Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right
Nevar ar metināto iziet vairs? Es esmu bez problēmām iepriekšējos gados izgājisJānis.P rakstīja:Jā.riebeklis rakstīja:626 - Racing stiprinājumi?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
Jā.
Nav salona. Piezīmēs rakstīts.
Nav kur apakšas pieskrūvēt, ļurinas.
Principā ar metināto nedrīgs laist cauri TA. Tev varbūt vienkārši ir paveicies.TAPORZZ rakstīja:Nevar ar metināto iziet vairs? Es esmu bez problēmām iepriekšējos gados izgājisJānis.P rakstīja:Jā.riebeklis rakstīja:626 - Racing stiprinājumi?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
Jā.
Nav salona. Piezīmēs rakstīts.
Nav kur apakšas pieskrūvēt, ļurinas.
Ar metinato nevar iziet, bet ne vienmēr pamana
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ar metinamo vinji nevarareja man nomeriit bremzes.meta no stenda araa mashinu
ar kompatu pa brugji
Tieši tā, tas atkarīgs no stenda uz kura mēra bremzes, savādāk viņi īsti to nevar konstatēt ka reduktors sametināts
Topiks pārlasīts no A - Z, favorīt gāžamais forumā, kur rāvi tā saucamo dildo-shifter, ebrejā?
Jā.Mello-San rakstīja:Topiks pārlasīts no A - Z, favorīt gāžamais forumā, kur rāvi tā saucamo dildo-shifter, ebrejā?
Sezona jau beigusies un tūlīt sākas nākamā. Nedaudz jāatskaitās kas notiek ar šo mašīnu.
Sezonas laikā sanāca viens lielāks crash un viens mazāks, rezultātā aizmugurē abi stūri apdauzīti.
Kaut ko jāizdomā kā daudz maz sakarīgi nostiprināt aizmugurējo buferi.
Iepriekšējā sezonā iegūtā pieredze noveda pie secinājuma ka uz šo sezonu gribas labāk sagatavot mašīnu,
Vajag vairāk saķeri, nopietni jāapsver braukšana ar jaunām riepām sacensībās.
Iznāca diezgan foršs limiteris uz MS43 (vēlāk ielikšu video), skumji ka datu vads logošanai nav priekš LC-1, būs jauztaisa.
Izdarītas lietas:
uzstādīts m54b30 ieplūdes kolektors & DISA, drosele, degvielas spiediena reg. un MS43 vadība, pagaidām pārkopēju vienk. kartes no M52TUB28,
Pārtaisīti motora vadi, lai izskatās daudz labāk.
uzliktas dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
uzlikta hidrauliskā rokas bremze,
uzlikta wideband zonde, kontrolieris Innovate LC-1.
Aizmetināta lūka,
viss sametināts.
Ko vajag:
Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē un/vai labāki koili,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni,
uzstādīt degvielas spiediena regulatoru aftermarketa & saregulēt uz E85.
uzstādīt ķīnas bosch 044 sūkni,
nokrāsot dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
lielais radiators ar dīzeļa izplešanās trauku & sakārtot dzesēšanas sist. šļaukas.
Aizmugurē regulējamās ķegas sagāzumam.
Samainīt visas bukses uz poli.
Turbīnas lietas (kolektors, cits MAF, boost kontrolieris, IC, wastegate, BOV, u.c. sīkumi)
Sezonas laikā sanāca viens lielāks crash un viens mazāks, rezultātā aizmugurē abi stūri apdauzīti.
Kaut ko jāizdomā kā daudz maz sakarīgi nostiprināt aizmugurējo buferi.
Iepriekšējā sezonā iegūtā pieredze noveda pie secinājuma ka uz šo sezonu gribas labāk sagatavot mašīnu,
Vajag vairāk saķeri, nopietni jāapsver braukšana ar jaunām riepām sacensībās.
Iznāca diezgan foršs limiteris uz MS43 (vēlāk ielikšu video), skumji ka datu vads logošanai nav priekš LC-1, būs jauztaisa.
Izdarītas lietas:
uzstādīts m54b30 ieplūdes kolektors & DISA, drosele, degvielas spiediena reg. un MS43 vadība, pagaidām pārkopēju vienk. kartes no M52TUB28,
Pārtaisīti motora vadi, lai izskatās daudz labāk.
uzliktas dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
uzlikta hidrauliskā rokas bremze,
uzlikta wideband zonde, kontrolieris Innovate LC-1.
Aizmetināta lūka,
viss sametināts.
Ko vajag:
Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē un/vai labāki koili,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni,
uzstādīt degvielas spiediena regulatoru aftermarketa & saregulēt uz E85.
uzstādīt ķīnas bosch 044 sūkni,
nokrāsot dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
lielais radiators ar dīzeļa izplešanās trauku & sakārtot dzesēšanas sist. šļaukas.
Aizmugurē regulējamās ķegas sagāzumam.
Samainīt visas bukses uz poli.
Turbīnas lietas (kolektors, cits MAF, boost kontrolieris, IC, wastegate, BOV, u.c. sīkumi)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Jānis.P - 17 Feb 2017, 11:49, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Malacis..
Kādu kolektoru domā prieks turbīnas?
Kādu kolektoru domā prieks turbīnas?
Jātaisa pašam, vajadzīgs twin scroll kolektors.
Liekas ka ar to būs vislielākās grūtības, jo vietas ir maz.
Liekas ka ar to būs vislielākās grūtības, jo vietas ir maz.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tā turbīna ir anormāli smaga,ap 8 kg laikam.. ņiprs kolektors vajadzīgs. Domā twin scrool koektors ātrāk iegriezīs ja pati ļurba tāda nav?
Turbīna ir twin scroll, ja nebūtu, tad arī kolektoru tādu nevēlētos taisīt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
No mājaslapas:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Veiksmi šajā sezonā!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
gaidu ciemos beidzot :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Salikšu piekari, tad jāaizbrauc ciemos.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Raksti, ka vadi smuki salikti...
kāda jēga
pats auto izskatās pēc sūda. kur prkols ?
kāda jēga
pats auto izskatās pēc sūda. kur prkols ?
Nevar gateris ar vadiem būt uz mašīnas.
Ar tādu attieksmi kā tev auto nesāks izskatīties labāk, tāpat arī motoru ar vadiem taču var ielikt citā virsbūvē.
Auto izskatās ka izskatās, tādēļ ka ir domāts braukšanai driftā līdz tas būs tik tālu sasists vai kādā citā veidā bojāts ka vairs nebūs izdevīgi to labot.
Šis arī nav vienīgais auto kurš man ir.
Ir jau vēlēšanās nedaudz vismaz uzlabot auto izskatu, bet tā noteikti nav prioritāte.
Ar tādu attieksmi kā tev auto nesāks izskatīties labāk, tāpat arī motoru ar vadiem taču var ielikt citā virsbūvē.
Auto izskatās ka izskatās, tādēļ ka ir domāts braukšanai driftā līdz tas būs tik tālu sasists vai kādā citā veidā bojāts ka vairs nebūs izdevīgi to labot.
Šis arī nav vienīgais auto kurš man ir.
Ir jau vēlēšanās nedaudz vismaz uzlabot auto izskatu, bet tā noteikti nav prioritāte.
Pēdējais labojis Jānis.P - 26 Feb 2017, 02:33, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right