TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 35
- chevron_right
es neegribu but ne pro drifteris ne dragreisists ne time attack kings! vnk gribu m3 un vēlējos noskaidrot citas opcijas kā piemēram TURBO! :)) turklāt ganjau kādam citam arī noderēs visa ši info!
Tātad gala verdiktu lūdzu! turbo mašīnu lidz 320-350zs vai m3 3,2?
Tātad gala verdiktu lūdzu! turbo mašīnu lidz 320-350zs vai m3 3,2?
Ja man būtu jāizvēlās no gatava un uzticama, vienlīdz jaudīga turbo vs atmosfēriskā, noteikti ņemtu turbo tikai dēļ sajūtām
No loģiskās domāšanas un ar skatu uz nākotni viedokļa viennozīmīgi M3, kuru pārlasi, būs izdevīgāk un vienkāršāk :)
No loģiskās domāšanas un ar skatu uz nākotni viedokļa viennozīmīgi M3, kuru pārlasi, būs izdevīgāk un vienkāršāk :)
Drusku offtopic! Bet var dabū labu 2.8 pa 1000eur! čomiņš nesen paņēma labu tiešām sterilu 2.8 kūti! (vācijā) nokaulējot 400 eur! 160k nobraukums 2 īpašnieki! ne rūsas pleķis nekā! ja labi meklē visu var atrast! protams ka latvijā tu nopērc kupeju pa 900 eur kur ss,lv viņa ir aprakstīta ka f22 raptor reaktīvā virszemes lidmašīna iet lopā spieķī rādās 300k nobraukums kautgan vēlāk atklājās ka ir 460k patiesais nobraukums un caurumi zem sliekšņu uzlikām rada sajūtu vai tur vispār tādi ir bijuši!A_C rakstīja:Negribu te likties kāds zīmulis vai kā citādi. Bet aizbrauc to auto un apskaties dzīvē. + pieskaiti par treili kādus 400-600 EUR + CSDD 300 EUR.sputniks rakstīja:http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... asrc=st|fs
Ja gribat nopirkt sterilu auto par 1000 eur tad ejiet uz kādu hipermārketu un nopērciet spēļu mašīnīti
Pus gadu meklēju +/- sterilu kupeju. Apskatīju Latvijā vismaz 50 auto + paziņa pa NL apskatīja vēl diez gan daudz eksemplārus. Nebūs pa 1000 eur nekaa tur sterila
Iz dzīves!
Atcerējos no top gear par turbo tēmu... no 1.00 uz priekšu...
https://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
https://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
Tādam visu laiku jāsit pa sajūgu!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
tas evo kas tur ir uztaisīts ir pilnīga huiņa, pārāk milzīga turbīna priekš tās jaudas...elksnis rakstīja:Atcerējos no top gear par turbo tēmu... no 1.00 uz priekšu...
https://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
vadāmība arī viņam ir dirsā, esmu braucis ar pāris evo gan ar 400hp gan ar 700 nu nav tur tā viss slikti utt.
tas taču ir šovs un man tiešām ir žēl to cilvēku, kas tam noticējaseeingman rakstīja:tas evo kas tur ir uztaisīts ir pilnīga huiņa, pārāk milzīga turbīna priekš tās jaudas...elksnis rakstīja:Atcerējos no top gear par turbo tēmu... no 1.00 uz priekšu...
https://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
vadāmība arī viņam ir dirsā, esmu braucis ar pāris evo gan ar 400hp gan ar 700 nu nav tur tā viss slikti utt.
bet par tiem "tūneriem", kas uzliek nesamērīgi lielu turbīnu, kuru var iekustināt tikai ~1-2k RPM pirms atdures, ir taisnība
Nekā personīga, bet izskatās, ka tas viss ko saki ir salasīts, kur pa internetu bez paša pieredzes
Būvēt var dažādi, ja ir pietiekoši līdzekļi var pirkt jaunas smukas spīdīgas zīmolu detaļas un tad tev būs vecs auto ar jaunu motora apkari ja ir jāiegūlda 10k uz turbo tad lētāk, prātīgāk un nerviem veselīgāk ir paņemt jaudīgu auto
Bija deviņdesmito beigās atgadījums, kur cilvēks iedeva savu auto servisam (pačotnijs tajā laikā), lai uzbūvē dzinbēju, kaltie virzuļi, klaņi, kloķene un daudz citu smuku mantiņu, kuras pats bija pircis un deva līdz. Sabūvēja, no ārpuses ok un uz citu fona vērās iespaidīgi, bet tad auto pārdeva un pēc laika jaunais īpašnieks vēra vaļā dzinēju un konstatēja ka iekšas ir standarts visas smukās mantiņa serviss aizņēmies uz neatdošanu
Pašam būvējot tur ir tikai materiālu cena tai skaitā uz lāzeri izgriesti plaņči, plaknes pie galvas un turbīnas kontakta plaknes slīpēsna, man pašam būvējot 4cyl dzinējam sanāca 160eiro un atšķirība vizuāli ir nekāda salīdzinot ar kantorī būvētu kolektoru.
Jebkurā gadijumā viss atkarīgs kā taisa un kam taisa, var par salīdzinoši adekvātu summu attiecībā pret jaudas pieaugumu sabūvēt turbo, ja saproti kā tas viss strādā, kādas detaļas ir jāliek jaunas uz kurām taupīt nevajag, kuras var pasūtīt vietējaos kantoros, kas būs lētāk un kvalitātīvāk, karoč ir pašam jābūt poņai ko dara.
Būvēt var dažādi, ja ir pietiekoši līdzekļi var pirkt jaunas smukas spīdīgas zīmolu detaļas un tad tev būs vecs auto ar jaunu motora apkari ja ir jāiegūlda 10k uz turbo tad lētāk, prātīgāk un nerviem veselīgāk ir paņemt jaudīgu auto
Bija deviņdesmito beigās atgadījums, kur cilvēks iedeva savu auto servisam (pačotnijs tajā laikā), lai uzbūvē dzinbēju, kaltie virzuļi, klaņi, kloķene un daudz citu smuku mantiņu, kuras pats bija pircis un deva līdz. Sabūvēja, no ārpuses ok un uz citu fona vērās iespaidīgi, bet tad auto pārdeva un pēc laika jaunais īpašnieks vēra vaļā dzinēju un konstatēja ka iekšas ir standarts visas smukās mantiņa serviss aizņēmies uz neatdošanu
Te viss atkarīgs kādam auto turbo tiek būvēts, bet pamatā 6cyl dzinējiem pietiek ar megasquit, vienkārši ir jāsaprot to bloku atšķirības un iespējas! Regulēšanās jā cik zinu pie Ginta 130eiras par reizi.zuze91 rakstīja: Vems 900 eiras (bez programēšanas un pravotkas un regulācijas)
Kvalitatīvs kolektors 6cyl dzinējam 450eiro + izdevumi auto aizgādāt uz kantori.zuze91 rakstīja: kolektors 1000-1500eiro
Pašam būvējot tur ir tikai materiālu cena tai skaitā uz lāzeri izgriesti plaņči, plaknes pie galvas un turbīnas kontakta plaknes slīpēsna, man pašam būvējot 4cyl dzinējam sanāca 160eiro un atšķirība vizuāli ir nekāda salīdzinot ar kantorī būvētu kolektoru.
Turbīna jo jaunāka jo labāka jo labāk kopumā, lai nav tā ka visu saliec izbrauc test draivu un kas turbīnai noklājās.zuze91 rakstīja: Pati turbīna 0 km (no plaukta) 2500+ eiro
150eirās var ierakstīties.zuze91 rakstīja: Normāls wastegate minimums 500 eiras
50eirās var ierakstīties ja izgriež pie lazergriezēja un būs labāka nekā tā ko pasūtīsi no ebeja vai citā kantorī. Varēsi izvēlēties no kada metāla gribi.zuze91 rakstīja: bloka/galcas blīve no attiecīga materiāla (dzels lētākais cik es zinu) ~ 150 eiro lētāko 0 km esmu redzējis te pat Zviedrijā
Jajau galva nost tad uzreiz arī virzuļu grupu mainam uz kaltajiem CP Forged Piston Set (M50b25 Euro Engine) ~ 800-900 eiro
Kas ar tiem vārstiem?zuze91 rakstīja:Nu parēķini pats
Heavy duty vārsti pilns sets 24 vārsti ~ 400 eiro
35eiro.zuze91 rakstīja:N
Visdrīzāk jauns MAP arī vajadzēs (cenas nezinu 3bār + MAP`am )
Nu jā cena viņām ir ja pēr LV.zuze91 rakstīja: Trubas uz ic (te var nelikt jaunu) hvz cik
Var uztaisīt no rokas pievadus un tikai radiātoru nopirkt jaunu.zuze91 rakstīja: Eļļas dzeses kits (te var nelikt jaunu) cena jaunam ebaya 100-150 paundi
Jebkurā gadijumā viss atkarīgs kā taisa un kam taisa, var par salīdzinoši adekvātu summu attiecībā pret jaudas pieaugumu sabūvēt turbo, ja saproti kā tas viss strādā, kādas detaļas ir jāliek jaunas uz kurām taupīt nevajag, kuras var pasūtīt vietējaos kantoros, kas būs lētāk un kvalitātīvāk, karoč ir pašam jābūt poņai ko dara.
Patīk ka forumā kur cilvēki nespēj jaunas ieplūdes gofras uzlikt, tiek diskutēts par motora turbinizēsanu un vadības maiņu Tad kad sadalenes devējs beigts tad nezin kur lai liekās un kā lai vispār diagnostiku uztaisa
Piemirsu:
Katram dzinējam, tas gan ir individauāli un atkarīgs no rūpnīcas kompresijas pakāpes no virzuļu, klaņu konstrukcijas, no to materiālu īpašibām, bet pārsvarā, virzuļi un klaņi nav tik šavaki, kā cilvēki domā! Veiksmīgs turbo stāts ir pareizs degmaisījums, pareiza gazu sadales mehānisma darbība!
Turbo motoriem, turbīna rada pretestību izplūdes gāzēm, spārniņš ir izplūdes gāzēm jāgriež un tas ir darbs, izplūdes gāzes vairāk paliek kolektorā, kuras vairāk uzkarsē un nepareiza degmaisīma un gāzu mehānisma gadījumā arī kūst virzuļi un deformējas + detonācija.
Atceros laikus kad par mitsubishi 4g63T dzinējiem klīda baumas, ja jaudu ceļ virs 250zs tad tur viss kūst un lūzst, bet reāli klaņi bija vienādi gan atmosfērai, gan turbo un turēja 300zs. Tāpat kā žiguļu standarta iekšas tur 200zs un arī ir zināms, ka kvalitātīvi uzbūvēts m40b1.8 ar samērītiem 200zs un standarta iekšām braucis vairākas sezonas streetdriftā un vēl ir vesels.
Katram dzinējam, tas gan ir individauāli un atkarīgs no rūpnīcas kompresijas pakāpes no virzuļu, klaņu konstrukcijas, no to materiālu īpašibām, bet pārsvarā, virzuļi un klaņi nav tik šavaki, kā cilvēki domā! Veiksmīgs turbo stāts ir pareizs degmaisījums, pareiza gazu sadales mehānisma darbība!
Turbo motoriem, turbīna rada pretestību izplūdes gāzēm, spārniņš ir izplūdes gāzēm jāgriež un tas ir darbs, izplūdes gāzes vairāk paliek kolektorā, kuras vairāk uzkarsē un nepareiza degmaisīma un gāzu mehānisma gadījumā arī kūst virzuļi un deformējas + detonācija.
Atceros laikus kad par mitsubishi 4g63T dzinējiem klīda baumas, ja jaudu ceļ virs 250zs tad tur viss kūst un lūzst, bet reāli klaņi bija vienādi gan atmosfērai, gan turbo un turēja 300zs. Tāpat kā žiguļu standarta iekšas tur 200zs un arī ir zināms, ka kvalitātīvi uzbūvēts m40b1.8 ar samērītiem 200zs un standarta iekšām braucis vairākas sezonas streetdriftā un vēl ir vesels.
Tu domā, to URGAS e36, kas necik negāja un nebrauca?JānisK-[JK] rakstīja:Piemirsu:
............. un arī ir zināms, ka kvalitātīvi uzbūvēts m40b1.8 ar samērītiem 200zs un standarta iekšām braucis vairākas sezonas streetdriftā un vēl ir vesels.
JānisK-[JK] rakstīja:Piemirsu:
Katram dzinējam, tas gan ir individauāli un atkarīgs no rūpnīcas kompresijas pakāpes no virzuļu, klaņu konstrukcijas, no to materiālu īpašibām, bet pārsvarā, virzuļi un klaņi nav tik šavaki, kā cilvēki domā! Veiksmīgs turbo stāts ir pareizs degmaisījums, pareiza gazu sadales mehānisma darbība!
Turbo motoriem, turbīna rada pretestību izplūdes gāzēm, spārniņš ir izplūdes gāzēm jāgriež un tas ir darbs, izplūdes gāzes vairāk paliek kolektorā, kuras vairāk uzkarsē un nepareiza degmaisīma un gāzu mehānisma gadījumā arī kūst virzuļi un deformējas + detonācija.
Atceros laikus kad par mitsubishi 4g63T dzinējiem klīda baumas, ja jaudu ceļ virs 250zs tad tur viss kūst un lūzst, bet reāli klaņi bija vienādi gan atmosfērai, gan turbo un turēja 300zs. Tāpat kā žiguļu standarta iekšas tur 200zs un arī ir zināms, ka kvalitātīvi uzbūvēts m40b1.8 ar samērītiem 200zs un standarta iekšām braucis vairākas sezonas streetdriftā un vēl ir vesels.
Tadelj jaliek platjoslu zonde,kura uzrada visus merijumus.vai nav pa liesu vai pa treknu degmaisijums
150 euro tads prieks,bet atmaksaajas
ar kompatu pa brugji
Nē, e30 tas kurš Vadima čomam.doubled rakstīja:Tu domā, to URGAS e36, kas necik negāja un nebrauca?JānisK-[JK] rakstīja:Piemirsu:
............. un arī ir zināms, ka kvalitātīvi uzbūvēts m40b1.8 ar samērītiem 200zs un standarta iekšām braucis vairākas sezonas streetdriftā un vēl ir vesels.
P.S.
Tev taga garāks palika ka atriebies iekš e30.lv par mērkaķi? man tak po, kurš banoja, bet ja nemāk lasīt tad tā arī ir! un po par banu, vēnas snegriezīšu!
Vajadzēs ne tikai zondi, bet arī kontrolieri MS gadījumā, kopā sanāks vairāk, jaunu zonde 140eiro un kontrolieris 70eiro.cipruss18 rakstīja:JānisK-[JK] rakstīja:Piemirsu:
Katram dzinējam, tas gan ir individauāli un atkarīgs no rūpnīcas kompresijas pakāpes no virzuļu, klaņu konstrukcijas, no to materiālu īpašibām, bet pārsvarā, virzuļi un klaņi nav tik šavaki, kā cilvēki domā! Veiksmīgs turbo stāts ir pareizs degmaisījums, pareiza gazu sadales mehānisma darbība!
Turbo motoriem, turbīna rada pretestību izplūdes gāzēm, spārniņš ir izplūdes gāzēm jāgriež un tas ir darbs, izplūdes gāzes vairāk paliek kolektorā, kuras vairāk uzkarsē un nepareiza degmaisīma un gāzu mehānisma gadījumā arī kūst virzuļi un deformējas + detonācija.
Atceros laikus kad par mitsubishi 4g63T dzinējiem klīda baumas, ja jaudu ceļ virs 250zs tad tur viss kūst un lūzst, bet reāli klaņi bija vienādi gan atmosfērai, gan turbo un turēja 300zs. Tāpat kā žiguļu standarta iekšas tur 200zs un arī ir zināms, ka kvalitātīvi uzbūvēts m40b1.8 ar samērītiem 200zs un standarta iekšām braucis vairākas sezonas streetdriftā un vēl ir vesels.
Tadelj jaliek platjoslu zonde,kura uzrada visus merijumus.vai nav pa liesu vai pa treknu degmaisijums
150 euro tads prieks,bet atmaksaajas
Bet ja turpmāk netiek veiktas nekādas izmaiņas platoslas zondi var ielikt saregulēt un ņemt ārā pat neko citu vietā neliekot!
P.S.
Vispār zini atšķirību, kā tieši platjoslas atšīras no parastās?
Te man lieks lielākā daļa māk gudri runāt internetā salasītās gudrības Pieredzes nekādas, un tik runāJānisK-[JK] rakstīja:Nekā personīga, bet izskatās, ka tas viss ko saki ir salasīts, kur pa internetu bez paša pieredzes
Šitos visus gudros mehus internetā dēvēju par youtube skrūvētājiem
Beeet, jā, izmaksas ir ļoti plašs jēdziens.. Atkarībā kādas detaļas, pērk, vai pats taisa, vai dod kādam citam taisīt, summas krasi mainās.
omg omg pink top injectors so gelish
let the internet tune your car...
let the internet tune your car...
Kur pokemoniem problema uzreiz nopirkt turbodizeli un nejaties ar galvassapem ka lai savu 1.6 noturbonizet???
Vai turbīnu liekot ira oblikāti jāčipo.......
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 35
- chevron_right