dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- …
- 350
- chevron_right
Pie lielākas slodzes (gaismas, mūzika) rijot silto gaisu no motortelpas var arī nokurināt to ģeni, jo tomēr karst tas diezgan labi... No minētajām problēmām par aliņa ieliešanu, svietmaižu piedrupināšanu ut.t. ar paglabā!
d[-_-]b
Nu, tur to blīvju ir daudz. Visma mierina tas ka pati blīve maksā līdz latam. Vot tās blīves maiņa, kosmosu laika.Nixon rakstīja:Visticamāk, ka blīve atrodas tur, kur ir tā sūce. Aptuvenās cenas parasti uzzinu, ieejot RealOEM.com un apskatot detaļas kodu, pēc tam ar detaļas kodu uz eparts.lv.
Man ir problēma ar apgriezieniem! nevaru uztaisīt pilnu pūlksteni!
Dodu grīdā savam bembim, aiziet tikai līdz 5ciem stabiem un tad krītās apgriezieni!
Kas tas varētu būt?
Dzinēja tips m40b18....
Varētu tā būt ka tā ir izpūtēja vaina?
Dodu grīdā savam bembim, aiziet tikai līdz 5ciem stabiem un tad krītās apgriezieni!
Kas tas varētu būt?
Dzinēja tips m40b18....
Varētu tā būt ka tā ir izpūtēja vaina?
Man ari ta biji kadreize , uzliku jaunas sveces un notiru MAF - vis OK tad.
Paldies ; )
Ām man tik jautājums kas ir "MAF" ?
Ām man tik jautājums kas ir "MAF" ?
gaisa meritaja :)
m50b25 dzinejs nereaali gurdens,ta vismaz liekas.sakuma vainoju ka kabrim bundza smaga,bet nu apshaubu tagad savu variantu:D
aizdomas ir sveces vai ari katalizatori
aizdomas ir sveces vai ari katalizatori
ar kompatu pa brugji
Liels paldies ; )ivoka1981 rakstīja:gaisa meritaja :)
gurdens var būt daudzu iemeslu dēļ, iesaku pieslēgt pie kompja, dēļ kāda pusmiruša devēja arī tā var būtcipruss18 rakstīja:m50b25 dzinejs nereaali gurdens,ta vismaz liekas.sakuma vainoju ka kabrim bundza smaga,bet nu apshaubu tagad savu variantu:D
aizdomas ir sveces vai ari katalizatori
Ir mums kads kas varetu parlasiiit m50b25 vanosu un cik tas maksaatu?-saacis nedaudz krak6kjeet un cuka uz maziem apgriezieniem ik pa laikam pazuud...
BMW_The Ultimate Repair Bill
vislaik ir paaugstinata temp. var redzet bilde, it ka augstak nekapj, bet del ka tas varetu but?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
jautājums- ko man darīt ar oem katalizātoriem? atstāt lai stāv, vai visticamāk viņi ir aizdirsušies un man viņus sūtīt uz kaķīšu paradīzi? kā vispār noteikt vai viņi ir beigti?
es saku,ka termostats vai mufteLomax rakstīja:vislaik ir paaugstinata temp. var redzet bilde, it ka augstak nekapj, bet del ka tas varetu but?
Ja temperatura ir tada tikai kad tu braucu par pilsetu , tad mufte ir vaina , ja vienmer tad termostats.
Mufte diez vai, ja nu vien netiek visu laiku stāvēts korķos vai autors nedzīvo siltajās zemēs. Es braucu vispār bez viņas un temperatūra normas robežās. Kad bija siltāks, tad pakāpās korķos. Tikpat labi var būt vainīgs arī temperatūras sensors vai panelis.
Problēma - lēni gāzējot(tieši braucot) no 1k-3.5k agriezieniem raustās motors. Neatkarīgi vai motors ir silts vai auksts. Tagad arī krītot apgriezieniem pie 1k apstājās un tad nokrīt tālāk. Pēc motora skaņas liekas ka, viens stobrs negribīgi strādā. Ieteikumi?
Viss nāk ar laiku, nevar gribēt visu uzreiz.
Pieļauju, ka termostats 92C, tāpēc tā ir.Lomax rakstīja:vislaik ir paaugstinata temp. var redzet bilde, it ka augstak nekapj, bet del ka tas varetu but?
Svece, svečvads..?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
ja m50 tad 80% ka piesūc gaisuDeaWolf rakstīja:Problēma - lēni gāzējot(tieši braucot) no 1k-3.5k agriezieniem raustās motors. Neatkarīgi vai motors ir silts vai auksts. Tagad arī krītot apgriezieniem pie 1k apstājās un tad nokrīt tālāk. Pēc motora skaņas liekas ka, viens stobrs negribīgi strādā. Ieteikumi?
jautajums jums veciem..ceru ka varesat pateikt kas pie vainas var but...
nju tatad saksu ar to ka bija nobrucis degvielas suknis..nomainiju pret restauretu un sakas pirma problema...ilgi jastarte lai pielektu.... ka ari neilgi pec ta sakas otra broblema....leka apgriezieni ausa un leja...neskatoties vai auksts vai uzsilis...vai ta varetu but zonde vai gaisa masas meritajs???
un visbeidzot..ka lai atgaiso dzesesanas iekartu dzinejam...jagaze visu laiku lai saktu nakt silts gais... un pats divainakais ka esu jau iegazis kadus 15 litrus dzesejama skidruma bet vins kaut kadaveida pazud bet nekur neredzu ka tecetu ara....nudien nesaprotu kas notiek..un visas sitas problemas viena menesi....ludzu palidzat...
nju tatad saksu ar to ka bija nobrucis degvielas suknis..nomainiju pret restauretu un sakas pirma problema...ilgi jastarte lai pielektu.... ka ari neilgi pec ta sakas otra broblema....leka apgriezieni ausa un leja...neskatoties vai auksts vai uzsilis...vai ta varetu but zonde vai gaisa masas meritajs???
un visbeidzot..ka lai atgaiso dzesesanas iekartu dzinejam...jagaze visu laiku lai saktu nakt silts gais... un pats divainakais ka esu jau iegazis kadus 15 litrus dzesejama skidruma bet vins kaut kadaveida pazud bet nekur neredzu ka tecetu ara....nudien nesaprotu kas notiek..un visas sitas problemas viena menesi....ludzu palidzat...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- …
- 350
- chevron_right