Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 120
- chevron_right
Īsti plug&play tur laikam nesanāk, ja ir EWS... Īsti vairs neatceros.
Sakiet lūdzu vai atvienojot eļļas spiediena dačiku panelī jāiedegas lampiņai. Vai nē. Jo cik saprotu tad, ja atvieno devēju nevajadzētu degt lampinņai. jo veidojas devējam nepienāk masa.
sveiki! mana problema sekojosa
aizbraucu uz veikalu izsledzu dzineju un atnakot no veikala vairs nevar pielaist starteris griez bet nelec!
tika aizstumts lidz servim ( labi ka pari ielai ir servis)
no sakuma domaju degvielas suknis pagalam!
velak izdomaju parbaudit vai strava pienak un luk strava nepienak pie sukna!
tad tika parbaudit drosinataji bija divi izdegusi kuri tika nomainiti bet nekas nemainijas ta pat suknis nesledzas iekša
pasucu elektriki vis parbauda sukni un secina ka strava nepienak
velak vel parbaudija ari drosinatajus un PIE TIEM AR NEPIENAK STAVA!
kas varetu but pie vainas!
ar signalizaciju masina netika aizslegta!
ta ka signalizacija atkrit jo bija doma ka signalizacija atsledz sukni!
ta ka nezinu pie ka kerties vispirms klat!
vis vairak nevaru saprast kapec pie drosinatajiem strava nepienak!
varbut kads var kaut ko ieteikt la so problemu atrisinat!
aizbraucu uz veikalu izsledzu dzineju un atnakot no veikala vairs nevar pielaist starteris griez bet nelec!
tika aizstumts lidz servim ( labi ka pari ielai ir servis)
no sakuma domaju degvielas suknis pagalam!
velak izdomaju parbaudit vai strava pienak un luk strava nepienak pie sukna!
tad tika parbaudit drosinataji bija divi izdegusi kuri tika nomainiti bet nekas nemainijas ta pat suknis nesledzas iekša
pasucu elektriki vis parbauda sukni un secina ka strava nepienak
velak vel parbaudija ari drosinatajus un PIE TIEM AR NEPIENAK STAVA!
kas varetu but pie vainas!
ar signalizaciju masina netika aizslegta!
ta ka signalizacija atkrit jo bija doma ka signalizacija atsledz sukni!
ta ka nezinu pie ka kerties vispirms klat!
vis vairak nevaru saprast kapec pie drosinatajiem strava nepienak!
varbut kads var kaut ko ieteikt la so problemu atrisinat!
viss ir forši utt.
1. Varēji jau necept jaunu topiku....
2. Pie vainas varbūt ļoti daudzas lietas.
Un servisā Tev nevarēja neko pateikt?
1. Varēji jau necept jaunu topiku....
2. Pie vainas varbūt ļoti daudzas lietas.
Un servisā Tev nevarēja neko pateikt?
servis nezini ar ko sakt! un rausta plecus!
vini saka vai nu elektriba vai ari suknis bet ta ka suknim strava nepienak tad problema meklejam elektriba
galvenais kapec nez nepienak drosinatajiem strava
vini saka vai nu elektriba vai ari suknis bet ta ka suknim strava nepienak tad problema meklejam elektriba
galvenais kapec nez nepienak drosinatajiem strava
vainu serviss laagaa neasprot, vai arii jaadzen pie elektrikja un jaaparbauda sheemas. ja jau reiz droshintatajai izdegushi, tad kautkur iisais bijis un moz tas vads vairs nedarbojas -paardedzis. ir jaaiet pa kjeediiti uz pirekshu un jaaskataas kur vaina. kas par droshinatajaiem bija beigushies?
Sūkņa drošinātājam, kad pagriež aizdedzi uz otro pozīciju, jāpienāk impulsam (testerī uz pavisam īsu brīdi jāparādās rādītājiem). Ja tā nenotiek, tad skatāmies, kas notiek ar vadības bloku, varbūt mitrums, varbūt kaut kas cits.
Ja gribi notestēt, vai tiešām vaina ir sūkņa elektropievadā, tad palaid pa taisno 12V no drošinātāja, kur pienāk patstāvīgi 12V uz sūkņa drošinātāju. Pēc idejas sūknim būtu jāgriežas non-stopā. Ja tā nav, tad jāmeklē tālāk.
Ja gribi notestēt, vai tiešām vaina ir sūkņa elektropievadā, tad palaid pa taisno 12V no drošinātāja, kur pienāk patstāvīgi 12V uz sūkņa drošinātāju. Pēc idejas sūknim būtu jāgriežas non-stopā. Ja tā nav, tad jāmeklē tālāk.
dogMa te galvā smadzeņu vietā kompis ar REALOEM?
izrauj releju araa, ja pareizi aceros bija tas kurs tuvak masinas purnam, tur kur tie tris atseviskie releji ir arpus kastes. saliec ar vadinju pari 37pinam un 85pinam (ceru ka pareizi aceros tos ciparus0 un tad tu toc zinasi vai suknis stradaa, un ja stradas tatad ar vadiem ari kartiibaa
...
Kā jau kkur iepriekš minēju dogMa ir viens no mūsu guru,no kā mums visiem ir jāmācās,ja protams viņš turpinās dalīties savās zināšanās. Un varu teikt viņam lielum lielo paldies,vnk super cilvēks,kas vienmēr palīdzēs,cik esmu zvanījis un lūdzi pēc padoma vai palīdzības,nekad nav atteicis! dogMa vēlreiz liels paldies,Tu ir mūsu gurū!erda rakstīja:dogMa te galvā smadzeņu vietā kompis ar REALOEM?
coupe 2.8
Nu, jūs arī Atteikt, nekad neatteikšu palīdzību, bet nevajag jau tā cildināt :) Visu nekad nevar zināt, es arī bieži kļūdos
tiko masinu atvilku majas! ritdien bus vakara jaskatas kas ir kas un kapec ir ta!
Kā tur bija - ja nestrādā kloķenes devējs, tad sūknis neieslēdzas .. Bet līdz relejam strāvai bija jāpienāk.
Izsisti divi drošinātāji - kas uz tiem sēd. Pārbaudi vai tur nav kāda šaize. Bez iemesla jau neizsita tos. Jāskatās palēnām pa ķēdīti kur tā fāze nepienāk.
Izsisti divi drošinātāji - kas uz tiem sēd. Pārbaudi vai tur nav kāda šaize. Bez iemesla jau neizsita tos. Jāskatās palēnām pa ķēdīti kur tā fāze nepienāk.
ritdien tas bus jaskatas!
izisti bija radio un velviens
bez maz ticams ka radio var izsist kaut ko!
izisti bija radio un velviens
bez maz ticams ka radio var izsist kaut ko!
klokenes devejam manuprat suknis stradaja, tik netika virinatas sprauslas. Bet nu drosibas labat autors varetu parbaudit vai ir dzirkstele.Mafijs rakstīja:Kā tur bija - ja nestrādā kloķenes devējs, tad sūknis neieslēdzas .. Bet līdz relejam strāvai bija jāpienāk.
Izsisti divi drošinātāji - kas uz tiem sēd. Pārbaudi vai tur nav kāda šaize. Bez iemesla jau neizsita tos. Jāskatās palēnām pa ķēdīti kur tā fāze nepienāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kļūdīties ir cilvēcīgidogMa rakstīja:Nu, jūs arī Atteikt, nekad neatteikšu palīdzību, bet nevajag jau tā cildināt :) Visu nekad nevar zināt, es arī bieži kļūdos
coupe 2.8
Nedeg aizmugurējais numura apgaismojums un gabarīti vienā pusē. Sākumā drošinātājam bija kirdik, samainīju, bet tik un ta nedeg :O Vēl plusā tam, arī spidometrs neapgaismojās!
Pirms šitā visa izņēmu vienai enēglu acij bloku, jo lkm tas ir izbeidzies, bet nu nedomāju, ka tas varētu būt kkā sasitīts?
Pirms šitā visa izņēmu vienai enēglu acij bloku, jo lkm tas ir izbeidzies, bet nu nedomāju, ka tas varētu būt kkā sasitīts?
dogMa rakstīja:Sūkņa drošinātājam, kad pagriež aizdedzi uz otro pozīciju, jāpienāk impulsam (testerī uz pavisam īsu brīdi jāparādās rādītājiem). Ja tā nenotiek, tad skatāmies, kas notiek ar vadības bloku, varbūt mitrums, varbūt kaut kas cits.
Ja gribi notestēt, vai tiešām vaina ir sūkņa elektropievadā, tad palaid pa taisno 12V no drošinātāja, kur pienāk patstāvīgi 12V uz sūkņa drošinātāju. Pēc idejas sūknim būtu jāgriežas non-stopā. Ja tā nav, tad jāmeklē tālāk.
relejs tika iznemts ara un ielikts cits relejs un ta patnekas nenotiek! vienkaši klusums!
problema noversta! izradas bija slepanais sledzis parkura eksistenci tikai tagad uzzinaju
shodien sakaraa ar aukstumu paradijas probleema ar elektroniku -
1) iesledzu aizdedzi - viss ok
2) iesledzu gabaritus - viss ok (uz 1 sekundes desmitdalju tikai notiksh kaut kas it kaa relejs spidometraa un noraustaas 1 reiz miglinieku idikatora lampinja)
3) iesledzot miglas, iesledzas lidzi abu pagriezienu indikatori un miglu indikators spidometraa, bet reaali tajaa laikaa vairs nedeg gabariitu lampas, bet blaavi deg abi prieksheejie pagriezieni - bez mirgoshanas un nedeg miglas.
4) ja megjina labo vai kreiso pagriezienu raditaju ieslegt, kaut kas sak ljoti atri tikshkjet spidometraa tipa- tipa relejs raustaas nezheligi atri ta kaa isslegums, nez, un raustas lidz spidometraa miglu indikators...
5) ja iesledz avarijas signalu - purnaa nekas nedeg, bet tikai izmugurejaas pagr lampas mirgo... un spidometraa miglu indikators arii lidzi kaut ko njemas...
6) iesledzot taalos ir tads pats efekts kaa iesledzot miglas
wtf? izraustiju droshinatajus miglaam, avarijas signalam utt nekas isti nepalidz, nevaru izdalit konkretu lietu... kur e36 ir kadi elektro mezgli, kas varetu but pie vainas? vai ir kaut kas pie vaditaja kajam..? likumsakariba, ka taisni shodien uz kajam pechkai liku pust, parasti nekauseju griidu...
lidz shim neko tadu nebiju noverojis...
idejas>?
1) iesledzu aizdedzi - viss ok
2) iesledzu gabaritus - viss ok (uz 1 sekundes desmitdalju tikai notiksh kaut kas it kaa relejs spidometraa un noraustaas 1 reiz miglinieku idikatora lampinja)
3) iesledzot miglas, iesledzas lidzi abu pagriezienu indikatori un miglu indikators spidometraa, bet reaali tajaa laikaa vairs nedeg gabariitu lampas, bet blaavi deg abi prieksheejie pagriezieni - bez mirgoshanas un nedeg miglas.
4) ja megjina labo vai kreiso pagriezienu raditaju ieslegt, kaut kas sak ljoti atri tikshkjet spidometraa tipa- tipa relejs raustaas nezheligi atri ta kaa isslegums, nez, un raustas lidz spidometraa miglu indikators...
5) ja iesledz avarijas signalu - purnaa nekas nedeg, bet tikai izmugurejaas pagr lampas mirgo... un spidometraa miglu indikators arii lidzi kaut ko njemas...
6) iesledzot taalos ir tads pats efekts kaa iesledzot miglas
wtf? izraustiju droshinatajus miglaam, avarijas signalam utt nekas isti nepalidz, nevaru izdalit konkretu lietu... kur e36 ir kadi elektro mezgli, kas varetu but pie vainas? vai ir kaut kas pie vaditaja kajam..? likumsakariba, ka taisni shodien uz kajam pechkai liku pust, parasti nekauseju griidu...
lidz shim neko tadu nebiju noverojis...
idejas>?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 120
- chevron_right