m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 24
- chevron_right
Ok, ńemu vārdus atpakał, vnk sapucēta , tad ok viss čotka
Otrs ir doblevanosriebeklis rakstīja:Rekur vismaz kaut kādi cipari.
http://wpp.ro/proiecte/bmw-e36-328i-aspirat
Rekur smuki porteta galva.
https://www.drive2.ru/b/953968/
https://www.drive2.ru/l/7517481/
Nu tā pirmā galva ir kaka pauti
Nedaudz atvieglināti vārsti arī zjbisj.
Bet nu skaties pats tas ir jau pēdējais krējums kuru smelt, ir citas lietas kur var jaudu dabūt arī
finišs ar 80to smilšpapīru ir taisīts, izplūde lindas bildē ir pulēta.-AF- rakstīja:Pulēti ieplūdes kanāli - norm downgreids
jautājums par m52tub28 droseli, vecā noplīsa un tika nopirkta cita (lietota), uzreiz pēc ielikšanas pirmie kilometri viss super, gan iet labi un degvielas patēriņš rādas normās (ar veco droseli kompis patēriņu rādīja +3l no reālā), bet atkal pamazām ir viss tā kā tas bija, patēriņš gan kompī lielāks gan reāli un arī spiežot gāzi jūt ka viņš neiet kā tam vajadzētu, + vel mēdz nedaudz paraustīties gan spiežot gan braucot taisni. Vai tiešām atkal drosele beigta? vai arī droseles ķēdē ir vel kāds dačiks/elektronika kas ir ar to saistītaTuksnesha_forma rakstīja:Es Tev atklashu to, ko pat BMW dilera klauni pienemeji nezina. M52TU droselei ir javeic adaptacija. Nav sarezgiti ja zina kaa.
Tavs komentars labs - viela pardomam.
mainot droseli akumulators tika atvienots.
Tad nu lasot šo tēmu ieinteresēja par to ko rakstīja lietotājs Tuksnesha_forma, droseles adaptācija, būšu ļoti pateicīgs par jebkādu info, jo velreiz mainīt droseli neredzu jēgu
Izplūdi var un vajag, ieplūdi jāatstāj rupjuseeingman rakstīja:finišs ar 80to smilšpapīru ir taisīts, izplūde lindas bildē ir pulēta.-AF- rakstīja:Pulēti ieplūdes kanāli - norm downgreids
Par portēšanu... ja ļoti gribās, tad varu piespēlēt čoma kontaktus. Tagad jau to dara ar sakostiem zobiem, jo ar daudz vienkāršākiem darbiem $$ pret laiku ir labākā attiecībā, bet liela nauda dara brīnumus. Portfolio ir liels un to lietu māk.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
pamēģini ieslēgt aizdedzi uz 30sec, izlēdz aizdedzi uz 30 sec, un tad šķilBubsons rakstīja:jautājums par m52tub28 droseli, vecā noplīsa un tika nopirkta cita (lietota), uzreiz pēc ielikšanas pirmie kilometri viss super, gan iet labi un degvielas patēriņš rādas normās (ar veco droseli kompis patēriņu rādīja +3l no reālā), bet atkal pamazām ir viss tā kā tas bija, patēriņš gan kompī lielāks gan reāli un arī spiežot gāzi jūt ka viņš neiet kā tam vajadzētu, + vel mēdz nedaudz paraustīties gan spiežot gan braucot taisni. Vai tiešām atkal drosele beigta? vai arī droseles ķēdē ir vel kāds dačiks/elektronika kas ir ar to saistītaTuksnesha_forma rakstīja:Es Tev atklashu to, ko pat BMW dilera klauni pienemeji nezina. M52TU droselei ir javeic adaptacija. Nav sarezgiti ja zina kaa.
Tavs komentars labs - viela pardomam.
mainot droseli akumulators tika atvienots.
Tad nu lasot šo tēmu ieinteresēja par to ko rakstīja lietotājs Tuksnesha_forma, droseles adaptācija, būšu ļoti pateicīgs par jebkādu info, jo velreiz mainīt droseli neredzu jēgu
Nu, tur jau labāk būtu skatīties, ko kompis rāda. Iespējams vnk. gaisu kaut kur piesūc.Bubsons rakstīja:jautājums par m52tub28 droseli, vecā noplīsa un tika nopirkta cita (lietota), uzreiz pēc ielikšanas pirmie kilometri viss super, gan iet labi un degvielas patēriņš rādas normās (ar veco droseli kompis patēriņu rādīja +3l no reālā), bet atkal pamazām ir viss tā kā tas bija, patēriņš gan kompī lielāks gan reāli un arī spiežot gāzi jūt ka viņš neiet kā tam vajadzētu, + vel mēdz nedaudz paraustīties gan spiežot gan braucot taisni. Vai tiešām atkal drosele beigta? vai arī droseles ķēdē ir vel kāds dačiks/elektronika kas ir ar to saistītaTuksnesha_forma rakstīja:Es Tev atklashu to, ko pat BMW dilera klauni pienemeji nezina. M52TU droselei ir javeic adaptacija. Nav sarezgiti ja zina kaa.
Tavs komentars labs - viela pardomam.
mainot droseli akumulators tika atvienots.
Tad nu lasot šo tēmu ieinteresēja par to ko rakstīja lietotājs Tuksnesha_forma, droseles adaptācija, būšu ļoti pateicīgs par jebkādu info, jo velreiz mainīt droseli neredzu jēgu
kaut kur BMWfanaticos bija infa pilnīgi Eng valodā
ja uzduršos ielikšu
vienīgi ko atzīmēšu, ja paši gribat paspēlēties tad pērciet labus vadus, ebay un aliexpresā palasiet atsauksmes, un nepērciet to lētāku, teiksim normālie grozās ap 110-130e
ja uzduršos ielikšu
vienīgi ko atzīmēšu, ja paši gribat paspēlēties tad pērciet labus vadus, ebay un aliexpresā palasiet atsauksmes, un nepērciet to lētāku, teiksim normālie grozās ap 110-130e
pa lielam tad skaidrs, vajadzīga diagnostika, gaisu nekur nepiesūc, pārbaudīts. Vienīgi el akumulatoru atvienošu uz kādu dienakti, jo mainot droseli tās bija kādas divas stundas, varbūt nepaspēja resetoties kompis. Tad iztīrīšu droseles elektronisko daļu un tukšgaitas regulatoru un uzrakstīšu vai kkas ir mainījiesdogMa rakstīja:Nu, tur jau labāk būtu skatīties, ko kompis rāda. Iespējams vnk. gaisu kaut kur piesūc.Bubsons rakstīja:jautājums par m52tub28 droseli, vecā noplīsa un tika nopirkta cita (lietota), uzreiz pēc ielikšanas pirmie kilometri viss super, gan iet labi un degvielas patēriņš rādas normās (ar veco droseli kompis patēriņu rādīja +3l no reālā), bet atkal pamazām ir viss tā kā tas bija, patēriņš gan kompī lielāks gan reāli un arī spiežot gāzi jūt ka viņš neiet kā tam vajadzētu, + vel mēdz nedaudz paraustīties gan spiežot gan braucot taisni. Vai tiešām atkal drosele beigta? vai arī droseles ķēdē ir vel kāds dačiks/elektronika kas ir ar to saistītaTuksnesha_forma rakstīja:Es Tev atklashu to, ko pat BMW dilera klauni pienemeji nezina. M52TU droselei ir javeic adaptacija. Nav sarezgiti ja zina kaa.
Tavs komentars labs - viela pardomam.
mainot droseli akumulators tika atvienots.
Tad nu lasot šo tēmu ieinteresēja par to ko rakstīja lietotājs Tuksnesha_forma, droseles adaptācija, būšu ļoti pateicīgs par jebkādu info, jo velreiz mainīt droseli neredzu jēgu
Šiem gaisa piesūkšanu pagrūti nodiagnosticēt, sevišķi ja caur kartera ventilācijas sistēmu, tā ka es nebūtu tik pārliecināts par to.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
saprotu, bet uzliekot jauno droseli sākumā bija viss ideāli, ja piesūktu gaisu tad viņš tāpat raustītos vai būtu jūtams ka kaut ir ne tā, vai tukšgaitas apgriezienos vai braucot justu. Un arī sākumā gāzes pedālis bija ļoti atsaucīgs, kurš vairāk tāds nav, un tagad ir tieši tāpat kā ar veco droselihe9600 rakstīja:Šiem gaisa piesūkšanu pagrūti nodiagnosticēt, sevišķi ja caur kartera ventilācijas sistēmu, tā ka es nebūtu tik pārliecināts par to.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Drosele un tuksgaitas regulators iztīrīts, izmaiņu īsti nav, mazliet tikai labāk, bet nu par reālo patēriņu vel nevaru spriest bet kompis rāda gandrīz tāpat kā bija.
Pieslēdzu pie kompja, kaut kāds auto com cdp plus, kompī programma cars delphi plus. Precīzi nosaukumus neatceros
Caur šo programmu bija kaut kāda adaptācija, bet kam tieši nebija īsti rakstīts un tā arī neko citu neatradu. Tā kā ir iespēja caur šo vadu mašīnu pieslēgt jebkurā brīdī, tad jautājums kuru programmu izmantot.lai resetotu droseli? Pagooglejot atradu programmas kurām jau normāls cipars. Varbūt ir kāda bezmaksas vai torrentos var dabūt
Pieslēdzu pie kompja, kaut kāds auto com cdp plus, kompī programma cars delphi plus. Precīzi nosaukumus neatceros
Caur šo programmu bija kaut kāda adaptācija, bet kam tieši nebija īsti rakstīts un tā arī neko citu neatradu. Tā kā ir iespēja caur šo vadu mašīnu pieslēgt jebkurā brīdī, tad jautājums kuru programmu izmantot.lai resetotu droseli? Pagooglejot atradu programmas kurām jau normāls cipars. Varbūt ir kāda bezmaksas vai torrentos var dabūt
Caur INPA var uztaisīt adaptāciju.
Man apgriezienu problēma atrisinājās ar vanosa pārlasīšanu, tobiš tika uzlikts rem-komplekts un uztaisīta adaptācija.
Man apgriezienu problēma atrisinājās ar vanosa pārlasīšanu, tobiš tika uzlikts rem-komplekts un uztaisīta adaptācija.
Tur prasās pēc diagnostikas. Bet kļūdu nolasīšana nav diagnostika.
Iemesli patēriņam var būt visnedažādākie. Piemēram, ja kāds gruzis vienā sprauslā ticis, tad arī caur zondēm tiks celts patēriņš.
Iemesli patēriņam var būt visnedažādākie. Piemēram, ja kāds gruzis vienā sprauslā ticis, tad arī caur zondēm tiks celts patēriņš.
Vanosa remkomplekts pirms neilga laika arī tika nomainīts. Problēma jau nav patēriņš, bet gan tas ka neiet viņš tā kā vajadzētu vai tā kā bija pašā sākumā nomainot droseli. Diagnostikā kļūdu nav, no reālajiem datiem un cipariņiem neko nesaprotu pačekošu to INPA
Kas ar disa vārstu?Bubsons rakstīja:Vanosa remkomplekts pirms neilga laika arī tika nomainīts. Problēma jau nav patēriņš, bet gan tas ka neiet viņš tā kā vajadzētu vai tā kā bija pašā sākumā nomainot droseli. Diagnostikā kļūdu nav, no reālajiem datiem un cipariņiem neko nesaprotu pačekošu to INPA
Varbūt kāds varētu šo ne-tēmu aizvākt uz jautājumu topicu vai kkur citur. savādāk te no uzlabošanas līdz internetsalabošanai viss aizgājis
nekāda sakara DISAI ar to nav, DISA regulē gaisa apjomu pie maziem rpmRiks* rakstīja:Kas ar disa vārstu?Bubsons rakstīja:Vanosa remkomplekts pirms neilga laika arī tika nomainīts. Problēma jau nav patēriņš, bet gan tas ka neiet viņš tā kā vajadzētu vai tā kā bija pašā sākumā nomainot droseli. Diagnostikā kļūdu nav, no reālajiem datiem un cipariņiem neko nesaprotu pačekošu to INPA
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 24
- chevron_right