Mani E36 (320 un 325)
nu re, tev sanaca labs barters
ebejaa pa to reduktoru dabusi krietni vairak neka par tiem paklajiniem.
ps tas plaksnes gan nokraso es vareju piedavat platakas, speciali preks e36 paredzetas
ebejaa pa to reduktoru dabusi krietni vairak neka par tiem paklajiniem.
ps tas plaksnes gan nokraso es vareju piedavat platakas, speciali preks e36 paredzetas
...
ja, plāksnes būs jānokrāso, un bija doma bij likt virsu to reduktoru, bet vai dzinējam grieze pietiks hvz
ideāli būtu 2,93 vai 3,15 attiecību zobratus dabūt.
P.S. plāksnes man uzdavināja
ideāli būtu 2,93 vai 3,15 attiecību zobratus dabūt.
P.S. plāksnes man uzdavināja
Nu tā, pa šo laiku ar touringu šis tas ir noticis: vienu jauku rītu izdomāja izbeigties starteris, un ne vienkārši nedarboties, bet iedarbinot dzinēju sāka nepārtraukti griezties rotors, neievelkot sazobē. Pat izņemot arā atslēgu no aizdedzes. Vienīgi atvienojot akb klemmu varēja dabūt to nelabo mierā Sāku ņemt nost ieplūdes kolektoru lai tiktu starterim klāt, un pie reizes uztaisīt štucerus gāzes sprauslām.
Tad aizbraucu pie čoma uz rīgu, kur restaurējot starteri atklājam, ka beigts bija ievilcēj relejs. Restaurēts:
Pie reizes arī saliku gāzes reduktora apsildi:
Vienīga liela ķībele bija tas, ka bija jāsataisa super atslēga no uzmetamas 13 kopa ar e12 muciņu lai var starteri noņemt.
Tad aizbraucu nopirkt lietotu gāzes iekārtu no 6 cil chryslera, iedarbinājam- visi cilindri strādāja normāli, vienīgais balons viņam bija cilindriskais. Pats noņemu iekārtu un pa ceļam no lietotāja elksnis paķeru toroidālo balonu ar multivārstu.
Saku lenam likt gāzi( pirmo reizi pats), iztīrīju sprauslas un saliku remkomplektus. Kaimiņš izlīdzēja ar kalibrēšanas iekārtu lai varētu noregulēt štoka gājienu. Lodējam, lodējam Šaize sanāca ar multivārstu, iepildot gāzi viss nāca arā pa regulēšanas skrūvi
Izjaucu arā, izrādījās ka 2 gumijas gredzeni ir beigti, samainīju, iepūtu 20l, pagaidām viss ok, būs jāpamēģina pilnu iepildīt. Un balons ir 44l nevis 50
Šodien nokalibrēju saliku un nokalibrēju visu-patīkami ka viss strādā Bildes ar galā rezultātu būs vēlāk.
Tad aizbraucu nopirkt lietotu gāzes iekārtu no 6 cil chryslera, iedarbinājam- visi cilindri strādāja normāli, vienīgais balons viņam bija cilindriskais. Pats noņemu iekārtu un pa ceļam no lietotāja elksnis paķeru toroidālo balonu ar multivārstu.
Saku lenam likt gāzi( pirmo reizi pats), iztīrīju sprauslas un saliku remkomplektus. Kaimiņš izlīdzēja ar kalibrēšanas iekārtu lai varētu noregulēt štoka gājienu. Lodējam, lodējam Šaize sanāca ar multivārstu, iepildot gāzi viss nāca arā pa regulēšanas skrūvi
Izjaucu arā, izrādījās ka 2 gumijas gredzeni ir beigti, samainīju, iepūtu 20l, pagaidām viss ok, būs jāpamēģina pilnu iepildīt. Un balons ir 44l nevis 50
Šodien nokalibrēju saliku un nokalibrēju visu-patīkami ka viss strādā Bildes ar galā rezultātu būs vēlāk.
Tas gan