dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- …
- 350
- chevron_right
Iemācies dzinēja eļļošanas sistēmu, priekš tam ir eļļas filtrs (tāpēc ir tik liela nozīme elementa kvalitātei), nu nebūs tā ka tas uzdegums kritīs nost tādiem gabaliem, ka traucētu eļļas noplūdi atpakaļ uz karteri vai aizsistu eļļas uztvērēju.
Ja uzdegums jau ir ielaists šādā līmenī un ar to netiek nekas iesākts, tad var teikt ka apvienojumā ar pārbrauktu/nekvalitatīvu eļļu sākas neatgriezenisks process tā tālākai izveidei biezākā slānī (sevišķi ja dzinējs regulāri dabū slodzi - lasīt - eļļas temp regulāri virs 140-160 grādiem), eļļas notece/apmaiņa pa uzdegumu ir daudz lēnāka un temp iespaidā atkal paliek uzdegums.
Ja uzdegums jau ir ielaists šādā līmenī un ar to netiek nekas iesākts, tad var teikt ka apvienojumā ar pārbrauktu/nekvalitatīvu eļļu sākas neatgriezenisks process tā tālākai izveidei biezākā slānī (sevišķi ja dzinējs regulāri dabū slodzi - lasīt - eļļas temp regulāri virs 140-160 grādiem), eļļas notece/apmaiņa pa uzdegumu ir daudz lēnāka un temp iespaidā atkal paliek uzdegums.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tu vispār kādu dīzeli esi jaucis? dīzelim visur ir pilns ar oglekļa nosēdumiem un ja vien motors pie katras eļļas maiņas netiks izjaukts un rupīgi noberzts, tad eļļa vienmēr srazu paliks melna.BMW-Valcha rakstīja:Bet ja sāksies mērcēt to sūdus, kas motorā viņi nāks nost un viņi var aizsprostot mazos eļļas kanālus, kas uz šālēm. Un tad ir daudz sliktāk, nekā ja tā eļļa paliek melna. M51 motorā nomainot eļļu arī pēc minutes visa eļļa melna, lai gan tur nau nekādu sakaltušu eļļas sūdi.
un kā jau HE9600 teica, kā tu ellē izdomāji ka nokritušie sūdi no kartera ver tikt uz šālēm?
bļaģ paskaties uz kādu motoru kuram kāda šāle ir izģērbusies atsevišķi no citām(viegls hidrotrieciens 1 cilindrā), pilns karteris ar šāles gabaliem, pilns filtrs, bet citas šāles nez kāpēc veselas...
Gāzi likt tev nesanāk, nevajag tagad vēl līst motoru lauciņā
Man ir neliela problēma autiņam jocīga skaņa, likās ka zonde vainīga jo tā nav pievienota, bet šodien satiku lietotāju cypruss18 un šamējais teica ka varētu būt vainīgs ka pārlej vienu no cilindriem vai svečvads čupā, kas varētu būt īsti vainīgs? Skaņa tiešām jocīga, tā itkā nebūtu ielikta blīve izpūtējam un nedaudz raustās... ????? HELP !!!!
Apskatīts. nokonstatēts - vajadzīga zonde un jauna bliive izpūtējam pie biksēm
Apskatīts. nokonstatēts - vajadzīga zonde un jauna bliive izpūtējam pie biksēm
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Bļeģotājs atradies Jūs jau te visi pārgudri Tev tik ar muti pa safaltu braukt sanāk!seeingman rakstīja:tu vispār kādu dīzeli esi jaucis? dīzelim visur ir pilns ar oglekļa nosēdumiem un ja vien motors pie katras eļļas maiņas netiks izjaukts un rupīgi noberzts, tad eļļa vienmēr srazu paliks melna.BMW-Valcha rakstīja:Bet ja sāksies mērcēt to sūdus, kas motorā viņi nāks nost un viņi var aizsprostot mazos eļļas kanālus, kas uz šālēm. Un tad ir daudz sliktāk, nekā ja tā eļļa paliek melna. M51 motorā nomainot eļļu arī pēc minutes visa eļļa melna, lai gan tur nau nekādu sakaltušu eļļas sūdi.
un kā jau HE9600 teica, kā tu ellē izdomāji ka nokritušie sūdi no kartera ver tikt uz šālēm?
bļaģ paskaties uz kādu motoru kuram kāda šāle ir izģērbusies atsevišķi no citām(viegls hidrotrieciens 1 cilindrā), pilns karteris ar šāles gabaliem, pilns filtrs, bet citas šāles nez kāpēc veselas...
Gāzi likt tev nesanāk, nevajag tagad vēl līst motoru lauciņā
Tad jau arī gudrais Driver neko nerubī!? Viņš taisīja diagnostiku tam drapakam, bet tālāk par zendi viņš netika.
problēma ar patēriņu. 1.8is ēd vienādi kā pa trasi tā mierīgi braucot. kādi 12-14 litri. respektīvi ar 10l var nobraukt labākajā gadījumā 80 km. slēdzis pie kompja vēl neesmu..
dzinējs m44b19. filtrs koniskais, bet ar visiem mērītājiem.
dzinējs m44b19. filtrs koniskais, bet ar visiem mērītājiem.
iespējams zonde. moš aizdirsies koniskais filtrs.
ieteiktu pieslēgt pie kompja
ieteiktu pieslēgt pie kompja
manam bija tiesi tada pati kaite...patereja loti daudz degvielu.... izradijas ka bija janomaina zonde ka ari detonacijas daciki....m44b19 rakstīja:problēma ar patēriņu. 1.8is ēd vienādi kā pa trasi tā mierīgi braucot. kādi 12-14 litri. respektīvi ar 10l var nobraukt labākajā gadījumā 80 km. slēdzis pie kompja vēl neesmu..
dzinējs m44b19. filtrs koniskais, bet ar visiem mērītājiem.
esmu dzirdējis par k-kādām eļļam kas tīra konisko. tas ir kas reāls vai arī jāpērk jauns filtrs.piebilde- filtrs ir kvalitatīvs, nav no lētā gala..RENIO rakstīja:iespējams zonde. moš aizdirsies koniskais filtrs.
ieteiktu pieslēgt pie kompja
p.s. varbūt kād zin kādu labu vietu rīgā kur var pieslēgt pie kompja dzinēju? vnk k-kā negribās vest uz kādu servisu un cerēt ka tur būs zinātājs pie kompja..
Filtru var izmazgàt un tas ir obligāti jādara!
Par diagnostiku uzsit PM lietotājam activity
Par diagnostiku uzsit PM lietotājam activity
Kas ir detonacijas daciki ? Kur atrodas ?
kāds motors?ivoka1981 rakstīja:Kas ir detonacijas daciki ? Kur atrodas ?
pēc idejas kaut kas līdzīgs mikrofonam, kas klausās kad ir detonācijas moments
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
motors is 1.8 M43 .
tas laikam ir Crank Shaft sensor tad , pareize ?
tas laikam ir Crank Shaft sensor tad , pareize ?
Crankshaft sensor ir kloķenes apgriezienu lasītājs
nu beigās atvalcēsies vārsta kāts, vēl var kompensators izjukt, bet tas notiek ļoti reti.
sliktums no tā ir tāds, ka vārsta atvēruma augstums un ilgums ir mazāks, līdz ar to jaudas ir mazāk.
sliktums no tā ir tāds, ka vārsta atvēruma augstums un ilgums ir mazāks, līdz ar to jaudas ir mazāk.
Gailums » 07 Dec 2013, 20:00
Crankshaft sensor ir kloķenes apgriezienu lasītāj
Tad kas ir detonacijas daciki ? Varbut varesi nosauc to angliiski , tikai nesaki detonation sensor :)
Crankshaft sensor ir kloķenes apgriezienu lasītāj
Tad kas ir detonacijas daciki ? Varbut varesi nosauc to angliiski , tikai nesaki detonation sensor :)
knock sensor - detonācijas devējs
arī radusies problēma
m52b28 negrib vairs griezties
tukšgaitā apgriezieni mierīgi, bet vislaik kko burbuļo un šķauda, nejiet arī ka vajag un griežas līdz 5700rpm
lieku vainu uz dačikiem, bet kuriem nav ne jausmas
m52b28 negrib vairs griezties
tukšgaitā apgriezieni mierīgi, bet vislaik kko burbuļo un šķauda, nejiet arī ka vajag un griežas līdz 5700rpm
lieku vainu uz dačikiem, bet kuriem nav ne jausmas
Pieslēdz e36 pie USB, pieliec otru kabeļa galu pie datora un kāds veiks interneta diagnostiku :)
p.s mašīnai jābūt aizdedzē, kad Windows atradīs e36 draiveri
p.s mašīnai jābūt aizdedzē, kad Windows atradīs e36 draiveri
tu taču dievs esi, kā man šitas ātrāk prātā neienāca
varēji savu sūdaino komentu paturēt pie sevis, tā būtu bijis daudz labāk,
neka bezjēdzīgi piedirst topiku
p.s. par tēmu runajot, neprasu lai kāds internetā diagnostiku taisa, bet
neticu ka esmu pirmais, kas ar kko tādu saskaras un gribu dzirdēt konkrētu viedokli
par to, ko skatīties (zondi, detonācias dačiku utt) nevis bezjēdzīgu sviestu
varēji savu sūdaino komentu paturēt pie sevis, tā būtu bijis daudz labāk,
neka bezjēdzīgi piedirst topiku
p.s. par tēmu runajot, neprasu lai kāds internetā diagnostiku taisa, bet
neticu ka esmu pirmais, kas ar kko tādu saskaras un gribu dzirdēt konkrētu viedokli
par to, ko skatīties (zondi, detonācias dačiku utt) nevis bezjēdzīgu sviestu
konkrētais ieteikums jau 100 lapu garumā ir tāds ka jābrauc uz diagnostiku ja pats neko nejēdz.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- …
- 350
- chevron_right