psih-arno Black E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- chevron_right
Tukšgaitas vibrācija tad pazuda nomainit kolektora vakumņika trubiņu vai bija vēl kāda vaina ?
Runājot par auto neko ne pielikt, ne atņemt, labi esi pastrādājis
Runājot par auto neko ne pielikt, ne atņemt, labi esi pastrādājis
Vaina varētu būt bijusi kādā no vakuma trubām, kas bija zem kolektora un kurām varēja tikt klāt tikai noņemot kolektoru. Tajā pašā reizē tika pārlasītas arī visas ar vanos'u saistītās blīves/blīvējumi. Līdz ar to nevar zināt vai tas neietekmēja dzinēja vienmērīgu darbību.
Nerunā muļķības!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
0.3 ir attieciiba abu raadiijumu , te viss Okblind23 rakstīja:kaa tewi izlaida?psih-arno rakstīja:Vakar auto oficiāli atklāja sezonu:
[img]http://origincache-frc.fbcdn.net/914344 ... 0978_n.jpg[/g]
darba bremzem aizmugurejam tiltam atskiriba ir 0.5 pielaujamaa atskiriba nedrikst parsniegt 0.3
Sezonas sākumā tika veiksmīgi tika noripināti pirmie 1000km un varēju beidzot pabraukāt kā ar šo dzinēju pienāktos.
Vēl bija tāda lieta, ka 2013.gada sākumā, izsolē, no Vācijas iegādājos mazlietotu H&R koiloveru komplektu, kas paredzēts M3. Ar šo soli, tad arī bija plānots pabeigt ritošās daļas pilnīgu pāreju uz M3, jo reizē ar šo paredzēju mainīt plauktus, atbalstus un uzstādīt garās atsaites.
Sanāca tā, ka šis plāns nedaudz ieilga, jo pēc dzinēja maiņas gribējās nedaudz pavizināties un piebraukt dzinēju.
Vasaras beigās beidzot ķēros klāt:
Ardievas vecajiem koiloveriem - kalpoja godam: (bildē jau sapūti ar wd40 un noregulēti uz leju) Tika atjaunoti M3 plaukti ko dabūju ar M3 donoru. Jaunie vs vecie e30 plaukti: Ar viena plaukta noņemšanu nocīnījos vismaz pusi dienas. Beigās aizbraucu pēc glābējtūļa - Paldies, tam kas aizdeva Tika uzstādīts šāds komplektiņš - priekšā OEM pastiprinošās plāksnes, aizmugurē pastiprinošās plāksnes no lietotāja Rm1, E46 M3 pastiprinātie aizm.atbalsti un blīvītes. Pirms sāku procesu, tika nomērīts esošais auto augstums.
Uzstādot jauno komplektu sanāca tā, ka vajadzēja priekšējos koiloverus noregulēt uz zemāko pozīciju, lai panāktu iepriekšējo sēdinājumu: Procesā.. Ļoti patika kā izstrādāta aizmugurējo atsperu regulācija: Uzstādot H&R komplektu bija šaubas, ka iespējams šis būs pārāk traks variants, jo ir viedoklis, ka šie komplekti ir ļoti cieti.
Par laimi izbraucot šaubas zuda. Šis komplekts ir nedaudz stingrāks par vecajiem Rokkor koiloveriem, bet auto nav izteikti cietāks. Turklāt braucot, piemēram, pa bruģi auto ir pat mīkstāks, jo amortizatori strādā daudz patīkamāk.
Bilde no šī gada burnout izbrauciena:
Bilde no burnout izbrauciena 2010.gadā Vizuāli izmaiņas nav lielas, bet saturs ir pamainījies diezgan.
Vēl bija tāda lieta, ka 2013.gada sākumā, izsolē, no Vācijas iegādājos mazlietotu H&R koiloveru komplektu, kas paredzēts M3. Ar šo soli, tad arī bija plānots pabeigt ritošās daļas pilnīgu pāreju uz M3, jo reizē ar šo paredzēju mainīt plauktus, atbalstus un uzstādīt garās atsaites.
Sanāca tā, ka šis plāns nedaudz ieilga, jo pēc dzinēja maiņas gribējās nedaudz pavizināties un piebraukt dzinēju.
Vasaras beigās beidzot ķēros klāt:
Ardievas vecajiem koiloveriem - kalpoja godam: (bildē jau sapūti ar wd40 un noregulēti uz leju) Tika atjaunoti M3 plaukti ko dabūju ar M3 donoru. Jaunie vs vecie e30 plaukti: Ar viena plaukta noņemšanu nocīnījos vismaz pusi dienas. Beigās aizbraucu pēc glābējtūļa - Paldies, tam kas aizdeva Tika uzstādīts šāds komplektiņš - priekšā OEM pastiprinošās plāksnes, aizmugurē pastiprinošās plāksnes no lietotāja Rm1, E46 M3 pastiprinātie aizm.atbalsti un blīvītes. Pirms sāku procesu, tika nomērīts esošais auto augstums.
Uzstādot jauno komplektu sanāca tā, ka vajadzēja priekšējos koiloverus noregulēt uz zemāko pozīciju, lai panāktu iepriekšējo sēdinājumu: Procesā.. Ļoti patika kā izstrādāta aizmugurējo atsperu regulācija: Uzstādot H&R komplektu bija šaubas, ka iespējams šis būs pārāk traks variants, jo ir viedoklis, ka šie komplekti ir ļoti cieti.
Par laimi izbraucot šaubas zuda. Šis komplekts ir nedaudz stingrāks par vecajiem Rokkor koiloveriem, bet auto nav izteikti cietāks. Turklāt braucot, piemēram, pa bruģi auto ir pat mīkstāks, jo amortizatori strādā daudz patīkamāk.
Bilde no šī gada burnout izbrauciena:
Bilde no burnout izbrauciena 2010.gadā Vizuāli izmaiņas nav lielas, bet saturs ir pamainījies diezgan.
pašam melns sedans, un šis ir kā motīvs darbiem, manuprāt superīgākais sedans forumā
nu ko, tad atliek vēl vader salons un būs pilns komplekts
Pa zolīdo darbi.
Oriģināli tādi M3 sedaniem nenāca, bet tāds plāns tiek apsvērts.Ridlihs rakstīja:nu ko, tad atliek vēl vader salons un būs pilns komplekts
Ja kādam ir melni ādas + el. regulējami, tad labprāt iegādāšos.
lampu apmīzējus vajag izskatās un kalpoRidlihs rakstīja:nu ko, tad atliek vēl vader salons un būs pilns komplekts
beigu beigās esi apmierināts ar dzinēju?
Kopumā noteikti esmu apmierināts.
Ļoti glīts un jaudīgs e36 sedans!
Šīs sezonas update.
Pēc ziemas miega tika konstatēts, ka esošā stūres reika atdevusi galus. Kā vēlāk izrādījās, tad viens no putekļu sargiem bija no vecuma saplaisājis, reikā ticis mitrums un netīrumi un pa ziemu tas viss mēreni pierūsējis..
Ja kaut kas ir atdevis galus, tad jādomā ne tikai par nomaiņu, bet par iespējamiem uzlabojumiem. Interneta plašumos sāku meklējumus par labākajiem reikas variantiem. Sākotnēji izvēle krita par labu Z3 īsajai reikai, bet to atrast bija diezgan nereāli. Pēc tam atradu info par E46 facelift reiku.
Sāku meklējumus LV, bet lietotu E46 facelift reiku piedāvājums bija nekāds, jo lielākoties rezerves daļās izpārdod angļus. Divās vietās teica, ka esot ko piedāvāt, bet apskatot pēc detaļas numura izrādījās, ka tās ir pre-facelift reikas. :roll:
Vēl viena būtiska nianse ir tāda, ka visiem E46 facelift nenāk identiskas stūres reikas.
Šeit diezgan labs info par šo tēmu:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=954523
Sapratu, ka labākais variants būtu sagādāt tieši E46 ZHP reiku.
Beigu beigās tieši šādu reiku pasūtīju no Vācijas. Reika bija bijusi uz kaut kāda 2003.gada E46 Compact ar nelielu nobraukumu un tai tika dota 12 mēnešu garantija.
Paralēli gaidāmajiem darbiem iedevu nostrūklot pāris lietas (M3 pr.pusrāmis ar jau gatavām vītņu vietām X-brace, pats X-brace, un abi M3 stabilizatori) Tad saņēmu arī pašu reiku: Tika iepirkti arī jauni putekļusargi, stabilizatoru bukses, stabilizatoru kronšteini, stūres pastiprinātāja trauks (izrādās tajā iekšā ir filtrs), uztaisītas jaunas trubas reikai u.c sīkumi.
Jaunos kronšteinus dubultai drošībai nokrāsoju ar cinka krāsu: Te jau viss @JF procesā: Vēl uz šo sezonu izdomāju pamainīt disku krāsojumu un riepu izmēru.
Diskus sākotnēji domāju dot pulēt un lakot ar tumšāku laku, bet pārdomāju. Izvēlējos vienkāršāku risinājumu - E39 M5 disku krāsu (tiesa nedaudz tumšāku). Tāpat tika iepirktas jaunas 215/40 R18, Falken ZE-914. Jaunais riepu izmērs dod vairāk brīvas vietas arkās, tāpēc aizmugurē uzstādīju 15mm flanci, priekšā 5mm. Vēl aizmugurējā posmā tika nomainītas bremžu trubiņas. Jaunās kapara tika izlocītas pēc oriģinālajām.
Aizmugurējā stabilizatora maiņa: Mainot stabilizatoru pamanīju, ka izpūtēja galējās gumijas izskatās ne visai labi, kas varētu arī būt iemesls, kāpēc izpūtējs ir tik zemu. Šīs gumijas bija mainītas pie dzinēja maiņas, bet bija liktas aftermarket. Pārbaudīju pēc koda un izrādījās, ka M3 un M5 paredzētas pēc koda citādākas. Tās arī uzsūtīju un nomainīju:
Pēc ziemas miega tika konstatēts, ka esošā stūres reika atdevusi galus. Kā vēlāk izrādījās, tad viens no putekļu sargiem bija no vecuma saplaisājis, reikā ticis mitrums un netīrumi un pa ziemu tas viss mēreni pierūsējis..
Ja kaut kas ir atdevis galus, tad jādomā ne tikai par nomaiņu, bet par iespējamiem uzlabojumiem. Interneta plašumos sāku meklējumus par labākajiem reikas variantiem. Sākotnēji izvēle krita par labu Z3 īsajai reikai, bet to atrast bija diezgan nereāli. Pēc tam atradu info par E46 facelift reiku.
Sāku meklējumus LV, bet lietotu E46 facelift reiku piedāvājums bija nekāds, jo lielākoties rezerves daļās izpārdod angļus. Divās vietās teica, ka esot ko piedāvāt, bet apskatot pēc detaļas numura izrādījās, ka tās ir pre-facelift reikas. :roll:
Vēl viena būtiska nianse ir tāda, ka visiem E46 facelift nenāk identiskas stūres reikas.
Šeit diezgan labs info par šo tēmu:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=954523
Sapratu, ka labākais variants būtu sagādāt tieši E46 ZHP reiku.
Beigu beigās tieši šādu reiku pasūtīju no Vācijas. Reika bija bijusi uz kaut kāda 2003.gada E46 Compact ar nelielu nobraukumu un tai tika dota 12 mēnešu garantija.
Paralēli gaidāmajiem darbiem iedevu nostrūklot pāris lietas (M3 pr.pusrāmis ar jau gatavām vītņu vietām X-brace, pats X-brace, un abi M3 stabilizatori) Tad saņēmu arī pašu reiku: Tika iepirkti arī jauni putekļusargi, stabilizatoru bukses, stabilizatoru kronšteini, stūres pastiprinātāja trauks (izrādās tajā iekšā ir filtrs), uztaisītas jaunas trubas reikai u.c sīkumi.
Jaunos kronšteinus dubultai drošībai nokrāsoju ar cinka krāsu: Te jau viss @JF procesā: Vēl uz šo sezonu izdomāju pamainīt disku krāsojumu un riepu izmēru.
Diskus sākotnēji domāju dot pulēt un lakot ar tumšāku laku, bet pārdomāju. Izvēlējos vienkāršāku risinājumu - E39 M5 disku krāsu (tiesa nedaudz tumšāku). Tāpat tika iepirktas jaunas 215/40 R18, Falken ZE-914. Jaunais riepu izmērs dod vairāk brīvas vietas arkās, tāpēc aizmugurē uzstādīju 15mm flanci, priekšā 5mm. Vēl aizmugurējā posmā tika nomainītas bremžu trubiņas. Jaunās kapara tika izlocītas pēc oriģinālajām.
Aizmugurējā stabilizatora maiņa: Mainot stabilizatoru pamanīju, ka izpūtēja galējās gumijas izskatās ne visai labi, kas varētu arī būt iemesls, kāpēc izpūtējs ir tik zemu. Šīs gumijas bija mainītas pie dzinēja maiņas, bet bija liktas aftermarket. Pārbaudīju pēc koda un izrādījās, ka M3 un M5 paredzētas pēc koda citādākas. Tās arī uzsūtīju un nomainīju:
Šo topiku vienmēr ir vērts atvērt vaļā un lasīt!
Te viss ir tik ļoti, ļoti labi!
Skaistulis.
Interesanti kas būs turpinājumā
Interesanti kas būs turpinājumā
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- chevron_right