REGULATORS.raceejs rakstīja:dzinejs m50b20 bez vanosa,dzinejs diezgan nevienmerigi strada,taka kads cilindrs kartigi neietu,biju ieskrejis servi pieslegties pie kompja,neko neatrada,teica ka viss kas saistits ar elektroniku darbojas labi,nekadu kluudu neizmeta.vai varetu but ka no svecem vinjs ta nevienmerigi strada ja nav mainitas?izskruveju, visas bij vienadi gaisi brunas,pats gals.nevaru saprast kas isti ir par vainu,apgriezieni nekas nepeld,lec labi,tik ta nevienmerigi darbojas dzinejs,filtri visi jauni.
lieta tāda, ka m50b25 lec tikai uz otro griezienu. respektivi, pirmo reizi var zāģēt cik grib - nelec. uz otro ar dažreiz nelec, bet pārsvarā pielec. sūknis labs, uzliku citu, tie paši simptomi.
kādam ir varianti ?
kādam ir varianti ?
Sveiki !
Varbut kads vari palidzet seit ?
http://www.youtube.com/watch?v=ubGdq0Zd ... e=youtu.be
2 diagnostikas ir uzstaisit un abas vaina ne atradiji!
Varbut kads vari palidzet seit ?
http://www.youtube.com/watch?v=ubGdq0Zd ... e=youtu.be
2 diagnostikas ir uzstaisit un abas vaina ne atradiji!
Ja nu kādu interesē...reinissp rakstīja:Amh, dienu pastāvējis aizgāja, bet pēc laika atkal tas pats - negribīgi lec utt.reinissp rakstīja:318is, viss bija normāli. Uzgriezta 1 saule, lai vai kāda, ar vienriteni.
Aizbraukts tālāk, viss okej. Noslāpēju, kamēr nopirku cīgas, negribīgi leca. Pielecot, tahometrs raustās (it kā elektrības gļuks), bet motors arī raustās, pats metā apgriezienus milzīgā amplitūdā, un ja nepadod gāzi, noslāpst. Ilgāk pastāvot, pielec it kā, apgriezieni nelēkā uzreiz, ap 1k turās (nu zem 1k, kā tukšgaitā), bet ja nedod gāzi (ja dod - lēkā un rīstās, un spļaudās) pēc 2 sekundēm noslāpst.
Zinu, ka grūti pēc šāda atstāstījuma kaut ko noprast, bet, šķiet, ka precīzāk, neredzot dzīvē, izstāstīt nav iespējams.
Būšu pateicīgs par jebkādām idejām un ieteikumiem...
Paldies.
m44b18, ja kas.
Tā kā kvieca benzīna sūknis, tika nomainīts, bet nekas neuzlabojās. Tad aizdomas krita uz kloķenes devēju, samainīts, visu dienu leca normāli, izbraukāts, un tagad vakarā atkal, negribīgi lec, ilgi jāgriež, ja pielec brīvgaitā papeld un noslāpst, ja ieber, tad rīstīdamies paceļ RPM bet tāpat pēc dažām sek. slāpst.
Ilgāk pačakarējoties, vienmērīgi klausa gāzes pedālim un teiksim nedaudz padodot, smuki turas ap 2k, bet tāpat, atlaižot nopeld lejā un noslāpst. No centra izdevās tikt prom - sāka klausīt, braucot raustījās sākumā, bet aizgāja pēctam atkal normāli. Tagad vairs aizbraukt neizdevās.
Dīvaini, ka liekot pie kompja, nevarēja pieslēgties, neredzēja mašīnu kompis. Neesmu baigais zinātājs, bet sajūta točna it kā elektrības lags būtu, liekas, ka dzirkstele gļukotu it kā, nezinu...
+ tam visam kamēr pielaists, motors gļuko, bet tahometrs panelī ik pa laikam lēkā kā negudrs. Braucot arī reizēm panelis ta kā izslēdzas un ieslēdzas, restartējas ķip.
Idejas kādas? Lūdzu. :s
Kompim pisās komunikācija, atverot, plate normāli zaļa. Ūdens novads no vējstikla galīgi aizdirsts un kompis peldējis drošvien. Notīrot plati un izkarsējot komunikācija aizgāja, kļūdas nemeta, devējiem viss kārtībā.
Atkal tas pats bija - gāja un pēkšņi neiet, kompim iekšējā kļūda metās.
Uzliku citu kompi, viss iet uz urrā bez problēmām...
Izradijas, ka apgriezieniem pie vainas GMM un negaja del nepareizi salikta vanosa - pa vienu zobu nav trapits. Var iztikt ari bez special tuliem.Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit...
ir kads veids ka parbaudit degvielas spiediena regulatoru,vai vins dzivs vai miris?m50b20
ab auto maksaa 38ls atradu ari kautkadu mistiskus pa 25ls bet personigi notinu savu ar magaivereni kamer neatrodu + - normalu. pasrotiem vari nevandities labu nenopirksioscar rakstīja:Kur tādu var nopirkt jaunu, šodien biju gross auto šie saka viņiem tādu neesot
Lkm jānopērk no k;ada, kas tirgo motoru pa daļām?
Sveiki!
man jautājums? kad uzsāku braukt no vietas mierīgi ar 1.robu, tad vis normāli vienmērīgi!
Bat, kad gribās noraut no vietas skaidu, tad raustā kā puņķis uz drāts līdz tiek pārnesums parslēgts uz tālāko robu!
Bas tam apm varētu būt par vainu????
man jautājums? kad uzsāku braukt no vietas mierīgi ar 1.robu, tad vis normāli vienmērīgi!
Bat, kad gribās noraut no vietas skaidu, tad raustā kā puņķis uz drāts līdz tiek pārnesums parslēgts uz tālāko robu!
Bas tam apm varētu būt par vainu????
norauj vakuma trubinju no spiediena regulatora uz iepluudi kas iet. ja tur atrodas kautkas saistiits ar bendziinu, tad viennoziimiigi beigts.raceejs rakstīja:ir kads veids ka parbaudit degvielas spiediena regulatoru,vai vins dzivs vai miris?m50b20
kas tev taisni raustaas? dzineejs, piekare, vai kas cits?markskise rakstīja:Sveiki!
man jautājums? kad uzsāku braukt no vietas mierīgi ar 1.robu, tad vis normāli vienmērīgi!
Bat, kad gribās noraut no vietas skaidu, tad raustā kā puņķis uz drāts līdz tiek pārnesums parslēgts uz tālāko robu!
Bas tam apm varētu būt par vainu????
mehanikja trukums mashiinai.
shaubos ka ads tev te palidzes caur netu,jo to troksni var dot 101 un viens iemesls
tak aizdzen uz proverku,nav tak tik dargi
shaubos ka ads tev te palidzes caur netu,jo to troksni var dot 101 un viens iemesls
tak aizdzen uz proverku,nav tak tik dargi
ar kompatu pa brugji
Ja nu kādam interesē...Imagine rakstīja:Sveiki. Vakar biju pie Siikaa un drusku sagruzījos.
Problēma tajā, ka zūd tosols, Siikais visu apskatījās, noplūdes nekur nav.
Kas varētu būt par vainu, galvas blīves vai galvas defekts? Itkā kaut kādus simptomus varētu sazīmēt (jaudas liekas maz), tomēr dzeses trubās spiediena nav.
Kā arī papildus tam, no rīta nepielec uz visiem cilindriem. Tā kā garīgais tagad 0.
Kādam ir kādas idejas, kas pa lietu un vai kompresijas izmērīšana varētu viest kādu skaidrību?
Kompresija visos cilindros 18.
Iedevu znatokam izbraukt - pateica ka veras tā kā vajag. Vēl domāju aizdzīt uz diagnostiku, ja neko neatradīs, tad jau laikam viss tikai manā galvā. Laikam mazāk vajag NFS spēlēt, bet nu sitiet mani nost domāju ka 2.5 jāiet labāk.
man agrak arii taa likas par 2.5,bet nu nav jau taka tas 2.5 ir rakjete
un par to tosola zudumu nav ko cepties,tie dzineji tak neko nemaksaa,nobrauc un liec citu!
man sen pagatne ar m20b25 dzineju bija ka tosols ar elju apmainijaas vietaam
bet 18 nav pa daudz kompresija cilindraa??
un par to tosola zudumu nav ko cepties,tie dzineji tak neko nemaksaa,nobrauc un liec citu!
man sen pagatne ar m20b25 dzineju bija ka tosols ar elju apmainijaas vietaam
bet 18 nav pa daudz kompresija cilindraa??
ar kompatu pa brugji
Kkur tepat ieks foruma,iespejams diy sadala ir par kompresijas merisanu un tur ari bij attiecigi minets kadai kompresijai jabut,vari pameklet un palasit,varbut atradiso ko noderigu. Un ja skiet ka 18 ir par daudz.
Mans 2.5 ar negaja un problema bij mama galva,jo ilgaku laiku nebraucot ar to likas ka lido
Mans 2.5 ar negaja un problema bij mama galva,jo ilgaku laiku nebraucot ar to likas ka lido
coupe 2.8
Jautaajums...
ko labaak pirkt m50b25 ar vanosu vai bez...? ( argumenteet)
ko labaak pirkt m50b25 ar vanosu vai bez...? ( argumenteet)
say What???
Vanosu. Dinamiskāk iet, t.i., pie zemiem apgriezieniem atsaucīgāks.
Bezvanos man asociējas ar ļaužamo variantu, jo var gāzt, gāzt un nekas nenotiek, ja visu uzpasē, bet sāk iet tikai pēc 3,5k rpm.
Bezvanos man asociējas ar ļaužamo variantu, jo var gāzt, gāzt un nekas nenotiek, ja visu uzpasē, bet sāk iet tikai pēc 3,5k rpm.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- …
- 350
- chevron_right