dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- …
- 350
- chevron_right
M40B18 braucot ar siltu motoru mašīna raustas un gurst nost(nestrādā cilindrs), itkā benzīns nebūtu, iespied pilnu gāzi, viss iet ok. Brauc ar nepilnu gāzi atkal tas pats. uz vietas stāvot arī tukšgaitā gandrīz slāpst nost nedaudz dodot gāzi burbuļo spridzina un apgriezieni ar krītas, turot pilnā viss ok. Kas varētu būt pa vainu?
Sūknis filtri jauni, mērītāju ar pamainiju.
Sūknis filtri jauni, mērītāju ar pamainiju.
Puisim klēpī sēž meitene: mīļais, nosauc mani kaut kā mīļi.. –ak tu mana vistiņa! –kāpēc vistiņa?-tu sēdi man uz olām
M40B18 braucot ar siltu motoru mašīna raustas un gurst nost(nestrādā cilindrs), itkā benzīns nebūtu, iespied pilnu gāzi, viss iet ok. Brauc ar nepilnu gāzi atkal tas pats. uz vietas stāvot arī tukšgaitā gandrīz slāpst nost nedaudz dodot gāzi burbuļo spridzina un apgriezieni ar krītas, turot pilnā viss ok. Kas varētu būt pa vainu?
Sūknis filtri jauni, mērītāju ar pamainiju.
Sūknis filtri jauni, mērītāju ar pamainiju.
Puisim klēpī sēž meitene: mīļais, nosauc mani kaut kā mīļi.. –ak tu mana vistiņa! –kāpēc vistiņa?-tu sēdi man uz olām
m52 diagnostikā rāda, ka vienai zondei apsilde nestrādā..ko tālāk? zonde metama, vai tur kaut ko vēl var apskatīt/glābt? ja jāmaina- kā zināt kura?
mans būt teikt, ka tas varētu būt kloķenes devējs, bet drošāk ir pārbaudīt pieslēdzot pie kompja, kā lec? nevajag zāģēt ilgi?kaliks rakstīja:arī radusies problēma
m52b28 negrib vairs griezties
tukšgaitā apgriezieni mierīgi, bet vislaik kko burbuļo un šķauda, nejiet arī ka vajag un griežas līdz 5700rpm
lieku vainu uz dačikiem, bet kuriem nav ne jausmas
diagnostikā neparādīja, kurai zondei apsilde nestrādā? vismaz pie tā kompja, kura es slēdzos klāt rāda bank 1 vai bank 2kkk_24 rakstīja:m52 diagnostikā rāda, ka vienai zondei apsilde nestrādā..ko tālāk? zonde metama, vai tur kaut ko vēl var apskatīt/glābt? ja jāmaina- kā zināt kura?
ir tāda problēma ka nelec noslāpēju un uz benzīnu nelec kam er bija silts uzvilku un uz gāzi aizgāja bet jebkurā ātrumā gāzi izslēdz dzinējs noslāpst degvielas sūknis strādā sprauslas atveras dzirkstele ir ...
Kloķenes devējs?
kursabiedram līdzīgi simptomi bija tad, kad sadalenes devējs bija beigtssoulles rakstīja:ir tāda problēma ka nelec noslāpēju un uz benzīnu nelec kam er bija silts uzvilku un uz gāzi aizgāja bet jebkurā ātrumā gāzi izslēdz dzinējs noslāpst degvielas sūknis strādā sprauslas atveras dzirkstele ir ...
nav tie devēji jo tad nevarētu uzvilkt uz gāzi ....
Rīgā var braukt pie Driver (bmwpower.lv user search) un nebūs jācer, jo viņš ir zinātājs.
m44b19 rakstīja:esmu dzirdējis par k-kādām eļļam kas tīra konisko. tas ir kas reāls vai arī jāpērk jauns filtrs.piebilde- filtrs ir kvalitatīvs, nav no lētā gala..RENIO rakstīja:iespējams zonde. moš aizdirsies koniskais filtrs.
ieteiktu pieslēgt pie kompja
p.s. varbūt kād zin kādu labu vietu rīgā kur var pieslēgt pie kompja dzinēju? vnk k-kā negribās vest uz kādu servisu un cerēt ka tur būs zinātājs pie kompja..
Pieslegt pie kompja tev sanaks izdevigak neka meklet kas par vainu pec izslegsanas mehanisma. Pie kompja pieslegt maksa no 15Ls-25Ls
Tiko visas pārbaudīju itkā veselas, nebija testeris kurš varētu oma desmit daļas rādīt, jo jābūt no 0.4-0.8 omi starp 1 un 3 pinu, uz visām rādija 0 omi.Shreks rakstīja:Spoles veselas?
Kā var saprast vai ir bojāta kāda no tām pīpītēm kuras iet no spoles uz sveci?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
manā praksē vēl nav bijis, kad spolei primārais tinums nodegtu... un spoles var salīdzināt ar oscilogrāfu
p.s. tik mazu pretestību mēra ar megeri.
ar tām pīpītēm ir švaki... pat ja pretestība vesela, bet tāpat sit cauri utt.
p.s. tik mazu pretestību mēra ar megeri.
ar tām pīpītēm ir švaki... pat ja pretestība vesela, bet tāpat sit cauri utt.
Mana problēma atrisināta, uzliktas citas spoles un tagad viss iet kā pienākas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sveiki, gribeju noskaidrot, ja man ir tada problema ar starteri, kad reizem vins sakjer un tad loti atri griez, respektivi viss ka vajag, bet visbiezak iet pa tukso, tagad jau arvien biezak pa tukso, kad uzsilt, tad nedaudz retak izslid , bet tapat biezi, lidz ar to mans jautajums vai starteri var restauret, respektivi nomainit to bendisku vai ievilceju, nezinu ka pareizi, ja var , cik tas izmaksatu, kur vinu var nopirkt?
motors TDS
motors TDS
ka 2.5 tds nemas suknis nost? aizmigureja daa divas skruves vai prieksa vel ir kautkas kas tur vinju?
no 10ls :)Redline rakstīja:Pieslegt pie kompja tev sanaks izdevigak neka meklet kas par vainu pec izslegsanas mehanisma. Pie kompja pieslegt maksa no 15Ls-25Ls
viss ir slikti ar šito ja? to var sasaistit ar loti sulojoshu varstuvaka blivi, vai tomer vaina dzilak?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja es pareizi sapratu no bildes, tad par putām jautā ?
Putas ir
a) tosolu dzen iekšā
b) nav labi divas dažādas eļļas jaukt kopā.
Putas ir
a) tosolu dzen iekšā
b) nav labi divas dažādas eļļas jaukt kopā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jāskatās, cik traki tur ir, bet pagaidām 2 varianti:
- kondensāts;
- tosols eļļā tiek iekšā (galvas blīve, pati galva, iesp. bloks);
Ieteiktu braukt pie speciālista, lai ver vaļā un skatās.
- kondensāts;
- tosols eļļā tiek iekšā (galvas blīve, pati galva, iesp. bloks);
Ieteiktu braukt pie speciālista, lai ver vaļā un skatās.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- …
- 350
- chevron_right