E36 330ci by Sancix
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 28
- chevron_right
Pieleca arī ļoti smuki uzreiz
dogMa rakstīja:Uz kuru no Dienvidu valstīm aizsūtīji sievu?
Nesāk jau tirgot garāžu kopā ar tevi?
Man labākā sieva ewer, kafiju pat uztaisīja man un Pastniekam.
P.s kārba dažādu iemeslu pēc ir zf no 2.8 e36
Palika salikt asc (lai dzinējs grieztos redlainā), obd II, dzesēšanas sistēmu, salikt pa plauktiņiem vadus, gāzes pedāli, izplūdi pārmetināt lai der uz e36, pašu virsbūvi, un tad jau varēs ķerties klāt salonam :)
Viss skaisti, lai veicas ar iesāktajiem darbiem.
Prieks skatīties, ka viss raiti notiek
Nu jā tur vajadzēja filmēt kā pielec un blakus ar otru kameru filmēt tavu sejas izteiksmi ! Bija gan jau tāds
To es saucu par projektu gaidam updates
Sancix rakstīja:
Neizsakāma laime un prieks.
http://www.youtube.com/watch?v=pxwTBQNd ... e=youtu.be
Paldies useram Pastnieks, bez viņa nebūtu ticis galā.
super... apsveicu.... fantastisks darbs paveikts
Tās skaņās dēļ ir vien vērts to darīt
Palsīju bet nevarēju atrast, viens jaut. cik tev tas viss pagaidām ir izmaksājis???
Veiksmīgi turpmāk un gaidām drift video
Palsīju bet nevarēju atrast, viens jaut. cik tev tas viss pagaidām ir izmaksājis???
Veiksmīgi turpmāk un gaidām drift video
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Neber sāli rētās
P.s no manis drifters pilnīgi nekāds....kad atklāšanā pamēģināju... Tas jau nav iemest slīpi kādā krustā...
P.s no manis drifters pilnīgi nekāds....kad atklāšanā pamēģināju... Tas jau nav iemest slīpi kādā krustā...
Lai arī darbi neiet uz priekšu labā tempā, bet šis tas ir sadarīts.
Vadi salikti daudz maz pa plauktiņiem, aizvilkts gāzes pedālis, ews nolikts aiz bardačoka, uztvērējs aizvilkts uz aizdedzi, DME nolikts tur kur tam jābūt, iesākts likt obd II, bet pietrūkst info
P.s no e46 atslēgas vairs imobilaizeri nevar tā plug and play pārvietot uz citu atslēgu, sāku apsvērt domu likt e46 serdeni ar visām 4 atslēgām.
Samazgātas pēdējās šķirbiņas kur ar karčeri nebiju ticis klāt, sagatavotas trubas lai varētu plug play dzesēšanu likt uz e36 radiatora. Salikts stūres pastiprinātājs (pareizāk tā pievadcaurules)
Iepirktas jaunas abas siksnas, spriegotājruļļi dzinējam/kondiņam un pārējie nepieciešamie šķidrumi.
Ā eļļu arī samainīju dzinējā....protams mobil 5w30 esp formula 1.
P.s.s neizturēju, uzliku klemmi un pielaidu paklausīties dzinēja darbību
P.s
iešu ~ līdz šim, tik hvz cik daudz naudas/laika vajadzēs.....
http://www.youtube.com/watch?v=WEwCq7hsGYA
iešu ~ līdz šim, tik hvz cik daudz naudas/laika vajadzēs.....
http://www.youtube.com/watch?v=WEwCq7hsGYA
OMG !
NU baigais malacis, beigās būs zaibis, tā tik turēt! Pirms es kabināju M52 iekš sava drapaka arī biju domājis par M54, jo tos bija vieglāk dabūt, bet nobijos no vadu savilkšanas un saslēgt vel visu pārējo lai darbojās kā nākās. Te tomēr šinī čuhņā nav tādu spečuku kuri varētu ar pravodku palīdzēt, jo tur čakars pa pilnu programmu.
Lielos vilcienos, liekas ka drīz uz e30/e36 sākies m54 ēra, nevis kā līdz šim m52b28
Lielais mīnus ir tas, ka google savā ziņā ir bez info par šādu swapu, savukārt m52 iekš e30/e36 ir pilns.
Ir nianses, varētu teikt, par 25% grūtāks swaps kā m52.
Lielais mīnus ir tas, ka google savā ziņā ir bez info par šādu swapu, savukārt m52 iekš e30/e36 ir pilns.
Ir nianses, varētu teikt, par 25% grūtāks swaps kā m52.
Pēdējais labojis Sancix - 21 Okt 2013, 07:33, kopā labots 1 reizi.
Pa lielam mani uztrauc tas ka, piemēram, nedrabosies abs (ASC/DSC popig) vai būs vel kāda šaize ar check engine lampiņu vai airbegu, jo ja tās lampiņas apskatē deg, iziet te viņu nevar un nē nevar vienkārši izņemt spuldzīti uz apskati. Kad darbina klāt auto lampiņām jāiedegās un jāizdziest kā tam jābūt, savādāk skati logā nekad neredzēt. M52 swaps man nekādu problēmu nesagādāja viss gāja vienkārši bez galvas sāpēm, kā saka- Plug&Play. Tāda ēra kā e36 ar e46 motoriem ir pilnīgi iespējama, bet man gan liekas ka no sākuma pamēģināšu kādas izvirtībās ar to pašu m52 un ja nē tad iespējams tālā nakotnē kabināt iekšā s50b32.
Speciāli "Archizlv"
Air baga lampa nav jo tā tur vnk nav.
Lādēšana nenodziest jo siksna nav virsū, tā kas iedegās ir check..kamēr obc nenospiež check, tikmēr nenodziest.
http://www.youtube.com/watch?v=ZXRbmaeq ... e=youtu.be
P.s abs paliek savā vietā, ar asc varētu būt problēmas, bet ne neatrisināmas, airbag arī nav saistīts ar dzinēju, manā gadījumā lielā probza būs ar kondicionieru.
Air baga lampa nav jo tā tur vnk nav.
Lādēšana nenodziest jo siksna nav virsū, tā kas iedegās ir check..kamēr obc nenospiež check, tikmēr nenodziest.
http://www.youtube.com/watch?v=ZXRbmaeq ... e=youtu.be
P.s abs paliek savā vietā, ar asc varētu būt problēmas, bet ne neatrisināmas, airbag arī nav saistīts ar dzinēju, manā gadījumā lielā probza būs ar kondicionieru.
Tu spidometru atstāsi no e36? Man vienkārši interesē kā, piemēram, e36 abs sadarbosies ar e46 pravodku? Jo e46 abs blokam pat štekeri savādāki, nu vismaz tiem kam jau ir dsc nevis asc.
DSC neder uz e36, asc jāliek, viss ir iespējams , turklāt ja arī nav abs, Tev pat Ireland par to nevar nedot TA.
Pēdējais labojis Sancix - 05 Okt 2013, 23:16, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 28
- chevron_right