Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1235
- 1236
- 1237
- 1238
- 1239
- …
- 1297
- chevron_right
Ir jau stilīga tā grieze no nulles un veras arī neslikti, potenciāls, ko uzlabot arī ir diezgan labs, bet benzīns tomēr ir un paliek benzīns
///LLP
Visa grieze/jauda ir pie apakšām tāpēc iekdienā braukājot liekas ka iet jebaķ jebaķ
A augšā ta nav nekā, un tā griezes līkne ir tik īsa, tāpēc vajag garo reduktoru, a pēc tam pie lielākiem ātrumiem vairs spēka nav.
A augšā ta nav nekā, un tā griezes līkne ir tik īsa, tāpēc vajag garo reduktoru, a pēc tam pie lielākiem ātrumiem vairs spēka nav.
Tas tiesa (par to, ka augšas benzīnam labākas ). No 3.0d īpašnieka dzirdēts, ka startā `trīnieks dīzels ble` ņem virsroku pār 2.8, bet pēc 100 km/h un uz augšu 2.8 tomēr iet labāk (e46 touring`s un e36 kupeja)
EDIT:
Bet nu hz, arī virs 100k/h 3.0d iet diezgan nevāji
EDIT:
Bet nu hz, arī virs 100k/h 3.0d iet diezgan nevāji
///LLP
Neviens jau neuzjautāja, kā tas auto tiks pēctam pielietots.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
Ber kur point`s ikdienai ņemt un sipties liekot 3.0d žurkā, tad lētāk tiešām nebūtu paņemt žurku/e46 ar dīzeli no rūpnīcas?KA-91 rakstīja:Neviens jau neuzjautāja, kā tas auto tiks pēctam pielietots.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
///LLP
Dīzelim jau augšu nav, ir tikai apakša, tas ir benzīna plus, ka ir plašs rpm diapazons, vari braukt mierīgi, vari turēt redlainā, protams par to būs jāmaksāKA-91 rakstīja:Neviens jau neuzjautāja, kā tas auto tiks pēctam pielietots.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
Pēdējais labojis kars - 10 Jūl 2017, 16:40, kopā labots 1 reizi.
Galvenais iemesls, kāpēc ES neņēmu dīzeli - viss jau ir labi tajā brīdī, kad ielej tankā degvielu pa 99 centiem. Mati sāk krist ārā tajā brīdī, kad kādai sprauslai pipec, vai turbīna jārestaurē vai sūknim beigas klāt. Benzīnu uzturēt IR lētāk. Kopsummā sanāk viens un tas pats - benzīns=dīzelis, tikai piša ar benzīnu ir 50% mazāka. Protams, lielu lomu nospēlē, kā iepriekš īpašnieki ir attiekušies pret auto, bet salīdzinot +- vienādi nojātus auto, mana teorija strādā.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Power`ā kāds labi bija teicis, ka ar dīzeli ekonomē tikai pirmais īpašnieks (max pirmie divi), pārējiem jāpaver macņšmaartyd rakstīja:Galvenais iemesls, kāpēc ES neņēmu dīzeli - viss jau ir labi tajā brīdī, kad ielej tankā degvielu pa 99 centiem. Mati sāk krist ārā tajā brīdī, kad kādai sprauslai pipec, vai turbīna jārestaurē vai sūknim beigas klāt. Benzīnu uzturēt IR lētāk. Kopsummā sanāk viens un tas pats - benzīns=dīzelis, tikai piša ar benzīnu ir 50% mazāka. Protams, lielu lomu nospēlē, kā iepriekš īpašnieki ir attiekušies pret auto, bet salīdzinot +- vienādi nojātus auto, mana teorija strādā.
///LLP
ExactlyTFP rakstīja:Power`ā kāds labi bija teicis, ka ar dīzeli ekonomē tikai pirmais īpašnieks (max pirmie divi), pārējiem jāpaver macņšmaartyd rakstīja:Galvenais iemesls, kāpēc ES neņēmu dīzeli - viss jau ir labi tajā brīdī, kad ielej tankā degvielu pa 99 centiem. Mati sāk krist ārā tajā brīdī, kad kādai sprauslai pipec, vai turbīna jārestaurē vai sūknim beigas klāt. Benzīnu uzturēt IR lētāk. Kopsummā sanāk viens un tas pats - benzīns=dīzelis, tikai piša ar benzīnu ir 50% mazāka. Protams, lielu lomu nospēlē, kā iepriekš īpašnieki ir attiekušies pret auto, bet salīdzinot +- vienādi nojātus auto, mana teorija strādā.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Sveiki, vēlējos pajautāt kādam gudrākam - par vanos un bez vanos vadībām. Vai vanosam var būt tikai siemens vadība un bez vanos tikai bosch vadība?
Katrā no postiem ir sava taisnība.
Pats vispār ar smirdīgo tagad pārvietojos ~200zs un 7Eiro/100km
Pats vispār ar smirdīgo tagad pārvietojos ~200zs un 7Eiro/100km
Viss ir atkarīgs no nobrauktajiem tkm gadā. Ja brauc virs 20tkm, dīzelis var būt izdevīgāks. E46 sprauslas nemaksā tik daudz kā piezo sprauslas.
Samainīt visas benzīna zondes OE vai Bosch, kā arī uzlikt M54 OE MAFU nav nekas lēts, bet gadās arī tā. Vēl var by default vanosa remkomplektu ieskaitīt.
Samainīt visas benzīna zondes OE vai Bosch, kā arī uzlikt M54 OE MAFU nav nekas lēts, bet gadās arī tā. Vēl var by default vanosa remkomplektu ieskaitīt.
KA-91 rakstīja:Katrā no postiem ir sava taisnība.
Pats vispār ar smirdīgo tagad pārvietojos ~200zs un 7Eiro/100km
Kur tev 200hp?
ar kompatu pa brugji
Dodžam
Varbūt kāds tirgo signālierīci,kam ir dažādu veidu skaņas un mikrofons?
Nē, bosch iet arī uz vanosa.lauriitsn rakstīja:Sveiki, vēlējos pajautāt kādam gudrākam - par vanos un bez vanos vadībām. Vai vanosam var būt tikai siemens vadība un bez vanos tikai bosch vadība?
sveiki lieta sekojoša man ir m50b25 vanos ar jaudas problēmām. lēnu ceļ aukšā apgriezienus un kā iet virs 3k apgriezieniem reizēm nedaudz ieraustās. visskautkas ir izmēģināts un mainīts bet nekas nemainās, vai varētu tā būt kad vadība ir pie vainas un kko gļuko? tagad stāv virsū bosch DME vadība bet ir doma mēģināt samainīt vadību uz SIEMENS bet nezinu vai ir jēga mainīt to vadību?
Nav jegas, skaties spoles, degvielas spiedienu, gmm uttlauriitsn rakstīja:sveiki lieta sekojoša man ir m50b25 vanos ar jaudas problēmām. lēnu ceļ aukšā apgriezienus un kā iet virs 3k apgriezieniem reizēm nedaudz ieraustās. visskautkas ir izmēģināts un mainīts bet nekas nemainās, vai varētu tā būt kad vadība ir pie vainas un kko gļuko? tagad stāv virsū bosch DME vadība bet ir doma mēģināt samainīt vadību uz SIEMENS bet nezinu vai ir jēga mainīt to vadību?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1235
- 1236
- 1237
- 1238
- 1239
- …
- 1297
- chevron_right