Amish'a 330 affectus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 19
- chevron_right
Tātad tu pieļauj domu, ka tā zilā trubiņa ir aizdambējusies?
Bet tā zilā trubiņa ir vienīgā iespēja kapēc sarāvās?
Ko uzsist?
Bāka nav uzsista, piesūkusies. Tu māki rakstīt saliktiem teikumiem, tā, lai es saprotu ko gribi pateikt?
Tātad vienīgais variants kapēc varēja sarauties, tapēc, ka zilā trubiņa ciet? Bākas korķis varbūt pārstāja elpot?
Tātad vienīgais variants kapēc varēja sarauties, tapēc, ka zilā trubiņa ciet? Bākas korķis varbūt pārstāja elpot?
Tātad jāmēģina iepūst zilajā trubiņa - jāpārbauda vai iet gaiss cauri.
Vispār tā zilā truba bākas tvaikus laiž tik uz vienu pusi, dzinēju, (pie nosacījuma ka viss ir OK un savās vietās), par to lai bāka nesavilktos, atbild bākas korķis. Vismaz uz e46 tā ir, jo sistēmā stāv pretvārsts, kas uz bākas pusi neko nelaiž.
Edit. varbūt kļūdod, bet kad liku m54 dzinēju tad to visu meklēju/studēju....līdz šim bāka nav sarāvusies, tfu tfu tfu.
Edit. varbūt kļūdod, bet kad liku m54 dzinēju tad to visu meklēju/studēju....līdz šim bāka nav sarāvusies, tfu tfu tfu.
Pēdējais labojis Sancix - 03 Jūn 2014, 20:35, kopā labots 1 reizi.
Nu jā, ievilkšanu kolektorā, bet vai viņš atļauj ievilkt elpu uz bākas pusi (lai tā nesarautos), hvz.
Pēdējais labojis Amish - 05 Jūn 2014, 21:43, kopā labots 1 reizi.
Zilajai trubiņai sliktākajā gadījumā ir jābūt pievienotai pie vārstiņa kurš atļauj ieplūdei iesūkt tvaiku, atrodas ieplūdes kolektoram priekšpusē, nu tākā zem, netālu no eļļas filtra korpusa.
Ideālā gadījumā, caur ogles filtru uz to vārstu.
Šoreiz pamēģināju pabraukt garu gabalu uz 100 ar 2k rpm. No Liepājas uz Rīgu un atpakaļ, 100kg krava(uz Rīgu) un 2 cilvēki. Ar 36L izbraucu 482km, vidējais 7.4L. Pa Rīgu nobraukti ap 30km.
Savādāk jau likās dīvaini, kā var būt stabili 10L vidējais Pēc oficiāliem cipariem E46 330Ci vidējais 9.4L.
Savādāk jau likās dīvaini, kā var būt stabili 10L vidējais Pēc oficiāliem cipariem E46 330Ci vidējais 9.4L.
kaa jus visi dabunat tadus mazus ciparus man taa taupigaa brauksana paartrukst parasti kad tieku uz normala celja
...
nesaprotu tochna, man ar 1,8 is m44b19 nesanak pakapt zem 10l, brauc kaa gribi...
mrkashell - pārāk mazs motors, augsti apgriezieni +dzinējs nogājis cik km jau?
Šodien savākti spoguļi no krāsotāja, rīt uzlikšu.
Neliela cīņa šodien ar radio un stūri, bet veiksmīga. Kā arī izņēmu paneli, lai rīt nokrāsotu sarkanas bultas un ieliktu melnos riņķus.
Tagad zīlēju ko darīt ar M3 plati. Mērķis - dabūt, lai ir un darbojas eļļas temp. rādītājs ekonometra vietā. Kad pieslēdzu M3 paneli, tad rādīja CODE-1.
Neliela cīņa šodien ar radio un stūri, bet veiksmīga. Kā arī izņēmu paneli, lai rīt nokrāsotu sarkanas bultas un ieliktu melnos riņķus.
Tagad zīlēju ko darīt ar M3 plati. Mērķis - dabūt, lai ir un darbojas eļļas temp. rādītājs ekonometra vietā. Kad pieslēdzu M3 paneli, tad rādīja CODE-1.
nu aciimredzot taisniiba jaa, to cik nogaajis neviens nezinAmish rakstīja:mrkashell - pārāk mazs motors, augsti apgriezieni +dzinējs nogājis cik km jau?
mans slaipjais sapnis ir m54b30, taa kaa cepuri nost :)
Vari jau pieteikties uz manējo dzinēju ar kārbu, kad mainīšu pret v8
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 19
- chevron_right