TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 35
- chevron_right
lol nau verc
eu bet prikiņ, tdsiem turbīna jau ir virsū un nav jāpisās
eu bet prikiņ, tdsiem turbīna jau ir virsū un nav jāpisās
tieši tā- un pēc neliela upgreida (1$) atstāj 318 is`us/320 ar gariem deguniem/ kompleksiem....seeingman rakstīja:lol nau verc
eu bet prikiņ, tdsiem turbīna jau ir virsū un nav jāpisās
tdsiem vai tad sūkni var appist ar potenciometru?
sūkņus ražoja, tāpat kā citiem, bosch- tātad var. ilgstoši gan neieteiktu aizrauties... + vēl jāapčakarē map sensors un jāpieregulē turbai spiediens.seeingman rakstīja:tdsiem vai tad sūkni var appist ar potenciometru?
Jautājums par turbine uz bandzīna motora:
Priekš ilglaicīgas ielas braukšanas parastā tds turbine neizcepsies. nevajag labāk no raudi 1,8T,kuram ir vēl tosola dzesēšana?
Priekš ilglaicīgas ielas braukšanas parastā tds turbine neizcepsies. nevajag labāk no raudi 1,8T,kuram ir vēl tosola dzesēšana?
Kasds var palīdzēt ar kompresijas pakāpes aprēķinu turbo motoram. Vajag saprast cik vajag dekompresēt lai varētu braukt ar 98to....
kāds motors? un cik HP gribi? Cik pūst gribi?
k24 vai k26 no vagaBMW-Valcha rakstīja:Jautājums par turbine uz bandzīna motora:
Priekš ilglaicīgas ielas braukšanas parastā tds turbine neizcepsies. nevajag labāk no raudi 1,8T,kuram ir vēl tosola dzesēšana?
bet jāskatās uz kā tu liec, jauda, spiediens, motora tilpus, savādāk te no kafijas pupām zīlējam
sūkni nē, iesmidzes leņķi jā, bet tas ir totāls gaterisseeingman rakstīja:tdsiem vai tad sūkni var appist ar potenciometru?
M52b25 bloks, m50 kloķene ar klaņiem, virzuļi ir gan m50 b25 gan m52b28, galva m52,
plāns ap 400 zs...
plāns ap 400 zs...
Cik skatos te daži modifice m50 virzuļu pieres?
Bloks labs neizdilis - tapēc m52,
Jautājums ir par kloķeni - vai vajag 2.8? ko no tā es iegustu?
Bloks labs neizdilis - tapēc m52,
Jautājums ir par kloķeni - vai vajag 2.8? ko no tā es iegustu?
var pat neko nedarīt tad, stock m50b25 vai singlevanos, tik nomaini galvas blīvi uz jaunu stock biezuma
ražīgas sprauslas, un sūkni un viss
bet ja gribi, tad var labaku un potenciālu motoru sabūvēt
ieliekam 2.8 kloķeni jo izturīgāka
CR nometam zem 10
un tad var gasēt arī ar 500
k26 nobaros
m52 bloks ir alu, neieteiktu
ražīgas sprauslas, un sūkni un viss
bet ja gribi, tad var labaku un potenciālu motoru sabūvēt
ieliekam 2.8 kloķeni jo izturīgāka
CR nometam zem 10
un tad var gasēt arī ar 500
k26 nobaros
m52 bloks ir alu, neieteiktu
sweiki! 318tds naw jauda! lec silts auksts,suknim 10nieks plundzeris tikko uzlikts. varbut kautkas ar turbinu?
tāds viņš no rūpnīcas izbrauca, mazs un vājš...edgars318 rakstīja:sweiki! 318tds naw jauda! lec silts auksts,suknim 10nieks plundzeris tikko uzlikts. varbut kautkas ar turbinu?
Piedodiet, admini, es tiešām vienīgo reizīti tā.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
bet pirms tam bija kautkads uzraviens tagat vispar nav
Yoo, sweiksedgars318 rakstīja:sweiki! 318tds naw jauda! lec silts auksts,suknim 10nieks plundzeris tikko uzlikts. varbut kautkas ar turbinu?
Shis nau iistais topix
Un laikam jāpapiš nauda un jaapieslēdz pie kompjuutera
viewtopic.php?f=6&t=4569S.P. rakstīja:Kasds var palīdzēt ar kompresijas pakāpes aprēķinu turbo motoram. Vajag saprast cik vajag dekompresēt lai varētu braukt ar 98to....
jo augstaka cr, jo motors bus atsaucigaks, kamer turbina nepus, bet, kad putis bus lielaka slodze un lielaka tendence detonet. CR ieteiktu 8.5
Ko ļaudis saka par ķīnas "GT30R" replikām?
Kādu kolektoru arī iesaka. Pa lielam iedomātais setup no turbo ir SPA T3 kolektors + GT30R 0.63. Ar kolektoru ir tā, ka baigā dirsā un maksā baigo kosmosu, jo neviens EU viņu īsti netirgo. No USA kosmisks shipping + muita. Ir foršs OBX kolektors, bet tas ir priekš GT35R. Interesē kaut kas pa 400-500hp un boost pie 2500rpm. Respektīvi, street variants ar griezi, kad vajag. Sliktākais, ka E85 īsti neder, ja jābrauc kur tālāk un viss jābūvē uz E98.
Gribētos arī palikt pie ne twin-scroll, jo tas uzreiz visu sadārdzina ļooooti daudz reizes.
Kādi komentāri arī pa GT30R replikām? Pa lielam bail ieberzties uz to, ka viņa izkusīs vai izšķīdīs un to visu savilks motorā.
Kādu kolektoru arī iesaka. Pa lielam iedomātais setup no turbo ir SPA T3 kolektors + GT30R 0.63. Ar kolektoru ir tā, ka baigā dirsā un maksā baigo kosmosu, jo neviens EU viņu īsti netirgo. No USA kosmisks shipping + muita. Ir foršs OBX kolektors, bet tas ir priekš GT35R. Interesē kaut kas pa 400-500hp un boost pie 2500rpm. Respektīvi, street variants ar griezi, kad vajag. Sliktākais, ka E85 īsti neder, ja jābrauc kur tālāk un viss jābūvē uz E98.
Gribētos arī palikt pie ne twin-scroll, jo tas uzreiz visu sadārdzina ļooooti daudz reizes.
Kādi komentāri arī pa GT30R replikām? Pa lielam bail ieberzties uz to, ka viņa izkusīs vai izšķīdīs un to visu savilks motorā.
Lasi atsauksmes, pa lielam viss ok, tik ieteiktu uzreiz šeit aizvest lai pārbauda balasi
ķīna ir ķīna, līdz šim nevienu kura nogājusi vairāk par sezonu neesmu redzējis, bet pieļauju ka gadās arī pa kādi kura griežās ilgāk, protams atkarīgs kāda būs slodze un kam tiks izmantota
400-500hp un boostu pie 2,5k rpm ar E98 te velk uz v8 turbo
400-500hp un boostu pie 2,5k rpm ar E98 te velk uz v8 turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 35
- chevron_right