Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1248
- 1249
- 1250
- 1251
- 1252
- …
- 1297
- chevron_right

E21,E30, E34 laikam arī. Vajadzēs arī e21 izspiedējgultni.kaspissd66 rakstīja: ↑29 Aug 2017, 13:05Kam nāk tas m20 spararats, lai vieglāk mameklēt??maartyd rakstīja: ↑29 Aug 2017, 11:59Sāksim ar to, ka uz 2.8 ir jāliek ZF... M20 spararats izvirpots uz 240mm. Standarta kombinācija. Atrodama šeit vismaz 347183059218230 ierakstos.kaspissd66 rakstīja: ↑29 Aug 2017, 11:51 Meklēju sajūga komplektu priekš 2,8 uz getrag kārbas.
Ko labāj likt, esmu dzirdējis kad no m20 spararatu atvieglina un kautādu 3.0d sajūgu! Kurš var precizēt..ko tieši liek priekš trases..![]()
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.

Kas ar starteri?maartyd rakstīja: ↑29 Aug 2017, 13:08E21,E30, E34 laikam arī. Vajadzēs arī e21 izspiedējgultni.
Labāk nav no m50 novirpot un viss?

Katrs izvēlas pa savam - lai te kāds specs pakomentē. Personīgi sev M52B25 biju uzlicis M20 ar visu startera maiņu(zobi atšķiras M52 un M20, izspiedējgultni no e21, flancīti pie spararata ar garākām skrūvēm un jaunu 228mm sajūgu.kaspissd66 rakstīja: ↑29 Aug 2017, 14:09Kas ar starteri?
Labāk nav no m50 novirpot un viss?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.

Un ko tu ieguvi no taa? Cik saprotu tu netvieglināji spararatu, ko es gribu izdarīt..maartyd rakstīja: ↑29 Aug 2017, 14:12Katrs izvēlas pa savam - lai te kāds specs pakomentē. Personīgi sev M52B25 biju uzlicis M20 ar visu startera maiņu(zobi atšķiras M52 un M20, izspiedējgultni no e21, flancīti pie spararata ar garākām skrūvēm un jaunu 228mm sajūgu.

vai drīkst aizstāt metāla bāku ar plastmasas? vai var iziet skati ar tādu?

Nu vispār salīdzinot ar oriģinālo M52 divmasnieku un M20 spararatu starpība ir manāmi jūtamakaspissd66 rakstīja: ↑29 Aug 2017, 14:31Un ko tu ieguvi no taa? Cik saprotu tu netvieglināji spararatu, ko es gribu izdarīt..

Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.

M20 uz 240mm nav dzirdēts, ka var uztaisīt. M20 nāca dažādos svaros viens laikam bija jau ļoti labā svarā ap 8kg laikam otrs bija virs 10. Ko tu gribi no tā spararata dabūt, jo ZS daudzumu tas nemaina
Palasi spararatu tēmu..


Situācija sekojoša
Pielaižu savu e36.
Pirmās +/- 7sekundes spiežot gāzes pedāli,apgriezieni atsaucas uzreiz un viss strādā kā nākas.
Pēc tām +/- 7sekundēm viņš tākā grib noslāpt,sāk mētāt apgriezienus un nostājam zem 1k rpm,bet tālāk jau dodot gāzi,motors tākā grib nomirt un ar mokām uzņem apgriezienus.
Tātad pirmās 7sec motora darbība ir tāda,kādai viņai ir jābūt,pēc 7 sec viņa sāk kļūt nevienmērīga.pie gāzes atmešanas apgriezienu izdara kādus 5 lēcienus,dažreiz pat līdz 0rpm aiziet.
Problēma? Brīvgaitas regulators mainīts.
Pielaižu savu e36.
Pirmās +/- 7sekundes spiežot gāzes pedāli,apgriezieni atsaucas uzreiz un viss strādā kā nākas.
Pēc tām +/- 7sekundēm viņš tākā grib noslāpt,sāk mētāt apgriezienus un nostājam zem 1k rpm,bet tālāk jau dodot gāzi,motors tākā grib nomirt un ar mokām uzņem apgriezienus.
Tātad pirmās 7sec motora darbība ir tāda,kādai viņai ir jābūt,pēc 7 sec viņa sāk kļūt nevienmērīga.pie gāzes atmešanas apgriezienu izdara kādus 5 lēcienus,dažreiz pat līdz 0rpm aiziet.
Problēma? Brīvgaitas regulators mainīts.

kkur gaisu piesūc, kārtīgi pārbaudi gofru , maz ticams bet MAF arī varētu gļukot.
- ikey07
m54 sajūgs der uz m52????

No 5 gang ja, bet labak atstat no m52
Sveiciens visiem.
Jautājums par problēmu - vakar atbraucu mājās noliku e36, pēc tam (pēc kādas 1h vai mazāk), aizgāju uz auto un gribēju braukt, bet piedarbinātam nospiežot sajūgu nevarēju ielikt nevienā ātrumā. Izslēdzu dzinēju, tad ielikt ātrumos varēja, bet likās ka kaut kas ķeras. Pēc tam atkal piedarbināju un ielikt ātrumos var un uzsākt braukt arī var. Bet ir tāda tikšķēšanai līdzīga skaņa, kad liek ātrumos. Braukt nekur nebraucu, gribu uzzināt vai kāds kaut ko var pateikt, domāju ka līdz kādam servisam tikšu. Džeki no tehniskās bmw tēmas wacapā teica, ka vai nu izspiedējgultnis vai kurwis ir beigts.
1) kas varētu būt pa vainu?
2) kur varētu kāds ieteikt Pārdaugavā kādu servisu?
3) cik varētu maksāt?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Jautājums par problēmu - vakar atbraucu mājās noliku e36, pēc tam (pēc kādas 1h vai mazāk), aizgāju uz auto un gribēju braukt, bet piedarbinātam nospiežot sajūgu nevarēju ielikt nevienā ātrumā. Izslēdzu dzinēju, tad ielikt ātrumos varēja, bet likās ka kaut kas ķeras. Pēc tam atkal piedarbināju un ielikt ātrumos var un uzsākt braukt arī var. Bet ir tāda tikšķēšanai līdzīga skaņa, kad liek ātrumos. Braukt nekur nebraucu, gribu uzzināt vai kāds kaut ko var pateikt, domāju ka līdz kādam servisam tikšu. Džeki no tehniskās bmw tēmas wacapā teica, ka vai nu izspiedējgultnis vai kurwis ir beigts.
1) kas varētu būt pa vainu?
2) kur varētu kāds ieteikt Pārdaugavā kādu servisu?
3) cik varētu maksāt?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Kā whatsups saka, tā arī varētu būt. Cilindrīts tas nav, ja vēl esi spējis ielikt robos pēc tam.
Un vispār kāda starpība, tā pat nāksies ņemt kārbu nost.
Un vispār kāda starpība, tā pat nāksies ņemt kārbu nost.
Ir kāds kurš var saregulē koilas priekšā? Vajag purnu nolaist zemāk, atslēga regulācijas ir, pats negribu smērēties, samaksāšu. pm ar numuru
kam katalizatoru atdot?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1248
- 1249
- 1250
- 1251
- 1252
- …
- 1297
- chevron_right