Jautājumi I

Profila bilde
TFP
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 10 Jan 2017, 00:25

10 Jūl 2017, 16:13

Ir jau stilīga tā grieze no nulles un veras arī neslikti, potenciāls, ko uzlabot arī ir diezgan labs, bet benzīns tomēr ir un paliek benzīns :hahaha:
///LLP
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

10 Jūl 2017, 16:22

Visa grieze/jauda ir pie apakšām tāpēc iekdienā braukājot liekas ka iet jebaķ jebaķ :rolleyes:
A augšā ta nav nekā, un tā griezes līkne ir tik īsa, tāpēc vajag garo reduktoru, a pēc tam pie lielākiem ātrumiem vairs spēka nav.
Profila bilde
TFP
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 10 Jan 2017, 00:25

10 Jūl 2017, 16:27

Tas tiesa (par to, ka augšas benzīnam labākas :lol: ). No 3.0d īpašnieka dzirdēts, ka startā `trīnieks dīzels ble` ņem virsroku pār 2.8, bet pēc 100 km/h un uz augšu 2.8 tomēr iet labāk (e46 touring`s un e36 kupeja)

EDIT:
Bet nu hz, arī virs 100k/h 3.0d iet diezgan nevāji :gigigi:
///LLP
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

10 Jūl 2017, 16:33

Neviens jau neuzjautāja, kā tas auto tiks pēctam pielietots.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

10 Jūl 2017, 16:36

Profila bilde
TFP
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 10 Jan 2017, 00:25

10 Jūl 2017, 16:37

KA-91 rakstīja:Neviens jau neuzjautāja, kā tas auto tiks pēctam pielietots.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
Ber kur point`s ikdienai ņemt un sipties liekot 3.0d žurkā, tad lētāk tiešām nebūtu paņemt žurku/e46 ar dīzeli no rūpnīcas?
///LLP
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

10 Jūl 2017, 16:40

KA-91 rakstīja:Neviens jau neuzjautāja, kā tas auto tiks pēctam pielietots.
Ja ikdienai, tad dīzelis>benzīns, jo tieši apakšas pilsētai arī vajag, lai nav redlainā jātur.
Dīzelim jau augšu nav, ir tikai apakša, tas ir benzīna plus, ka ir plašs rpm diapazons, vari braukt mierīgi, vari turēt redlainā, protams par to būs jāmaksā :hahaha:
Pēdējais labojis kars - 10 Jūl 2017, 16:40, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

10 Jūl 2017, 16:40

Galvenais iemesls, kāpēc ES neņēmu dīzeli - viss jau ir labi tajā brīdī, kad ielej tankā degvielu pa 99 centiem. Mati sāk krist ārā tajā brīdī, kad kādai sprauslai pipec, vai turbīna jārestaurē vai sūknim beigas klāt. Benzīnu uzturēt IR lētāk. Kopsummā sanāk viens un tas pats - benzīns=dīzelis, tikai piša ar benzīnu ir 50% mazāka. Protams, lielu lomu nospēlē, kā iepriekš īpašnieki ir attiekušies pret auto, bet salīdzinot +- vienādi nojātus auto, mana teorija strādā.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
TFP
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 10 Jan 2017, 00:25

10 Jūl 2017, 16:42

maartyd rakstīja:Galvenais iemesls, kāpēc ES neņēmu dīzeli - viss jau ir labi tajā brīdī, kad ielej tankā degvielu pa 99 centiem. Mati sāk krist ārā tajā brīdī, kad kādai sprauslai pipec, vai turbīna jārestaurē vai sūknim beigas klāt. Benzīnu uzturēt IR lētāk. Kopsummā sanāk viens un tas pats - benzīns=dīzelis, tikai piša ar benzīnu ir 50% mazāka. Protams, lielu lomu nospēlē, kā iepriekš īpašnieki ir attiekušies pret auto, bet salīdzinot +- vienādi nojātus auto, mana teorija strādā.
Power`ā kāds labi bija teicis, ka ar dīzeli ekonomē tikai pirmais īpašnieks (max pirmie divi), pārējiem jāpaver macņš :gigigi:
///LLP
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

10 Jūl 2017, 16:51

TFP rakstīja:
maartyd rakstīja:Galvenais iemesls, kāpēc ES neņēmu dīzeli - viss jau ir labi tajā brīdī, kad ielej tankā degvielu pa 99 centiem. Mati sāk krist ārā tajā brīdī, kad kādai sprauslai pipec, vai turbīna jārestaurē vai sūknim beigas klāt. Benzīnu uzturēt IR lētāk. Kopsummā sanāk viens un tas pats - benzīns=dīzelis, tikai piša ar benzīnu ir 50% mazāka. Protams, lielu lomu nospēlē, kā iepriekš īpašnieki ir attiekušies pret auto, bet salīdzinot +- vienādi nojātus auto, mana teorija strādā.
Power`ā kāds labi bija teicis, ka ar dīzeli ekonomē tikai pirmais īpašnieks (max pirmie divi), pārējiem jāpaver macņš :gigigi:
Exactly :super:
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

10 Jūl 2017, 16:55

Hvz.es dizeli esmu ielicis remontos pa 2 gadi max 300 eiro
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
lauriitsn
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Jan 2017, 18:28

10 Jūl 2017, 16:55

Sveiki, vēlējos pajautāt kādam gudrākam - par vanos un bez vanos vadībām. Vai vanosam var būt tikai siemens vadība un bez vanos tikai bosch vadība?
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

10 Jūl 2017, 16:56

Katrā no postiem ir sava taisnība.
Pats vispār ar smirdīgo tagad pārvietojos ~200zs un 7Eiro/100km :lol:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

10 Jūl 2017, 16:56

Viss ir atkarīgs no nobrauktajiem tkm gadā. Ja brauc virs 20tkm, dīzelis var būt izdevīgāks. E46 sprauslas nemaksā tik daudz kā piezo sprauslas. :lol:
Samainīt visas benzīna zondes OE vai Bosch, kā arī uzlikt M54 OE MAFU nav nekas lēts, bet gadās arī tā. Vēl var by default vanosa remkomplektu ieskaitīt.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

10 Jūl 2017, 16:57

KA-91 rakstīja:Katrā no postiem ir sava taisnība.
Pats vispār ar smirdīgo tagad pārvietojos ~200zs un 7Eiro/100km :lol:

Kur tev 200hp?
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

10 Jūl 2017, 16:59

Dodžam
turbounderpants
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Sep 2016, 15:36

10 Jūl 2017, 18:26

Varbūt kāds tirgo signālierīci,kam ir dažādu veidu skaņas un mikrofons?
Profila bilde
Edža
Ziņojumi: 342
Pievienojies: 14 Mar 2014, 17:05
Braucu ar: Silber 98'
Reputācija: 2
 

10 Jūl 2017, 19:03

lauriitsn rakstīja:Sveiki, vēlējos pajautāt kādam gudrākam - par vanos un bez vanos vadībām. Vai vanosam var būt tikai siemens vadība un bez vanos tikai bosch vadība?
Nē, bosch iet arī uz vanosa.
Profila bilde
lauriitsn
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Jan 2017, 18:28

10 Jūl 2017, 22:10

sveiki lieta sekojoša man ir m50b25 vanos ar jaudas problēmām. lēnu ceļ aukšā apgriezienus un kā iet virs 3k apgriezieniem reizēm nedaudz ieraustās. visskautkas ir izmēģināts un mainīts bet nekas nemainās, vai varētu tā būt kad vadība ir pie vainas un kko gļuko? tagad stāv virsū bosch DME vadība bet ir doma mēģināt samainīt vadību uz SIEMENS bet nezinu vai ir jēga mainīt to vadību?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

10 Jūl 2017, 23:01

lauriitsn rakstīja:sveiki lieta sekojoša man ir m50b25 vanos ar jaudas problēmām. lēnu ceļ aukšā apgriezienus un kā iet virs 3k apgriezieniem reizēm nedaudz ieraustās. visskautkas ir izmēģināts un mainīts bet nekas nemainās, vai varētu tā būt kad vadība ir pie vainas un kko gļuko? tagad stāv virsū bosch DME vadība bet ir doma mēģināt samainīt vadību uz SIEMENS bet nezinu vai ir jēga mainīt to vadību?
Nav jegas, skaties spoles, degvielas spiedienu, gmm utt