Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
nu godigi sakot es nez ko rada grosaa, bmw gramataa rakstits 88g ;) ar tiem veikalu katalogiem ir ka ir, jo manam ari elas filtrus katraa katalogaa rada savadakus :D
...
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham
Armando rakstīja:m42 motoram vajadzigs termostats ar 88g atversanaas tempretuuru. vienmer var pastities sadalaa diy pie atgaisosanas, ir ari vel infa kas saistita ar to ;) http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667


ja tur tada smiekliga situacija ar tiem gradiem piem AutoData rada kad pie 88 jatveras, bet katalogu kuri ir detalu veikaliem rada kad tikai 92 gradu termostati !!!

P.s.bet no savas pieredzes uz m42 likt 92 jo uzliku 88 tapec kad nebija pieejams 92gradu termostats, tagad sada ziema ir ko gaidtit to karsto gaisu salona , atskiriba jutam kardinali !!!
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Nezinu, man ir pieejams gan 88 grādu gan 92 grādu. Pēc mana kataloga 92 grādu nāk tikai no 96gada, līdz 96 (vai 95) gadam nāk 88 grādu. ;)
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham
vini tiesi tur mainijas 95 gada no 88-92,,bet ja jau mainijas uz 92 tad labak drosvien tas :hahaha:
yevgeny
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 02 Dec 2011, 17:27
man bez vanosa ir m50 motors...1992.g. 5 mēnesis :yes: tad vajag 88 grādi lai būtu? es veikalā teicu kāds man dzinējs vini tur pati meklēja. kādi vanosam ir priekšrocības kādu man nav?
Profila bilde
Mafijs
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 19 Jan 2012, 20:05
Braucu ar: e3.. 6(9)
Atrašanās vieta: Kolhozs "Pededze"
Reputācija: 1
 
Cik man zināms, tad zemāko grādu termostati paredzēti dienvidu klimatam, karstākie - ziemeļu valstīm.
Un nevis no izlaiduma gada.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
yevgeny rakstīja:man bez vanosa ir m50 motors...1992.g. 5 mēnesis :yes: tad vajag 88 grādi lai būtu? es veikalā teicu kāds man dzinējs vini tur pati meklēja. kādi vanosam ir priekšrocības kādu man nav?
bez vanosa tatad 88gradu. protams ka viniem katalogos ir, bet ne vienmer tur noraditas pareizaas lietas.
Mafijs rakstīja:Cik man zināms, tad zemāko grādu termostati paredzēti dienvidu klimatam, karstākie - ziemeļu valstīm.
Un nevis no izlaiduma gada.
pirmo reizi ko tadu dzirdu, bet ja godigi runaa tad jau reali nekada lielaa ackiriba nebus, pat ja ieliks nepareizo ;)
...
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Kartons nerulē! :doh: Vakardien sanāca crash! Braucot no rita no punkta A uz punktu B,pārsprāga augšējā dzesēšanas truba uz radiatoru! Nopirku jaunu,visu sagaisoju,nobrauci no Valmiereas ielas staķika lidz mežaparkam un sāka vārities! apstājos atskrūveju atgaisošanas skrūvi nāk arā tvaiki(gais iekšā),salēju bočoku,atgaisoju un braucu talāk! atkal pēc kadiem 5km sāk celties temp. :idiots:
šodien 3h salu mēģinādams atgaisot,bet kaut kas tur galīgi nav!
1. ja braucu ar atkrūvētu kroķi tad ceļās temperatūra,BET varu mierīgi izdarbināt!
2. ja braucu ar aizskrūvētu korķi temperatūra nekāpj,BET kā izdarbinu sāk gāzt ārā tosolu! :grrr:
Termostāts varbūt ciet?? Un kad šķidrums cirkule pietiek,lai nepārkarstu,bet kad izdarbina sāk varīties??
Ūdenssūknis??
Nu neticas ka 3h laistoties ar tosolu,kā miljonārs nevar sagaisot normāli?
Profila bilde
Bavariancar
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:20
Braucu ar: E53
Atrašanās vieta: ....
Reputācija: 1
 
man aizdomas par galvas bliivi vai plaisu..jo man arii kautkas kas liidziigs bija....bet nu iisti paarliecinaats neesmu...jo es tikai tev saku peec savas pieredzees..a tev tosols nepazuud?
Vispaar tev vajag iebraukt siltaa garaazaa izlaist aaraa tosolu un visu kaartiigi pa jaunam saliet un atgaisot..taadaa aukstumaa aaraa kaut ko dariit :gigigi:
Profila bilde
oscar
Ziņojumi: 1364
Pievienojies: 10 Apr 2011, 21:11
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Mālpils/Rīga
Reputācija: 2
 
Cilveki, sodien radas jautajums! Aizvakar nomainiju termostatu, bet sodien sildiju masinu, motors uzsila lidz darba temperatureia, tas ir ~92 gradiem, bet apakseja truba tik un ta ir auksta un no radiatora apsaksas spiez ara antifrizu :o
Profila bilde
Bubulis
Ziņojumi: 863
Pievienojies: 06 Apr 2011, 10:42
Atgaisoj? :rolleyes:
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Profila bilde
oscar
Ziņojumi: 1364
Pievienojies: 10 Apr 2011, 21:11
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Mālpils/Rīga
Reputācija: 2
 
Protams! :supeer:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
nāc bariņā :hahaha: es pats te sastresojos un jau sāku uzmāties ar savu problēma,bet izrādās,ka rēāli ir pa aukstu,lai atgaisotu! šodien kādu 1h darbināju kamēr beidzot dabūju atgaisot kārtīgi :super: vakarā jāizbrauc kāds līkums un jāskatās vai nekarst,un domāju,ka nevaidzetu! JO pirms tam kad darbojas brivgaitā pečka pūta aukstu gaisu un silts parādijās tikai kaut kur ap 2t,a tagad puš jau karstu brīvgaitā! :sarunats:
rezume,esmu 5l tosola izlējis pa zemi un salējis kadus 10 iekša :drink: cerams,ka ies!
Ja nē,tad naksies ar K2 pārvietoties un cerēt,ka tā nav galva!
Profila bilde
oscar
Ziņojumi: 1364
Pievienojies: 10 Apr 2011, 21:11
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Mālpils/Rīga
Reputācija: 2
 
Problēmas ar uzsilšanu nav! Gaisu silto pūš labi, bet pie 92grādiem taustot apakšējo trubu, tā ir auksta. Protams,nobraucot 120km un tad baudot truba ir silta. Iespējams jāpaiet ilgākam laikam, lai truba paliktu silta? :o Un jā nežēlīgi spiež pa radiātora apakšu antifrīzu, līdz noteiktam līmenim.
Profila bilde
Mafijs
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 19 Jan 2012, 20:05
Braucu ar: e3.. 6(9)
Atrašanās vieta: Kolhozs "Pededze"
Reputācija: 1
 
Kur tieši spiež antifrīzu - pie trubas savienojuma? Kaut kur pa šuvēm radiatora apakšā?
Profila bilde
oscar
Ziņojumi: 1364
Pievienojies: 10 Apr 2011, 21:11
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Mālpils/Rīga
Reputācija: 2
 
Radiātora apakšā! Laikam jāmaina radiātors, kgan pirms termostata maiņas nekas tāds nebija manīts :o Un interesanti, ka izspiež līdz noteiktam līmenim + kad auto ir piedarbināts. Stāvot, tas nav konstatēts :o
Profila bilde
Mafijs
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 19 Jan 2012, 20:05
Braucu ar: e3.. 6(9)
Atrašanās vieta: Kolhozs "Pededze"
Reputācija: 1
 
Spiediens sistēmā paplēš vaļā kādu mikroplaisu.
Profila bilde
oscar
Ziņojumi: 1364
Pievienojies: 10 Apr 2011, 21:11
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Mālpils/Rīga
Reputācija: 2
 
Ko tas nozīmē, jāmēģina kartīgi atgaistot?
Profila bilde
Mafijs
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 19 Jan 2012, 20:05
Braucu ar: e3.. 6(9)
Atrašanās vieta: Kolhozs "Pededze"
Reputācija: 1
 
Nemācēšu pateikt precīzi.. Nomainīji termostatu, tagad motors uzsilst, sistēma rodas zināms spiediens, kas nebija neuzsilušam motoram. Atrada vājāko vietu. Tas tā, manas domas tikai. Nu varbūt arī nav atgaisots pilnīgi.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
chaboska rakstīja:Problēmas ar uzsilšanu nav! Gaisu silto pūš labi, bet pie 92grādiem taustot apakšējo trubu, tā ir auksta. Protams,nobraucot 120km un tad baudot truba ir silta. Iespējams jāpaiet ilgākam laikam, lai truba paliktu silta? :o Un jā nežēlīgi spiež pa radiātora apakšu antifrīzu, līdz noteiktam līmenim.
taa apakseejaa truba ir ieejas truba dzesei motoraa, vinai vienmer jabut vesakai nekaa izejas trubai ( tas ir augsejai) un vinja tik paliek siltaka pec krietna laika ipasi jau ziemaa, pa to plust ieksaa vesaks skidrums ka plust araa no motora.
par radiatora plaisu- tas tapec ka jaunais antifrizs attira visu sistemu un tajaa vietaa jau bija uz plaisas robezas, tagat vins tas nogulsnes nonema nost kuras tureja ciet to caurumu un tapec taa ir, tas tikai parada to ka pirmstam ir bijis ilgstoshi nemainits dzeses skidrums :yes: un lidz noteiktam limenim ir tapec ka, ka jau mafijs pateica, rodas spiediensdzeses sisteemaa
...