Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 50
- chevron_right
nu godigi sakot es nez ko rada grosaa, bmw gramataa rakstits 88g ar tiem veikalu katalogiem ir ka ir, jo manam ari elas filtrus katraa katalogaa rada savadakus
...
Armando rakstīja:m42 motoram vajadzigs termostats ar 88g atversanaas tempretuuru. vienmer var pastities sadalaa diy pie atgaisosanas, ir ari vel infa kas saistita ar to http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667
ja tur tada smiekliga situacija ar tiem gradiem piem AutoData rada kad pie 88 jatveras, bet katalogu kuri ir detalu veikaliem rada kad tikai 92 gradu termostati !!!
P.s.bet no savas pieredzes uz m42 likt 92 jo uzliku 88 tapec kad nebija pieejams 92gradu termostats, tagad sada ziema ir ko gaidtit to karsto gaisu salona , atskiriba jutam kardinali !!!
Nezinu, man ir pieejams gan 88 grādu gan 92 grādu. Pēc mana kataloga 92 grādu nāk tikai no 96gada, līdz 96 (vai 95) gadam nāk 88 grādu.
vini tiesi tur mainijas 95 gada no 88-92,,bet ja jau mainijas uz 92 tad labak drosvien tas
man bez vanosa ir m50 motors...1992.g. 5 mēnesis tad vajag 88 grādi lai būtu? es veikalā teicu kāds man dzinējs vini tur pati meklēja. kādi vanosam ir priekšrocības kādu man nav?
Cik man zināms, tad zemāko grādu termostati paredzēti dienvidu klimatam, karstākie - ziemeļu valstīm.
Un nevis no izlaiduma gada.
Un nevis no izlaiduma gada.
bez vanosa tatad 88gradu. protams ka viniem katalogos ir, bet ne vienmer tur noraditas pareizaas lietas.yevgeny rakstīja:man bez vanosa ir m50 motors...1992.g. 5 mēnesis tad vajag 88 grādi lai būtu? es veikalā teicu kāds man dzinējs vini tur pati meklēja. kādi vanosam ir priekšrocības kādu man nav?
pirmo reizi ko tadu dzirdu, bet ja godigi runaa tad jau reali nekada lielaa ackiriba nebus, pat ja ieliks nepareizoMafijs rakstīja:Cik man zināms, tad zemāko grādu termostati paredzēti dienvidu klimatam, karstākie - ziemeļu valstīm.
Un nevis no izlaiduma gada.
...
Kartons nerulē! Vakardien sanāca crash! Braucot no rita no punkta A uz punktu B,pārsprāga augšējā dzesēšanas truba uz radiatoru! Nopirku jaunu,visu sagaisoju,nobrauci no Valmiereas ielas staķika lidz mežaparkam un sāka vārities! apstājos atskrūveju atgaisošanas skrūvi nāk arā tvaiki(gais iekšā),salēju bočoku,atgaisoju un braucu talāk! atkal pēc kadiem 5km sāk celties temp.
šodien 3h salu mēģinādams atgaisot,bet kaut kas tur galīgi nav!
1. ja braucu ar atkrūvētu kroķi tad ceļās temperatūra,BET varu mierīgi izdarbināt!
2. ja braucu ar aizskrūvētu korķi temperatūra nekāpj,BET kā izdarbinu sāk gāzt ārā tosolu!
Termostāts varbūt ciet?? Un kad šķidrums cirkule pietiek,lai nepārkarstu,bet kad izdarbina sāk varīties??
Ūdenssūknis??
Nu neticas ka 3h laistoties ar tosolu,kā miljonārs nevar sagaisot normāli?
šodien 3h salu mēģinādams atgaisot,bet kaut kas tur galīgi nav!
1. ja braucu ar atkrūvētu kroķi tad ceļās temperatūra,BET varu mierīgi izdarbināt!
2. ja braucu ar aizskrūvētu korķi temperatūra nekāpj,BET kā izdarbinu sāk gāzt ārā tosolu!
Termostāts varbūt ciet?? Un kad šķidrums cirkule pietiek,lai nepārkarstu,bet kad izdarbina sāk varīties??
Ūdenssūknis??
Nu neticas ka 3h laistoties ar tosolu,kā miljonārs nevar sagaisot normāli?
man aizdomas par galvas bliivi vai plaisu..jo man arii kautkas kas liidziigs bija....bet nu iisti paarliecinaats neesmu...jo es tikai tev saku peec savas pieredzees..a tev tosols nepazuud?
Vispaar tev vajag iebraukt siltaa garaazaa izlaist aaraa tosolu un visu kaartiigi pa jaunam saliet un atgaisot..taadaa aukstumaa aaraa kaut ko dariit
Vispaar tev vajag iebraukt siltaa garaazaa izlaist aaraa tosolu un visu kaartiigi pa jaunam saliet un atgaisot..taadaa aukstumaa aaraa kaut ko dariit
Cilveki, sodien radas jautajums! Aizvakar nomainiju termostatu, bet sodien sildiju masinu, motors uzsila lidz darba temperatureia, tas ir ~92 gradiem, bet apakseja truba tik un ta ir auksta un no radiatora apsaksas spiez ara antifrizu
nāc bariņā es pats te sastresojos un jau sāku uzmāties ar savu problēma,bet izrādās,ka rēāli ir pa aukstu,lai atgaisotu! šodien kādu 1h darbināju kamēr beidzot dabūju atgaisot kārtīgi vakarā jāizbrauc kāds līkums un jāskatās vai nekarst,un domāju,ka nevaidzetu! JO pirms tam kad darbojas brivgaitā pečka pūta aukstu gaisu un silts parādijās tikai kaut kur ap 2t,a tagad puš jau karstu brīvgaitā!
rezume,esmu 5l tosola izlējis pa zemi un salējis kadus 10 iekša cerams,ka ies!
Ja nē,tad naksies ar K2 pārvietoties un cerēt,ka tā nav galva!
rezume,esmu 5l tosola izlējis pa zemi un salējis kadus 10 iekša cerams,ka ies!
Ja nē,tad naksies ar K2 pārvietoties un cerēt,ka tā nav galva!
Problēmas ar uzsilšanu nav! Gaisu silto pūš labi, bet pie 92grādiem taustot apakšējo trubu, tā ir auksta. Protams,nobraucot 120km un tad baudot truba ir silta. Iespējams jāpaiet ilgākam laikam, lai truba paliktu silta? Un jā nežēlīgi spiež pa radiātora apakšu antifrīzu, līdz noteiktam līmenim.
Kur tieši spiež antifrīzu - pie trubas savienojuma? Kaut kur pa šuvēm radiatora apakšā?
Radiātora apakšā! Laikam jāmaina radiātors, kgan pirms termostata maiņas nekas tāds nebija manīts Un interesanti, ka izspiež līdz noteiktam līmenim + kad auto ir piedarbināts. Stāvot, tas nav konstatēts
Spiediens sistēmā paplēš vaļā kādu mikroplaisu.
Ko tas nozīmē, jāmēģina kartīgi atgaistot?
Nemācēšu pateikt precīzi.. Nomainīji termostatu, tagad motors uzsilst, sistēma rodas zināms spiediens, kas nebija neuzsilušam motoram. Atrada vājāko vietu. Tas tā, manas domas tikai. Nu varbūt arī nav atgaisots pilnīgi.
taa apakseejaa truba ir ieejas truba dzesei motoraa, vinai vienmer jabut vesakai nekaa izejas trubai ( tas ir augsejai) un vinja tik paliek siltaka pec krietna laika ipasi jau ziemaa, pa to plust ieksaa vesaks skidrums ka plust araa no motora.chaboska rakstīja:Problēmas ar uzsilšanu nav! Gaisu silto pūš labi, bet pie 92grādiem taustot apakšējo trubu, tā ir auksta. Protams,nobraucot 120km un tad baudot truba ir silta. Iespējams jāpaiet ilgākam laikam, lai truba paliktu silta? Un jā nežēlīgi spiež pa radiātora apakšu antifrīzu, līdz noteiktam līmenim.
par radiatora plaisu- tas tapec ka jaunais antifrizs attira visu sistemu un tajaa vietaa jau bija uz plaisas robezas, tagat vins tas nogulsnes nonema nost kuras tureja ciet to caurumu un tapec taa ir, tas tikai parada to ka pirmstam ir bijis ilgstoshi nemainits dzeses skidrums un lidz noteiktam limenim ir tapec ka, ka jau mafijs pateica, rodas spiediensdzeses sisteemaa
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 50
- chevron_right