Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 19
- chevron_right
puisi pie ka biju, diezgan zinosi, bet vispar kads sakars skivokam ar sadalenes deveju?dogMa rakstīja:Vienkārši saku no pieredzes, ka ir gadījumi, ka maina visu, bet nelīdz, beigās pie vainas šķivoks. Varbūt aizbrauc pie zinoša diagnostiķa?EJANSONS rakstīja:bet kompis izmeta tikao sadalenes deveju. vajadzetu paprovet 100% ejosu, un tad varetu domat kas talak. un par skivoku saubos, joo nevar but ka peksni sametas. pirmstam viss bija ok
Gan sadalenes, gan kloķenes devējs jauni, firma VDO. Kad pēc abu maiņas tika slēgts pie kompja, tad kļūda tikai par zondi.dogMa rakstīja:Baigi izklausās pēc kloķenes devēja problēmām. Kļūdas neatgriežas? Varbūt priekšējais šķivoks met vai kā citādi beigts?
Kas ir šķivoks?
Sadalenes devējam nekāds sakars, bet kloķenes devējam gan. Un simptomi ļoti līdzīgi. Tas tikai minējums.EJANSONS rakstīja:puisi pie ka biju, diezgan zinosi, bet vispar kads sakars skivokam ar sadalenes deveju?dogMa rakstīja:Vienkārši saku no pieredzes, ka ir gadījumi, ka maina visu, bet nelīdz, beigās pie vainas šķivoks. Varbūt aizbrauc pie zinoša diagnostiķa?EJANSONS rakstīja:bet kompis izmeta tikao sadalenes deveju. vajadzetu paprovet 100% ejosu, un tad varetu domat kas talak. un par skivoku saubos, joo nevar but ka peksni sametas. pirmstam viss bija ok
pipec ar jums abiem kada velna pec jus vispar tam mashinam lienat klat
dogmaram ir tira 100% taisniba ja deveji vesali 1000% tad ejam talak pec logiskas kedes ,, no ka lasas devejs signalu
,,shivoks,, nav viss ellas un dublos netirs vai varbut jau denferis ir saplaisajis un met ? nu hvz bet varbut vados kaut kads isais vell varianti
ps ir lietas ko var darit pats un ir lietas ko labak uzticet citiem darit
dogmaram ir tira 100% taisniba ja deveji vesali 1000% tad ejam talak pec logiskas kedes ,, no ka lasas devejs signalu
,,shivoks,, nav viss ellas un dublos netirs vai varbut jau denferis ir saplaisajis un met ? nu hvz bet varbut vados kaut kads isais vell varianti
ps ir lietas ko var darit pats un ir lietas ko labak uzticet citiem darit
Pēdējais labojis Dj_Zii - 01 Dec 2014, 12:34, kopā labots 1 reizi.
Priekšējais kloķenes skriemelis, no kā kloķenes devējs lasa apgriezienus.Ginekologs rakstīja:Gan sadalenes, gan kloķenes devējs jauni, firma VDO. Kad pēc abu maiņas tika slēgts pie kompja, tad kļūda tikai par zondi.dogMa rakstīja:Baigi izklausās pēc kloķenes devēja problēmām. Kļūdas neatgriežas? Varbūt priekšējais šķivoks met vai kā citādi beigts?
Kas ir šķivoks?
Peld no 600 līdz 750..no jauna iedarbinot viss itkā kārtībā. Zonde, tukšgaitas regulātors? Vai arī kāds iespējams gļuks?
Šodien biju pie Uldi Mārupē uz diagnostiku, bet tur nekas neizleca - Uldis teica, elektroniski viss labi, visi devēji/zondes utt labas. Auto: e36 Sedans M50B20 bez vanos
Tādēļ varbūt spēsiet mani pakonsulēt pie kā ķerties, lai novērstu sekojošu problēmu:
Pielaižot aukstu motoru, un nedaudz pieskaroties gāzes pedēlim sāk staigāt apgriezieni. Pielaižot aukstu un neko neaiztiekot apgriezieni stāv uz ~900, bet uzsākot braukt sāk lēkāt no 1300-600.
Tiklīz motors uzsilst, viss kārtībā. Bet ja siltu noslāpē un pēc 5-10min pielaiž, tad arī nedaudz piestaigā kādas 30sec, līdz atkal nostājas darba temperatūrā un nekas nelēkā. Motors vai mašīna nevibrē, bet ja mēģina ar aukstu pabraukt, tad pāslēdzoties vienmērīgi uzsākt ir grūtāk nekā siltam.
Ieteica pārmeklēt gaisa trubas ap GMM, varbūt kāda plaisa. Ir kādam, kas līdzīgs piedzīvots ?
Tādēļ varbūt spēsiet mani pakonsulēt pie kā ķerties, lai novērstu sekojošu problēmu:
Pielaižot aukstu motoru, un nedaudz pieskaroties gāzes pedēlim sāk staigāt apgriezieni. Pielaižot aukstu un neko neaiztiekot apgriezieni stāv uz ~900, bet uzsākot braukt sāk lēkāt no 1300-600.
Tiklīz motors uzsilst, viss kārtībā. Bet ja siltu noslāpē un pēc 5-10min pielaiž, tad arī nedaudz piestaigā kādas 30sec, līdz atkal nostājas darba temperatūrā un nekas nelēkā. Motors vai mašīna nevibrē, bet ja mēģina ar aukstu pabraukt, tad pāslēdzoties vienmērīgi uzsākt ir grūtāk nekā siltam.
Ieteica pārmeklēt gaisa trubas ap GMM, varbūt kāda plaisa. Ir kādam, kas līdzīgs piedzīvots ?
Ļoti izklausās pēc gaisa piesūkšanas.
Tā jau arī pašam liekas. Šobrīd gan, jau nedēļu šī problēmas pagaisusi.dogMa rakstīja:Ļoti izklausās pēc gaisa piesūkšanas.
Iepriekšējais īpašnieks minēja, ka filtra kastei esot plaisa - pieļauju, ka tur arī varētu būt tā vaina.
Vienu dienu pieķeršos, pārčekošu visu čo pa čom. Paldies
Gaisa filtra kaste tur nebūs pie vainas, jo atrodas pirms gaisa masas mērītāja. Skaties visas trubiņas, kuras ir AIZ GMM.
Ir tāda problēma ar m52b25
kad piedarbina aukstu motoru, tad rpm uzkāpj līdz 2.5-3k, un uzreiz lēnām noiet uz tik cik vaig.
Kad braucu un izspiežu sajūgu vai ielieku neitrālajā, tad mēdz lēnam rpm kriesties kamēr noslāps.
Rīga pie katra krustojuma noslāpst.
Tukšgaita, vanos, vai kkur laiž garām?
kad piedarbina aukstu motoru, tad rpm uzkāpj līdz 2.5-3k, un uzreiz lēnām noiet uz tik cik vaig.
Kad braucu un izspiežu sajūgu vai ielieku neitrālajā, tad mēdz lēnam rpm kriesties kamēr noslāps.
Rīga pie katra krustojuma noslāpst.
Tukšgaita, vanos, vai kkur laiž garām?
1.paskaties vai ieplūdes kolektoram gofra nav caura.Edvards77 rakstīja:Ir tāda problēma ar m52b25
kad piedarbina aukstu motoru, tad rpm uzkāpj līdz 2.5-3k, un uzreiz lēnām noiet uz tik cik vaig.
Kad braucu un izspiežu sajūgu vai ielieku neitrālajā, tad mēdz lēnam rpm kriesties kamēr noslāps.
Rīga pie katra krustojuma noslāpst.
Tukšgaita, vanos, vai kkur laiž garām?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Gofra ir tikko jauna uzlikta, iepriekšējais bija caurs un aptīta ar lentiRichus rakstīja:1.paskaties vai ieplūdes kolektoram gofra nav caura.Edvards77 rakstīja:Ir tāda problēma ar m52b25
kad piedarbina aukstu motoru, tad rpm uzkāpj līdz 2.5-3k, un uzreiz lēnām noiet uz tik cik vaig.
Kad braucu un izspiežu sajūgu vai ielieku neitrālajā, tad mēdz lēnam rpm kriesties kamēr noslāps.
Rīga pie katra krustojuma noslāpst.
Tukšgaita, vanos, vai kkur laiž garām?
Tad jau noteikti tukšgaitas regulātors nomiris.Edvards77 rakstīja:Gofra ir tikko jauna uzlikta, iepriekšējais bija caurs un aptīta ar lentiRichus rakstīja:1.paskaties vai ieplūdes kolektoram gofra nav caura.Edvards77 rakstīja:Ir tāda problēma ar m52b25
kad piedarbina aukstu motoru, tad rpm uzkāpj līdz 2.5-3k, un uzreiz lēnām noiet uz tik cik vaig.
Kad braucu un izspiežu sajūgu vai ielieku neitrālajā, tad mēdz lēnam rpm kriesties kamēr noslāps.
Rīga pie katra krustojuma noslāpst.
Tukšgaita, vanos, vai kkur laiž garām?
Piemet pie kompja un tad jau redzēs.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
varbut kads var iedot gaisa masas meritaju patestet uz tuksgaitas uz kadam 5-10 minutem?m42b18 vai m40 b18
Varbūt lētāk/vienkāršāk atbraukt uz datordiagnostiku?
M43b16 tuksgaita peld apgriezieni. Citreiz pat nokrit lidz nulei un knapi knapi darbojas dzinejs. Meginaju gaisa masas meritaju liku citu nekas nemainas. Bet atvienojot meritaju apgriezieni tik traki nestaiga.
Pamēgini citu tukšgaitas regulatoru pamainīt,kā arī gofrai cauri izej!zurkae36 rakstīja:M43b16 tuksgaita peld apgriezieni. Citreiz pat nokrit lidz nulei un knapi knapi darbojas dzinejs. Meginaju gaisa masas meritaju liku citu nekas nemainas. Bet atvienojot meritaju apgriezieni tik traki nestaiga.
Man nereti tas pats,bet tā arī neesmu atrisinājis problēmu-bet man tas uz siltu sāk rādīties,bet manā gadījumā lkm lambda čakarē visu dzīvi!
Gofru un gaisa masas meritaju meginaju tur viss tip top.
Šis jau ir otrais bmw kam mainot gaisa filtru izradijas ka ieprieksejais saimnieks izravis ara lai labak ietu. Tiem gamasjakiem rokas aplaust.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 19
- chevron_right