dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- …
- 350
- chevron_right
Sveiki, lieta sekojosa: bmw e36 ar m43b18 dzineju, pirms viss darbojas bez problemam un pat vakar iedarbinajam un atbarucam uz majam un nekadu problemu bet sodien no rita gribejam pielaist bet uz momenta saka griest pa tukso un nevareja pielaist, sajuta tada ka cilindri nekustas vai ka nav kompresijas, lietas ko jau zinu, starteris viss strada un kede ir vieta(nav nokritusi)
Jo ieliekot roba un startejot masina kustas uz prieksu bet nepielec, nezinu kas varetu but par problemu
Ja kas tad vel liekas ka ir divaina skana tagad kad megina startet, un ja tas ko maina tad sim auto ir vel gaze virsu 4. Paaudzes
Jo ieliekot roba un startejot masina kustas uz prieksu bet nepielec, nezinu kas varetu but par problemu
Ja kas tad vel liekas ka ir divaina skana tagad kad megina startet, un ja tas ko maina tad sim auto ir vel gaze virsu 4. Paaudzes
vienu dienu biki paslīpēju pa vienu placi un tiklīdz apstājos nenoslāpētam motoram sāka mirgot eļļas lampiņa, kad noslāpēju un pēc minūtēm piecām piestartēju lampiņa nedega, visu vakaru nobraukāju puslīdz mierīgi lampiņa nevienu brīdi neiedegās.
pamanīju ka aukstu piedarbinot ka ilgāk deg tā eļļas lampiņa, kā citiem e36. Eļļas līmenis ir, eļļa mainīta pavasarī (BP 5W40)
vēl ko ievēroju ka pielaižot mašinu tāda jocīga klaboņa pāris sekundes zem kapota (bet tas tikai aukstai mašinai)
Visi šitie simptomi parādījās nesen, visādi citādi mašīna iet ļoti labi, nekādu citu problēmu nav.
nevarētu eļļas sūknis iet uz galu?
slimnieks 2.5 vanos
pamanīju ka aukstu piedarbinot ka ilgāk deg tā eļļas lampiņa, kā citiem e36. Eļļas līmenis ir, eļļa mainīta pavasarī (BP 5W40)
vēl ko ievēroju ka pielaižot mašinu tāda jocīga klaboņa pāris sekundes zem kapota (bet tas tikai aukstai mašinai)
Visi šitie simptomi parādījās nesen, visādi citādi mašīna iet ļoti labi, nekādu citu problēmu nav.
nevarētu eļļas sūknis iet uz galu?
slimnieks 2.5 vanos
eljas spiediens nau pietiekams lidz tomer beigas uzpumpee.
cik tas ir ilgak? 2 sec, 3 sec, 5 sec, 10sec?
grab kompensatori. ja tie grab tikai uz dazam sec un tikai aukstam dzinejam pec starta, tad vel nau tik traki.
uz eljas limeni vispar paskatijies? mok tev tur mzem min.
negribas ticet ka peksnji aiztaisijas kanali ciet. reali butu janjem nost karteris un jaskatas kas tur ir ar eljas suukni
cik tas ir ilgak? 2 sec, 3 sec, 5 sec, 10sec?
grab kompensatori. ja tie grab tikai uz dazam sec un tikai aukstam dzinejam pec starta, tad vel nau tik traki.
uz eljas limeni vispar paskatijies? mok tev tur mzem min.
negribas ticet ka peksnji aiztaisijas kanali ciet. reali butu janjem nost karteris un jaskatas kas tur ir ar eljas suukni
...
Taču neesmu tik nepamodies, ka liekās ka ja šis droseles stāvētu vertikāli ar droseles stāvokļa devēju augšpusē tad tās atvērtos tādā pašā virzinā kā stock m52 drosele?
http://www.youtube.com/watch?v=P2Zhj97dMso
http://www.youtube.com/watch?v=P2Zhj97dMso
e36
540i rakstīja:Taču neesmu tik nepamodies, ka liekās ka ja šis droseles stāvētu vertikāli ar droseles stāvokļa devēju augšpusē tad tās atvērtos tādā pašā virzinā kā stock m52 drosele?
http://www.youtube.com/watch?v=P2Zhj97dMso
Viss ok nebiju pamodies!
e36
Kungi, ir jautājums :)
Lieta tāda, ka m50b25 spļauj ārā eļļu, no sākuma augšā kur atplūdes kanāls, paņēmu samainīju galvas blīvi :) Vēl spļāva pe filtra korpusa, tur samainīju blīvi. Tagad liekas, ka atkal spļauj gar to pašu atplūdes kanālu, bet teorētiski, tā nevarētu būt, jo galva tika noslīpēta un viss salikts tip top ! Vēl pēdējā ideja ir, ka spļauj gar spriegotāju, jo tur ir kapara blīve un vēl ir aizdoma, ka spļauj gar kloķenes gala vāku. Varbūt kādam ir kaut kas līdzīgs bijis un vai tam kloķenes gala vākam nāk kaut kāda blīve
Lieta tāda, ka m50b25 spļauj ārā eļļu, no sākuma augšā kur atplūdes kanāls, paņēmu samainīju galvas blīvi :) Vēl spļāva pe filtra korpusa, tur samainīju blīvi. Tagad liekas, ka atkal spļauj gar to pašu atplūdes kanālu, bet teorētiski, tā nevarētu būt, jo galva tika noslīpēta un viss salikts tip top ! Vēl pēdējā ideja ir, ka spļauj gar spriegotāju, jo tur ir kapara blīve un vēl ir aizdoma, ka spļauj gar kloķenes gala vāku. Varbūt kādam ir kaut kas līdzīgs bijis un vai tam kloķenes gala vākam nāk kaut kāda blīve
kas notiek attaisot eljas korkji kad dzinejs darbojas?
truba kas iet uz gofru no varsta vaaku (kjip kartera vent) ir normala? nau aizkjipusi ciet?
ka tik nebus gredzeni beigti un spiez kompresiju garam, lidzarto dzinejaa rodas nevajadzigs spiediens un dzen elju araa kur vien var.
truba kas iet uz gofru no varsta vaaku (kjip kartera vent) ir normala? nau aizkjipusi ciet?
ka tik nebus gredzeni beigti un spiez kompresiju garam, lidzarto dzinejaa rodas nevajadzigs spiediens un dzen elju araa kur vien var.
...
Paldies, brīvdienās paskatīšos un došu ziņu kas un kā :)
tātad atjaunoju vanosu (blīvslēgi+ gredzens) visu salieku pa metkām, pārbaudu (ar gaisa kompresoru) kā strādā vanos, viss lieliski, kā pēc bentley manuāļa, salieku pabraucu mašīna speras kā nekad, bet kā paris reizes uzsit pa sajūgu metot līkumā, vai uztaisu burnoutu (tipa kad motorsa dabūn pēkšņu slodzi), mašīna sāk iet tā kā gajāja kad vanoss nestrādāja, noņemu vārstu vāku tur sadalenes abas pa milimetru, diviem izregulējušās snihroni, kā visu atkal saliec pa metkām tā iet skaisti, bet tiklīdz pāris reizes pa sajūgu kick tā atkal jaudas nav pie zemajiem. otro reizi visas skrūves pievilku ar dinamometrisko atslēgu pēc noteiktajiem stiprumiem, bet tik un tā izregulējas sadalenes un vanos vairs nestrādā+ sāk pa retam ieplūdē šaut. mož kādam kāda ideja kas un kā
motors m50b25
motors m50b25
daži jautājumi par m52b28
simtpomi: nereti brivgaitā tā ka drusku noraustās/noklepojās, apgriezienus neiespaido. slodzē(automāts), mēdz noslāpt..pagājušajās brīvdienās bija tā kā neleca, knapi pielaidu un negāja kādu brīdi cilindrs/divi un pēc brīža aizgāja. atkārtojies vairs nav. kādas idejas, interneta diagnostiķi? es lieku uz kloķenes devēju(?)
tas ir normāli, kad aukstu pielaižot eļļas lampiņa nodziest tikai pēc kādām 2-3 sekundēm? eļļa mainīta nesen.
simtpomi: nereti brivgaitā tā ka drusku noraustās/noklepojās, apgriezienus neiespaido. slodzē(automāts), mēdz noslāpt..pagājušajās brīvdienās bija tā kā neleca, knapi pielaidu un negāja kādu brīdi cilindrs/divi un pēc brīža aizgāja. atkārtojies vairs nav. kādas idejas, interneta diagnostiķi? es lieku uz kloķenes devēju(?)
tas ir normāli, kad aukstu pielaižot eļļas lampiņa nodziest tikai pēc kādām 2-3 sekundēm? eļļa mainīta nesen.
Vienīgā ideja, kas nāk prātā ir izstiepta ķēde. Saliec abas ķēdes/sliedes/spriegotājus jaunus, vairs tas neizmaksā kosmosu. Nav tagad pieejas detaļu arhīvam darbā, bet liekas, ka tiku cauri zem 70ls, dārgākais mezgls iz mazās ķēdes spriegotājs. Tik ķēdēm skaties ražotāju (tb neņemam swag, febi bilstein, tur būs daugavpils ražotās IVIS, par kurām atsauksmes ne tās labākās), vai nu INA, vai Ruville (tā kā šis arī mēdz būt pārpakotājs, tad uzreiz atveram iepakojumu un skatamies, kas iekšā, jābūt uz kāda ķēdes mezgla RUV). Mierinātāju plastmasas gan var ņemt febi/delphi/swag/topran, tā tomēr ir plastmasa un savu funkciju pildīs.EgilZ rakstīja:tātad atjaunoju vanosu (blīvslēgi+ gredzens) visu salieku pa metkām, pārbaudu (ar gaisa kompresoru) kā strādā vanos, viss lieliski, kā pēc bentley manuāļa, salieku pabraucu mašīna speras kā nekad, bet kā paris reizes uzsit pa sajūgu metot līkumā, vai uztaisu burnoutu (tipa kad motorsa dabūn pēkšņu slodzi), mašīna sāk iet tā kā gajāja kad vanoss nestrādāja, noņemu vārstu vāku tur sadalenes abas pa milimetru, diviem izregulējušās snihroni, kā visu atkal saliec pa metkām tā iet skaisti, bet tiklīdz pāris reizes pa sajūgu kick tā atkal jaudas nav pie zemajiem. otro reizi visas skrūves pievilku ar dinamometrisko atslēgu pēc noteiktajiem stiprumiem, bet tik un tā izregulējas sadalenes un vanos vairs nestrādā+ sāk pa retam ieplūdē šaut. mož kādam kāda ideja kas un kā
motors m50b25
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vairāk izklausas pēc sadalenes devēja, mērītāja. Bez diagnostikas neiztikt.kkk_24 rakstīja:daži jautājumi par m52b28
simtpomi: nereti brivgaitā tā ka drusku noraustās/noklepojās, apgriezienus neiespaido. slodzē(automāts), mēdz noslāpt..pagājušajās brīvdienās bija tā kā neleca, knapi pielaidu un negāja kādu brīdi cilindrs/divi un pēc brīža aizgāja. atkārtojies vairs nav. kādas idejas, interneta diagnostiķi? es lieku uz kloķenes devēju(?)
tas ir normāli, kad aukstu pielaižot eļļas lampiņa nodziest tikai pēc kādām 2-3 sekundēm? eļļa mainīta nesen.
Par eļļas lampiņu - īsti normāli tas nav. Silti iesaku nomērīt eļļas spiedienu. Pašam bija taspats, dodot kārtīgā slodzē, kad eļļa riktīgi sakarsusi, ar ik pa laikam iedegās. Atjaucot sūkni, pavērās šāds skats, par laimi šāles eļļas badu vēl nebij pieredzējušas:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
paga izstiepta ķēde, sadalenes var noregulēt kādā pozīcijā pret kloķeni gribi kaut vai par pus grādu, ja ķēde istiepjas, tad izmainās pozīcija, kas tika sākuma uzregulēta...he9600 rakstīja:Vienīgā ideja, kas nāk prātā ir izstiepta ķēde. Saliec abas ķēdes/sliedes/spriegotājus jaunus, vairs tas neizmaksā kosmosu. Nav tagad pieejas detaļu arhīvam darbā, bet liekas, ka tiku cauri zem 70ls, dārgākais mezgls iz mazās ķēdes spriegotājs. Tik ķēdēm skaties ražotāju (tb neņemam swag, febi bilstein, tur būs daugavpils ražotās IVIS, par kurām atsauksmes ne tās labākās), vai nu INA, vai Ruville (tā kā šis arī mēdz būt pārpakotājs, tad uzreiz atveram iepakojumu un skatamies, kas iekšā, jābūt uz kāda ķēdes mezgla RUV). Mierinātāju plastmasas gan var ņemt febi/delphi/swag/topran, tā tomēr ir plastmasa un savu funkciju pildīs.EgilZ rakstīja:tātad atjaunoju vanosu (blīvslēgi+ gredzens) visu salieku pa metkām, pārbaudu (ar gaisa kompresoru) kā strādā vanos, viss lieliski, kā pēc bentley manuāļa, salieku pabraucu mašīna speras kā nekad, bet kā paris reizes uzsit pa sajūgu metot līkumā, vai uztaisu burnoutu (tipa kad motorsa dabūn pēkšņu slodzi), mašīna sāk iet tā kā gajāja kad vanoss nestrādāja, noņemu vārstu vāku tur sadalenes abas pa milimetru, diviem izregulējušās snihroni, kā visu atkal saliec pa metkām tā iet skaisti, bet tiklīdz pāris reizes pa sajūgu kick tā atkal jaudas nav pie zemajiem. otro reizi visas skrūves pievilku ar dinamometrisko atslēgu pēc noteiktajiem stiprumiem, bet tik un tā izregulējas sadalenes un vanos vairs nestrādā+ sāk pa retam ieplūdē šaut. mož kādam kāda ideja kas un kā
motors m50b25
Ja tu saki, ka izstiepta ķēde, tad sanāk ka viņam katru reizi saliekot visu pa metkām un iedodot mizā ķēde izstiepjas par milimetru.
es gan teiktu ka vairāk vaina būs kāda kļūda salikšanas rituālā
EgilZ, kad uzliki exh velvei zobratu un ķēdi uz tā, spriegotāja vietā ieskrūvēji pašu spriegotāju vai skrūvi, ko pievilki ar ~ 2nm ?
un skrūves ir ne tikai jāvelk ar dinamometru bet arī uz zilās līmes jāliek
ja runā par spriegotāju motora sāna, tad tur ieskrūvēju pašu spriegotāju.seeingman rakstīja:kad uzliki exh velvei zobratu un ķēdi uz tā, spriegotāja vietā ieskrūvēji pašu spriegotāju vai skrūvi
sveiki visiem!
ir sekojoša problēma, un ceru ka varbūt palīdzēsiet rast risinājumu. Tātad ir būvēts dzinējs m50b28, motors ruc un griežas, bet problēma ir ar sajūgu, kas netur griezi, un sliid. kādus iespējamos risinājumus varat ieteikt, jo ir doma likt vel tam pasākumam Turbo, un tad tur vispār būs auzas. ir kkas no stock sajūga komplektiem ar ko to 2.8 sajugu var aizstat?
ir sekojoša problēma, un ceru ka varbūt palīdzēsiet rast risinājumu. Tātad ir būvēts dzinējs m50b28, motors ruc un griežas, bet problēma ir ar sajūgu, kas netur griezi, un sliid. kādus iespējamos risinājumus varat ieteikt, jo ir doma likt vel tam pasākumam Turbo, un tad tur vispār būs auzas. ir kkas no stock sajūga komplektiem ar ko to 2.8 sajugu var aizstat?
Risinājums pavisam vienkāršs - uzstādīt atbilsoši motoram sajūgu un pareizi uzstādīt!
Kāds tagad sajūgs stāv (diametrs)? Kāds stāvoklis?
Ja liksi turbo, tad gan vajadzēs nopietnāk pievērsties sajūgam, iespējams stingrāku kurvi + niknākas uzlikas sajūga diskam.
Kāds tagad sajūgs stāv (diametrs)? Kāds stāvoklis?
Ja liksi turbo, tad gan vajadzēs nopietnāk pievērsties sajūgam, iespējams stingrāku kurvi + niknākas uzlikas sajūga diskam.
nu pašlaik stāv stock no m50b25 228mm, stāvoklis - bija jauns
cik skatos varetu meģināt likt 240mm no m52b28, bet vai tas liidzēs?
cik skatos varetu meģināt likt 240mm no m52b28, bet vai tas liidzēs?
Man jau liekas, ka kaut kas nav kārtīgi salikts, nevajadzētu slīdēt.
Bet, nu, varbūt arī līdzētu 240mm komplekta uzstādīšana.
Bet, nu, varbūt arī līdzētu 240mm komplekta uzstādīšana.
salikts viss ir OK!
to ka navajadzetu sliidet tas ir skaidrs, bet nu notiek lietas mistiskas.
kādi vel varetu but varianti, ja neskaita 240 mm?
to ka navajadzetu sliidet tas ir skaidrs, bet nu notiek lietas mistiskas.
kādi vel varetu but varianti, ja neskaita 240 mm?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- …
- 350
- chevron_right